Dan moet je ook een andere regel in het notitieboekje aan klikken, dan kan het wel.quote:Op maandag 9 juli 2012 09:51 schreef loezzzje het volgende:
Dat heb ik ook allemaal gedaan. Bij mij blijft hij ook rood. Kreeg net een bericht dat ik een nieuwe pagina in het notitieboek kon bekijken maar ik kan nog steeds niet voorbij pagina 4.
QFT. We missen Ronaldquote:Op zondag 8 juli 2012 20:36 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik weet niet of je nog veel van dit seizoen hebt gezien, maar zonder Ronald Schilperoort is de muziek erg eentonig geworden. Het hele seizoen maar een handjevol tunes die steeds weer terugkeren en ook nooit aan verhaallijnen verbonden zijn. En naar de vaste tunes zoals de Ludo tune kunnen we nu al helemaal fluiten. Ronald liet zelfs tunes terugkeren als een personage na jaren weer terugkwam, zoals met Rik en Anita.
Wanneer en waarom is Schilperoort er mee gestopt?quote:Op maandag 9 juli 2012 12:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
QFT. We missen Ronald![]()
Alleen bij de laatste aflevering van dit seizoen maakt Fons weer twee prachtige tunes. Maar dat dekt de lading niet
De laatste aflevering met muziek van Schilperoort is de laatste aflevering van seizoen 21 (afl. 4305). Sindsdien doet Fons Merkies de muziek. Die begon erg sterk met een aantal mooie tunes, maar dat kakte vrij snel in.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:15 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Wanneer en waarom is Schilperoort er mee gestopt?
Misschien heeft het iets te maken met een ruzie en zijn ze bang dat het bij Boulevard terecht komt of zoietsquote:Op maandag 9 juli 2012 12:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De laatste aflevering met muziek van Schilperoort is de laatste aflevering van seizoen 21 (afl. 4305). Sindsdien doet Fons Merkies de muziek. Die begon erg sterk met een aantal mooie tunes, maar dat kakte vrij snel in.
Waarom Schilperoort er mee gestopt is? Geen idee. Ik heb de GTST-redactie er over gemaild, maar die wilden de "componistenwissel intern houden". Daarna heb ik Schilperoort zelf gemaild, maar nooit een reactie teruggekregen.
Dus het blijft een mysterie, een spannender dan wie Tim is
Waarschijnlijkquote:Op maandag 9 juli 2012 12:30 schreef PeterKelder het volgende:
Waar is onze grote vriend Gottschalk eigenlijk gebleven? Zit-ie soms nog te shaken van de spanning?
Het zal sowieso iets van een conflict zijn, waarom zou Endemol de componistenwissel anders "intern" willen houden? Als Schilperoort uit zichzelf zou zijn gestopt zouden ze dat gewoon kunnen zeggen lijkt me.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:34 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Misschien heeft het iets te maken met een ruzie en zijn ze bang dat het bij Boulevard terecht komt of zoiets
Het is in ieder geval jammer dat de man van de geweldige tunes als die van Martine Hafkamp, Ludo Sanders, Rik en Anita en Robert en Laura niet meer werkzaam is bij GTST....quote:Op maandag 9 juli 2012 12:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het zal sowieso iets van een conflict zijn, waarom zou Endemol de componistenwissel anders "intern" willen houden? Als Schilperoort uit zichzelf zou zijn gestopt zouden ze dat gewoon kunnen zeggen lijkt me.
Yep, ben ik het helemaal mee eensquote:Op maandag 9 juli 2012 12:51 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Het is in ieder geval jammer dat de man van de geweldige tunes als die van Martine Hafkamp, Ludo Sanders, Rik en Anita en Robert en Laura niet meer werkzaam is bij GTST....
Gelukkig was ik RTL voor, door een hoop filmpjes vooraf te downloaden.....quote:Op maandag 9 juli 2012 13:52 schreef Madame_Paon het volgende:
![]()
Kut-RTL. Alle filmpjes van YouTube verwijderen, The Young & The Restless van de buis halen ... nu moet ik wekenlang zonder soaps.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |