kan me voorstellen, ik weet ook niet hoe ik erover denk als ik een auto heb, maar voor nu vind ik het heerlijk. klinkt mss raar maar tis echt een soort wereldje opzich, and i like it ^^ wel een beetje suur want neem wel vaak een bakkie koffie of een broodje oidquote:Op maandag 9 juli 2012 18:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet één ding, en dat is dat ik niets weet dat ik nooit meer met het OV in Nederland ga als ik een baan heb.
Dan wens ik je inderdaad sterktequote:Op maandag 9 juli 2012 18:10 schreef MohMi het volgende:
[..]
maar vraag het in de herfst/winter nog maar eens, eens zien of ik er dan hetzelfde over denk xD
Mwa, drukte is er nog genoeg, maar heb ook nog weinig ervaring met het reizen buiten de vakantie om, tenminste, op dit trajectquote:Op maandag 9 juli 2012 18:35 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dan wens ik je inderdaad sterkte
Nu in de zomervakantie is het prima te doen, lekker rustig op de weg
Hoewel jij natuurlijk met het OV gaat, maar ook daar zal het wat rustiger zijn lijkt me.
Met zo'n instelling wordt het niks nee.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:18 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
nou ik weet het zeker, ik ben heel slecht in conversaties houden. en nu heb ik ook nog een baan bij iets waar je dingen moet verkopen![]()
![]()
ik kom nooit uit mijn woorden waar ben ik aan begonnen
Omgquote:Op maandag 9 juli 2012 19:18 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
nou ik weet het zeker, ik ben heel slecht in conversaties houden. en nu heb ik ook nog een baan bij iets waar je dingen moet verkopen![]()
![]()
kmoet nog beginnenquote:Op maandag 9 juli 2012 19:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
OmgJij bent zeker niet de beste van je afdeling?
quote:
Ik ben sociaal ook niet bepaald geweldig, maar daar groei je vanzelf in als je zo'n functie hebt, geloof me.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:18 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
![]()
QFTquote:
bbbbbbbbbbbbquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |