Daar kreeg ik mijn figuurlijke ballen (mijn letterlijke ballen waren al aanwezig in hun aloude glorie). Nee zeggen als ze me smeekten om toch een dag extra te werken terwijl ik dat niet wilde, boos worden als ik vrij zou krijgen en ik toch ingepland stond, van dat soort dingen. Je wordt er wat nuchterder van denk ik.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:15 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hoezo durfde je daardoor meer? Ik had zoveel gezeik met mijn oud-collega's toen ik nog doordeweeks overdag werkte dat ik bijna weg was gegaan.
Oh zo. Dat heb ik ook wel geleerd. Bij mij was het meer dat mijn collega's, die dus niet over roosters gaan, me nogal vervelend behandelden en ik het op het eind echt zat was, ook omdat ik steeds de schuld kreeg van dingen die mijn schuld niet waren en ik niet eens de kans kreeg om uit te leggen hoe het zat.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daar kreeg ik mijn figuurlijke ballen (mijn letterlijke ballen waren al aanwezig in hun aloude glorie). Nee zeggen als ze me smeekten om toch een dag extra te werken terwijl ik dat niet wilde, boos worden als ik vrij zou krijgen en ik toch ingepland stond, van dat soort dingen. Je wordt er wat nuchterder van denk ik.
Ik kreeg in maart te horen dat ik in september een keer de winkel niet had geveegd. Toen heb ik ontslag genomenquote:Op maandag 9 juli 2012 12:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oh zo. Dat heb ik ook wel geleerd. Bij mij was het meer dat mijn collega's, die dus niet over roosters gaan, me nogal vervelend behandelden en ik het op het eind echt zat was, ook omdat ik steeds de schuld kreeg van dingen die mijn schuld niet waren en ik niet eens de kans kreeg om uit te leggen hoe het zat.
lolwhut, dat zou ook wel heel achterlijk zijnquote:Op maandag 9 juli 2012 12:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik kreeg in maart te horen dat ik in september een keer de winkel niet had geveegd. Toen heb ik ontslag genomen
Ja, tijdens zo'n evaluatiegesprek of hoe ze dat ook noemenquote:Op maandag 9 juli 2012 13:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
lolwhut, dat zou ook wel heel achterlijk zijn
quote:Op maandag 9 juli 2012 13:26 schreef Muisraket het volgende:
De dag nadat ik thuiskom een herkansing wordt waarschijnlijk iets waar ik spijt van ga krijgen, maar vakantiedagen zijn goedgekeurd, hell yeah!
Hoe ging dat gesprek?quote:Op maandag 9 juli 2012 13:29 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Nice![]()
Hier ook net vrij geregeld voor de laatste 2 weken vana ugustus. Nu hopen dat VV niet dan al verplichtingen heeft voor school.
Dan kunnen wij ook nog even 2 weken op reis
Echt hè, alsof hij het er om doet.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoe ging dat gesprek?
'Zo, dus jij wil vrij in augustus, Thijs?'
quote:Op maandag 9 juli 2012 13:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoe ging dat gesprek?
'Zo, dus jij wil vrij in augustus, Thijs?'
quote:Op maandag 9 juli 2012 17:48 schreef MohMi het volgende:
collega had gehoord dat ik muse kaartjes had gewonnen dus die zei zelf terecht dat ik 18 december wel vrij zou willen hebbensjiek hendig! tevens tof dat ze allemaal al praten alsof ik gewoon mag blijven
hoop et!
ik zei vandaag ook 'kiek oe goan!', begonnen ze keihard te lachen xDD nooit geweten dat ik zo brabants/bosch praat tot ik hier kwamquote:
Nu moet je nog integreren ookquote:Op maandag 9 juli 2012 17:59 schreef MohMi het volgende:
[..]
ik zei vandaag ook 'kiek oe goan!', begonnen ze keihard te lachen xDD nooit geweten dat ik zo brabants/bosch praat tot ik hier kwam
zeker niet! ze mogen kosteloos genieten van wat brabantse cultuur, mooi toch!quote:Op maandag 9 juli 2012 18:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nu moet je nog integreren ookHoe bevalt je nieuwe werk trouwens?
Gelukkig maarquote:Op maandag 9 juli 2012 18:05 schreef MohMi het volgende:
het bevalt enorm goed; super leuk team, de rest van het bedrijf is ook mega aardig en het werk zelf is moeilijk maar erg leuk. bem echt helemaal blij dat ik dit gedaan heb![]()
Daar heb je dan wel weer gelijk meequote:Op maandag 9 juli 2012 18:05 schreef MohMi het volgende:
[..]
zeker niet! ze mogen kosteloos genieten van wat brabantse cultuur, mooi toch!
het bevalt enorm goed; super leuk team, de rest van het bedrijf is ook mega aardig en het werk zelf is moeilijk maar erg leuk. bem echt helemaal blij dat ik dit gedaan heb![]()
jup! ik denk dat ik dat van mn vader heb; die reisde 13 jaar tussen den bosch en almere met het ov en vond het heerlijk. ik ook, zelfs al is er nog niet 1 dag voorbij gegaan zonder vertraging.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Daar heb je dan wel weer gelijk mee![]()
Nice! En super tof joh!Valt het reizen tot nu toe ook mee?
Wow dat is ook een heel eind jaquote:Op maandag 9 juli 2012 18:10 schreef MohMi het volgende:
[..]
jup! ik denk dat ik dat van mn vader heb; die reisde 13 jaar tussen den bosch en almere met het ov en vond het heerlijk. ik ook, zelfs al is er nog niet 1 dag voorbij gegaan zonder vertraging.
maar vraag het in de herfst/winter nog maar eens, eens zien of ik er dan hetzelfde over denk xD
hoest met jou dan, BB-ke?
Ik weet één ding, en dat is dat ik niets weet dat ik nooit meer met het OV in Nederland ga als ik een baan heb.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:10 schreef MohMi het volgende:
[..]
jup! ik denk dat ik dat van mn vader heb; die reisde 13 jaar tussen den bosch en almere met het ov en vond het heerlijk. ik ook, zelfs al is er nog niet 1 dag voorbij gegaan zonder vertraging.
maar vraag het in de herfst/winter nog maar eens, eens zien of ik er dan hetzelfde over denk xD
kan me voorstellen, ik weet ook niet hoe ik erover denk als ik een auto heb, maar voor nu vind ik het heerlijk. klinkt mss raar maar tis echt een soort wereldje opzich, and i like it ^^ wel een beetje suur want neem wel vaak een bakkie koffie of een broodje oidquote:Op maandag 9 juli 2012 18:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet één ding, en dat is dat ik niets weet dat ik nooit meer met het OV in Nederland ga als ik een baan heb.
Dan wens ik je inderdaad sterktequote:Op maandag 9 juli 2012 18:10 schreef MohMi het volgende:
[..]
Mwa, drukte is er nog genoeg, maar heb ook nog weinig ervaring met het reizen buiten de vakantie om, tenminste, op dit trajectquote:Op maandag 9 juli 2012 18:35 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dan wens ik je inderdaad sterkte
Nu in de zomervakantie is het prima te doen, lekker rustig op de weg
Hoewel jij natuurlijk met het OV gaat, maar ook daar zal het wat rustiger zijn lijkt me.
Met zo'n instelling wordt het niks nee.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:18 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
nou ik weet het zeker, ik ben heel slecht in conversaties houden. en nu heb ik ook nog een baan bij iets waar je dingen moet verkopen![]()
![]()
ik kom nooit uit mijn woorden waar ben ik aan begonnen
Omgquote:Op maandag 9 juli 2012 19:18 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
nou ik weet het zeker, ik ben heel slecht in conversaties houden. en nu heb ik ook nog een baan bij iets waar je dingen moet verkopen![]()
![]()
kmoet nog beginnenquote:Op maandag 9 juli 2012 19:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
OmgJij bent zeker niet de beste van je afdeling?
quote:
Ik ben sociaal ook niet bepaald geweldig, maar daar groei je vanzelf in als je zo'n functie hebt, geloof me.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:18 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
![]()
QFTquote:
bbbbbbbbbbbbquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |