Vandaag mijn bsa fiksen. Gelukkig is er bij mij 4 jaar geleden ADD geconstateerd en was ik dat eigenlijk een soort van vergeten.quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 07:27 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Vandaag mijn bsa fiksen. Gelukkig is er bij mij 4 jaar geleden ADD geconstateerd en was ik dat eigenlijk een soort van vergeten.
Vanaf nu zijn ADD'rs de nieuwe übermenschen.
Het is dan ook in het vorige decennium geconstateerd.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 07:46 schreef MohMi het volgende:
[..]AD(H)D, de meest overtrokken conclusie van dit decennium
waar denk je dat de trend is gezet?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 07:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het is dan ook in het vorige decennium geconstateerd.
Ik vind jou steeds tofferquote:Op dinsdag 10 juli 2012 07:46 schreef MohMi het volgende:
Aww.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 06:52 schreef MohMi het volgende:
good morning! wederom bijna verslapenmss toch maar een derde wekker aanschaffen
QFT. Mijn broertje zou officieel ook ADD hebben, maar dat is behoorlijk overdreven.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 07:46 schreef MohMi het volgende:
Is hij soms druk of kan hij zich af en toe niet 100% concentreren?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:22 schreef Muisraket het volgende:
QFT. Mijn broertje zou officieel ook ADD hebben, maar dat is behoorlijk overdreven.
Druk is alleen ADHD hè, ADD gaat alleen over concentratie. En ik geloof best dat hij daar een beetje moeite mee heeft en ook best dat hij er meer moeite mee heeft dan de doorsnee persoon, maar dat het zodanig is dat hij er echt problemen van ondervindt, lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is hij soms druk of kan hij zich af en toe niet 100% concentreren?
Van dat ADHD weet ik wel hoor. Maar zo sneu tegenwoordigquote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:47 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Druk is alleen ADHD hè, ADD gaat alleen over concentratie. En ik geloof best dat hij daar een beetje moeite mee heeft en ook best dat hij er meer moeite mee heeft dan de doorsnee persoon, maar dat het zodanig is dat hij er echt problemen van ondervindt, lijkt me sterk.
Haai handjequote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Van dat ADHD weet ik wel hoor. Maar zo sneu tegenwoordig![]()
HOI DJ
Of kinderen die niet super sociaal zijn: autisme-onderzoeken en allesquote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:01 schreef DeJori het volgende:
[..]
Haai handje
AD(H)D vind ik net zoiets als dyslectie: er zijn vast wel mensen die het hebben, maar je krijgt dat stempeltje al als je ook maar de kleinste hints van een probleem vertoont.
Doet me denken aan deze speech:quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:06 schreef Ceased2Be het volgende:
Het komt vaak ook voort uit de ouders van tegenwoordig; je kind MOET speciaal zijn. Is het niet in de positieve zin, dan maar in de negatieve zin want zijn niet-presteren moet ergens aan te wijten kunnen zijn.
Dat 90% van de bevolking altijd al middelmatig is geweest doet niet terzake.
Scholen doen er ook maar al te graag aan mee hoor. Als je niet snel genoeg kan lezen ben je speciaal, als je je niet 10 uur achter elkaar kan concentreren ook, en als je wat energie hebt, pfff dan ben je helemaal speciaal. 'Oh mijn zoon kan niet goed leren? Laat ik net zo lang zoeken naar een ziekte die goed bij hem past.'quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:06 schreef Ceased2Be het volgende:
Het komt vaak ook voort uit de ouders van tegenwoordig; je kind MOET speciaal zijn. Is het niet in de positieve zin, dan maar in de negatieve zin want zijn niet-presteren moet ergens aan te wijten kunnen zijn.
Dat 90% van de bevolking altijd al middelmatig is geweest doet niet terzake.
Amen!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:01 schreef DeJori het volgende:
[..]
Haai handje
AD(H)D vind ik net zoiets als dyslectie: er zijn vast wel mensen die het hebben, maar je krijgt dat stempeltje al als je ook maar de kleinste hints van een probleem vertoont.
Dat zou goed kunnen ja. Maar dat er echt te veel stempeltjes is wel waar. Nu werkt mijn vader op een kleine school, dus is het niet volledig representatief, maar hij heeft klassen waar bijna iedereen (!) één of meerdere stempels heeft, echt compleet bizar.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:20 schreef shifto het volgende:
Inherent hieraan is wel dat mensen tegenwoordig minder snel stempeltjes geven omdat iedereen maar te snel stempeltjes zou uitdelen. Vooral middelbare scholen zijn hier nu voorzichtig in (vooral met het inschakelen van externe experts).
Dus doordat eerst teveel mensen stempeltjes kregen, krijgen nu misschien mensen die het wel zouden moeten hebben (bijv, voor extra examen tijd), het niet meer. Sprak hier laatst met iemand van jeugdzorg over en het word echt raar zo.
On a side-note. Kreeg ineens een DM dat je mij gequote hadquote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen ja. Maar dat er echt te veel stempeltjes is wel waar. Nu werkt mijn vader op een kleine school, dus is het niet volledig representatief, maar hij heeft klassen waar bijna iedereen (!) één of meerdere stempels heeft, echt compleet bizar.
Dat had ik ookquote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:26 schreef shifto het volgende:
[..]
On a side-note. Kreeg ineens een DM dat je mij gequote had
Ik nu ook. Handig in normale discussies, maar in slowchats lijkt me het vrij irritant.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:26 schreef shifto het volgende:
[..]
On a side-note. Kreeg ineens een DM dat je mij gequote had
Liep inderdaad al langer mee in beta..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:34 schreef Muisraket het volgende:
Het schijnt er inmiddels sowieso weer uitgesloopt te zijn. Korte bèta.
Extra examentijd is ook zoiets: in het echte leven krijg je later ook geen extra tijd van de baas omdat je niet zo snel kan lezen hoor.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:20 schreef shifto het volgende:
Inherent hieraan is wel dat mensen tegenwoordig minder snel stempeltjes geven omdat iedereen maar te snel stempeltjes zou uitdelen. Vooral middelbare scholen zijn hier nu voorzichtig in (vooral met het inschakelen van externe experts).
Dus doordat eerst teveel mensen stempeltjes kregen, krijgen nu misschien mensen die het wel zouden moeten hebben (bijv, voor extra examen tijd), het niet meer. Sprak hier laatst met iemand van jeugdzorg over en het word echt raar zo.
Oei, agressie. Even zoeken in mijn label-database wat bij jou past.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:59 schreef shifto het volgende:
Must... resist... urge... to... kick... a lot of people... in the face...
Hebben ze de servers in de fik gestoken?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:03 schreef shifto het volgende:
Niks bijzonders. Gewoon een paar dingen tegelijk. Paar mensen verdienen een pijnlijke dood. Paar andere verdienen een lange marteling. En weer een paar andere moet ik gewoon geen energie meer instoppen.
Vast wel. Heb dan in ieder geval niets geplandquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:04 schreef MohMi het volgende:
meeten volgende week op euh...vrijdag ofzo..? iemand zin om dan een biertje te doen?
Zijn ze nieuwe bijnamen aan het verzinnen voor je?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:03 schreef shifto het volgende:
Niks bijzonders. Gewoon een paar dingen tegelijk. Paar mensen verdienen een pijnlijke dood. Paar andere verdienen een lange marteling. En weer een paar andere moet ik gewoon geen energie meer instoppen.
I couldn't care less.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:13 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Hebben ze de servers in de fik gestoken?
Nee dat zou wel leuk zijn, het heeft ook geen betrekking op mijn collega's ofzo.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zijn ze nieuwe bijnamen aan het verzinnen voor je?
Oh, heeft het dan betrekking op mij?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:17 schreef shifto het volgende:
Nee dat zou wel leuk zijn, het heeft ook geen betrekking op mijn collega's ofzo.
Ik kende hem alquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:20 schreef Muisraket het volgende:
Oké, normaal gesproken deel ik niet (snel) dingen van het internet, maar dit is zó ontzettend verkeerd/fout op 3783 verschillende manieren dat ik niet wist of ik moest lachen of moest huilen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik kende hem alIk ken ook nog wel een andere leuke papegaaienmop.
Komt een neger met een papegaai op z'n schouder in een café. Zegt de barman: 'zo, waar heeft u die vandaan?!' Zegt die papegaai: 'Congo.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |