SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Dan zijn het zeikerds en niet het stoeien waardquote:Op zondag 8 juli 2012 20:23 schreef MohMi het volgende:
[..]
Tenzij de jongen zielig gaat lopen doen omdat ie niet had verwacht dat je ook echt stoeide om te winnen
Als man win je altijd of laat je de gleuf (ik citeer maar even uit A Clockwork Orange) winnenquote:Op zondag 8 juli 2012 20:48 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dan zijn het zeikerds en niet het stoeien waard
Ook als man delf je soms het onderspit, omdat je dingen niet aan zag komen. Dat maakt het stoeien juist leuk.
Ben ik ook wel benieuwd naar.. En ook waarom shifty dat zo goed zou wetenquote:[..]
Oeh, hoe denken shifto, bdh en ik over jou?![]()
Niet hoe mannen specifiek over mij denken, maar over vrouwen in het algemeen. Ik kan neit uitleggen.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar.. En ook waarom shifty dat zo goed zou weten
Shifto heeft tussen de masturbeersessies door heel veel tijd om na te denken.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
En ook waarom shifty dat zo goed zou weten
True fact there, uiteindelijk win je ook welquote:Op zondag 8 juli 2012 20:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als man win je altijd of laat je de gleuf (ik citeer maar even uit A Clockwork Orange) winnen
Ja, omdat jij een vrouw bent. Vrouwenlogicaquote:Op zondag 8 juli 2012 20:51 schreef BarrieButsers het volgende:
Ergens vind ik het wel verklaarbaar dat iemand weer (of ineens) interesse krijgt zodra er een ander in het spel is of zou kunnen zijn.
Je hebt diegene toch niet voor niets afgewijzen/afgedaan als niet interessant? Dat een of ander onwetend vrouwmensch niet ziet dat die vent een sukkel is, betekent niet dat die persoon opeens kei leuk is geworden.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:51 schreef BarrieButsers het volgende:
Ergens vind ik het wel verklaarbaar dat iemand weer (of ineens) interesse krijgt zodra er een ander in het spel is of zou kunnen zijn.
Dan moet je ze maar verkrachten, om A Clockwork Orange toe te passenquote:Op zondag 8 juli 2012 20:51 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
True fact there, uiteindelijk win je ook wel.
Maar in de tussentijd moet je ze toch even het idee geven dat ze een kans maken
Anders willen ze straks niet meer aan de old in-out, om ook maar even clockwork orange te citeren
Weet jij dan niet waarom dat zou kunnen zijn?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, omdat jij een vrouw bent. Vrouwenlogica
Ja, want vrouwen willen dingen die ze niet kunnen hebben, en dingen die ze willen maar niet kunnen krijgen gunnen ze een ander niet, dus moeten en zullen ze die vent krijgen, maar op het moment dat ze die vent hebben veroverd is hij niet meer interessant dus laten ze hem vallen, waardoor er mannen op de wereld komen die zo'n verschrikkelijke hekel hebben aan vrouwen dat ze ze uit de weg willen ruimen, zoals Jack de Ripper.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Weet jij dan niet waarom dat zou kunnen zijn?
Dit volg ik even niet..quote:Op zondag 8 juli 2012 20:53 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Je hebt diegene toch niet voor niets afgewijzen/afgedaan als niet interessant? Dat een of ander onwetend vrouwmensch niet ziet dat die vent een sukkel is, betekent niet dat die persoon opeens kei leuk is geworden.
Ja, oké, dat kan ik me nog voorstellen.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dit volg ik even niet..Maar ik denk meer van stel je ziet 1 wel zitten, maar je dat durf je niet kenbaar te maken o.i.d. en dan komt 1 iemand anders tegen waarmee hij bezig is en dat diegene dan denkt van fuck het moet nu gebeuren. Anders is het te laat. Of juist dat die ander denkt van ''hij is gewild/interessant.''
_!
Hoe je het dan ook echt uitlegtquote:Op zondag 8 juli 2012 20:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, want vrouwen willen dingen die ze niet kunnen hebben, en dingen die ze willen maar niet kunnen krijgen gunnen ze een ander niet, dus moeten en zullen ze die vent krijgen, maar op het moment dat ze die vent hebben veroverd is hij niet meer interessant dus laten ze hem vallen, waardoor er mannen op de wereld komen die zo'n verschrikkelijke hekel hebben aan vrouwen dat ze ze uit de weg willen ruimen, zoals Jack de Ripper.
Met S. was het zo: we hadden ooit gedate, maar ze vond me niet leuk genoeg. (En ik haar niet maar dat heb ik toen niet meteen gezegd, zij wel) Later kwam mr in beeld, en toen begon ze weer contact te zoeken enzoquote:Op zondag 8 juli 2012 20:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dit volg ik even niet..Maar ik denk meer van stel je ziet 1 wel zitten, maar je dat durf je niet kenbaar te maken o.i.d. en dan komt 1 iemand anders tegen waarmee hij bezig is en dat diegene dan denkt van fuck het moet nu gebeuren. Anders is het te laat. Of juist dat die ander denkt van ''hij is gewild/interessant.''
_!
Ja dat is gewoon zielig van zo'n vrouwquote:Op zondag 8 juli 2012 20:57 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja, oké, dat kan ik me nog voorstellen.
Ik doelde meer op vrouwen die een vent niet willen om wat voor een reden dan ook en dan diegene opeens weer zien staan als die persoon sjans/een (bijna-)vriendin heeft en zo.
Maar het klopt wel, vrouwmensquote:
Jup. Maar je moet het ook zo zien: omdat kk jou wil maar niet kan krijgen, wil hij jou alleen maar extra graagquote:Op zondag 8 juli 2012 20:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon zielig van zo'n vrouw
Apart wel, vind ik.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Met S. was het zo: we hadden ooit gedate, maar ze vond me niet leuk genoeg. (En ik haar niet maar dat heb ik toen niet meteen gezegd, zij wel) Later kwam mr in beeld, en toen begon ze weer contact te zoeken enzo
QFT!quote:
gastquote:Op zondag 8 juli 2012 20:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jup. Maar je moet het ook zo zien: omdat kk jou wil maar niet kan krijgen, wil hij jou alleen maar extra graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |