ik. ik hoop een kleine acht km te maken morgen ...quote:Op zondag 8 juli 2012 23:03 schreef CantFazeMe het volgende:
Haal toch maar liever weg.
Wie gaan er morgen lopen?
Guppy had eerder ook uit enthousiasme haarzelf eruit gekicktquote:Op zondag 8 juli 2012 23:41 schreef DJMO het volgende:
ik weet niet of ik team FOK! op endo per ongeluk heb geleaved, of dat ik eruit gekickt ben, maar ik heb een request gedaan om opnieuw te joinen. 'k blijf een FOK!ker tenslotte
Ik duim voor jequote:Op zondag 8 juli 2012 23:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik. ik hoop een kleine acht km te maken morgen ...
Donker lopen is bagger vind ikquote:Op zondag 8 juli 2012 23:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik wil alleen een redelijk rondje lopen en hoop dat ik wat eerder er tussen uit kan knijpen vandaag, anders moet ik in het donker lopen en daar heb ik geen zin in
op zich heb ik er niet zo veel problemen mee, ik loop heel vaak in het donker maar dit rondje gaat een heel stuk langs een nieuwe route... het zal net tegen schemer aanzitten als ik terug ben maar dan loop ik wel een mooie tijd met een lampje op mijn hoofd wat ik het overgrote deel van de tijd niet nodig hebquote:
hier is het sowieso heel rustig, tijdens sommige rondjes kom ik niemand tegen maar dat is ook het verradelijke...mensen hier verwachten geen hardloper op de weg.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:56 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik weet niet. Ondanks alle veiligheid voorzieningen vind ik dat mensen jou nog snel over het hoofd zien.
Rustig en stil is het wel...
's Nachts lopen is heel anders dan overdag lopen, zien en horen is naar mijn mening belangrijker dan gezien worden.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:56 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik weet niet. Ondanks alle veiligheid voorzieningen vind ik dat mensen jou nog snel over het hoofd zien.
Rustig en stil is het wel...
ik ken het gevoel... je wilt wel lopen maar je weet in je achterhoofd dat het niet verstandig isquote:Op maandag 9 juli 2012 00:43 schreef Yuki het volgende:
maar ik zit al een week in dubio tussen veel trainen (want dan kan ik verder) en rust nemen (omdat m'n lijf daarom lijkt te vragen).
Precies. Baal er enorm van, maar weet ook (puur op verstand) dat ik de 10km nooit ga halen als ik mezelf nu de vernieling in loopquote:Op maandag 9 juli 2012 00:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik ken het gevoel... je wilt wel lopen maar je weet in je achterhoofd dat het niet verstandig is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op ongeveer 4,5 km, waar ik net was ingehaald door het meisje dat voor me loopt. Ik heb haar zo'n 200 meter verder weer ingehaaldmaar zij klopte mij tijdens de eindsprint
♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:50 schreef Yuki het volgende:
Nog een foto van mezelf gespot bij de EkidenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op ongeveer 4,5 km, waar ik net was ingehaald door het meisje dat voor me loopt. Ik heb haar zo'n 200 meter verder weer ingehaaldmaar zij klopte mij tijdens de eindsprint
die andere foto van je is het inlijsten waard! mooie actiefoto
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Joah, die vind ik ook héél tofquote:Op maandag 9 juli 2012 00:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]die andere foto van je is het inlijsten waard! mooie actiefoto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Yuki op 09-07-2012 01:13:37 ]♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:58 schreef Yuki het volgende:
Er zitten ook wel wat Zeddies tussen, bij de Ekiden foto's
Kiek nou!kwam er ook een paar tegen inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog een Zeddie...happy like a little sand boy'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:58 schreef Yuki het volgende:
Er zitten ook wel wat Zeddies tussen, bij de Ekiden foto's
Kiek nou!Whaha wat een jambek. Denk niet dat ik ooit charmant op een hardloop foto kom te staan, kwaad kijkend en naar adem happend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dezelfde persoon?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, en nu stop ik met de fotospam hoor
quote:Op maandag 9 juli 2012 01:07 schreef Yuki het volgende:
Ligt het aan mij, of zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enof het is een tweeling..anders zou ik zeggen dat het een en dezelfde persoon isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dezelfde persoon?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Foul play!!quote:Op maandag 9 juli 2012 01:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
of het is een tweeling..anders zou ik zeggen dat het een en dezelfde persoon is
lijkt me zelfs geen tweeling... zelfde paar schoenen, dat zou wel heel toevallig zijnquote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 01:09 schreef Yuki het volgende:
Deze baas finishte als eerste trouwens. Check dat startnummerWtf hoe zwaar zou die wegen? 40 kilo max?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, en nu stop ik met de fotospam hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |