Nee hoorquote:
Ditquote:Op zondag 8 juli 2012 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
Thanks voor de reminder, anders had ik het absoluut gemist.
Check de OP Lutquote:
Stacey is zowaar lekker in de OPquote:Op zondag 8 juli 2012 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Check de OP Lut
Glennis kots Grace, dat wordt genieten
Heeft ze een boobjob gehad ofzo?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Stacey is zowaar lekker in de OP(Niet inzoomen dan
)
Het is een beetje of de opticiën een te zwakke bril heeft gegeven, maar iddquote:Op zondag 8 juli 2012 20:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Stacey is zowaar lekker in de OP(Niet inzoomen dan
)
Ik had anders pas om half 9 gekeken, fiew!quote:
Volgens mij had ze altijd wel gewoon een prima setje! Alleen die outfits altijd, dit is idd lekker basicquote:
Ik wilde er net iets over posten jaquote:Op zondag 8 juli 2012 20:17 schreef Lutte het volgende:
Gaat Dreetje nog uitweiden over z'n seksleven?
Oh jaaaa dat is echt het mannetjequote:Op zondag 8 juli 2012 20:17 schreef Lutte het volgende:
Gaat Dreetje nog uitweiden over z'n seksleven?
Laat maar komen over onze coverzangeresquote:Op zondag 8 juli 2012 20:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik wilde er net iets over posten ja![]()
De grappen die er gemaakt gaan worden over iedereen zijn nu al wel te voorspellen![]()
Achttien geloof ik, en naar eigen zeggen al meer 'chicks' gehad dan ik mensen kenquote:Op zondag 8 juli 2012 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh jaaaa dat is echt het mannetjeHoe oud is hij eik? 16? 17?
Ja, hij ging/gaat toch ook regelmatig naar de hoeren?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Achttien geloof ik, en naar eigen zeggen al meer 'chicks' gehad dan ik mensen ken
Te gênant voor woorden inderdaadquote:Op zondag 8 juli 2012 20:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, hij ging/gaat toch ook regelmatig naar de hoeren?
Vergeet HAAR nummer Afscheid niet hèquote:Op zondag 8 juli 2012 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Laat maar komen over onze coverzangeres
Wacht, nu moet ik naar het schermquote:
Whehe, ja logisch Lutquote:
Precies, dirt en sleeze willen wequote:
Dat is wel een leuk overdenkseltje jaquote:Op zondag 8 juli 2012 20:29 schreef Guanabana het volgende:
Stellen jullie je ook weleens voor dat je zelf mee zou doen aan Ranking the Stars, en waar Paul je dan op zou pakken?
Nu zijn wij natuurlijk niet bekend en met dirt en sleeze in het nieuws, maar tochquote:
Ja hij is ineens geen ventje meerquote:Op zondag 8 juli 2012 20:31 schreef Lutte het volgende:
Dre is minder lelijk dan ik dacht![]()
Beetje te fake bruin en hij moet z'n strot houden maar dan..
Nee echt nietquote:Op zondag 8 juli 2012 20:31 schreef Lutte het volgende:
Dre is minder lelijk dan ik dacht![]()
Beetje te fake bruin en hij moet z'n strot houden maar dan..
Hij is nog steeds 1.50mquote:
Als je kijkt naar de looks van z'n moeder valt dit me mee hoorquote:Op zondag 8 juli 2012 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee echt nietKom zeg
Dat neusje van een biggetje
Softdrugs?quote:
Ik vind het nog ergerquote:Op zondag 8 juli 2012 20:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de looks van z'n moeder valt dit me mee hoor
En dat van Marokkanen ook meteenquote:Op zondag 8 juli 2012 20:34 schreef Piles het volgende:
Zullen we het vrouwelijk stemrecht maar intrekken?
True, het kan veel erger.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze ziet er wel redelijk uit vind ikZe heeft er weleens enger uit gezien
Nu ik die bril heb gezien ook.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
Nu ik Charly zijn lach heb gehoord ben ik idd zeker van die bi-roddels.
Zijn het nog maar roddels dan?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
Nu ik Charly zijn lach heb gehoord ben ik idd zeker van die bi-roddels.
Zou er sterkte in zitten?quote:
Ik ben duidelijk niet goed geïnformeerdquote:
Boehoe, ik stem ook niet.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat hij niet stemt. Lekker voorbeeld weer.
Nee hij krijgt voor het eerst baardgroeiquote:Op zondag 8 juli 2012 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
Yes-R wordt wel sneller oudOf komt het door langer haar?
Eerder de vrouwelijke dan de mannelijkequote:Op zondag 8 juli 2012 20:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Welke helft van bi wordt aan getwijfeld eigenlijk?
Mwaaaah.quote:
Hij krijgt babydonsquote:Op zondag 8 juli 2012 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
Yes-R wordt wel sneller oudOf komt het door langer haar?
Ik zou m'n haar ook niet zo doen met zo'n hoofdquote:Op zondag 8 juli 2012 20:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Gelukkig niet
Ze is veel te dun in haar gezicht, staat lelijk.
Dat is hier precies omgekeerdquote:Op zondag 8 juli 2012 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vond Caroline Tensen vroeger echt vreselijk, maar des te ouder ik word, des te meer ik haar lijk te waarderen
Ja maar jij kijkt ook 1 tegen 100!quote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 20:42 schreef Silenus het volgende:
Joeri onderaan, die heeft natuurlijk zo'n klein anabolen steroide-pikkie
Maar wel botergeil met zijn lijntjes!quote:Op zondag 8 juli 2012 20:42 schreef Silenus het volgende:
Mental imagequote:Op zondag 8 juli 2012 20:42 schreef Silenus het volgende:
Ik vind hem cute jaquote:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik zou Dré misschien nog eerder doenquote:
Nou dan kies ik wel voor Yes-Rquote:Op zondag 8 juli 2012 20:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik zou Dré misschien nog eerder doen
Haha als ik zou moeten kiezen om te doen zou ik ook voor Dre gaan, om de bovenarmenquote:Op zondag 8 juli 2012 20:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Uiteraard, ze had ook een Belgquote:Op zondag 8 juli 2012 20:45 schreef TheVulture het volgende:
Stacey staat volgens mij best laag... iedere man is bang dat ze hem eraf bijt
Ja, ziet er wel oke uit vind ik.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha als ik zou moeten kiezen om te doen zou ik ook voor Dre gaan, om de bovenarmen
Gadverquote:Op zondag 8 juli 2012 20:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Of ter voorkoming van "slet genaaid, beurs weg?"quote:Op zondag 8 juli 2012 20:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha als ik zou moeten kiezen om te doen zou ik ook voor Dre gaan, om de bovenarmen
Haha. Vind ze het wat?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:47 schreef Lutte het volgende:
Goed programma voor met m'n moeder op de bank dit
Nou daar acht ik Dre ook toe in staat hoorquote:Op zondag 8 juli 2012 20:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Of ter voorkoming van "slet genaaid, beurs weg?"
Ik vind het juist leuk om dit met m'n moeder te kijken, om haar reactiequote:Op zondag 8 juli 2012 20:47 schreef Lutte het volgende:
Goed programma voor met m'n moeder op de bank dit
quote:Op zondag 8 juli 2012 20:51 schreef Lutte het volgende:
Maar, mannen, zouden jullie 'm werkelijk omhoog krijgen van Patries?
quote:Op zondag 8 juli 2012 20:51 schreef Lutte het volgende:
Nee, misschien aantal jaren geleden nog, ze is best lang doable gebleven volgens mij, maar die kop nuquote:Op zondag 8 juli 2012 20:51 schreef Lutte het volgende:
Ze zal toch niet voor niets in de playboy gestaan hebben denk ik? Goede vraag wel.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:51 schreef Lutte het volgende:
28quote:Op zondag 8 juli 2012 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe oud is dat dingetje van Patries ook alweer? Dertiger?
Wow.quote:
Wil je dat NOOIT meer vragen?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:51 schreef Lutte het volgende:
Ik niet... maar ik ben niet de goeie referentie...quote:Op zondag 8 juli 2012 20:51 schreef Lutte het volgende:
Ik vind Leco wel een knappe man.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik niet... maar ik ben niet de goeie referentie...
Ik zou er ook niet aan moeten denken om op Leco te duiken trouwens... voor je het weet heb ik een getoupeerde bos schaamhaar tussen mijn tanden
mwa, hij doet wel leuk z'n best vind ik.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:53 schreef Lutte het volgende:
Charly is echt een wijf zeg. Beetje krijsen 'oh wat is mijn grap slecht hihihi' en ziemelen over 'sparkles' in ogen. En maar soppen op DreAch meid toch!
quote:Op zondag 8 juli 2012 20:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou er ook niet aan moeten denken om op Leco te duiken trouwens... voor je het weet heb ik een getoupeerde bos schaamhaar tussen mijn tanden
quote:Op zondag 8 juli 2012 20:54 schreef Loveless85 het volgende:
Stacey draait er echt een wokkel van volgens mij
Beter dan al die oudjes laatstquote:Op zondag 8 juli 2012 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
Gasten zijn toch minder dan andere jaren helaas
Het wordt ook minder natuurlijk, iedereen kent het programma inmiddels goed, en de grappen en Paul...quote:Op zondag 8 juli 2012 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
Ze hadden Viola en Hans v.d. Togt weer moeten laten opdravenquote:Op zondag 8 juli 2012 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
Nee man, met Hans vd Togt was tof!quote:
Die Hans van der Togt was echt hilarisch verzuurd jaquote:Op zondag 8 juli 2012 20:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ze hadden Viola en Hans v.d. Togt weer moeten laten opdraven
Oh geweldig was dat.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die Hans van der Togt was echt hilarisch verzuurd ja
Hans was wel de held van dat seizoen ja, verder was het een van de matigste.quote:
Ja het is een beetje vreemd...quote:
Ze was eerst peter beense?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:57 schreef TheVulture het volgende:
Glennis staat laag denk ik... zeker nu ze 100 kg is afgevallen
Zoiets jaquote:
Barry Whitequote:
Zeker weten dat ze samen op dezelfde heroineslet zijn gedokenquote:Op zondag 8 juli 2012 20:59 schreef Lutte het volgende:
Opeens heb je het. Je gaat met je neefje (He pik!) naar de hoeren
quote:
Gewoon gesandwitchtquote:Op zondag 8 juli 2012 21:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zeker weten dat ze samen op dezelfde heroineslet zijn gedoken
Ik had Patricia hoger staanquote:
Dat ezel neuken zou ik niet met je moeder kijken hoorquote:
Al die kindjes handen omhoogquote:Op zondag 8 juli 2012 21:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat ezel neuken zou ik niet met je moeder kijken hoor![]()
Kan ze wel hebbenquote:Op zondag 8 juli 2012 21:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat ezel neuken zou ik niet met je moeder kijken hoor![]()
Klopt! Leuk dat ze in de zomer gewoon door gaan met nieuwe programma's kunnen andere omroepen een voorbeeld aan nemen.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:05 schreef livalo het volgende:
Toch wel weer erg leuk. Sowieso leuke avond op BNN vandaag!
Ja wat een geluk dat pa zo'n lekkertje wasquote:Op zondag 8 juli 2012 20:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de looks van z'n moeder valt dit me mee hoor
Whehehe.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:34 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ja wat een geluk dat pa zo'n lekkertje was
quote:Op maandag 9 juli 2012 11:47 schreef HenkieVdV het volgende:
Was wel leuk voor een eerste aflevering.
Dit.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:06 schreef Remzz het volgende:
[..]
Klopt! Leuk dat ze in de zomer gewoon door gaan met nieuwe programma's kunnen andere omroepen een voorbeeld aan nemen.
Eens met klacht. Glennis is echt een verschrikkelijk mens. Arrogant, denkt dat ze heel wat is met haar ene hitje dat een cover is van Volumia.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:03 schreef -mandy- het volgende:
Ik heb het vandaag pas gezien via uitzendinggemist.
Leuke aflevering maar jammer dat Glennis erbij zit.
Om nog maar te zwijgen van die keer laatst in Groningen dat mevrouw de diva het optreden annuleerde op het laatste minuut omwille van de regen. Al die mensen in de kou laten staan, letterlijk en figuurlijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:40 schreef Djeez het volgende:
[..]
Eens met klacht. Glennis is echt een verschrikkelijk mens. Arrogant, denkt dat ze heel wat is met haar ene hitje dat een cover is van Volumia.![]()
![]()
dank voor de reminderquote:
Woehquote:Op zondag 15 juli 2012 19:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik moet tien voor negen weg, kan nog ff meepikken
quote:Op zondag 15 juli 2012 20:24 schreef Piles het volgende:
Stelletje Hollanders, zeiken over een paar minuten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |