Nee hoorquote:
Ditquote:Op zondag 8 juli 2012 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
Thanks voor de reminder, anders had ik het absoluut gemist.
Check de OP Lutquote:
Stacey is zowaar lekker in de OPquote:Op zondag 8 juli 2012 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Check de OP Lut
Glennis kots Grace, dat wordt genieten
Heeft ze een boobjob gehad ofzo?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Stacey is zowaar lekker in de OP(Niet inzoomen dan
)
Het is een beetje of de opticiën een te zwakke bril heeft gegeven, maar iddquote:Op zondag 8 juli 2012 20:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Stacey is zowaar lekker in de OP(Niet inzoomen dan
)
Ik had anders pas om half 9 gekeken, fiew!quote:
Volgens mij had ze altijd wel gewoon een prima setje! Alleen die outfits altijd, dit is idd lekker basicquote:
Ik wilde er net iets over posten jaquote:Op zondag 8 juli 2012 20:17 schreef Lutte het volgende:
Gaat Dreetje nog uitweiden over z'n seksleven?
Oh jaaaa dat is echt het mannetjequote:Op zondag 8 juli 2012 20:17 schreef Lutte het volgende:
Gaat Dreetje nog uitweiden over z'n seksleven?
Laat maar komen over onze coverzangeresquote:Op zondag 8 juli 2012 20:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik wilde er net iets over posten ja![]()
De grappen die er gemaakt gaan worden over iedereen zijn nu al wel te voorspellen![]()
Achttien geloof ik, en naar eigen zeggen al meer 'chicks' gehad dan ik mensen kenquote:Op zondag 8 juli 2012 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh jaaaa dat is echt het mannetjeHoe oud is hij eik? 16? 17?
Ja, hij ging/gaat toch ook regelmatig naar de hoeren?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Achttien geloof ik, en naar eigen zeggen al meer 'chicks' gehad dan ik mensen ken
Te gênant voor woorden inderdaadquote:Op zondag 8 juli 2012 20:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, hij ging/gaat toch ook regelmatig naar de hoeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |