Bij de vrouwen Petra Kvitovaquote:
Afgelopen keer in Londen? WTF?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:23 schreef stoeltafel het volgende:
Wanneer heeft Fedje eigenlijk voor het laatst van Nadal gewonnen?
quote:Op zondag 8 juli 2012 19:22 schreef luckass het volgende:
Awww Andy.
Je chick is in ieder geval een stuk geiler.
Indian Wells dit jaar toch nog?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:23 schreef stoeltafel het volgende:
Wanneer heeft Fedje eigenlijk voor het laatst van Nadal gewonnen?
pics?quote:
Klopt.quote:
Jij zal genoten hebben van het portugese elftal afgelopen EKquote:
Volgens een man die de Uefa cup huilend terug kwam brengen wel ja.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:25 schreef Zelva het volgende:
[..]
Daar hebben ze in Eindhoven toch een woord voor?
uiteraard, weer zijn we in de steek gelaten door die schotquote:Op zondag 8 juli 2012 19:24 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Engeland gaat vanaf morgen weer haten ja
HOMO'S!!!!!quote:Op zondag 8 juli 2012 19:25 schreef Zelva het volgende:
[..]
Daar hebben ze in Eindhoven toch een woord voor?
quote:Op zondag 8 juli 2012 19:25 schreef Tim86 het volgende:
OMG moeder Murray huilt..sinds wanneer huilen Terminators
yup . vindt die mensen die nu juichen voor hem misselijkmakendquote:Op zondag 8 juli 2012 19:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
uiteraard, weer zijn we in de steek gelaten door die schot
Zou het eerder gebeuren op Wimbledon, of op hardcourt?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:25 schreef kevin_ het volgende:
Murray![]()
Jammer, maar helaas. Volgende Wimbledon weer een kans.
Dat is voor Henk & Ingrid, die kunnen geen engels.quote:
quote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 19:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet Roelfs praat er doorheen.
Henk en Ingrid kijken geen tennis hoorquote:Op zondag 8 juli 2012 19:26 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat is voor Henk & Ingrid, die kunnen geen engels.
50-50. Echt geen idee.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Zou het eerder gebeuren op Wimbledon, of op hardcourt?
Vincent Bijloquote:
Henk en Ingrid slaan de boel kort omdat Gesink een loser isquote:Op zondag 8 juli 2012 19:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Henk en Ingrid kijken geen tennis hoor
Is er geen darten op?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:28 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Henk en Ingrid slaan de boel kort omdat Gesink een loser is
quote:Op zondag 8 juli 2012 19:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet Roelfs praat er doorheen.
quote:Op zondag 8 juli 2012 19:28 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Henk en Ingrid slaan de boel kort omdat Gesink een loser is
twitter:TheAMO twitterde op zondag 08-07-2012 om 19:26:56Oops, crying seems to have made Andy Murray a bit more Scottish http://t.co/uZtAUBiK reageer retweet
quote:Op zondag 8 juli 2012 19:29 schreef Caland het volgende:
twitter:TheAMO twitterde op zondag 08-07-2012 om 19:26:56Oops, crying seems to have made Andy Murray a bit more Scottish http://t.co/uZtAUBiK reageer retweet
quote:Op zondag 8 juli 2012 19:29 schreef Caland het volgende:
Ik had hem daarna ook geen enkele kans meer gegeven. Bizar hoe hij zich herpakt heeft.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:28 schreef Federer-fan het volgende:
Hadik niet durven denken toen hij last kreeg van zijn rug in de eerste set tegen Malisse.
quote:Op zondag 8 juli 2012 19:33 schreef Norrage het volgende:
Wat was Federer weer goed, die break op 6-5 was echt bizar
Ja, ik ben ook benieuwd.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt, al zie ik graag de hawkeye nog.
Precies.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik had hem daarna ook geen enkele kans meer gegeven. Bizar hoe hij zich herpakt heeft.
Die forehand van Murray op 30-15quote:Op zondag 8 juli 2012 19:33 schreef Norrage het volgende:
Een meter uit toch?quote:
En dan, mega comeback van Andy?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt, al zie ik graag de hawkeye nog.
En echt de beslissing, tot dat punt was murray magistraal en beter. Hij had die break moeten pakken. Zat er heel dichtbij, zo jammerquote:
Het keerpunt van de wedstrijd. Zoals de servicegames toen liepen had Murray de tiebreak waarschijnlijk gewonnen. 2-0 achter in sets, ik twijfel of Federer dan hetzelfde spel had kunnen laten zien in de 3e set.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:33 schreef Norrage het volgende:
quote:
QFTquote:Op zondag 8 juli 2012 19:37 schreef MilaNL het volgende:
Dikke vinger voor iedereen die Federer had afgeschrevenEn mooie dag voor het tennis.
Nogmaals, wie zijn dat dan?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:37 schreef MilaNL het volgende:
Dikke vinger voor iedereen die Federer had afgeschreven.
Ik denk dat de breek in die game van 20 minuten Murray heeft geknakt, daarin kon hij doen wat hij wilde maar Federer was in die game gewoon echt super.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:38 schreef Niox het volgende:
[..]
Het keerpunt van de wedstrijd. Zoals de servicegames toen liepen had Murray de tiebreak waarschijnlijk gewonnen. 2-0 achter in sets, ik twijfel of Federer dan hetzelfde spel had kunnen laten zien in de 3e set.
Murray mist een simpele bal om er 40-15 van te maken en die tiebreak binnen handbereik te hebben. Federer breakt dmv twee magistrale punten, pakt de set en keert de wedstrijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |