10 aankomsten bergop.quote:
Of hij spaart krachten voor de rustdag zodat hij dan kan knallenquote:Op zondag 8 juli 2012 14:26 schreef Zhero het volgende:
Gesink laat zich gewoon op een monsterlijke afstand zetten zodat ie kan knallen na de rustdagen
Iets van 9 heuvel of bergop aankomstenquote:Op zondag 8 juli 2012 14:27 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Hoe is het Vuelta-parcours dit jaar? Beetje meer klimmen dan dit hoop ik?
http://www.lavuelta.com/12pr/en/recorrido/vuelta.htmlquote:Op zondag 8 juli 2012 14:27 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Hoe is het Vuelta-parcours dit jaar? Beetje meer klimmen dan dit hoop ik?
Als hij zin heeft, 8 overwinningen + 2 weggevertjes voor Contador dus.quote:
Dat klinkt goed. Nou, Rabo met een klimmersploegje rond Gesink.quote:
Ploegentijdrit in de afdaling van de Mont Blanc op de rustdag.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:28 schreef byah het volgende:
[..]
Of hij spaart krachten voor de rustdag zodat hij dan kan knallen
Ze hebben beiden anders aardig wat ritten gewonnen.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:29 schreef TheGOAT het volgende:
Gesink moet naar huis, een etappe winnen zal hij nooit doen, een echte klassement man. Net zoiets als Mechov ofzo
Menchov won tappes in de grote rondes en wint driemaal een grote ronde. Een van de beste ronderenners van zijn tijd. Prima dus als Gesink dat ook haalt.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:29 schreef TheGOAT het volgende:
Gesink moet naar huis, een etappe winnen zal hij nooit doen, een echte klassement man. Net zoiets als Mechov ofzo
Wie zei dat?quote:Op zondag 8 juli 2012 14:30 schreef TheArt het volgende:
Knees die geen viaduct op kan? Echt WTF hoe komt ie erbij
Voorsprong is maar 20 seconden.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:30 schreef Panthera. het volgende:
Momentje van rust. Is de kopgroep definitief?
Kijk sporza dan! Of kick je op het ergeren aan herbie en maartenquote:Op zondag 8 juli 2012 14:30 schreef TheArt het volgende:
Knees die geen viaduct op kan? Echt WTF hoe komt ie erbij
Het is denk ik meer de vraag hoeveel renners buiten tijd gaan komen.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:31 schreef Sasman het volgende:
Man man...Tijdslimiet gaat gevaarlijk worden.
Goede vergelijking. Menchov weet inderdaad niet wat het is om ritten te winnen.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:29 schreef TheGOAT het volgende:
Maar dit jaar dus welquote:Op zondag 8 juli 2012 14:31 schreef TheGOAT het volgende:
Tijdslimiet is gelul, als je met een bus van 50 man aankomt sture ze je noooooitnaar huis. Worden zelden mensen naar huis gestuurd op basis van tijdslimieten
Niet met zo`n grote bus..quote:Op zondag 8 juli 2012 14:31 schreef Sasman het volgende:
Man man...Tijdslimiet gaat gevaarlijk worden.
Dit jaar is de jury onverbiddelijk.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:31 schreef TheGOAT het volgende:
Tijdslimiet is gelul, als je met een bus van 50 man aankomt sture ze je noooooitnaar huis. Worden zelden mensen naar huis gestuurd op basis van tijdslimieten
Dit jaar moeten ze naar huis, alleen bij extreem slecht weer mag het door de vingers worden gezien.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:31 schreef TheGOAT het volgende:
Ze zeiden van tevoren dat ze heel streng waren dit jaarquote:Op zondag 8 juli 2012 14:31 schreef DeMessias het volgende:
Indien er 50 mensen de tijdslimiet niet halen, dan knijpt de jury een oogje dicht?
Zal wel meevallen. Er zal wel een generaal pardon worden uitgesproken.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is denk ik meer de vraag hoeveel renners buiten tijd gaan komen.
Ik vermoed van wel, al hebben ze dit jaar gezegd dat ze dit alleen bij uitzonderlijke omstandigheden doen.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:31 schreef DeMessias het volgende:
Indien er 50 mensen de tijdslimiet niet halen, dan knijpt de jury een oogje dicht?
Ik heb de stream van de NOS aan om wat dingen te zien die ik op tv misquote:Op zondag 8 juli 2012 14:31 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Kijk sporza dan! Of kick je op het ergeren aan herbie en maarten?
Denk uiteindelijk niet dat ze dat doen, maar bijvoorbeeld strafpunten aan de sprinters.quote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 14:32 schreef TheGOAT het volgende:
Zeggen ze dat niet elk jaar
En wat heeft Mentsjov afgelopen 3 jaar laten zien?
Giro d'Italia gewonnen en 3e in de Tourquote:Op zondag 8 juli 2012 14:32 schreef TheGOAT het volgende:
2de in de TDF van 2010.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:32 schreef TheGOAT het volgende:
Giro gewonnen, podium Tour, top-5 Vuelta en nog een top-10 in de Giro.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:32 schreef TheGOAT het volgende:
Sterktequote:Op zondag 8 juli 2012 14:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik heb de stream van de NOS aan om wat dingen te zien die ik op tv mis
3 jaar geleden won die nog de Giro en 2 jaar geleden 3e 2e in de tourquote:Op zondag 8 juli 2012 14:32 schreef TheGOAT het volgende:
Ronde van Italie gewonnen.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:32 schreef TheGOAT het volgende:
Zonder sprinters behalve Sagan. Sowieso gaat er dan nog wel aangevallen worden op de laatste heuvel.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:32 schreef marcodej het volgende:
We krijgen gewoon een massasprint deze etappe.
Jawel, weg op 8 seconden ja. Lijkt me beslist.quote:
Gisteren bij Vive le Vélo zeiden ze nadrukkelijk dat dat niet meer zou gebeuren.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:31 schreef DeMessias het volgende:
3e, Sanchez was 2e.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |