Ik heb de stream van de NOS aan om wat dingen te zien die ik op tv misquote:Op zondag 8 juli 2012 14:31 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Kijk sporza dan! Of kick je op het ergeren aan herbie en maarten?
Denk uiteindelijk niet dat ze dat doen, maar bijvoorbeeld strafpunten aan de sprinters.quote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 14:32 schreef TheGOAT het volgende:
Zeggen ze dat niet elk jaar
En wat heeft Mentsjov afgelopen 3 jaar laten zien?
Giro d'Italia gewonnen en 3e in de Tourquote:Op zondag 8 juli 2012 14:32 schreef TheGOAT het volgende:
2de in de TDF van 2010.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:32 schreef TheGOAT het volgende:
Giro gewonnen, podium Tour, top-5 Vuelta en nog een top-10 in de Giro.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:32 schreef TheGOAT het volgende:
Sterktequote:Op zondag 8 juli 2012 14:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik heb de stream van de NOS aan om wat dingen te zien die ik op tv mis
3 jaar geleden won die nog de Giro en 2 jaar geleden 3e 2e in de tourquote:Op zondag 8 juli 2012 14:32 schreef TheGOAT het volgende:
Ronde van Italie gewonnen.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:32 schreef TheGOAT het volgende:
Zonder sprinters behalve Sagan. Sowieso gaat er dan nog wel aangevallen worden op de laatste heuvel.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:32 schreef marcodej het volgende:
We krijgen gewoon een massasprint deze etappe.
Jawel, weg op 8 seconden ja. Lijkt me beslist.quote:
Gisteren bij Vive le Vélo zeiden ze nadrukkelijk dat dat niet meer zou gebeuren.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:31 schreef DeMessias het volgende:
Indien er 50 mensen de tijdslimiet niet halen, dan knijpt de jury een oogje dicht?
3e, Sanchez was 2e.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |