quote:Op zondag 8 juli 2012 14:26 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Ik betwijfel of je helemaal objectief bent
Hoe is het Vuelta-parcours dit jaar? Beetje meer klimmen dan dit hoop ik?quote:Op zondag 8 juli 2012 14:26 schreef Leatherface het volgende:
Njah, dan moet Gesink maar in de Vuelta er staan. Hoop wel dat ie de Spelen gewoon rijdt. Te mooi evenement om te laten schieten.
Monsterlijkquote:Op zondag 8 juli 2012 14:27 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Hoe is het Vuelta-parcours dit jaar? Beetje meer klimmen dan dit hoop ik?
Dit is toch niet goed? Met zijn achtergrond begrijpelijk, maar het moet ook geen taboe worden.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:25 schreef DeMessias het volgende:
Topic zou al wat beter zijn als elke verwijzing naar Gesink eruit gefilterd werd.
Haha, de Vuelta is dit jaar echt monsterlijk qua klimmenquote:Op zondag 8 juli 2012 14:27 schreef Lann555 het volgende:
[..]
10 aankomsten bergop.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:27 schreef Lann555 het volgende:
[..]
10 aankomsten bergop.quote:
Of hij spaart krachten voor de rustdag zodat hij dan kan knallenquote:Op zondag 8 juli 2012 14:26 schreef Zhero het volgende:
Gesink laat zich gewoon op een monsterlijke afstand zetten zodat ie kan knallen na de rustdagen
Iets van 9 heuvel of bergop aankomstenquote:Op zondag 8 juli 2012 14:27 schreef Lann555 het volgende:
[..]
http://www.lavuelta.com/12pr/en/recorrido/vuelta.htmlquote:Op zondag 8 juli 2012 14:27 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Als hij zin heeft, 8 overwinningen + 2 weggevertjes voor Contador dus.quote:
Dat klinkt goed. Nou, Rabo met een klimmersploegje rond Gesink.quote:
Ploegentijdrit in de afdaling van de Mont Blanc op de rustdag.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:28 schreef byah het volgende:
[..]
Of hij spaart krachten voor de rustdag zodat hij dan kan knallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |