SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cols van belangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kansen voor de vluchters welzeker.
TheArt heeft meer verstand van wielrennen in zijn kleine teen dan jij ooit zult krijgen.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:21 schreef 1-0-8 het volgende:
Gesink fanboy TheArt rijdt elke zondagochtend met een Rabo-tenuetje door het Hollandsch landschap.
quote:Op zondag 8 juli 2012 14:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
TheArt heeft meer verstand van wielrennen in zijn kleine teen dan jij ooit zult krijgen.
Froome moet werken voor Wiggins héquote:Op zondag 8 juli 2012 14:24 schreef MarijeH het volgende:
Mooie rit. Waarom heeft Sky geen Rogers of Froome meegestuurt in de achtervolgende groep?
Ik vermoed dat het geen probleem is voor hen, ze hebben het sterkste team van het peloton.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:24 schreef Sautor het volgende:
Die ploeg van Wiggins is opgerookt als we in de bergen komen.
Je weet ook dat Froome zeer kort in het klassement staat?quote:Op zondag 8 juli 2012 14:24 schreef MarijeH het volgende:
Mooie rit. Waarom heeft Sky geen Rogers of Froome meegestuurt in de achtervolgende groep?
Wiggins wil absoluut niet dat Froome iets doet sowieso.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:24 schreef MarijeH het volgende:
Froome laat BMC nooit gaan.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:24 schreef MarijeH het volgende:
Na Côte de Saulcyquote:Op zondag 8 juli 2012 14:24 schreef Sasman het volgende:
Wanneer supersprint? Kan handig zijn voor Sagan.
Nog drie 2e categorie toppen verder.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:24 schreef Sasman het volgende:
Wanneer supersprint? Kan handig zijn voor Sagan.
Ok. Hihi.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
TheArt heeft meer verstand van wielrennen in zijn kleine teen dan jij ooit zult krijgen.
Froome zei zelf nog dat hij moet rijden voor Wigginsquote:Op zondag 8 juli 2012 14:25 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Wiggins wil absoluut niet dat Froome iets doet sowieso.
Mwa, als ze elke dag op kop moeten, en dit is toch flink dit.. Kan nog leuk uitpakken.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het geen probleem is voor hen, ze hebben het sterkste team van het peloton.
Snap echt niet dat die bij Sky wil blijven.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:24 schreef baggerbaas het volgende:
Die Boasson Hagen is toch wel een beest hoor
Moet je eens CTRL+F en dan Gesink doenquote:Op zondag 8 juli 2012 14:25 schreef DeMessias het volgende:
Topic zou al wat beter zijn als elke verwijzing naar Gesink eruit gefilterd werd.
Ik betwijfel of je helemaal objectief bentquote:Op zondag 8 juli 2012 14:26 schreef Zhero het volgende:
Gesink laat zich gewoon op een monsterlijke afstand zetten zodat ie kan knallen na de rustdagen
Zou zomaar kunnen dat hij er zelf voor gaat zorgen dat die flauwekul ophoudt.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:25 schreef DeMessias het volgende:
Topic zou al wat beter zijn als elke verwijzing naar Gesink eruit gefilterd werd.
Net zoals vorig jaar zeker? Kan beter afstappen, nog een keer een lijdensweg heeft geen enkele zin.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:26 schreef Zhero het volgende:
Gesink laat zich gewoon op een monsterlijke afstand zetten zodat ie kan knallen na de rustdagen
quote:Op zondag 8 juli 2012 14:26 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Ik betwijfel of je helemaal objectief bent
Hoe is het Vuelta-parcours dit jaar? Beetje meer klimmen dan dit hoop ik?quote:Op zondag 8 juli 2012 14:26 schreef Leatherface het volgende:
Njah, dan moet Gesink maar in de Vuelta er staan. Hoop wel dat ie de Spelen gewoon rijdt. Te mooi evenement om te laten schieten.
Monsterlijkquote:Op zondag 8 juli 2012 14:27 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Hoe is het Vuelta-parcours dit jaar? Beetje meer klimmen dan dit hoop ik?
Dit is toch niet goed? Met zijn achtergrond begrijpelijk, maar het moet ook geen taboe worden.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:25 schreef DeMessias het volgende:
Haha, de Vuelta is dit jaar echt monsterlijk qua klimmenquote:Op zondag 8 juli 2012 14:27 schreef Lann555 het volgende:
[..]
10 aankomsten bergop.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:27 schreef Lann555 het volgende:
[..]
10 aankomsten bergop.quote:
Of hij spaart krachten voor de rustdag zodat hij dan kan knallenquote:Op zondag 8 juli 2012 14:26 schreef Zhero het volgende:
Iets van 9 heuvel of bergop aankomstenquote:Op zondag 8 juli 2012 14:27 schreef Lann555 het volgende:
[..]
http://www.lavuelta.com/12pr/en/recorrido/vuelta.htmlquote:Op zondag 8 juli 2012 14:27 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Als hij zin heeft, 8 overwinningen + 2 weggevertjes voor Contador dus.quote:
Dat klinkt goed. Nou, Rabo met een klimmersploegje rond Gesink.quote:
Ploegentijdrit in de afdaling van de Mont Blanc op de rustdag.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:28 schreef byah het volgende:
[..]
Of hij spaart krachten voor de rustdag zodat hij dan kan knallen
Ze hebben beiden anders aardig wat ritten gewonnen.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:29 schreef TheGOAT het volgende:
Gesink moet naar huis, een etappe winnen zal hij nooit doen, een echte klassement man. Net zoiets als Mechov ofzo
Menchov won tappes in de grote rondes en wint driemaal een grote ronde. Een van de beste ronderenners van zijn tijd. Prima dus als Gesink dat ook haalt.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:29 schreef TheGOAT het volgende:
Gesink moet naar huis, een etappe winnen zal hij nooit doen, een echte klassement man. Net zoiets als Mechov ofzo
Wie zei dat?quote:Op zondag 8 juli 2012 14:30 schreef TheArt het volgende:
Knees die geen viaduct op kan? Echt WTF hoe komt ie erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |