Wat een beast ja. Ik ben fan, mooie headmovement ook.quote:Op zondag 8 juli 2012 03:01 schreef slashdotter3 het volgende:
Die is even supersaiyan gegaan na die eyepoke
Ongelooflijk jaquote:Op zondag 8 juli 2012 03:06 schreef leeroy het volgende:
Hoe kan Tibau 70 kg wegen joh. Wat een beest
Die armen ook zegquote:
Gleison kan goed op welterweight vechten zonder te cutten iddquote:Op zondag 8 juli 2012 03:14 schreef slashdotter3 het volgende:
Khep het idee dat ze in 2 verschillende gewichtsklassen zitten
dat is al geweestquote:Op zondag 8 juli 2012 03:14 schreef Cardizzle14 het volgende:
Ik ben ook fukking hyped voor Mighty Mouse vs McCall btw
2 x alquote:
Mamugodeovquote:Op zondag 8 juli 2012 03:31 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Hoe scoren jullie deze fight? Rogan en Goldie doen net of het een duidelijke overwinning was voor die Braziliaan maar ik vond het best een lastige fight om te scoren.
Dat gevoel had ik ook een beetje. Enige wat Tibau deed was af en toe wat counterpunchen en natuurlijk die takedowns stuffen.quote:Op zondag 8 juli 2012 03:33 schreef BitetheBullet het volgende:
Op zich wel een terechte uitslag, was maar 1 iemand die hier een wedstrijd van probeerde te maken.
Wie is dit ook alweer?quote:Op zondag 8 juli 2012 03:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Guillard zijn walkout music is wel epic
www.pretorian.com bijvoorbeeldquote:Op zondag 8 juli 2012 03:39 schreef ChesterPerry het volgende:
word een latertje vanaaf,
iemand die weet waar je pretorian shorts en shirts kan kopen?
Meen je dit?quote:Op zondag 8 juli 2012 03:45 schreef slashdotter3 het volgende:
Ok, duidelijk, eerste ronde voor Melvin
En meer dominante posities voor Camoes en een sterk einde van de ronde. Zou zo maar eens 10-9 voor Camoes kunnen zijnquote:Op zondag 8 juli 2012 03:47 schreef slashdotter3 het volgende:
ow wacht, identical landed strikes in first round
Ik zat m wel ff te knijpenquote:Op zondag 8 juli 2012 03:57 schreef Hooidraad het volgende:
Wie zat er nog meer mee te bewegen met die kneebar attempt?
Khep m besteld!quote:
van dezelfde pc besteld?quote:Op zondag 8 juli 2012 04:03 schreef Omega het volgende:
Ik heb die ppv besteld eergisteren maar als ik klik op de link die mij is gestuurd, moet ik weer $7 betalen???
Waarom zou je het uberhaupt dagen vantevoren bestellen/betalen? Het is niet goedkoper en je verliest flexibiliteit. Misschien val je wel in slaap ofzo tijdens de prelims.quote:Op zondag 8 juli 2012 04:03 schreef Omega het volgende:
Ik heb die ppv besteld eergisteren maar als ik klik op de link die mij is gestuurd, moet ik weer $7 betalen???
Viessssquote:Op zondag 8 juli 2012 04:09 schreef ChesterPerry het volgende:
bij de weight in leek tito een beetje op hef
Maar ik slaap niet en ik wil kijkenquote:Op zondag 8 juli 2012 04:07 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Waarom zou je het uberhaupt dagen vantevoren bestellen/betalen? Het is niet goedkoper en je verliest flexibiliteit. Misschien val je wel in slaap ofzo tijdens de prelims.
voor 6.99$ heb je een goede. De officiële.quote:Op zondag 8 juli 2012 04:14 schreef Seamonkey- het volgende:
Zou er iemand zo vriendelijk willen zijn om mij een goede stream te DMen alvasat bedankt!
Wel easy money steeds voor hemquote:Op zondag 8 juli 2012 04:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kijk zijn laatste gevechten maar dan mis je hem niet meer
Hopen en Sapp in een zin is ook niet ideaalquote:Op zondag 8 juli 2012 04:16 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dan wel de Sapp van 10 jaar geleden mag ik hopen?
Per minuut doet hij het misschien wel beter dan welke vechter ookquote:Op zondag 8 juli 2012 04:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Can't blaim him eigenlijk ik zou voor 20k ook wel diven
ik niet iigquote:Op zondag 8 juli 2012 04:22 schreef leeroy het volgende:
Er hebben er weinig Easton gepicked als ik het me goed herinner
Die gast iig. Op zijn neus.quote:
Sick had alleen part 2 gezienquote:
Hebben we idd nog niet gezien vanavondquote:Op zondag 8 juli 2012 04:36 schreef slashdotter3 het volgende:
Zo te zien gaan we een 5e decision krijgen
Zesde.quote:Op zondag 8 juli 2012 04:36 schreef slashdotter3 het volgende:
Zo te zien gaan we een 5e decision krijgen
Al die KO's en submissions begonnen al te vervelen idd...quote:Op zondag 8 juli 2012 04:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hebben we idd nog niet gezien vanavond
Zonde.quote:Op zondag 8 juli 2012 04:36 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Have fun aan de wakker blijvers. Ik ga Silva Sonnen morgen wel zien
Precies stel je voor dat we nu al hadden moeten gaan pitten omdat alles zo snel gingquote:Op zondag 8 juli 2012 04:37 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Al die KO's en submissions begonnen al te vervelen idd...
Dan had ik het potverdorie moeten missen omdat ik net pas wakker benquote:Op zondag 8 juli 2012 04:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Precies stel je voor dat we nu al hadden moeten gaan pitten omdat alles zo snel ging
Het is zo makkelijk om niet op internet te komen toch?quote:Op zondag 8 juli 2012 04:38 schreef TheGame het volgende:
[..]
Idd, ik blijf gewoon op, want het is zo makkelijk om gespoilerd te worden morgen
En je mist de spanning van het live event.quote:Op zondag 8 juli 2012 04:38 schreef TheGame het volgende:
[..]
Idd, ik blijf gewoon op, want het is zo makkelijk om gespoilerd te worden morgen
Haha, ja, maar ik zal toch online moeten komen om het event te downloaden en daar zit het gevaar. ;-)quote:Op zondag 8 juli 2012 04:39 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het is zo makkelijk om niet op internet te komen toch?
De meeste MMA Trackers hebben sowieso toch een spoilerclock.quote:Op zondag 8 juli 2012 04:40 schreef TheGame het volgende:
[..]
Haha, ja, maar ik zal toch online moeten komen om het event te downloaden en daar zit het gevaar. ;-)
Als hij wint zal het wel via Guillotine zijnquote:Op zondag 8 juli 2012 04:41 schreef Hooidraad het volgende:
Naar mijn idee is dit een mismatch, ik zie Cody weinig doen tegen Mendes.
Klopt, maar ik kies voor de meest veilige en vermoeiende keuze: live kijkenquote:Op zondag 8 juli 2012 04:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
De meeste MMA Trackers hebben sowieso toch een spoilerclock.
dat is echt fucked upquote:Op zondag 8 juli 2012 04:41 schreef slashdotter3 het volgende:
Vorige keer probeerde ik UFC uit de nieuwsgroepen te plukken bleek het te zijn gewist vanwege een verzoek van UFC (ofzoiets)
De stache van Mccall is pas coolquote:
Niks verslaat die stache!quote:Op zondag 8 juli 2012 04:43 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Maar de redneck kop van McKenzie staat weer boven die stache van Mccall.
Hallonquote:
Wat is dat?quote:Op zondag 8 juli 2012 04:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nog mensen van hier die toevallig naar King of the beach gaan volgende week?
Doei Codyquote:Op zondag 8 juli 2012 04:47 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Nou ja Ian heeft stijl, Cody is gewoon straight up redneck met die kutkop van hem.
me2_O-quote:Op zondag 8 juli 2012 04:48 schreef leeroy het volgende:
Wou net typen dat die kicks echt slecht waren
Zelfs in real time leken ze wel in slowmotionquote:Op zondag 8 juli 2012 04:48 schreef leeroy het volgende:
Slowass kicks, louzy verdediging, mager mannetjequote:Op zondag 8 juli 2012 04:48 schreef leeroy het volgende:
of het houden bij legkicksquote:Op zondag 8 juli 2012 04:52 schreef slashdotter3 het volgende:
Met zo'n lengteverschil had hij beter voor losse knieen en thaiclinch kunnen gaan.
Dat kan hij alleen niet.quote:Op zondag 8 juli 2012 04:52 schreef slashdotter3 het volgende:
Met zo'n lengteverschil had hij beter voor losse knieen en thaiclinch kunnen gaan.
Mijn linkse headkick ziet er nog beter uit als die kicks van hemquote:Op zondag 8 juli 2012 04:52 schreef ChesterPerry het volgende:
die kicks gooi ik geeneens als amateur :s
Waren allemaal op het lichaam toch?quote:
Die laatste zat er ergens tussen in.quote:
Tijd voor een Muay Thai trainingskamp in NLquote:Op zondag 8 juli 2012 04:54 schreef THEFXR het volgende:
tja, dat kicksboksen zit er bij die amerikanen niet in
Tijd voor een comeback voor Varelansquote:Op zondag 8 juli 2012 04:55 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Tijd voor een Muay Thai trainingskamp in NL
http://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Varelansquote:Op zondag 8 juli 2012 04:56 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tijd voor een comeback voor Varelans
Daar heb je gelijk inquote:Op zondag 8 juli 2012 04:55 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die laatste zat er ergens tussen in.
Maar goed, McKenzie kan gewoon niet kicken.
Ja man, dat was een held. Met zijn trap fightingquote:Op zondag 8 juli 2012 04:57 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Varelans
Ik snap niet wat z'n gameplan was? Slecht kicken zodat z'n tegenstanders een takedown doen en hij weer z'n guillotine? Beetje voorspelbaar gameplan lijkt mequote:Op zondag 8 juli 2012 04:55 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die laatste zat er ergens tussen in.
Maar goed, McKenzie kan gewoon niet kicken.
afstand houden en bidden dat je een lucky punch of een decision er uit haalt.quote:Op zondag 8 juli 2012 04:59 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik snap niet wat z'n gameplan was? Slecht kicken zodat z'n tegenstanders een takedown doen en hij weer z'n guillotine? Beetje voorspelbaar gameplan lijkt me
Ik dacht schouder uit de kom ofzo in eerste instantie.quote:
3/3quote:
Kim verdedigde zich niet meer en de ref kwam er al aan gerend om te stoppen dus hij stopte met slaanquote:Op zondag 8 juli 2012 05:04 schreef slashdotter3 het volgende:
Dus Maia zag dat hij weird op z'n nek viel en daarom stopte hij uit zichzelf? Wow!
Cung Le niet willen zienquote:Op zondag 8 juli 2012 05:05 schreef AppleMartini het volgende:
Die mooiboy Cote hoef ik niet te zien hoor.
Hoe lees je dat nou weer in mijn postquote:
cote is wel handsome, chicks bij de vleet?quote:Op zondag 8 juli 2012 05:06 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Hoe lees je dat nou weer in mijn postIk kan die bek van Cote niet uitstaan. Ik negeer z'n gezicht gewoon
Omdat z'n tegenstander een judoguy is en hij weet dat hij hem aankan met z'n BJJ skills?quote:Op zondag 8 juli 2012 05:05 schreef Fenomeno het volgende:
Jammer van het einde, wel gaaf dat k1 Maia weer ADCC Maia is geworden.
Dat zeg ik, een mooiboy, zo'n kop moet verbouwd worden.quote:Op zondag 8 juli 2012 05:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
cote is wel handsome, chicks bij de vleet?
Heeeeeeeee, ik ben ook een mooie jongenquote:Op zondag 8 juli 2012 05:07 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Dat zeg ik, een mooiboy, zo'n kop moet verbouwd worden.
val je dan op lelijke kerels?quote:Op zondag 8 juli 2012 05:07 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Dat zeg ik, een mooiboy, zo'n kop moet verbouwd worden.
Silva was toch alleen boos omdat Maia het aandurfde hem uit te dagen, dat terwijl Brazilians niet tegen landgenoten willen vechten (in Amerika dan)?quote:Op zondag 8 juli 2012 05:04 schreef Hooidraad het volgende:
"His friend Anderson Silva"? Heb ik iets gemist?
daarom hebben ze ook ringgirlsquote:Op zondag 8 juli 2012 05:09 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Ik kijk geen MMA voor de hete mannen.
O, ging dat daarom. Zo'n bullshit dat Brazilianen niet tegen elkaar willen.quote:Op zondag 8 juli 2012 05:10 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Silva was toch alleen boos omdat Maia het aandurfde hem uit te dagen, dat terwijl Brazilians niet tegen landgenoten willen vechten (in Amerika dan)?
Dat is gemeenquote:Op zondag 8 juli 2012 05:09 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Dan moet jouw kop ook verbouwd worden
no man vond ze op elkaar lijkenquote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 05:27 schreef slashdotter3 het volgende:
Waarom zit er nog een fotograaf bij de cage? Als je gewoon een screenshot van een v/d 1080p video streams gebruikt heb je hetzelfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |