Wat een beast ja. Ik ben fan, mooie headmovement ook.quote:Op zondag 8 juli 2012 03:01 schreef slashdotter3 het volgende:
Die is even supersaiyan gegaan na die eyepoke
Ongelooflijk jaquote:Op zondag 8 juli 2012 03:06 schreef leeroy het volgende:
Hoe kan Tibau 70 kg wegen joh. Wat een beest
Die armen ook zegquote:
Gleison kan goed op welterweight vechten zonder te cutten iddquote:Op zondag 8 juli 2012 03:14 schreef slashdotter3 het volgende:
Khep het idee dat ze in 2 verschillende gewichtsklassen zitten
dat is al geweestquote:Op zondag 8 juli 2012 03:14 schreef Cardizzle14 het volgende:
Ik ben ook fukking hyped voor Mighty Mouse vs McCall btw
2 x alquote:
Mamugodeovquote:Op zondag 8 juli 2012 03:31 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Hoe scoren jullie deze fight? Rogan en Goldie doen net of het een duidelijke overwinning was voor die Braziliaan maar ik vond het best een lastige fight om te scoren.
Dat gevoel had ik ook een beetje. Enige wat Tibau deed was af en toe wat counterpunchen en natuurlijk die takedowns stuffen.quote:Op zondag 8 juli 2012 03:33 schreef BitetheBullet het volgende:
Op zich wel een terechte uitslag, was maar 1 iemand die hier een wedstrijd van probeerde te maken.
Wie is dit ook alweer?quote:Op zondag 8 juli 2012 03:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Guillard zijn walkout music is wel epic
www.pretorian.com bijvoorbeeldquote:Op zondag 8 juli 2012 03:39 schreef ChesterPerry het volgende:
word een latertje vanaaf,
iemand die weet waar je pretorian shorts en shirts kan kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |