Wat een beast ja. Ik ben fan, mooie headmovement ook.quote:Op zondag 8 juli 2012 03:01 schreef slashdotter3 het volgende:
Die is even supersaiyan gegaan na die eyepoke
Ongelooflijk jaquote:Op zondag 8 juli 2012 03:06 schreef leeroy het volgende:
Hoe kan Tibau 70 kg wegen joh. Wat een beest
Die armen ook zegquote:
Gleison kan goed op welterweight vechten zonder te cutten iddquote:Op zondag 8 juli 2012 03:14 schreef slashdotter3 het volgende:
Khep het idee dat ze in 2 verschillende gewichtsklassen zitten
dat is al geweestquote:Op zondag 8 juli 2012 03:14 schreef Cardizzle14 het volgende:
Ik ben ook fukking hyped voor Mighty Mouse vs McCall btw
2 x alquote:
Mamugodeovquote:Op zondag 8 juli 2012 03:31 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Hoe scoren jullie deze fight? Rogan en Goldie doen net of het een duidelijke overwinning was voor die Braziliaan maar ik vond het best een lastige fight om te scoren.
Dat gevoel had ik ook een beetje. Enige wat Tibau deed was af en toe wat counterpunchen en natuurlijk die takedowns stuffen.quote:Op zondag 8 juli 2012 03:33 schreef BitetheBullet het volgende:
Op zich wel een terechte uitslag, was maar 1 iemand die hier een wedstrijd van probeerde te maken.
Wie is dit ook alweer?quote:Op zondag 8 juli 2012 03:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Guillard zijn walkout music is wel epic
www.pretorian.com bijvoorbeeldquote:Op zondag 8 juli 2012 03:39 schreef ChesterPerry het volgende:
word een latertje vanaaf,
iemand die weet waar je pretorian shorts en shirts kan kopen?
Meen je dit?quote:Op zondag 8 juli 2012 03:45 schreef slashdotter3 het volgende:
Ok, duidelijk, eerste ronde voor Melvin
En meer dominante posities voor Camoes en een sterk einde van de ronde. Zou zo maar eens 10-9 voor Camoes kunnen zijnquote:Op zondag 8 juli 2012 03:47 schreef slashdotter3 het volgende:
ow wacht, identical landed strikes in first round
Ik zat m wel ff te knijpenquote:Op zondag 8 juli 2012 03:57 schreef Hooidraad het volgende:
Wie zat er nog meer mee te bewegen met die kneebar attempt?
Khep m besteld!quote:
van dezelfde pc besteld?quote:Op zondag 8 juli 2012 04:03 schreef Omega het volgende:
Ik heb die ppv besteld eergisteren maar als ik klik op de link die mij is gestuurd, moet ik weer $7 betalen???
Waarom zou je het uberhaupt dagen vantevoren bestellen/betalen? Het is niet goedkoper en je verliest flexibiliteit. Misschien val je wel in slaap ofzo tijdens de prelims.quote:Op zondag 8 juli 2012 04:03 schreef Omega het volgende:
Ik heb die ppv besteld eergisteren maar als ik klik op de link die mij is gestuurd, moet ik weer $7 betalen???
Viessssquote:Op zondag 8 juli 2012 04:09 schreef ChesterPerry het volgende:
bij de weight in leek tito een beetje op hef
Maar ik slaap niet en ik wil kijkenquote:Op zondag 8 juli 2012 04:07 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Waarom zou je het uberhaupt dagen vantevoren bestellen/betalen? Het is niet goedkoper en je verliest flexibiliteit. Misschien val je wel in slaap ofzo tijdens de prelims.
voor 6.99$ heb je een goede. De officiële.quote:Op zondag 8 juli 2012 04:14 schreef Seamonkey- het volgende:
Zou er iemand zo vriendelijk willen zijn om mij een goede stream te DMen alvasat bedankt!
Wel easy money steeds voor hemquote:Op zondag 8 juli 2012 04:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kijk zijn laatste gevechten maar dan mis je hem niet meer
Hopen en Sapp in een zin is ook niet ideaalquote:Op zondag 8 juli 2012 04:16 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dan wel de Sapp van 10 jaar geleden mag ik hopen?
Per minuut doet hij het misschien wel beter dan welke vechter ookquote:Op zondag 8 juli 2012 04:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Can't blaim him eigenlijk ik zou voor 20k ook wel diven
ik niet iigquote:Op zondag 8 juli 2012 04:22 schreef leeroy het volgende:
Er hebben er weinig Easton gepicked als ik het me goed herinner
Die gast iig. Op zijn neus.quote:
Sick had alleen part 2 gezienquote:
Hebben we idd nog niet gezien vanavondquote:Op zondag 8 juli 2012 04:36 schreef slashdotter3 het volgende:
Zo te zien gaan we een 5e decision krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |