abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121679333
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 13:35 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik werd door twee gastjes flink gepest. De één heeft nu een voetbalcarriere
Wie is het? Ola Toivonen? Luis Suarez?
pi_121679379
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 14:35 schreef CarlosJacques het volgende:

[..]

Wie is het? Ola Toivonen? Luis Suarez?
Ik zei niet dat het een topvoetballer was. Ik weet dat 'ie er wat centjes van krijgt :P Genoeg om in een mooie auto te rijden, maar niet genoeg voor 5 villa's en 3 vrouwen :P
Je raekt an de dinge geweun.
pi_121681424
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 14:36 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik zei niet dat het een topvoetballer was. Ik weet dat 'ie er wat centjes van krijgt :P Genoeg om in een mooie auto te rijden, maar niet genoeg voor 5 villa's en 3 vrouwen :P
Allemaal leuk en aardig, maar zonder namen komen we nergens natuurlijk.
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:59:34 #179
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_121682690
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 13:31 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus :')
Maar aan de andere kant.

De gasten die mij écht hebben gepest / getreiterd op school hoor je nu niks meer over.
En ik treed nu op, en zit in meerdere bandjes.
(Dankzij m`n keyboardskills, waar iedereen mij om pestte)
hoezo werd je gepest door je keyboard skills?
ik denk eerder omdat je m kapot gooide ofzo haha
ik vond je raar, omdat je m altijd kapot gooide..
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_121682715
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:59 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Nouja, het ging er meer om dat ik hem constant mee nam, én omdat ik inderdaad wat agressie problemen had :P (Gelukkig geen last meer van)
  donderdag 17 januari 2013 @ 16:11:41 #181
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_121683244
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:59 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Jullie kennen elkaar? :D
All she wants and needs is just a little taste..
  donderdag 17 januari 2013 @ 16:12:01 #182
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_121683259
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:11 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Jullie kennen elkaar? :D
Nou, ik weet wie hij is, en hij weet niet wie ik ben :P
Ik "ken" hem van de basisschool :D
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_121683497
Ik had op de havo, voor mij zo'n 3 jaar geleden ook best een rare kerel in de klas.
Hij was echt helemaal gek van auto's, echt hij kon alleen maar over auto's praten. Uiteindelijk ben ik wat vaker met hem omgegaan en toen stond hij ineens met een citroen ax (gejat van zn moeder, die was op vakantie) voor mijn deur en toen gingen we joyriden haha dat was best wel lachen. Toen hij zijn rijbewijs had gehaald, ongeveer een half jaar later ging hij bij zo'n beetje elke dealer in de stad zich aanmelden voor proefritten. Ook alle auto's die hij op marktplaats kon vinden in onze stad ging hij een proefrit regelen haha best kansloos :')
My dials are pupillated.
  donderdag 17 januari 2013 @ 16:20:46 #184
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_121683620
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:17 schreef Hendroit het volgende:
Ik had op de havo, voor mij zo'n 3 jaar geleden ook best een rare kerel in de klas.
Hij was echt helemaal gek van auto's, echt hij kon alleen maar over auto's praten. Uiteindelijk ben ik wat vaker met hem omgegaan en toen stond hij ineens met een citroen ax (gejat van zn moeder, die was op vakantie) voor mijn deur en toen gingen we joyriden haha dat was best wel lachen. Toen hij zijn rijbewijs had gehaald, ongeveer een half jaar later ging hij bij zo'n beetje elke dealer in de stad zich aanmelden voor proefritten. Ook alle auto's die hij op marktplaats kon vinden in onze stad ging hij een proefrit regelen haha best kansloos :')
:D :') _O-
pi_121684767
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:17 schreef Hendroit het volgende:
Echt 'n aut(o)ist dus. :')
Hallon!
  vrijdag 18 januari 2013 @ 03:53:56 #186
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121709281
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 10:19 schreef JaafkeGB het volgende:
In de sauna hadden wij een 2 irakezen werken & 2 vrienden van mij. wij met zijn 3e zaten altijd en van die irakezen op te fokken. weddenschap dat hij geen kipnugget uit de frituur durfde te pakken. 'je bent een hoerenzoon' en 'laffe punjab' en hoppa ging zo met ze hand het kokende vet in voor de kipnugget.

verder lieten wij hem van alles doen voor geld.. denk dat ie ongeveer 250 euro per week extra verdiende door rare dingen te laten doen..

hebben hem ook eens een halfuur in de koelcel opgesloten.. echt een toffe man was dat
kwam ie eruit en zei hij: 'hele koud man, niet meer doen oke'
:r
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 18 januari 2013 @ 03:55:24 #187
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121709289
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 december 2012 13:44 schreef karton2 het volgende:
Echt vreemde klasgenoten heb ik nooit gehad. Wel het volgende in de brugklas voorbij zien komen:
In de brugklas zat een jongen en die had cara, zei ie. Hij had eigenlijk astma maar cara vond hij wat beter klinken.. Nou ja, 'klinken' is niet het juiste woord omdat hij een nogal hóóg stemmetje had.
Elke keer met gym als de inspanning voor hem teveel werd ging hij naar de docent om te vertellen dat hij vanwege zijn cara niet mee mocht doen.
Ook bij tekenen werd zijn cara gebruikt om maar niet teveel te hoeven doen. Gingen we iets met verf doen dan hoorde we al vrij snel dat hij vanwege zijn cara niet te dicht bij verf mocht komen.
Na verloop van tijd werd hier de draak mee gestoken waar hij als door een wesp gestoken op ging reageren en dat werd erger en erger.
Op den duur wilden een paar figuren uit de brugklas met hem 'afrekenen' vanwege z'n cara en dat hebben ze gedaan ook :X
Ergens in een week in december hebben ze hem bij het fietsenhok een plas water ingeduwd, kluisje opengebroken en z'n spullen door de kantine gegooid, banden van z'n fiets lekgestoken en in de bosjes geflikkerd, met een stift op z'n kleren zitten tekenen (hele klas mocht nablijven omdat de daders niet wilden toegeven dat zij dat hadden gedaan).
Het doel om hem na de kerstvakantie niet meer te laten terugkeren is goed gelukt overigens.
Ook :r
  vrijdag 18 januari 2013 @ 04:09:35 #188
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121709395
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 16:09 schreef bertjevianne het volgende:
ik had een rare jongen in de klas,die niet echt vreemd was. hij was zoals iedereen anders. had vrienden. was leuk in klas enzo, was normaal. Maar op gebied van seks was hij toch al heel verder. Zoals "Jolien" had een vaste plaats ik het lokaal, achteraan. De banken waren uit steen(fysica lokaal) en waren toe vooraan. Die jongen "Gertjan" zat altijd naast haar, het was zijn vaste plaats. Hij masturbeerde in de klas, omdat hij altijd zo geil was. Niemand kon dit zien, en Jolien, kon dit ook niet zien, want dit gebeurde onder de bank natuurlijk. Hij was bezig met seks, dat hij zelf masturbeerde voor de webcam, en sommige meisjes vonden dit heel tof. Hij heeft zelf eens gezegd tegen Jolien, dat hij iets deed onder da bank,.... Die Jolien heeft er opgelet, en heeft het gezien. die Jolien heeft er mooi gebruik van gemaakt, want ze heeft er ook veel van genoten. Toen had de klas wel iets door ;) als ze plots eventjes onder de bank dook, om iets op te rapen. Dit was toch wel een bijzondere jongen uit mijn klas. :D
Tuurlijk..
  vrijdag 18 januari 2013 @ 19:37:05 #189
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_121734167
CCCCOMBOBREAKERRRR voor het geval Whiskers nog door gaat
pi_121735450
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 03:53 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

:r
Ze moeten jou in een koelcel opsluiten :r
Vind het altijd zo rot als ik van die slecht nederlands sprekende mensen zie rond lopen hier ;( Ze worden constant in de zeik genomen omdat ze " Toch niet alles goed verstaan en begrijpen "
(Whiskers.. dit was niet tegen jou, maar tegen de persoon die je had gequote)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2013 20:07:06 ]
  zaterdag 19 januari 2013 @ 22:34:45 #191
342724 Skateboard
I'm a Sk8er Boi
pi_121780313
"Rosa", van de basisschool.

Stonk naar pis, dik, en lelijk. Haar innerlijk zou het enige zijn dat haar nog een beetje kon redden, maar zelfs dat bleef achterwege. Het was zo erg dat zelfs de lerares haar adviseerde om eens wat vaker te gaan douchen :')

Rosa wou altijd bij ons groepje staan in de pauze. Rosa had niemand anders. Hoe hard we ook probeerden haar te negeren, te ontwijken, soms zelfs weg te duwen, het hielp niet. Iedere pauze kwam ze weer. Ook met playbackshows, musicals, gymnastiek in groepjes en groepsopdrachten bleef Rosa altijd over, waarna de lerares haar toch maar weer indeelde in 'het groepje waar ze het liefst bij wou'.. Bij ons dus.

Verder vond Rosa het nodig om zowel tijdens de les als tijdens gym de korsten van haar wonden af te peuteren en op te peuzelen. Rosa had ook een overdosis aan spuug, waardoor er soms wel eens een druppel op haar tafel belandde. Oh, en als ze haar zin niet kreeg ging ze huilen. :')
  zaterdag 19 januari 2013 @ 22:50:37 #192
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_121780939
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 22:34 schreef Skateboard het volgende:
"Rosa", van de basisschool.

Stonk naar pis, dik, en lelijk. Haar innerlijk zou het enige zijn dat haar nog een beetje kon redden, maar zelfs dat bleef achterwege. Het was zo erg dat zelfs de lerares haar adviseerde om eens wat vaker te gaan douchen :')

Rosa wou altijd bij ons groepje staan in de pauze. Rosa had niemand anders. Hoe hard we ook probeerden haar te negeren, te ontwijken, soms zelfs weg te duwen, het hielp niet. Iedere pauze kwam ze weer. Ook met playbackshows, musicals, gymnastiek in groepjes en groepsopdrachten bleef Rosa altijd over, waarna de lerares haar toch maar weer indeelde in 'het groepje waar ze het liefst bij wou'.. Bij ons dus.

Verder vond Rosa het nodig om zowel tijdens de les als tijdens gym de korsten van haar wonden af te peuteren en op te peuzelen. Rosa had ook een overdosis aan spuug, waardoor er soms wel eens een druppel op haar tafel belandde. Oh, en als ze haar zin niet kreeg ging ze huilen. :')
Dat laatste maakt het ongeloofwaardig
pi_121781089
quote:
99s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 22:50 schreef tochweerhenk het volgende:

[..]

Klinkt ongeloofwaardig, maar heb het ook meegemaakt..
Op de basisschool zat er een jongen in m'n klas die wel heel erg raar was. Hij had altijd een knuffel struisvogel bij zich en hij noemde de knuffel struisje. Als hij verkering had, dan mocht niemand anders verkering hebben want hij wilde altijd de enige zijn en als dat niet het geval was huilde hij soms. Hij was wel erg slim, maar tenger en leek op een jongentje van 7 toen hij 12 was, waardoor hij werd gepest..
When you're young, you're hoping that this person will be the right one, the one you're going to be in love with forever. But sometimes you want that so much, you create something that isn't really there.
  zaterdag 19 januari 2013 @ 23:34:22 #194
342724 Skateboard
I'm a Sk8er Boi
pi_121782585
quote:
99s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 22:50 schreef tochweerhenk het volgende:

[..]

Het is waar, geloof me :')
pi_121789679
hupsiepupsieuppie
  zondag 20 januari 2013 @ 10:46:34 #196
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_121790329
Ik had een jongen in mn klas die ging huilen als ie zijn korstjes van zn brood moest opeten.. :')
Zijn moeder belde ook altijd met de leraar om te vragen of hij de jongen de korstjes heeft opgegeten.. :')
  zondag 20 januari 2013 @ 11:48:10 #197
307975 Mourik
Feel like a fish
pi_121791724
Ik had een jongen in de klas die dus best stonk.
Na mijn weten was die niet zelfstandig en waren zijn ouders nooit thuis, misschien was dat de reden dat hij nauwelijks zichzelf verzorgde.
In de klas hadden wij dus altijd last van de "geur" die hij met zich mee droeg, tot ergernis van al mijn klasgenoten uiteraard.
Wij probeerde altijd na gym hem te stimuleren om te douchen, toen dit uiteindelijk lukte en hij ging douchen gingen een paar klasgenoten over de vloer plassen. En haalde die jongen over om over de "natte vloer" te sliden.
Gevolg dat er een hele plas walm en plasvloedgolf over zich heen kwam.
Ik ben nooit tevreden, en heb altijd wat te klagen.
  zondag 20 januari 2013 @ 11:59:47 #198
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_121792085
Bij mij zat een jongen in de klas en als hij een toets te moeilijk vond gij hij huilen.
Trotse Belg.
pi_121796694
Wij hadden dus een nogal vreemde docente (mag ook in dit topic toch?). Vreemde opmerkingen, alles moest op haar manier, en behandelde ons als een stel kleuters ook al zaten we in de vierde van het VWO. Had ook nogal rare kleren aan... Bleek dus dat ze die van een stel oude gordijnen gemaakt had ('zonde om weg te gooien toch?') _O-
  zondag 20 januari 2013 @ 15:05:57 #200
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_121800398
Over docenten gesproken: ik had een docente voor Duits, en die was autistisch. Als je te laat kwam, moest je een kaartje halen (tot zover niets vreemds). Maar in haar les mocht je absoluut niet naar de wc want 'dat moet je maar tussen de lessen door doen'. Maar er waren in de school een aantal gangen afgezet (vmbo-afdeling ofzo) waardoor je om moest lopen en als je aan de andere kant van het gebouw zat was je maar net op tijd. Laat staan als je naar de wc moet. Ze weigerde het te begrijpen.
Al valt dit meer onder miscommunicatie en onbegrip, maar toch.

Wat ik ook gek vond: zij zei van tevoren over werkstukken en mondelinge toetsen: 'ik becijfer het tussen een 4 en een 8 want perfect Duits spreken jullie niet'. De leraar Frans becijferde altijd tussen een 7 en een 10, die vond het niet meer dan logisch dat wij geen frans accent hadden :')

Hmm, vergeleken met de rest van dit topic is het helemaal niet zo boeiend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')