abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122771133
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 20:46 schreef Teslynd het volgende:

Ja soms hoor je over zo'n terroristische partner. Onbegrijpelijk dat zo'n relatie niet beëindigd wordt.
Gewoonte. Weten wat je hebt, hoe slecht dat ook is, wordt soms verkozen boven het onbekende of alleen zijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 12 februari 2013 @ 17:11:47 #277
387121 Dawsen-Smiles
Bier doet je goed!
pi_122794834
Ik had ooit een jongen in mijn klas die altijd ruzie had met anderen! Dus op een dag had hij ruzie gekregen met een Marokkaannieuwe Nederlander (hij was zelf een Turk nieuwe Nederlander)
dus de volgende dag stonden er zo'n 300 Marokkanen nieuwe Nederlanders voor onze school om die gozer een lesje te leren. Hij gelijk naar de rector en de politie kwam er gelijk aan met een paar bussen en gezeik! Later hoorde ik dat hij alsnog te pakken was genomen met boksbeugels en messen!
pi_122794936
Ze proberen zichzelf en hun thuislandgenoten wel een goede naam te bezorgen.
pi_122797802
Een jongen die ooit een tas werkende handgranaten meebracht naar school, gooide hij naar een ander toe met de woorden: Wel vangen he mafkees!

Een meisje dat het voor elkaar kreeg dat de leraren bijna haar toetsen maakten, dus bij elke vraag voorlazen, "meedachten" en haar zo aan het antwoord hielpen.

Een jongen die 1 keer in de maand naar school kwam omdat hij de rest van de maand wel betere dingen te doen had, en die dag was er dan toch niets op tv, en zijn vrienden konden die dag niet.

En tot slot een emo die altijd ruzie maakte met leraren, dan naar buiten stormde, de deur enorm hard dichtgooide, maar daarna wel terug kwam om de deur toch netjes zachtjes dicht te doen, met een welgemeende: Sorry van de deur"
pi_122801400
Had een gast in de klas die de drugsdealer van de hele school was. Schaamde zich er ook niet voor om in de les onder het oog van de leraar wiet te verhandelen. Had ook standaard 2 flessen Smirnoff in z'n tas, wat er dus voor zorgde dat hij regelmatig stomdronken in de klas zat, kotsen inbegrepen. Tijdens biologie vrolijk met z'n broek op z'n enkels. Was trouwens echt een heel slimme gozer, haalde altijd boven de 9 voor de beta vakken.

Verder nog een leraar die in de pauzes altijd op z'n gemakje een jointje rookte en het uur daarna vrolijk met rode oogjes les stond te geven. Leraren die op een excursie in Amsterdam naar de hoeren gingen.
  woensdag 13 februari 2013 @ 00:35:04 #281
374964 slangpie
bak oe 'n ei.
pi_122815418
Had trouwens vorig jaar een leraar, die een nieuwe keuken kreeg/verbouwde. Die man kon er totaal niet tegen dat dingen niet volgens de wet/ regels gingen.

Belde mijn neef 's avonds een keer op, of ik voor hem nog een beunklusje kon doen. Drie maal raden waar ik toen in de keuken stond :')

Heeft hij nog lang moeten aanhoren :D
nerovetsrethca
pi_122868865
Hans Naaktgeboren heette de meest vreemde gast die ik mij nog kan herinneren van school.
Van de buitenkant zag hij eruit als een punker met een grote paarse hanekam,Hirohito brilletje,lederen jack en mager.

Maar was een vrijdenker en slimme gast wat te merken was in zijn antwoorden als je met hem
sprak over van alles en nog wat.

Nooit meer iets van gehoord, maar ook geen moeite gedaan te achterhalen wat van hem is geworden.
pi_128400564
Ik had ook een rare klasgenoot, J.

J. was geobsedeerd door pc's, Als hij niet op school zat hij de hele dag achter zijn pc. Ook versliep J. zich vaak en toen hij door het te laat komen op zijn flikker kreeg begon hij te huilen. Toen J. zich weer eens verslapen had meldden zijn ouders hem ziek en toen J. weer op school kwam zei hij dat hij geen geld voor de bus had en dat zijn fiets stuk was dus toen mocht hij thuisblijven. :?
Ook werd hij weleens comgenieus genoemd. >:)
  zaterdag 29 juni 2013 @ 22:52:46 #284
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_128406141
Leuk dat dit topic weer loopt! Waar sloeg dat laatste dan op blauwe_banaan? :)
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  zaterdag 29 juni 2013 @ 22:54:13 #285
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_128406196
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 22:52 schreef Atmosphere82 het volgende:
Leuk dat dit topic weer loopt! Waar sloeg dat laatste dan op blauwe_banaan? :)
computergenie?
  zaterdag 29 juni 2013 @ 22:54:31 #286
341900 Atmosphere82
pi_128406203
Oh, dat kan.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 22:55:08 #287
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_128406224
Denk het wel, want 'genieus' bestaat niet.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 23:01:44 #288
341900 Atmosphere82
pi_128406495
Nee, dat klopt.
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:09:47 #289
341900 Atmosphere82
pi_129914467
Binnenkort ga ik hier het verhaal neerzetten van een oude medestudent van de Juridische Hogeschool in Tilburg. Ik ga nu in bad en ik heb nu geen zin meer, maar morgen zal wel lukken.

Ik verzeker jullie alvast: dat wordt lachen! *)
pi_129914566
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:09 schreef Atmosphere82 het volgende:
Binnenkort ga ik hier het verhaal neerzetten van een oude medestudent van de Juridische Hogeschool in Tilburg. Ik ga nu in bad en ik heb nu geen zin meer, maar morgen zal wel lukken.

spannend :D
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:13:07 #291
341900 Atmosphere82
pi_129914620
:Y

Het is één van de vaagste figuren die ik ooit heb meegemaakt! _O-
pi_129918098
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 19:59 schreef TheFastOne het volgende:
Had een gast in de klas die de drugsdealer van de hele school was. Schaamde zich er ook niet voor om in de les onder het oog van de leraar wiet te verhandelen. Had ook standaard 2 flessen Smirnoff in z'n tas, wat er dus voor zorgde dat hij regelmatig stomdronken in de klas zat, kotsen inbegrepen. Tijdens biologie vrolijk met z'n broek op z'n enkels. Was trouwens echt een heel slimme gozer, haalde altijd boven de 9 voor de beta vakken.
Zo een ken ik er precies... :')
pi_129920835
Ik had vroeger een collega die overal een lied over begon te zingen.
Als iemand nogal flink zat te hoesten begon hij bijv. te zingen "And now, the end is near..."
Als er iemand het kantoor binnenkwam die een naam had die toevallig in een lied voorkwam, ging hij dat lied zingen. Als iemand een zin zei die in een lied voorkwam, ging hij dat lied zingen. Als je zat te eten kende hij altijd wel een lied waar iets uit jouw lunch in voorkwam. Als iemand zei dat hij zich te pletter was geschrokken, begon hij een lied van The Platters (jaren '50 band) te zingen. Enzovoorts.
Hij had echt overal een muzikaal antwoord op. Gelukkig was "heb je even voor mij" van Frans Bauer in die tijd nog geen hit, anders was ik gek geworden.
Hij zong niet echt slecht overigens. ;)
pi_129928757
Oh maar dat is best grappig hehe :D
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_129929627
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 00:23 schreef Gwywen het volgende:
Als iemand nogal flink zat te hoesten begon hij bijv. te zingen "And now, the end is near..."
Als er iemand het kantoor binnenkwam die een naam had die toevallig in een lied voorkwam, ging hij dat lied zingen. Als iemand een zin zei die in een lied voorkwam, ging hij dat lied zingen. Als je zat te eten kende hij altijd wel een lied waar iets uit jouw lunch in voorkwam. Als iemand zei dat hij zich te pletter was geschrokken, begon hij een lied van The Platters (jaren '50 band) te zingen. Enzovoorts.
Hij had echt overal een muzikaal antwoord op. Gelukkig was "heb je even voor mij" van Frans Bauer in die tijd nog geen hit, anders was ik gek geworden.
:D
  zondag 11 augustus 2013 @ 15:29:32 #296
314328 Eglesiar
The Avenger
pi_129938639
Heerlijke verhalen hier. :) Zelf kan ik me eigenlijk niet zoveel herinneren van klasgenoten.
I've sailed the seven seas,
I've climbed the mountains high,
I've crossed the endless plains,
But still the search goes on.
pi_129945117
Ik zat met iemand in de klas (HBO) die, bij gebrek aan betere beschrijving, 'iedere dag een beetje op vakantie ging.' Hij woonde niet in de buurt en kwam dagelijks met de trein en bus naar school om daar te ontdekken hoe de 'grote boze buitenwereld' in elkaar stak. Deadlines waren hem niet heilig maar probeerde zich overal uit te lullen met een of ander verhaal over mensen in zijn flatgebouw met herrie of er was iets binnen de familie aan de hand, maar dan net over de grens van geloofwaardigheid. Het leverde wel iedere week weer een vermakelijk tafereeltje op.
pi_129946951
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:09 schreef Atmosphere82 het volgende:

*wacht in spanning af*
pi_129948391
Ik had een klasgenoot die boterhammen tegen het plafond aan gooide in de pauze's.
  maandag 12 augustus 2013 @ 10:51:10 #300
341900 Atmosphere82
pi_129970460
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 00:23 schreef Gwywen het volgende:
Mooi! ^O^
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:43 schreef MAHL het volgende:

[..]

*wacht in spanning af*
Ja, ik zal het in ieder geval vandaag in het volgende topic neerpennen! :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')