Dat eindequote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:06 schreef MichelWuyts het volgende:
Ik had iemand in de klas die in een les moest pissen om de 5minuten. Gewoon in die les was hij 10 keer weg ofzo. En wij dachten dat hij zich altijd ging rukken in die kleine pauzes. Dus toen vroeg mijn leraar biologie of we hem wilden volgen naar de wc. Bleek dat hij op de wc een meisje had vastgehouden en dat hij haar afentoe moest voeren. Hij had ook de snoeptrommel van onze klas op de wc liggen.
Achteraf bleek dat zijn zusje te zijn die door de moeder uit het huis was gezet. ze was die dag ook niet op haar school verschenen. Was echt sneu voor dat kind. Nu is dat overigens echt een lekker wijf geworden, maar die dude zit aan de crack.
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:38 schreef Drabit het volgende:
Op de basisschool zat een jongen die wij in het zwembad gesopt hadden, hij werd helemaal boos en ging dreigen dat hij de volgende dag met een luchtbuks naar school zou komenDe volgende dag kwam hij met een accuboormachine op school
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:06 schreef MichelWuyts het volgende:
Ik had iemand in de klas die in een les moest pissen om de 5minuten. Gewoon in die les was hij 10 keer weg ofzo. En wij dachten dat hij zich altijd ging rukken in die kleine pauzes. Dus toen vroeg mijn leraar biologie of we hem wilden volgen naar de wc. Bleek dat hij op de wc een meisje had vastgehouden en dat hij haar afentoe moest voeren. Hij had ook de snoeptrommel van onze klas op de wc liggen.
Achteraf bleek dat zijn zusje te zijn die door de moeder uit het huis was gezet. ze was die dag ook niet op haar school verschenen. Was echt sneu voor dat kind. Nu is dat overigens echt een lekker wijf geworden, maar die dude zit aan de crack.
Die wilden dat eerst niet geloven natuurlijk. Maarja, ze zat er toch echt. toen hebben ze geloof ik wat professionele hulp ingeschakeld en zijn die kinderen ergens in een gastgezin gaan wonen. Wel in de beurt geloof ik, want ze bleven gewoon bij ons op school zitten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat eindeWel super sneu trouwens. Hoe zijn de leraren hier toen mee omgegaan?
Ja soms hoor je over zo'n terroristische partner. Onbegrijpelijk dat zo'n relatie niet beëindigd wordt.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:27 schreef slangpie het volgende:
hoorde laatst viavia dat de vriendin van een oudklasgenoot ( waar ik eerder best veel mee omging, en in eens nooit meer wat van hem hoorde) dat ie een vriendin had, die het complete gezin terroriseerde. zusje van die klasgenoot werd via de mail bedreigd (doodsverwensingen, uitgemaakt voor kankerhoer endergelijke, het zusje in kwestie was 12 jaar.) heeft ook die ouders compleet zwart en kapot gemaakt. gegeven moment had ze een brief aan dat zusje geschreven, dat of zij er uit moest, of haar vriend.
nu wonen ze al2 jaar samen, en totaal geen contact meer met de ouders, puur door haar.
![]()
Gewoonte. Weten wat je hebt, hoe slecht dat ook is, wordt soms verkozen boven het onbekende of alleen zijn.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:46 schreef Teslynd het volgende:
Ja soms hoor je over zo'n terroristische partner. Onbegrijpelijk dat zo'n relatie niet beëindigd wordt.
computergenie?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:52 schreef Atmosphere82 het volgende:
Leuk dat dit topic weer loopt! Waar sloeg dat laatste dan op blauwe_banaan?
spannendquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:09 schreef Atmosphere82 het volgende:
Binnenkort ga ik hier het verhaal neerzetten van een oude medestudent van de Juridische Hogeschool in Tilburg. Ik ga nu in bad en ik heb nu geen zin meer, maar morgen zal wel lukken.
Ik verzeker jullie alvast: dat wordt lachen!
Zo een ken ik er precies...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:59 schreef TheFastOne het volgende:
Had een gast in de klas die de drugsdealer van de hele school was. Schaamde zich er ook niet voor om in de les onder het oog van de leraar wiet te verhandelen. Had ook standaard 2 flessen Smirnoff in z'n tas, wat er dus voor zorgde dat hij regelmatig stomdronken in de klas zat, kotsen inbegrepen. Tijdens biologie vrolijk met z'n broek op z'n enkels. Was trouwens echt een heel slimme gozer, haalde altijd boven de 9 voor de beta vakken.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:23 schreef Gwywen het volgende:
Ik had vroeger een collega die overal een lied over begon te zingen.
Als iemand nogal flink zat te hoesten begon hij bijv. te zingen "And now, the end is near..."
Als er iemand het kantoor binnenkwam die een naam had die toevallig in een lied voorkwam, ging hij dat lied zingen. Als iemand een zin zei die in een lied voorkwam, ging hij dat lied zingen. Als je zat te eten kende hij altijd wel een lied waar iets uit jouw lunch in voorkwam. Als iemand zei dat hij zich te pletter was geschrokken, begon hij een lied van The Platters (jaren '50 band) te zingen. Enzovoorts.
Hij had echt overal een muzikaal antwoord op. Gelukkig was "heb je even voor mij" van Frans Bauer in die tijd nog geen hit, anders was ik gek geworden.
Hij zong niet echt slecht overigens.
*wacht in spanning af*quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:09 schreef Atmosphere82 het volgende:
Binnenkort ga ik hier het verhaal neerzetten van een oude medestudent van de Juridische Hogeschool in Tilburg. Ik ga nu in bad en ik heb nu geen zin meer, maar morgen zal wel lukken.
Ik verzeker jullie alvast: dat wordt lachen!
Mooi!quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:23 schreef Gwywen het volgende:
Ik had vroeger een collega die overal een lied over begon te zingen.
Als iemand nogal flink zat te hoesten begon hij bijv. te zingen "And now, the end is near..."
Als er iemand het kantoor binnenkwam die een naam had die toevallig in een lied voorkwam, ging hij dat lied zingen. Als iemand een zin zei die in een lied voorkwam, ging hij dat lied zingen. Als je zat te eten kende hij altijd wel een lied waar iets uit jouw lunch in voorkwam. Als iemand zei dat hij zich te pletter was geschrokken, begon hij een lied van The Platters (jaren '50 band) te zingen. Enzovoorts.
Hij had echt overal een muzikaal antwoord op. Gelukkig was "heb je even voor mij" van Frans Bauer in die tijd nog geen hit, anders was ik gek geworden.
Hij zong niet echt slecht overigens.
Ja, ik zal het in ieder geval vandaag in het volgende topic neerpennen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |