Heb laatst in dat forum voor depressieve mensen gepost. Maar daar kreeg ik toch dezelfde reacties als in een KLB topic, daarom doen mensen dat niet meer.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wanneer leren mensen nou eens dat niet alles in KLB thuishoort.
Waarom blijf jij niet even weg van mijn topics he, ik denk dat iedereen er een stuk blijer van word.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je gezemel is nu wel leuk geweest ts. Op een gegeven moment wordt het gewoon vervelend. Als een vlieg die over je arm loopt, in het begin kriebelt het wel lekker maar na een tijdje wil je het beest gewoon verpletteren.
Zeg dan dat je lesbisch bent, of neuk hem. KLAAR!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:37 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Hij is homo maar hij doet wel alsof ie hetero is tegen mij.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:39 schreef Argo het volgende:
[..]
Zeg dan dat je lesbisch bent, of neuk hem. KLAAR!
Is die vriend van je misschien bi?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:37 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Dat is zeer onwaarschijnlijkquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:40 schreef Koploperkopper het volgende:
Misschien zie je er vrij mannelijk uit.
Hij is gay, waarom zou hij seks met me willen hebben?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:40 schreef Argo het volgende:
[..]
Wat nu?Dit is de meest serieuze reactie die je zult krijgen!
Als je daar zo overtuigd in bent, waarom ben je dan zo verward? Als je hier 100% van overtuigd bent, betekend het dat je topic de reinste bullshit is.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:42 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Dat is zeer onwaarschijnlijk
[..]
Hij is gay, waarom zou hij seks met me willen hebben?![]()
Bullshit.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:40 schreef Argo het volgende:
[..]
Wat nu?Dit is de meest serieuze reactie die je zult krijgen!
PICS!!11quote:
Hij is hetero maar doet of hij homo is om in je slipje te komen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:37 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Hij is inderdaad echt gay ja, dus wat dat betreft zou ik me geen zorgen maken als ik jou was...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:33 schreef loveyourlife het volgende:
Lieve FOK!ers,
Ik heb een hele goede vriend en ik wist al vanaf het begin van onze vriendschap dat ie gay is. Zo zegt ie dat hij als hij in zijn bed ligt zou willen dat ik naast hem lag, geeft ie me altijd een overvloed aan complimentjes, zegt altijd dat ik 'de hint', niet snap, hij heeft een blaadje geknipt in een vorm van een hart en een suikerzoet gedicht geschreven en als we knuffelen wil hij me niet meer loslaten. lol.. Maar hij is echt gay
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |