Via de site kan je auto's tot maximaal 12 jaar geleden opvragen. Ik weet niet of er 'papieren' lijsten bestaan of dat het op een andere manier terug te vinden is. Maar in het handboek schermen ze met 'een maximale dagwaarde van 500¤ volgend de ANWB-koerslijsten'.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Houden die het zolang bij dan dat er auto's onder de 500 euro op staan? Linkje naar zo'n lijst?
Vind je dan ook dat je niet mee had mogen doen met die 850 omdat de dagwaarde blijkbaar hoger lag?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:05 schreef Northside het volgende:
[..]
Onze Volvo 850 uit '96 met 4 ton op de teller die we op dag 1 in de prak hebben gereden kreeg van de taxateur een dagwaarde van 1400¤ mee...
Wij hadden de dagwaarde zelf op zo'n 800¤ geschat, en wij maakten ons inderdaad zorgen of we dan wel mee mochten doen ja. Maar die angst was snel verdwenen op de introductiedag.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vind je dan ook dat je niet mee had mogen doen met die 850 omdat de dagwaarde blijkbaar hoger lag?
Ah, jullie waren van team Volvo in de Vangrailquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:05 schreef Northside het volgende:
[..]
Via de site kan je auto's tot maximaal 12 jaar geleden opvragen. Ik weet niet of er 'papieren' lijsten bestaan of dat het op een andere manier terug te vinden is. Maar in het handboek schermen ze met 'een maximale dagwaarde van 500¤ volgend de ANWB-koerslijsten'.
Onze Volvo 850 uit '96 met 4 ton op de teller die we op dag 1 in de prak hebben gereden kreeg van de taxateur een dagwaarde van 1400¤ mee...
595 euroquote:Barst in de voorruit, stuurbekrachtiging lek, geluid in de bak, deuk in linkervoorscherm en rechter achetrdeur, roest achter op het dak links en rechts, voorbanden moeten vervangen worden, lederen bekleding met electrisch verstelbare voorstoelen, 6 cylinder automaat, blauwmetallic, géén APK.
Is opzich wel de moeite. Staan best leuke foto's in, hoewel het merendeel hetzelfde is als wat er inmiddels op de Carbagerun website is geplaatst. Wij staan er ook meerdere keren in, enkel telkens met een hoekje of half zwaailichtje.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:09 schreef Mikkie het volgende:
. Volgens mij heeft geen van ons 't fotoboek besteld, maar ik ben wel heel benieuwd nu
Onze auto deed het prima met 170 op de GPS! Enige nadeel is dat we onderweg de multiriem kwijtraaktenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:25 schreef Mikkie het volgende:
Mja, enerzijds tof, anderzijds zou ik liever met een oud barrel dat daadwerkelijk een waarde van ongeveer 500 euro heeft, geen 200km/h willen doen. Dat doe ik liever met m'n eigen auto die daarin wél te vertrouwen is
Onze 126 was niet oncomfortabel vonden we, maar de zeer beperkte snelheid (en matige montage van algemene delenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:09 schreef Kentekenplaat het volgende:
Waarom willen jullie eigenlijk auto's die een beetje comfy rijden? Het is toch leuk om een barrel te kopen en dan een beetje af te zien onderweg?
De CR met een Cuore of zo.
Wij hebben ook een heel stuk met 200 op de Poolse snelweg achter de safety car aangereden. Rijtje van 4 wagens op de linkerbaan, safety car voorop met zwaailichten aan, dat was leuk.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:20 schreef HenkXL het volgende:
Oncomfortabel en snel oké maar zowel oncomfortabel en sloom nee![]()
Afgelopen carbagerun was het gewoon mooi om dik 200km/h over de snelweg te roppen. Dat lukt je niet met een cuore of iets in die trend. Doch respect als je met een dergelijke auto mee doet, lang niet iedereen vind vermogen etc. natuurlijk belangrijk.
Afsnij-actie @ Volvo? Ik dacht dat die tijdens een inhaalactie in de vangrail geeindigd waren...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah, jullie waren van team Volvo in de Vangrail. Wel zuur van die afsnij-actie
.
Wat te denken van die witte Audi Coupé die eindigde met schade rechtsvoor en een CR-verbod voor het leven? Die hadden alleen al voor 1.600 euro opgeknapt voor ze vertrokken waren. Mja, dan schiet je het doel voorbij.
Ga je komend jaar samen met je broertje en zusje ergens heen? Al een idee van waar naar toe?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:31 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wij hadden eigenlijk al besloten om volgend jaar niet meer carbagerun te rijden, maar lekker zelf iets te gaan doen. IMHO is het gewoon te druk met meer dan 200 auto's, hoewel ik de gezelligheid onderweg wel ga missen. De Saab blijft voorlopig nog wel tenzij de APK/onderhouds kosten uit de pan rijzen.
Ik begreep dat die Volvo was afgesneden door een BMW, uitwijkactie naar de ene kant ging nog goed, maar daarna speelde het gewicht parten en zijn ze alsnog de hele snelweg over gedoken om in de vangrail te eindigen. BMW-Duitser was doorgereden maar is twee afritten later alsnog door de politie gepakt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:31 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Afsnij-actie @ Volvo? Ik dacht dat die tijdens een inhaalactie in de vangrail geeindigd waren...
En waarom is die Audi uit de CR gegooid? Dat was toch een verkeerd afgelopen inhaalactie vs een vrachtwagen?
Doorrijden na ongeval Duitslandquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:31 schreef Paladijn het volgende:
Afsnij-actie @ Volvo? Ik dacht dat die tijdens een inhaalactie in de vangrail geeindigd waren...
Ergens online zichtbaar?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:24 schreef Mikkie het volgende:
Ja dat klopt, die foto is ruimschoots bekend gewoon. Linksvoor in de poeier gereden op een vrachtwagen. Maar ook een startverbod voor 't leven, begreep ik.
Ouchquote:Op woensdag 5 september 2012 15:23 schreef Mikkie het volgende:
[ afbeelding ]
Inmiddels al overgeschreven en geëxporteerd, die kar.
Naar ik begrepen heb asociaal gedrag gedurende de hele reis, inclusief tegen andere teams. Maar dat is hearsay, de organisatie wilde niets bevestigen.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:43 schreef Mikkie het volgende:
Naar wat ik tussen de regels door heb begrepen, asociaal rijgedrag gedurende de hele run.
Dit heb ik ook gehoord. Saaie auto was het ook nog, helemaal niet opgeleukt ofzo.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:36 schreef Northside het volgende:
[..]
Naar ik begrepen heb asociaal gedrag gedurende de hele reis, inclusief tegen andere teams. Maar dat is hearsay, de organisatie wilde niets bevestigen.
Dat was matig ja. Sowieso iedereen die z'n auto niet eens een aparte kleur ofzo had gegeven was wel jammer. Je hoeft echt niets schokkends te doen om het gewoon wat aparter te maken dan normaal. En als je dan niets pimpt, maar ook nog eens 1.600 euro aan onderhoud in die bak steekt, dan mis je de insteek van de Carbagerun.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:23 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Dit heb ik ook gehoord. Saaie auto was het ook nog, helemaal niet opgeleukt ofzo.![]()
Paladijn kende ik al voor ik me inschreef voor de vorige Carbagerunquote:Op donderdag 6 september 2012 10:00 schreef Mikkie het volgende:
Paladijn ken ik helemaal niet.
Met Tim was wel een mooi moment om toch even kennis te gaan maken ja, was alleen een beetje kort![]()
. Volgend jaar maar een keer uitgebreider herhalen (of bij die meet in Nijmegen
).
Even kijken was wel leuk, maar ik denk dat het een stuk leuker is als je een paar teams wat beter kent. Dat het een soort reünie is waarbij je ook uitgebreid kan kijken wat voor tofs de bevriende teams dit keer hebbenquote:Op donderdag 6 september 2012 10:22 schreef Mikkie het volgende:
Ha, zo ver ben ik echt nog niet. Sowieso vond ik de introdag niet heel spannend dit jaar. Leuk om even een rondje te maken en auto's te kijken, maar dat hadden we na een ruim uur eigenlijk ook wel weer bekeken.
Zeg, je gaat nou niet m'n idee jatten hè!quote:Op donderdag 6 september 2012 10:23 schreef iamredleader het volgende:
Nou, het is nog niet dat we al een auto gaan kopen dit weekendmaar het is de voorpret die zo leuk is
nu al bezig zijn met allemaal gekke ideetjes (ik wil zelf een flinke waterspuit op de auto, soort van brandweerauto-idee, daarnaast is het natuurlijk wel handig om alvast een shortlist van auto's in gedachten te hebben
Da's waar. Dat vond ik wel jammer aan afgelopen jaar, heb niet super veel gesocialized met andere teams dus ook weinig herkenningspunten. Dat moet komend jaar beterquote:Op donderdag 6 september 2012 10:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Paladijn kende ik al voor ik me inschreef voor de vorige Carbagerun. Van zijn zusje had ik gehoord hoe tof de run in Noorwegen was.
En inderdaad wel jammer dat we elkaar de rest van de week niet echt meer zijn tegengekomen. Volgende keer beter
[..]
Even kijken was wel leuk, maar ik denk dat het een stuk leuker is als je een paar teams wat beter kent. Dat het een soort reünie is waarbij je ook uitgebreid kan kijken wat voor tofs de bevriende teams dit keer hebben
Ik heb 'm het eerst gepostquote:Op donderdag 6 september 2012 10:58 schreef Mikkie het volgende:
Zeg, je gaat nou niet m'n idee jatten hè!Ik had hetzelfde in gedachten
![]()
Dat probleem heb ik ookquote:Op donderdag 6 september 2012 11:19 schreef Mikkie het volgende:
De écht opvallende creaties kosten zo veel tijd, dat kan ik er niet in steken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |