Ik ga voor komend jaar ook kijken of ik de banden met een bevriend team met automonteurs wat kan aanhalenquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:00 schreef Northside het volgende:
Wij zijn ook weer ingeschreven. Dit keer rijden we met 2 teams en 6 i.p.v. 4 man. EN een van de 6 is automonteur, dus deze keer kunnen we echt iets van onze wagen maken.
Heel misschien kan je een Fiat Multipla vinden uit het goede jaar. Kan je aan verbouwen wat je wil, de auto wordt er alleen maar mooier opquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:07 schreef iamredleader het volgende:
Ben net wezen koekeloeren op marktplaats naar wat auto's, zie een hoop leuke barrels die wel tot de mogelijkheden behoren
quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heel misschien kan je een Fiat Multipla vinden uit het goede jaar. Kan je aan verbouwen wat je wil, de auto wordt er alleen maar mooier op
Mooi hèquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:07 schreef iamredleader het volgende:
Ben net wezen koekeloeren op marktplaats naar wat auto's, zie een hoop leuke barrels die wel tot de mogelijkheden behoren
Vooral een driver's car. Liefst cabrio, beetje power, comfort, dat soort dingen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mooi hè. Er is echt best wel wat te koop als je een beetje zoekt. Die voorpret is al leuk!
Aan wat voor soort auto zitten jullie te denken?
De MX-5 gaat denk ik niet lukken binnen budget, 3-serie niet als cabrio, de Saab zou kunnen slagenquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vooral een driver's car. Liefst cabrio, beetje power, comfort, dat soort dingen.
MX-5
BMW 3 serie
Saab 900(0?)
True. Ben daarom ook erg fan van het merk, maar het maakt de rit ook wel een stuk suffer hoor!quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:54 schreef Northside het volgende:
Zullen wel weer veel mensen op een Volvo uitkomen. Een van de weinige grote betrouwbare wagens die je voor 500¤ kan krijgen.
Ben benieuwd of ze daar dit jaar wat strenger op letten. Afgelopen editie reden er auto's mee die je voor 2000¤ nog niet kan vinden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:09 schreef iamredleader het volgende:
Wat mij opvalt is dat de vraagprijs van een hoop auto's rond de 1000 ligt, maar ik denk dat met de herfst in aantocht een flink stuk eraf kan... maar we hebben nog een hoop tijd
Welke bedoel je dan? En soms maakt de organisatie uitzondering wegens 'rule of cool', wat ik vermoed bij de Pussywagon en misschien nog wat anderenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:16 schreef Northside het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze daar dit jaar wat strenger op letten. Afgelopen editie reden er auto's mee die je voor 2000¤ nog niet kan vinden.
Ford Mondeo kan ook, heb je zeer ruime keus in binnen het budgetquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:43 schreef HenkXL het volgende:
Opel Omega Station zijn ook wel chille bakken, vooral in de 3.0 uitvoering, die zijn wel voor 500euro te vinden soms. Heb je toch een station en toch geen volvo
De Alfa 3.0 v6'en, de Jeep Cherokees, de BMW 5, paar Audi's, de Mercedes limo en de Pussywagon zeker. Zelfs onze eigen Volvo uit '96 zat qua dagwaarde boven de 500¤.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Welke bedoel je dan? En soms maakt de organisatie uitzondering wegens 'rule of cool', wat ik vermoed bij de Pussywagon en misschien nog wat anderen
Een 5-serie is mogelijk binnen het budget, sommige Audi's ook (bij het zoeken vorig jaar zelfs een A6 Avant gezien binnen budget), oude Mercedes is lastig maar niet geheel onmogelijk. De Alfa's en de Jeeps weet ik zo nietquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:49 schreef Northside het volgende:
[..]
De Alfa 3.0 v6'en, de Jeep Cherokees, de BMW 5, paar Audi's, de Mercedes limo en de Pussywagon zeker. Zelfs onze eigen Volvo uit '96 zat qua dagwaarde boven de 500¤.
Kijk, ik vind het ook geen probleem als de regels opgerekt worden hoor, maar de verschillen waren nu soms wel erg groot tussen teams die heel erg hun best gedaan hadden om binnen het budget te blijven en teams die dat niet boeide.
Dagwaarde (volgende de ANWB-koerslijsten) gaat het om he.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een 5-serie is mogelijk binnen het budget, sommige Audi's ook (bij het zoeken vorig jaar zelfs een A6 Avant gezien binnen budget), oude Mercedes is lastig maar niet geheel onmogelijk. De Alfa's en de Jeeps weet ik zo niet
Houden die het zolang bij dan dat er auto's onder de 500 euro op staan? Linkje naar zo'n lijst?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:58 schreef Northside het volgende:
[..]
Dagwaarde (volgende de ANWB-koerslijsten) gaat het om he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |