Ben ik ook absoluutquote:Op zondag 8 juli 2012 10:50 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Nou ja, dan mag je nog steeds tevreden zijn met de prestatie van de dag hoor! Je kan niet iedere x een record neer zetten.
De omstandigheden waren ook echt buutquote:Op zondag 8 juli 2012 10:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Ben ik ook absoluutVind t nog heel wat dat er 31:53 uit is gekomen, incl 2x wandelen, terwijl mn PR 31:24 is
![]()
Zo zie je maar weer wat rustig trainen met je kan doen?
Absoluut! Alle beginnende lopers moeten dat leren...ik heb ook gedacht dat het steeds harder moest...quote:Op zondag 8 juli 2012 10:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Ben ik ook absoluutVind t nog heel wat dat er 31:53 uit is gekomen, incl 2x wandelen, terwijl mn PR 31:24 is
![]()
Zo zie je maar weer wat rustig trainen met je kan doen?
goede tipquote:Op zondag 8 juli 2012 10:53 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Absoluut! Alle beginnende lopers moeten dat leren...ik heb ook gedacht dat het steeds harder moest...![]()
Als ik nu loop ( ok even niet ) dan loop ik maar heel weinig echt op volle snelheid...
En terecht, schitterende prestatie manquote:Op zondag 8 juli 2012 11:01 schreef mosselmossel het volgende:
Thnx allemaal!
En ja. Als ik iets langzamer was gegaan, had ik inderdaad vast minder verval gehad. Ik troost me bij de gedachte dat het de eerste wedstrijd was, dat ik blijkbaar prima kan trainen en dat ik dus ook die wedstrijden wel leer opbouwen als ik die vaker ga lopen.
Ik ben super tevreden voor het het voor het eerst ging.
Grote jongen ...quote:Op zondag 8 juli 2012 11:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
goede tipik ga morgen beginnen met een beginnersschema
in 18 weken naar 10 km. Dus ik ben benieuwd. Morgen eerst 12 x 1 minuut lopen en dan 1/2 minuten wandelen. Wordt waarschijnlijk saai, maarja ik heb gelezen dat je gewoon rustig moet opbouwen
Hier leer je van, mossel! Maar nogmaals, puike prestatie!quote:Op zondag 8 juli 2012 11:01 schreef mosselmossel het volgende:
Thnx allemaal!
En ja. Als ik iets langzamer was gegaan, had ik inderdaad vast minder verval gehad. Ik troost me bij de gedachte dat het de eerste wedstrijd was, dat ik blijkbaar prima kan trainen en dat ik dus ook die wedstrijden wel leer opbouwen als ik die vaker ga lopen.
Je mag echt supertrots op jezelf zijnquote:Op zondag 8 juli 2012 11:01 schreef mosselmossel het volgende:
Thnx allemaal!
Zo lang je maar heel goed luistert naar je lichaam. Een keer een training overslaan als je last hebt van pijntjes is geen rampquote:Op zondag 8 juli 2012 11:02 schreef Wiehoe het volgende:
Fijn een paar weken op vakantie, maar zat al een aantal weken te bedenken hoe dat samen gaat met mijn hardloopschema.
Mijn hardloopschema wordt aan de hand van de resultaten bijgewerkt en laat nou net midden in de vakantie zijn dat die resultaten vanaf de pc naar mijn horloge moeten worden gesynchroniseerd. En ik heb niet bepaald zin om tijdens de vakantie mijn laptop mee te nemen. En als ik dan niet synchroniseer dan zou die me wellicht wat schema's omlaag gooien.
Vanochtend dus de resultaten van de afgelopen maanden handmatig ingevoerd en vervolgens mijn huidige schema beëindigd en een nieuwe gestart. Gelijk een schema ontvangen die wat meer uitdaging heeft. Vier dagen in de week lopen
Doe ik ook, hoor! Maar als je meer traint krijg je een bredere basis en kun je meer... RD zal dat vast onderschrijven...Langzaam zal je basissnelheid omhoog kruipen.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:00 schreef Kwamo het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik train om mijn vaste tempo / pace hoger te krijgen.
Tja, ik heb gewoon voorgenomen (na alle adviezenquote:
Die wijze les heb ik al ondervonden toen ik bij gewoon doorlopen tijdens overbelasting een aantal maanden met shinsplints op de bank zat. Ik ben nu wel voorzichtig met pijntjes.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:04 schreef YUR het volgende:
[..]
Zo lang je maar heel goed luistert naar je lichaam. Een keer een training overslaan als je last hebt van pijntjes is geen ramp
Ik ookquote:Op zondag 8 juli 2012 11:05 schreef Guppyfriend het volgende:
Het regent hier... Nu heb ik spijt dat ik gisteren al heb gelopen
ja daaromquote:Op zondag 8 juli 2012 11:08 schreef Liesje68 het volgende:
@ aldo: echt, langzaam opbouwen is niks mis mee. Natuurlijk zijn er toptalenten die veel sneller kunnen...Misschien kun je wat varieren als je wat langer bezig bent maar dan heb je geleerd om naar je lichaam te luisteren.
Same here...quote:Op zondag 8 juli 2012 11:07 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Die wijze les heb ik al ondervonden toen ik bij gewoon doorlopen tijdens overbelasting een aantal maanden met shinsplints op de bank zat. Ik ben nu wel voorzichtig met pijntjes.
Ach, die wedstrijden lopen echt niet wegquote:Op zondag 8 juli 2012 11:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja daaromen ach dan kan ik pas half/eind augustus 5km góed lopen, so be it
Heer-lijk! Ik loop echt het lekkerste in de regen. Maar ik ben wel blij dat ik het wasrek van het balkon gehaald heb.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ookKeek naar buiten: Oh..het is nu onwijs lekker loopweer.
Ben je alweer terug bij de dokter geweest?quote:Op zondag 8 juli 2012 11:11 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ach, die wedstrijden lopen echt niet wegVoor je het weet loop je op het gemakje die 5km...
ik hoop hetquote:Op zondag 8 juli 2012 11:11 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ach, die wedstrijden lopen echt niet wegVoor je het weet loop je op het gemakje die 5km...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |