abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 juli 2012 @ 17:39:49 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113897109
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 7 juli 2012 @ 17:43:37 #2
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113897247
Die dadels.... lekker met monchou ook :9
Dat kregen we vroeger al, mijn moeder was vrij hip :D
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_113897318
Lol @ TT

Lijstje dan maar:

O: appel, kiwi, muesli, yoghurt
T: rijstwafel pindakaas
B: kat zoeken en boodschappen doen
L: salade van spinazie/tomaat/puntpaprika/beetje ontbijtspek/gekookt ei/beetje geitenkaas/croutons en wat honing mosterd dressing
T: koffie verkeerd, gele paprika en halve komkommer met hummus dip
T: paar nootjes
D: falafelballetjes met grote salade van spitskool en courgette met wat knoflooksaus en turks brood
T: nog niet bekend
Be someone that makes you happy
pi_113898170
De TT :D. Heb vandaag weer medjoul-dadels gekocht op de markt :9.

Heerlijke dag vandaag! Uitgeslapen en toen de hele middag geshopt O+. Daardoor klopt er alleen niets meer van m'n eetplanning :+.

Aangepaste planning:
O: Yoghurt met appel en rozijnen, twee mueslicrackers met hüttenkäse/biefstukworst (en komkommer)
L: Twee kampioentjes met zelfgemaakte eiersalade/vega-ham/runderpastrami (en komkommer)
T: Kikkererwtensalade met spinazie en zongedroogde tomaten (niet zoveel kikkererwten, vond ze niet zo lekker) en twee mueslicrackers met vega-ham/biefstukworst (en komkommer)
D: Spinazie en sperziebonen met een schnitzel, gebakken aardappelen en mayonaise
T: Bak optimelyoghurt met frambozen/blauwe bessen Bak 'ambachtelijke yoghurt rabarber/framboos met verse aardbeien
pi_113898176
Hebben we ooit zo'n suggestieve compleet onschuldige TT gehad? :+
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_113899136
Haha, leuke TT Uniek!
pi_113899169
lol @ TT !
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_113899458
Ik koop die dadels echt niet meer :@ Had binnen no time een hele doos leeg gesnoept :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_113899763
:D _O- @TT :D

Rijden bijna Schotland uit nu... Gaan echt hard proberen hier werk/PhD plek te vinden volgend jaar, verliefd O+
Ja doei.
pi_113901012
Hoi allemaal! Hoe is het hier met iedereen?
Eerst de prangende vragen:
- Phaedra bevallen blijkbaar (zag ik aan de 58 PM-berichten :P ) O+ ?
- Coco al zichtbaar zwanger?
- Chico een vriendje? (las ik in vorig topic)
en waren er afgelopen maand nog nieuwe zwangeren, slankies, liefdes- of paskamerperikelen?
pi_113901115
Hey Laureline!
Ja, ja, ja, nee, dacht ik zo.

Waar hing jij uit? Alles goed?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_113901251
Lijstje:

O: Brinta
T: boterham eiersalade
B: wandelen door een borgtuin
T: appeltaart met slagroom, ijsthee
L: geroosterde boterham met roerei en uitgebakken ontbijtspek
T: schaaltje met stukjes ananas en aardbei
D: berg ratatouille op een kwart ciabatta, met basilicum en geraspte pecorino, twee losse scheppen ratatouille, vega kaasburger
T: biertje

Wat een fijne dag. O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_113901428
Klinkt als een heerlijke combinatie :9
pi_113901580
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 19:50 schreef sigme het volgende:
Hey Laureline!
Ja, ja, ja, nee, dacht ik zo.

Waar hing jij uit? Alles goed?
Alles goed, ik had alleen geen zin om op 'accepteer alle cookies' te klikken. Maar dat scherm is nu ineens weer weg :?
pi_113901720
Nog even ontopic:
O: ananas met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
S: uur crosstrainer
L: boterham ham, boterham pindakaas, yoghurt met cruesli
T: 2 boterhammen pindakaas, boterham bruscetta
T: 5 toastjes brie, kwark met vanilleyoghurt
D: rodekool, 5 vissticks
T: katjang pedis, 2 glazen witte wijn
pi_113902786
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 19:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lijstje:

O: Brinta
T: boterham eiersalade
B: wandelen door een borgtuin
T: appeltaart met slagroom, ijsthee
L: geroosterde boterham met roerei en uitgebakken ontbijtspek
T: schaaltje met stukjes ananas en aardbei
D: berg ratatouille op een kwart ciabatta, met basilicum en geraspte pecorino, twee losse scheppen ratatouille, vega kaasburger
T: biertje

Wat een fijne dag. O+.
Rembrandt heeft niet gehuild bij haar eerste prikje en is verder ook dik in orde! ;)
  zaterdag 7 juli 2012 @ 20:37:33 #17
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113902851
Lekker hoor!

Mijn lijst
O: pistolet, croissant, 3 boterhammen, meergranenbolletje, suikerbrood, krentenbolletje, poffertjes, beschuit, gerookte zalm, rosbief, ossenworst, kaas, omelet, gebakken champignons, gegrilde tomaat, witte bonen in tomatensaus, fricandeau, roomkaas, mini donutje, 2 glazen melk, 1 glas verse jus, vers fruit (ananas, appel, meloen, aardbeien) met een bakje volle yoghurt, 2 cappuccino.
B: 4 uur wandelen
T: appel, 2 ammsterdammetjes, blokje choco
D: Broccoli, varkensschitzel, roerbakgroente, komkommersalade, 2 aardappelkroketjes
T: kwark en vla.. misschien nog wat zoute stokjes?
  zaterdag 7 juli 2012 @ 20:38:17 #18
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113902881
Lau *O* Hoe is het?
pi_113902927
Wow, jouw ontbijt uniek! :o :P Was het lekker? :+
pi_113903012
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 20:35 schreef LieLie het volgende:

[..]

Rembrandt heeft niet gehuild bij haar eerste prikje en is verder ook dik in orde! ;)
Stoere meid! O+. Inentingen gingen goed dus? Laat je even weten hoe veel het kostte? Zijn ze ook ontwormd?
  zaterdag 7 juli 2012 @ 20:42:18 #21
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113903021
Ja, was heerlijk en nu weer normaal doen :D
Heb sommige dingen niet helemaal opgegeten hoor, halve suikerbrood (plak dan he? :P ), halve croissant.
Kan ook niet alles :')
  zaterdag 7 juli 2012 @ 20:43:27 #22
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113903076
Rembrandt!
Ik snapte er niks van maar nu daagt het weer :D

Heb ineens zin in vlammetjes en karmeliet :')
pi_113903145
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 20:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker hoor!

Mijn lijst
O: pistolet, croissant, 3 boterhammen, meergranenbolletje, suikerbrood, krentenbolletje, poffertjes, beschuit, gerookte zalm, rosbief, ossenworst, kaas, omelet, gebakken champignons, gegrilde tomaat, witte bonen in tomatensaus, fricandeau, roomkaas, mini donutje, 2 glazen melk, 1 glas verse jus, vers fruit (ananas, appel, meloen, aardbeien) met een bakje volle yoghurt, 2 cappuccino.
B: 4 uur wandelen
T: appel, 2 ammsterdammetjes, blokje choco
D: Broccoli, varkensschitzel, roerbakgroente, komkommersalade, 2 aardappelkroketjes
T: kwark en vla.. misschien nog wat zoute stokjes?
hahaha...wat een lijst :o

Kom ik met mijn lijstje...(mijn darmen hebben EDS pijntjes, dus rustig aan gedaan vandaag)

uitslaap O: twee gekookte eitjes
T: thee
L: Een hele grote kom goed gevulde Tom kha kai soep. Een verse jus en een hap van Freuds carpaccio salade
T: Griekse yoghurt met een beetje appelmoes
D: veel gegrilde groenten, gehaktballetjes in tomatensaus en stokbrood:

T: waterijsje en thee
pi_113903356
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 20:42 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Stoere meid! O+. Inentingen gingen goed dus? Laat je even weten hoe veel het kostte? Zijn ze ook ontwormd?
ja, ze krijgen ontworm en anti vlooi spul. En rekenen na de volgende prikjes wel af. (of zou dat èèn prijs zijn?)
pi_113903412
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 20:51 schreef LieLie het volgende:

[..]

ja, ze krijgen ontworm en anti vlooi spul. En rekenen na de volgende prikjes wel af. (of zou dat èèn prijs zijn?)
Dat is wel een aparte constructie. Is niet 1 prijs is ieder geval.

Fijn dat het goed ging.
  zaterdag 7 juli 2012 @ 20:53:50 #26
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113903418
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 20:45 schreef An24 het volgende:

[..]

hahaha...wat een lijst :o

Kom ik met mijn lijstje...(mijn darmen hebben EDS pijntjes, dus rustig aan gedaan vandaag)

uitslaap O: twee gekookte eitjes
L: Een hele grote kom goed gevulde Tom kha kai soep. Een verse jus en een hap van Freuds carpaccio salade
T: Griekse yoghurt met een beetje appelmoes
D: veel gegrilde groenten, gehaktballetjes in tomatensaus en stokbrood:
[ afbeelding ]
T: waterijsje en thee
Wat een heerlijke D!
:* voor je buik..

2600 kcal ongeveer... Dan nog -600 voor 4 uur wandelen.. nah! :o
pi_113903480
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 20:53 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Wat een heerlijke D!
:* voor je buik..

2600 kcal ongeveer... Dan nog -600 voor 4 uur wandelen.. nah! :o
Haha, mooi gecompenseerd. Mijn lijst is ongeveer 1500 kcal, maar ik ben ook alleen maar even in de stad geweest vandaag.
pi_113903489
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 20:53 schreef An24 het volgende:

[..]

Dat is wel een aparte constructie. Is niet 1 prijs is ieder geval.

Fijn dat het goed ging.
Wat is een aparte constructie?
pi_113903515
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 20:56 schreef LieLie het volgende:

[..]

Wat is een aparte constructie?
Pas betalen bij de volgende prikjes.
pi_113903642
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 20:57 schreef An24 het volgende:

[..]

Pas betalen bij de volgende prikjes.
Oh, maar ik heb wel betaald ;) maar voor DaD is het handiger om af te rekenen als ze alles gehad heeft denk ik :)
pi_113903727
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 21:01 schreef LieLie het volgende:

[..]

Oh, maar ik heb wel betaald ;) maar voor DaD is het handiger om af te rekenen als ze alles gehad heeft denk ik :)
Ah :+
pi_113904039
Lijstje:

O: lijnzaadcracker met halve avocado en kalkoenfilet
T: banaan en pindakaas
L: 3 eieren en plakjes parmaham
T: pindakoekjes
T: stukjes worst en kaas, mini tomaatjes
D: shoarmavlees, zelfgemaakte knoflooksaus en romaine sla
T: 2x praline

Weekendlijstje. Morgen beter :)

Halve dag in de auto gezeten, ff naar familie in het hoge noorden. Daar ook nog een leuk woonwinkeltje gevonden en wat leuke dingen voor het huis gehaald O+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? zaterdag 7 juli 2012 @ 21:14:59 #33
70532 loveli
N
pi_113904074
2 avocado's 99 cent volgende week :+
crap in = crap out
pi_113904076
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 20:51 schreef LieLie het volgende:

[..]

Wanneer krijgen ze de volgende? Voor we haar ophalen?
pi_113904109
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 21:15 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Wanneer krijgen ze de volgende? Voor we haar ophalen?
Over drie weken dacht ik, sowieso voor jullie haar ophalen.
pi_113904423
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 21:16 schreef LieLie het volgende:

[..]

Over drie weken dacht ik, sowieso voor jullie haar ophalen.
Ok, super. Bedankt! Het is dat we nog een toffe reis in het vooruitzicht hebben, anders hadden we echt niet zo lang kunnen wachten! O+.
pi_113904494
Mijn lijstje:
O: banaan en nectarine
B: Bodybalance
L: shakshuka met anderhalf ei, 1,5 gele paprika, 1,5 tomaat. Erbij 2 pitabroodjes met hummus.
T: 4 kleine kaakjes
T: 2 handjes gemengde noten
S: 40 minuten hardlopen, rustig aan. Denk 5.5 km.
D: tosti van 2 vk bth kaas en komkommersalade met dille
T: perenijsje

edit; 1800 kcal ofzo, prima wel :)

[ Bericht 16% gewijzigd door Perruche op 07-07-2012 22:26:01 ]
pi_113904522
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 21:14 schreef loveli het volgende:
2 avocado's 99 cent volgende week :+
En heb ik vanaaf nieuwe gehaald -O-
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_113908747
Hoihoi! Hoe is het hier? Ik sta lekker op de camping!
Worry is a misuse of imagination
  zaterdag 7 juli 2012 @ 23:26:43 #40
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113908951
An, koesje voor de buik! :*

Uniek i'm impressed :D

Ik ben bij sushitent wezen eten met el schoonfamilie, was lekker :Y heel veel kleine beetjes en ook wat salades en gemengd groenvoer en fruit enzo! :9 maakt karigheid van de rest van lijstje weer goed ;)
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_113909453
Dank Maria :*
pi_113909509
Vervelend van je darmen An! Wel goed aangepast lijstje.
Fijn Prob! Mooi weer? Veel plezier!
Klinkt lekker Maria! :9 Ik heb ook zin in sushi! Binnenkort weer eens eten.
pi_113913672
O+ eigen bedje O+ *O*
Ja doei.
pi_113916219
Goedemorgen!
Lijstje van gisteren:
O: twee gekookte eitjes, dubbele boterham hagelslag, mueslicracker met pindakaas
L: frittata
T: appel
Bruiloft
T: koffie met biscotti, glaasje prosecco, kipspiesje
D: terrine, zeeduivel met couscous en groente, rhum baba met ijs van sinaasappel en zwarte peper
T: paar wijntjes
pi_113916659
Morning, ontbijtje zit erin, nog even wachten en dan richting de bodypump *O*
pi_113916688
Puff bevalt het je nu een beetje beter op le baan? Want in het begin was je niet overtuigd, toch?
pi_113916798
Goed bezig Perr! Ik ben ook moed aan t verzamelen om door de regen naar de sportschool te fietsen...
pi_113916828
:W thuis in eigen bed, heerlijk! Wel zeikregen, maar ga vanmiddag pas rennen; het heeft nog alle kans om droog te worden :')
Ja doei.
pi_113916832
Ik wil vandaag nog hardlopen :') hopen dat het in de loop van vandaag wegtrekt :P
pi_113916852
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 09:37 schreef Perruche het volgende:
Puff bevalt het je nu een beetje beter op le baan? Want in het begin was je niet overtuigd, toch?
Jawel hoor!
Alleen financieel is het minder goed, doordat ik nu onregelmatige diensten heb (kleine vergoeding erbij) in plaats van bereikbaarheidsdiensten (zo +400 netto in een weekend).
Maar, het werk is uitdagender en de collega's zijn leuker (borrelen op vrijdag in plaats van allemaal meteen naar huis naar de kinderen) :)
Onder de streep genomen ben ik er blij mee :s)
pi_113916898
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 10:35 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Welkom :+

Totoro O+

Wat eet je dan zoal op een dag?
Van die vezelcrackers in de ochtend als ontbijt, brood als lunch (van dat zelfgebakken), en gewoon avondeten, pasta en rijst vooral. En vooral veel water drinken overdag.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_113916953
quote:
7s.gif Op zondag 8 juli 2012 10:02 schreef Pheno het volgende:

[..]

Van die vezelcrackers in de ochtend als ontbijt, brood als lunch (van dat zelfgebakken), en gewoon avondeten, pasta en rijst vooral. En vooral veel water drinken overdag.
Welkom!

Wat zijn de verhoudingen van dat alles? Want ik lees ik hier geen groente en fruit. Ook gaan mensen vaak savonds groenten eten, terwijl ze dat overdag het meeste nodig hebben om het lijf goed te laten functioneren. De hoofdingredienten van elke maaltijden zouden dus beter groenten en fruit kunnen zijn, overige koolhydraten als brood, pasta en rijst zijn ondergeschikt.
pi_113916970
Puff: wat fijn dat je het nu beter naar je zin hebt. Het geld komt later wel ;)
pi_113917017
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 10:06 schreef An24 het volgende:

[..]

Welkom!

Wat zijn de verhoudingen van dat alles? Want ik lees ik hier geen groente en fruit. Ook gaan mensen vaak savonds groenten eten, terwijl ze dat overdag het meeste nodig hebben om het lijf goed te laten functioneren. De hoofdingredienten van elke maaltijden zouden dus beter groenten en fruit kunnen zijn, overige koolhydraten als brood, pasta en rijst zijn ondergeschikt.
Oh, overdag een banaan, en meestal hebben ze nog wel een appel over :) 's avonds groenten, dat lijkt me logisch als Hollander zijnde. Paprika, brocolli, zakken wokgroenten, uitje, courgettem aubergines, tomaten, van alles kan. Tot kokosnoten toe.

Vandaag wordt het bv : 2 crackers: gerookte kip en cottage cheese. Dan s' middags vast iets met brood. En 's avonds paella met notenrijst, chorizo die ik wat uitbak (echt, de hoeveelheid vet is too much anders), en surimisticks. Wat velderwtjes en een rode paprika erbij, misschien een ananas.
pi_113917040
quote:
7s.gif Op zondag 8 juli 2012 10:12 schreef Pheno het volgende:

[..]

Oh, overdag een banaan, en meestal hebben ze nog wel een appel over :) 's avonds groenten, dat lijkt me logisch als Hollander zijnde. Paprika, brocolli, zakken wokgroenten, uitje, courgettem aubergines, tomaten, van alles kan. Tot kokosnoten toe.

Vandaag wordt het bv : 2 crackers: gerookte kip en cottage cheese. Dan s' middags vast iets met brood. En 's avonds paella met notenrijst, chorizo die ik wat uitbak (echt, de hoeveelheid vet is too much anders), en surimisticks. Wat velderwtjes en een rode paprika erbij, misschien een ananas.
O+

Maar hoezo savonds groenten logisch als Hollander zijnde? Ik vind dat altijd wel grappig. Natuurlijk is het handiger om overdag koolhydraten als brood te eten, maar het is allemaal aangeleerd gedrag. Niet dat ik vind dat je iets zou moeten veranderen hoor, maar het is wel grappig om te zien dat zoveel gedrag is aangeleerd, terwijl je lijf het overdag het meeste nodig heeft. Net als drie keer per dag een maatijd nemen...wie heeft dat ooit verzonnen :')
pi_113917110
het is aangeleerd, dus ja, misschien raar, maar mijn maag knort om 12 uur . Dat mag ook, na zes uur geen voer :P
pi_113917122
quote:
7s.gif Op zondag 8 juli 2012 10:21 schreef Pheno het volgende:
het is aangeleerd, dus ja, misschien raar, maar mijn maag knort om 12 uur . Dat mag ook, na zes uur geen voer :P
En je kan tussendoor niets nemen dan? Zes uur geen voer is ook niet echt handig.
pi_113917142
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 10:22 schreef An24 het volgende:

[..]

En je kan tussendoor niets nemen dan? Zes uur geen voer is ook niet echt handig.
Daar komt de banaan in actie :D
pi_113917160
quote:
7s.gif Op zondag 8 juli 2012 10:24 schreef Pheno het volgende:

[..]

Daar komt de banaan in actie :D
Ah....dus je liegt....je hebt niet zes uur lang geen voer ;)

Ohw well, als het voor jou goed werkt geen probleem ^O^
pi_113917291
quote:
7s.gif Op zondag 8 juli 2012 10:12 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik vind je ontbijt wat klein. Vooral voor een man. Het verbaast me niets dat je om 12 uur weer honger hebt in ieder geval ;).

Planning:
O: Yoghurt met appel, medjouldadel en rozijnen, twee mueslicrackers met kipfilet/runderpastrami (en komkommer)
L: Twee kampioentjes met zelfgemaakte eiersalade/hüttenkäse/runderpastrami
T: Salade van veldsla, dressing, zongedroogde tomaten en zachte geitenkaas
D: Kipquiche met daarbij sperziebonen en zongedroogde tomaten
T: Bak fruityoghurt met kersen en een appel

[ Bericht 0% gewijzigd door Vlierbloesem op 08-07-2012 11:31:12 ]
pi_113917781
Nou Pheno je kan hier vast wat goede tips en adviezen krijgen. Wat is de reden dat je mee komt posten? Wat is je doel?
pi_113917900
Heerlijk weekend gehad tot nu toe. Vandaag maar weer eens naar huis (zat bij mijn ouders)

Gisteren waren de stukadoor/schilders ook al begonnen met het schilderen van houtwerk. Ben benieuwd hoe dat geworden is.
Life is what happens while you are busy making other plans...
  zondag 8 juli 2012 @ 11:24:27 #63
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_113918166
@An: volgens mij maakt t niet zoveel uit wanneer je die groenten eet. Vitamines en minderalen zijn een spiegel, maakt volgens mij niet uit wanneer je die aanvult. Vezels ook niet zo, als je s avonds groente eet poep je ze 's ochtends uit, en andersom. Toch?
Kwak
pi_113918315
Ik heb nu een smoothie van sojamelk, eiwitpoeder, spinazie en rode vruchten (uit de diepvries). Het is vast heel gezond maar met banaan, agavesiroop en cacao is toch lekkerder!

kwak, heb je al opdrachten voor je vertaalbureau gekregen?
pi_113918544
Hoi! Welkom Pheno en ik ben ook benieuwd naar wat je plan/doel is!

Lijstje voor vandaag:
O: yoghurt met muesli
T: cappuccino en een enorme koek (mijn ex werkt tegenwoordig in een bakkerij en kwam gister met een doos koeken aan toen hij de oudste ophaalde. Goede koeken! :9 )
L: gekookt ei, salade, 2 crackers met kipfilet, karnemelk
T: cappuccino, wortels, tomaatjes
D: bloemkoolsoep met een stukje vlees
T: yoghurt met een banaan

zoiets :)
pi_113918922
Goedemorgen!
Het regent hier nu ook, maar ik heb tussen 8 en 10 al hardgelopen; 16km | 10 km/u
Daarvoor een bak vette yoghurt met muesli, erna een bak fruitsalade met vanilleyoghurt, een boetham met gebakken ei (met ham en tomaat) en twee krekkers met beleg.
Na hardlopen heb ik gewoonlijk minder eetlust dan wanneer ik tussen yoghurt en broodmaaltijd op de bank zit.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_113919192
Ik ben een programma voor New York aan het maken O+

/ik ben echt bijna alleen nog maar met de vakantie bezig :') Gelukkig is het druk op het werk. Houdt me bij de les en daardoor is komende week ook zo voorbij ;)
  zondag 8 juli 2012 @ 12:08:39 #68
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_113919311
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 11:30 schreef Perruche het volgende:
Ik heb nu een smoothie van sojamelk, eiwitpoeder, spinazie en rode vruchten (uit de diepvries). Het is vast heel gezond maar met banaan, agavesiroop en cacao is toch lekkerder!

kwak, heb je al opdrachten voor je vertaalbureau gekregen?
nee, en eerlijk gezegd ben ik ook nog niet echt begonnen... ik ga na de zomer onverwacht 5 ipv 3 dagen werken, en daarna vast voor 4 ipv 3 dagen, dus ik zie ook nog niet zo goed waar ik dat bedrijfje een plekje kan geven...

suf... maar ook wel fijn, het was opgezet als extra inkomstenbron omdat ik te weinig geld zou verdienen met baan. Dat is gelukkig meer dan opgelost!

ik heb overigens wel een opdracht op de plank liggen, maar de uitgever moet nog akkoord gaan en dat kan nog wel een half jaartje duren. maar áls dat doorgaat ga ik NL'se vertalingen van gospelmuziek maken vooir een dirigent die ook bladmuziek uitgeeft bij een vrij groot bedrijf.
Kwak
pi_113919504
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 12:04 schreef LieLie het volgende:
Ik ben een programma voor New York aan het maken O+

/ik ben echt bijna alleen nog maar met de vakantie bezig :') Gelukkig is het druk op het werk. Houdt me bij de les en daardoor is komende week ook zo voorbij ;)
Als je nog interessante dingen tegenkomt...

Ik heb een reisgids gekocht voor het zuidwesten, die heb ik helemaal doorgelezen, maar verder ben ik er eigenlijk nog helemaal niet mee bezig. :'). Ja, met me druk maken over hoe we onze muziek gaan afspelen in de huurauto's. :P.
pi_113919596
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 12:14 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik heb een reisgids gekocht voor het zuidwesten, die heb ik helemaal doorgelezen, maar verder ben ik er eigenlijk nog helemaal niet mee bezig. :'). Ja, met me druk maken over hoe we onze muziek gaan afspelen in de huurauto's. :P.
Er is een sigarettenaanstekerthingie die je iphone-muziek laat afspelen via de autoradio. Ja, ja, ja!! Het werkt ook nog.
pi_113919611
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 12:14 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Haha, ook niet onbelangrijk!

Short list tot nu toe:

- Ellis Island
- Times Square
- TOTR
- Empire State Building
- World Trade Centre
- Central Park
- Chelsea Market
- High Line
- Grand Central
- Moma/Metropolitan
- Greenwich
- Brooklyn Bridge
- Chinatown
- Little Italy
- Broadway
- St. Patricks Cathedral
- Apollo Theatre

We kijken gewoon hoever we komen. We hebben waarschijnlijk aan het einde nog een dag, misschien anderhalf of twee.
pi_113919652
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2012 12:18 schreef LieLie het volgende:

[..]

Short list tot nu toe:

- Ellis Island
- Times Square
- TOTR
- Empire State Building
- World Trade Centre
- Central Park
- Chelsea Market
- High Line
- Grand Central
- Moma/Metropolitan
- Greenwich
- Brooklyn Bridge
- Chinatown
- Little Italy
- Broadway
- St. Patricks Cathedral
- Apollo Theatre

We kijken gewoon hoever we komen. We hebben waarschijnlijk aan het einde nog een dag, misschien anderhalf of twee.
Ik zou sowieso Greenwich village en de Brooklyn Bridge doen! Voor mij is dat echt ultiem New York! Veel van je lijstje kan je combineren dus dat scheelt ook.
pi_113919675
Verder doe ik een lijstje en ga ik me morgen weer eens wegen.

O: koolhydraatarme boterham met kaas en ham
T: verse ananas
L: meergranenpistoletje met brie en komkommer
T: nog een pistoletje met boter en parmaham
T: wodka, katjang
D: uiteten in de cousousclub, dus couscous (das met lamsvlees en veel groenten) en vast wel een glas wijn
.

[ Bericht 1% gewijzigd door conleche op 08-07-2012 12:26:46 ]
pi_113919715
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 11:24 schreef kwakz0r het volgende:
@An: volgens mij maakt t niet zoveel uit wanneer je die groenten eet. Vitamines en minderalen zijn een spiegel, maakt volgens mij niet uit wanneer je die aanvult. Vezels ook niet zo, als je s avonds groente eet poep je ze 's ochtends uit, en andersom. Toch?
Mjah, zo heb ik het begrepen van een arts...ook wordt het zo vaak in de Oxygen beschreven. Daarnaast heb je gewoon minder kans om er troep in te gooien als je over de hele dag groenten en fruit eet.
pi_113919775
Zo, net een uur wezen urbanathlonnen in de stromende regen :9
Nu omelet met ontbijtspek en tomaten :9~
pi_113919782
Voorlopig lijstje

O: Volkorenboterham met boter en een gekookt ei. Thee
B: 25 minuten Yoga
L: Ratatouille
T: nog geen idee, heb een verjaardag van een neefje
D: we gaan naar de sauna, dus waarschijnlijk een stuk vis met groenten of een salade en natuurlijk de nodige lekkere sapjes.
T: geen idee
pi_113919884
Hoi! Goedemorgen!

Foto's staan hier : http://faithy.nl/photoalbums/Skye_2012/

Verder zijn we van dinsdagochted tot vrijdagmiddag in NL! Dus als er een avond is dat mensen gezellig ergens een hapje en drankje willen doen dan zou dat wellicht wel leuk zijn? Tenminste, dat vind ik :@ :') Ben met de motor dus helemaal zelf 'mobiel', dus dat is wel chill..

Zo maar 's ontbijten.

[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 08-07-2012 12:35:40 ]
Ja doei.
pi_113920017
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 12:20 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ik zou sowieso Greenwich village en de Brooklyn Bridge doen! Voor mij is dat echt ultiem New York! Veel van je lijstje kan je combineren dus dat scheelt ook.
Ja, het zijn allemaal wel mustsee's eigenlijk, druk programma ;) Maar veel dingen pik je tijdens het lopen wel mee en zo, dus we komen vast een eind :)
pi_113920148
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2012 12:34 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ja, het zijn allemaal wel mustsee's eigenlijk, druk programma ;) Maar veel dingen pik je tijdens het lopen wel mee en zo, dus we komen vast een eind :)
Het is echt de meest geweldige stad ooit O+ vind ik dan he ;)
Check ook even de websites van de musea, sommige hebben een dag/middag waarop de entree veel minder is of zelfs gratis. Ook is het bij sommige zo dat de entreeprijs een suggested donation is. Dat wil zeggen dat je dat niet hoeft te betalen, maar dat je ook zelf een donatie mag doen. Bijvoorbeeld gewoon 1 dollar. Op die manier zijn de musea voor iedereen toegankelijk.
pi_113920314
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 12:18 schreef conleche het volgende:

[..]

Er is een sigarettenaanstekerthingie die je iphone-muziek laat afspelen via de autoradio. Ja, ja, ja!! Het werkt ook nog.
We hebben het sigarettenaanstekerthingie nodig voor het opladen van de tablet en zo, eigenlijk. Plus dat we geen iPhones hebben. :P. We gebruiken nu altijd een USB-stickje in de autoradio, het fijnste zou zijn als we die daar ook gewoon in de radio konden steken.

Maar die sigarettenaanstekerdingen zijn dus wel hetzelfde, in Amerikaanse auto's? Dan is dat alweer een zorg minder. :+.
pi_113920316
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 12:38 schreef Nallie het volgende:

[..]

Het is echt de meest geweldige stad ooit O+ vind ik dan he ;)
Check ook even de websites van de musea, sommige hebben een dag/middag waarop de entree veel minder is of zelfs gratis. Ook is het bij sommige zo dat de entreeprijs een suggested donation is. Dat wil zeggen dat je dat niet hoeft te betalen, maar dat je ook zelf een donatie mag doen. Bijvoorbeeld gewoon 1 dollar. Op die manier zijn de musea voor iedereen toegankelijk.
Ik zie het bij het Metropolitan ja! http://www.metmuseum.org/visit/hours-and-admission
Dat is wel een goede tip!
pi_113920402
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 12:44 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

We hebben het sigarettenaanstekerthingie nodig voor het opladen van de tablet en zo, eigenlijk. Plus dat we geen iPhones hebben. :P. We gebruiken nu altijd een USB-stickje in de autoradio, het fijnste zou zijn als we die daar ook gewoon in de radio konden steken.

Maar die sigarettenaanstekerdingen zijn dus wel hetzelfde, in Amerikaanse auto's? Dan is dat alweer een zorg minder. :+.
Oh. Nou. To be honest......dat weet ik eiks niet. :P Ik heb dat ding pas gekocht toen we in Spanje gingen roadtrippen. Kan me de Amerikaanse sigarettenaanstekers niet meer zo herinneren eigenlijk. :@
pi_113920453
Ik vind het wel jammer dat de keuken van Julia Child in het Museum of American History in Washington dicht is!
  zondag 8 juli 2012 @ 12:52:27 #84
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_113920574
Wij komen er niet uit qua vakantiebestemming :'). UK valt beetje af, want al 2x geweest dit jaar, we gaan beiden voor werk nog richting Scandinavië en ook daar zijn we al vaker geweest. Spanje is nog te heet, Frankrijk/Italië willen we niet en dan twijfelen we beetje over Kroatië/Tsjechië, maar zijn ook bang dat het daar alleen voor wintersport interessant is.

Pff :')
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_113920598
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 12:46 schreef conleche het volgende:

[..]

Oh. Nou. To be honest......dat weet ik eiks niet. :P Ik heb dat ding pas gekocht toen we in Spanje gingen roadtrippen. Kan me de Amerikaanse sigarettenaanstekers niet meer zo herinneren eigenlijk. :@
In een land waar roken bijna een misdaad is hoop ik maar dat er zo'n ding in de auto zit... Maar goed, we zien het ook wel. Anders maar gewoon een extra ding meenemen om naast onze telefoons ook de tablet (tevens navigatie, voor wie zich afvraagt waarom dat ding zo belangrijk is) 's nachts op te laden.

Waar je je al druk over kan maken, zeg. :P.
pi_113920614
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 12:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij komen er niet uit qua vakantiebestemming :'). UK valt beetje af, want al 2x geweest dit jaar, we gaan beiden voor werk nog richting Scandinavië en ook daar zijn we al vaker geweest. Spanje is nog te heet, Frankrijk/Italië willen we niet en dan twijfelen we beetje over Kroatië/Tsjechië, maar zijn ook bang dat het daar alleen voor wintersport interessant is.

Over Kroatie hoor ik ook wel goede verhalen :Y
pi_113920616
Ik zag laatst foto's van iemand die in Kroatie had gezeild en dat was echt vet mooi. Ik zou dus voor Kroatie kiezen. :Y
pi_113920643
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 12:53 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

In een land waar roken bijna een misdaad is hoop ik maar dat er zo'n ding in de auto zit... Maar goed, we zien het ook wel. Anders maar gewoon een extra ding meenemen om naast onze telefoons ook de tablet (tevens navigatie, voor wie zich afvraagt waarom dat ding zo belangrijk is) 's nachts op te laden.

Oh! Tomtom, ik had m'n tomtom mee en die deed het!! dus ja! Ze zijn wel hetzelfde!!! :D
pi_113920660
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 12:53 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Mocht het niet werken heb je voor iets van 80 dollar een tomtom met Amerikaanse kaarten daar, valt ook nog mee. Is onze backup ;)
pi_113920693
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 12:53 schreef conleche het volgende:
Ik zag laatst foto's van iemand die in Kroatie had gezeild en dat was echt vet mooi. Ik zou dus voor Kroatie kiezen. :Y

Ik wil er nog wel een keer naartoe!
pi_113920694
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 12:54 schreef conleche het volgende:

[..]

Oh! Tomtom, ik had m'n tomtom mee en die deed het!! dus ja! Ze zijn wel hetzelfde!!! :D
Haha, mooi zo! :D.
pi_113920713
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2012 12:55 schreef LieLie het volgende:

[..]

Mocht het niet werken heb je voor iets van 80 dollar een tomtom met Amerikaanse kaarten daar, valt ook nog mee. Is onze backup ;)
Ja is ook zo, maar we hebben al navigatie met Amerikaanse kaarten, dus het zou mooi zijn als dat gewoon werkt.
pi_113920748
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 12:56 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja is ook zo, maar we hebben al navigatie met Amerikaanse kaarten, dus het zou mooi zijn als dat gewoon werkt.
Jep, hebben wij ook. Oude telefoon van de meneer werkt nog goed als tomtom.
pi_113921039
Och... op vakantie zou ik ook wel willen o.O

Vandaag de planning:
O. 2 boterhammen, 1 jam en 1 kaas
T. Smoothie met framboos en yoghurt
L. 2 boterhammen, 1 ham en 1 gegrilde kip
T. 6 walnoten
D. Nog geen flauw idee, ik denk doperwten/aardappels/2 eieren
T. Hartige sultana
pi_113921213
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2012 12:57 schreef LieLie het volgende:

[..]

Jep, hebben wij ook. Oude telefoon van de meneer werkt nog goed als tomtom.
Stiekem heb ik een beetje een 'hoe moeilijk kan het zijn'-idee. :+. Ik zie allemaal rechte wegen en steden met overzichtelijke stratenplannen voor me. Dat zal nog wel tegenvallen. :P.
  zondag 8 juli 2012 @ 13:14:37 #96
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_113921287
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 12:52 schreef XcUZ_Me het volgende:

RU kidding me? Tsjechië is al prachtig: riviertjes, bossen, kleine stadjes...maar Kroatië staat nog hoger op mijn verlanglijst... Hele mooie kust, middeleeuwse stadjes, echt waanzinnig mooi. Ben alleen in Slovenië geweest en de 5 km kust van dat land is ook heerlijk.

http://www.droomplekken.n(...)n_werelderfgoed.html

Dubrovnik O+ Split O+

quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2012 12:18 schreef LieLie het volgende:

[..]

Short list tot nu toe:

- Ellis Island
- Times Square
- TOTR
- Empire State Building
- World Trade Centre
- Central Park
- Chelsea Market
- High Line
- Grand Central
- Moma/Metropolitan
- Greenwich
- Brooklyn Bridge
- Chinatown
- Little Italy
- Broadway
- St. Patricks Cathedral
- Apollo Theatre

The Rockefeller Centre/Top of the Rock vind ik véél leuker dan de Empire State. Mooie uitzicht (The rock is het gebouw dat in de weg staat als je van de empire state naar het noorden kijkt). En je kunt mooie foto's van de empire state building maken! Je kunt ook een sunris/sunset kaartje kopen, of een combi ticket met the met/het MOMA. Beide erg aan te raden,

Ik heb op mn Amerikablog nog kaartjes en verslagjes en foto's staan van mijn 5 dagen Big Apple!
http://fwoukje.blog2blog.nl
Kwak
pi_113921306
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 13:12 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Stiekem heb ik een beetje een 'hoe moeilijk kan het zijn'-idee. :+. Ik zie allemaal rechte wegen en steden met overzichtelijke stratenplannen voor me. Dat zal nog wel tegenvallen. :P.
Er schijnt echt een heel logisch systeem in te zitten: http://www.allesamerika.com/autorijden-amerika.html

Maar ik heb niet de indruk dat we het alleen daarmee redden :P
  zondag 8 juli 2012 @ 13:15:45 #98
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_113921329
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 13:12 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Amerikanen blinken niet uit in bewegwijzering... borden schuin in de kant vlak voor de afslag enzo... ook rekening houden met t feit dat ze meestal geen doorgaande richtingen aangeven, maar de dichtstbijzijnde plaats bij de aflsag op een bord!
Kwak
pi_113921394
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 13:14 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

RU kidding me? Tsjechië is al prachtig: riviertjes, bossen, kleine stadjes...maar Kroatië staat nog hoger op mijn verlanglijst... Hele mooie kust, middeleeuwse stadjes, echt waanzinnig mooi. Ben alleen in Slovenië geweest en de 5 km kust van dat land is ook heerlijk.

http://www.droomplekken.n(...)n_werelderfgoed.html

Dubrovnik O+ Split O+

[..]

The Rockefeller Centre/Top of the Rock vind ik véél leuker dan de Empire State. Mooie uitzicht (The rock is het gebouw dat in de weg staat als je van de empire state naar het noorden kijkt). En je kunt mooie foto's van de empire state building maken! Je kunt ook een sunris/sunset kaartje kopen, of een combi ticket met the met/het MOMA. Beide erg aan te raden,

Ik heb op mn Amerikablog nog kaartjes en verslagjes en foto's staan van mijn 5 dagen Big Apple!
http://fwoukje.blog2blog.nl
Oh, ook een goede tip! Ons hotel zit vlakbij Rockefeller, dus daar wilden we sowieso 's avonds een keer naartoe. Maar misschien overdag nog een keer Empire, omdat het dan licht is, maar een dubbel kaartje klinkt ook interessant.

Ga zo even je blog kijken!
  zondag 8 juli 2012 @ 13:17:35 #100
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_113921399
http://www.radiancetea.com/ en deze tearoom, verstopt ergens tussen 5th en 6th avenue (geloof ik) vlak onder central park, kan ik erg aanraden. Heel rustig, lekkere thee, leuke mensen. Ik heb er heerlijk een paar uur doorgebracht toen ik de stad even zat was.
Kwak
pi_113922328
Leuk om je blog te lezen Kwak! Wij hebben in eerste instantie 2 dagen, dus ik denk niet dat we de stad dan echt al zat zijn, maar thee is altijd goed. Ik ga ook even je ontbijtadresjes bekijken, want wij zitten ook vlak aan 7th avenue.
  zondag 8 juli 2012 @ 13:46:29 #102
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_113922576
wauw, dan heb je echt heeeel veel gepland, voor twee dagen... maar goed, ik dwaal rustig een halve dag in het MOMA rond en ga nogal vaak ergens even zitten theedrinken of loop rond om graffiti te fotograferen, en ik loop extreem langzaam, dus er zit vast nog wel tijdwinst in mijn schema.

NY in de winter is ook heel anders dan de zomer denk ik. Ik wil er nog eens in de zomer naartoe.

heb net ook mijn blog zitten herlezen, knap hoe ik bijna niet laat merken dat ik die maand in de bieb echt verschrikkelijk vond :D
Kwak
  zondag 8 juli 2012 @ 13:47:28 #103
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_113922620
Vind het gewoon lastig. Zit nu beetje naar Kroatië te kijken, maar is (logisch) erg op de kust ook gericht en ik wil _niet_ in badpak/bikini. Denk dat het alsnog Wales of Scandinavië wordt :').
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 8 juli 2012 @ 13:48:32 #104
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_113922664
quote:
10s.gif Op zondag 8 juli 2012 13:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vind het gewoon lastig. Zit nu beetje naar Kroatië te kijken, maar is (logisch) erg op de kust ook gericht en ik wil _niet_ in badpak/bikini. Denk dat het alsnog Wales of Scandinavië wordt :').
Macedonië en Slovenië hebben geen/nauwelijks kust, en zijn ook erg leuk. Hongarije is ook tof.
Kwak
pi_113922754
Oh NY, ik ben echt verliefd op die stad. Top of de rock is idd geweldig, wat een uitzicht! Ik zat zelf voor mijn werk veel in meatpacking district. Kun je leuk eten s avonds.
pi_113922808
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 13:46 schreef kwakz0r het volgende:
wauw, dan heb je echt heeeel veel gepland, voor twee dagen... maar goed, ik dwaal rustig een halve dag in het MOMA rond en ga nogal vaak ergens even zitten theedrinken of loop rond om graffiti te fotograferen, en ik loop extreem langzaam, dus er zit vast nog wel tijdwinst in mijn schema.

NY in de winter is ook heel anders dan de zomer denk ik. Ik wil er nog eens in de zomer naartoe.

heb net ook mijn blog zitten herlezen, knap hoe ik bijna niet laat merken dat ik die maand in de bieb echt verschrikkelijk vond :D
Nouja, er mag wat overblijven, want aan het einde van de reis komen we terug in New York. Alleen weten we nog niet of dat 1 of 2 dagen zijn.

Los daarvan was ons idee: als we ooit nog weer in een stad komen uit deze reis dan is het New York. Dus we zien wel hoe ver we komen.
pi_113922873
Jeetje XM, hoe lastig kan je het jezelf maken :D de wereld is groot en bestaat uit meer dan alleen strand hoor :D Je zou ook naar Rusland kunnen kijken, prachtig land. Ik zou zelf nog heel graag naar Kroatie en Hongarije gaan, lijkt me prachtig!
  zondag 8 juli 2012 @ 13:54:13 #108
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113922937
Wij komen er ook niet uit qua vakantie en we gaan 18 juli al :')

Sigme!! respect, superprestatie!

LIjst:
Br: 2 boterhammen ossenworst, beschuit kaas, cracker smeerkaas, beker melk, cappuccino
B: huishouden
T's: appel, nectarine, kwart meloen, druiven, blokje choco, gekookt ei, beschuit kaas, zoute stokjes
D: hutspot :D
T: kwark en vla
pi_113922947
quote:
10s.gif Op zondag 8 juli 2012 13:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat je bij strand zit wil toch niet zeggen dat je in badpak/bikini moet?!
Maar dan zou ik misschien ook wat koeler klimaat opzoeken als je toch niet wil zonnen/zwemmen.
Scandinavie heeft zat mooie plekken volgens mij!
  zondag 8 juli 2012 @ 13:56:48 #110
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_113923062
Ijsland, Estland, Hongarije, Istanbul, Portugal, Noord-West Spanje, Zuid-Duitsland, Noord-Duitsland, Südtirol (=Italië, accomodatie via www.roterhahn.it is erg leuk!), Zwitserland, Oostenrijk ook allemaal erg leuk en mooi in de zomer.
Kwak
  zondag 8 juli 2012 @ 13:57:42 #111
43653 sigme
Veraan
pi_113923102
Kroatie heeft prachtige stadjes langs de kust, waar je uitstekend wat kan flaneren in een lange jurk.
Kroatie heeft ook prachtige naaktstranden en -campings, hoef je ook geen badpak of bikini aan
  zondag 8 juli 2012 @ 14:01:19 #112
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113923282
quote:
2s.gif Op zondag 8 juli 2012 13:57 schreef sigme het volgende:
Kroatie heeft prachtige stadjes langs de kust, waar je uitstekend wat kan flaneren in een lange jurk.
Kroatie heeft ook prachtige naaktstranden en -campings, hoef je ook geen badpak of bikini aan [ afbeelding ]
:D Ik zeg doen :7

Ik ben in Barcelona trouwens ook niet in bikini geweest, ondanks dat we wel een stukje langs het strand gelopen zijn - gewoon schoentjes uit en pootje baden, daarna weer verder :+

Nu ga ik naar Cork, daar is ook strand in de buurt! :+ Vakantie O+

Mo, die foto's :9 O+ Groot Brittannië O+
pi_113923286
Wat ik mij afvraag: waarom wil je niet in badkledij? Vanwege dik? Vanwege littekentjes? Mens, probeer daar toch vanaf te komen, je ontzegt je zoveel leuke dingen door je druk te maken om zaken die geen mens opvalt en zelfs al zou het wél opvallen, so what?

Als je niet in badpak wil wegens latexallergie of andere plausibele reden, dan heb ik niks gezegd. :+
  zondag 8 juli 2012 @ 14:05:40 #114
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113923472
quote:
5s.gif Op zondag 8 juli 2012 14:01 schreef conleche het volgende:
Wat ik mij afvraag: waarom wil je niet in badkledij? Vanwege dik? Vanwege littekentjes? Mens, probeer daar toch vanaf te komen, je ontzegt je zoveel leuke dingen door je druk te maken om zaken die geen mens opvalt en zelfs al zou het wél opvallen, so what?

Als je niet in badpak wil wegens latexallergie of andere plausibele reden, dan heb ik niks gezegd. :+
*denkt terug aan Co's foto's van enkele imposante strandgangers* Als zij durven moet iedereen durven! :+
pi_113923498
Wat ik mij ook afvraag: waarom gaan mensen zonder kinderen toch in het hoogseizoen op vakantie?
pi_113923549
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 14:06 schreef conleche het volgende:
Wat ik mij ook afvraag: waarom gaan mensen zonder kinderen toch in het hoogseizoen op vakantie?
Wij omdat de meneer in het onderwijs werkt en dus alsnog aan schoolvakanties gebonden is ;)
pi_113923554
quote:
Misschien dat het beter combineert met hun baan?

Ik zou het in ieder geval niet doen, ben je mal. Stukken duurder en er zijn genoeg leuke plaatsen die ook buiten het hoogseizoen geweldig zijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_113923587
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2012 14:07 schreef LieLie het volgende:

[..]

Wij omdat de meneer in het onderwijs werkt en dus alsnog aan schoolvakanties gebonden is ;)
Ja, dan snap ik het! Maar ik bedoel dan ook mensen die wel vakantie kunnen nemen buiten de schoolvakanties om. :P
  zondag 8 juli 2012 @ 14:08:19 #119
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113923593
quote:
Ik omdat ik pas sinds jan. werk en het eerder wat vroeg vond en nu toch echt wel toe ben aan vakantie :+ Plus in aug. is het in Ierland iig nog redelijk weer :P
pi_113923644
quote:
10s.gif Op zondag 8 juli 2012 14:08 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja, dan snap ik het! Maar ik bedoel dan ook mensen die wel vakantie kunnen nemen buiten de schoolvakanties om. :P
Omdat ze denken dat je dan het mooiste weer hebt?
pi_113923648
Eens met O+ co O+
pi_113923667
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 14:08 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik omdat ik pas sinds jan. werk en het eerder wat vroeg vond en nu toch echt wel toe ben aan vakantie :+ Plus in aug. is het in Ierland iig nog redelijk weer :P
Ja, da's ook een goede reden, van dat weer en Ierland. Ik zou bv ook een uitzondering maken voor IJsland. Het lijkt me daar heel mooi en dus wil ik er per se naar toe, maar het is qua temperatuur alleen in de zomer nog enigszins aangenaam denk ik.
pi_113923693
Ijsland, daar komen we ook nog! 2 uur ongeveer :+
  zondag 8 juli 2012 @ 14:11:54 #124
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113923766
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 14:09 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja, da's ook een goede reden, van dat weer en Ierland. Ik zou bv ook een uitzondering maken voor IJsland. Het lijkt me daar heel mooi en dus wil ik er per se naar toe, maar het is qua temperatuur alleen in de zomer nog enigszins aangenaam denk ik.
Vorig jaar gingen we in september naar Barcelona, dat was ook tof *O* Niet zo duur idd en nog prima weer :9 Voor verdere reizen naar warme oorden zou ik denk ik ook buiten het hoogseizoen om plannen :P

IJsland lijkt me ook tof idd O+ En Zweden/Noorwegen. Maar ik wil nog zoveel zien (gelukkig maar, heb ik nog wat te plannen de komende jaren :D) Dit jaar houden we het nog een beetje budget, misschien volgend jaar wat verder weg :9
pi_113923802
Wat Co zegt, je bent er met jezelf en je vent, de rest van de mensen kent je niet en zijn niet in je geinteresseerd. Probeer het een keer op zijn minst!

Waarom geen Fra of Ita? Corsica, Sicilie. Als uber Nederlander zijn dat mijn favo-landen /avonturier
pi_113923804
En Fok zou ook iets moeten maken waardoor je een post zou kunnen liken. Ik heb nu bv de post van maria gelezen over de beached whales foto's en heb daar niks meer op te zeggen, maar vind het wel leuk. Dus een Like-button, die wil ik. Zou ook onnodig dezelfde posts voorkomen. Dan like je gewoon de post van degene die al heeft gezegd wat jij wil zeggen.
pi_113923829
Murgh mijn internet is langzaam en ik wil pulpseries kijken!!!
pi_113923857
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 14:12 schreef anna82 het volgende:
Wat Co zegt, je bent er met jezelf en je vent, de rest van de mensen kent je niet en zijn niet in je geinteresseerd. Probeer het een keer op zijn minst!

Waarom geen Fra of Ita? Corsica, Sicilie. Als uber Nederlander zijn dat mijn favo-landen /avonturier
Sicilië O+ Geweldige vakantie gehad vorig jaar :Y
  zondag 8 juli 2012 @ 14:15:02 #129
43653 sigme
Veraan
pi_113923923
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 14:12 schreef conleche het volgende:
En Fok zou ook iets moeten maken waardoor je een post zou kunnen liken. Ik heb nu bv de post van maria gelezen over de beached whales foto's en heb daar niks meer op te zeggen, maar vind het wel leuk. Dus een Like-button, die wil ik. Zou ook onnodig dezelfde posts voorkomen. Dan like je gewoon de post van degene die al heeft gezegd wat jij wil zeggen.
Behalve dat ik me nu afvraag welke post dat dan was en het dus handiger was geweest als je 'm gewoon had geciteerd en ik lijken stom vind.
pi_113923955
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 14:15 schreef sigme het volgende:

[..]

Behalve dat ik me nu afvraag welke post dat dan was en het dus handiger was geweest als je 'm gewoon had geciteerd en ik lijken stom vind.
lijken zijn inderdaad stom... ;(
Ja doei.
pi_113923973
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 14:15 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat komp omdat jij geen facebook hep. :P :+
Ojawel, als Sigme van Fok. Ja doei. Dan wil ik je niet als vriendin.
pi_113924028
quote:
10s.gif Op zondag 8 juli 2012 14:15 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat hep ze wel! :o
Ja doei.
  zondag 8 juli 2012 @ 14:17:12 #133
43653 sigme
Veraan
pi_113924046
quote:
10s.gif Op zondag 8 juli 2012 14:15 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik hep het wel maar ik snap het niet :+.
pi_113924228
Pff, ik zit in mijn schoonmaakfase :P

Wasjes gedraaid, keuken is schoon, beddegoed verschoond, huiskamer aan kant, zelfs voor de deur geveegd en zo nog de badkamer en swifferen en dan is operation clean sweep weer klaar.

Ik heb zelfs een soort bloemstukje inelkaar gedraaid van mooie nepbloemen, zodat het nooit water hoeft en nooit doodgaat O+ /klaarvoorhetbejaardentehuis *D
  zondag 8 juli 2012 @ 14:21:04 #135
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113924235
Ik ben uiteraard heul likeable :7 :+

Oe oe ik denk er ook aan om 1 dagje met zo'n busje mee te gaan langs allemaal toffe Ierse landschapjes, stukken waar je niet gemakkelijk komt als je niet zelf een auto hebt of Uniek bent en dat hele end te voet rennende of wandelende kunt afleggen :+ :9

Vakanties O+ Nog ongeveer een maand! w/
pi_113924248
We houden dit jaar onderweg een reisblog bij, maar nu is de druk om leuke stukjes te schrijven wel hoger :+
pi_113924304
quote:
10s.gif Op zondag 8 juli 2012 14:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben uiteraard heul likeable :7 :+

Oe oe ik denk er ook aan om 1 dagje met zo'n busje mee te gaan langs allemaal toffe Ierse landschapjes, stukken waar je niet gemakkelijk komt als je niet zelf een auto hebt of Uniek bent en dat hele end te voet rennende of wandelende kunt afleggen :+ :9

Vakanties O+ Nog ongeveer een maand! w/
*like*
Ja doei.
pi_113924316
quote:
14s.gif Op zondag 8 juli 2012 14:20 schreef _aurum_ het volgende:
Pff, ik zit in mijn schoonmaakfase :P

Wasjes gedraaid, keuken is schoon, beddegoed verschoond, huiskamer aan kant, zelfs voor de deur geveegd en zo nog de badkamer en swifferen en dan is operation clean sweep weer klaar.

Ik heb zelfs een soort bloemstukje inelkaar gedraaid van mooie nepbloemen, zodat het nooit water hoeft en nooit doodgaat O+ /klaarvoorhetbejaardentehuis *D
:D @ bloemstukje. Ik heb gisteren een boeketje gemaakt van bloemen in de tuin, witte annabellen en lavendel en ik vond mezelf ook wel heel huiselijk *)
pi_113924322
Vakantie O+

Vanaf vrijdag een week vrij, waarvan 5 dagen O+ Parijs O+ Hopelijk lekker weer :)

Corsica lijkt me ook heel mooi!

Ik heb nu een pan Rendang op staan en het ruikt heerlijk, nog een uur of 4 te gaan B-)
pi_113924341
Mijn vriendje wilde gaan hardlopen met mij vanmorgen maar het regende, en nu wil hij misschien vanmiddag/vanavond. Ik heb a gepumpt en ook al hardgelopen gisteren, maar als hij echt wil gaan ga ik wel omdat ik het zo snoezig vind!
  zondag 8 juli 2012 @ 14:23:52 #141
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_113924385
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 14:21 schreef LieLie het volgende:
We houden dit jaar onderweg een reisblog bij, maar nu is de druk om leuke stukjes te schrijven wel hoger :+
ik heb het destijds alleen gedaan omdat ik alleen op reis was en heel graag mijn verhaal kwijt wilde. voor een normale vakantie zou ik het nooit doen, ook nioet als het een reis ver weg is. wel zelf in een boekje dingen opschrijven :Y

(zo leuk waren mijn stukkies toch niet?)
Kwak
pi_113924508
quote:
9s.gif Op zondag 8 juli 2012 14:17 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik hep het wel maar ik snap het niet :+.
Het is juist voor asocialen als wij een uitkomst. Het is een soort Fok, maar dan met mensen die je echt kent. Als je op reis bent dan zet je er foto's op, zodat mensen jaloers kunnen worden en weten dat je nog leeft. Als je een muziekje hoort en je wilt dat iedereen dat een mooi muziekje vindt, dan zet je het er neer. Wil je mensen attent maken op een goed doel of insert whatever, dan is het ook een prima medium. Heb je kaartjes over/tekort voor een concert/festival: zet het erneer en je bent ze kwijt/kan ze krijgen.

Sommige mensen willen wel heel graag laten weten dat ze nog leven, trouwens. Mededelingen als:
'Het was een lange en vermoeiende dag, ik ga maar eens slapen' daar kan ik ook gerust zonder, da's waar. :P

Maar voor de rest is het een vergaarbak van grapjes en weetjes en muziekjes en foto's. Like! :+
pi_113924565
Nou slankies, het wordt een mooie lange dag. Zal blij zijn als ik straks kan gaan slapen! :W :z
Ja doei.
pi_113924579
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 12:29 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi! Goedemorgen!

Foto's staan hier : http://faithy.nl/photoalbums/Skye_2012/

Verder zijn we van dinsdagochted tot vrijdagmiddag in NL! Dus als er een avond is dat mensen gezellig ergens een hapje en drankje willen doen dan zou dat wellicht wel leuk zijn? Tenminste, dat vind ik :@ :') Ben met de motor dus helemaal zelf 'mobiel', dus dat is wel chill..

Zo maar 's ontbijten.
Toffe foto's!!
  zondag 8 juli 2012 @ 14:28:29 #145
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113924620
Oh en voor de fotografen onder ons: ik wil graag een simpel doch goed (en betaalbaar :+) cameraatje kopen voor we op vakantie gaan - is zo zonde als je naar superkek Ierland gaat en alleen maar foonfoto's kunt maken natuurlijk, en ons vorige compact cameraatje is overleden :+

Wat is een beetje een goeie betaalbare camera voor een foto-hobbyist?
  zondag 8 juli 2012 @ 14:29:04 #146
43653 sigme
Veraan
pi_113924650
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 14:26 schreef conleche het volgende:

[..]

Het is juist voor asocialen als wij een uitkomst. Het is een soort Fok, maar dan met mensen die je echt kent. Als je op reis bent dan zet je er foto's op, zodat mensen jaloers kunnen worden en weten dat je nog leeft. Als je een muziekje hoort en je wilt dat iedereen dat een mooi muziekje vindt, dan zet je het er neer. Wil je mensen attent maken op een goed doel of insert whatever, dan is het ook een prima medium. Heb je kaartjes over/tekort voor een concert/festival: zet het erneer en je bent ze kwijt/kan ze krijgen.

Sommige mensen willen wel heel graag laten weten dat ze nog leven, trouwens. Mededelingen als:
'Het was een lange en vermoeiende dag, ik ga maar eens slapen' daar kan ik ook gerust zonder, da's waar. :P

Maar voor de rest is het een vergaarbak van grapjes en weetjes en muziekjes en foto's. Like! :+
Ja, nee, ja, ik heb het geprobeerd en ik vind het niks. Terwijl ik allemaal reuze leuke en interessante kennissen heb (van vroeger). Ik vind het veel leuker om op fok stukkies te schrijven.
pi_113924684
Zelfs toen ik nog rond de 100 kg woog ging ik gewoon in bikini op een strand.. ik hoef de foto's niet heel nodig terug te zien daarvan, maar verder: het was een heerlijke vakantie toen.
Kijk eens rond op het strand, heel veel mensen met blauwe plekken, littekens, haar op de rug (vooral in Italie) vetribbeltjes, putten in de bovenbenen..
En iedereen die niets van dat heeft is niet veel ouder dan 16..

Als je niet van warmte houdt, geen probleem, maar als je het eigenlijk fijn vindt zo de zon op je huid en een beetje dobberen in de zee, dan ontzeg je jezelf wel heel veel en voor wat?
Over rare plekken (eczeem, littekens, blauwe plekken, ontstekingen) kan ik meepraten, die vallen overigens een stuk minder op bij een huid die iets bruiner is. Overigens is mijn gezicht de laatste jaren vaak aan de beurt, daar blijf ik niet om binnen.

Lieve XM zonde dat je jezelf zo in de weg zit af en toe, je bent prachtig zoals je bent.
pi_113924726
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 14:23 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik heb het destijds alleen gedaan omdat ik alleen op reis was en heel graag mijn verhaal kwijt wilde. voor een normale vakantie zou ik het nooit doen, ook nioet als het een reis ver weg is. wel zelf in een boekje dingen opschrijven :Y

(zo leuk waren mijn stukkies toch niet?)
Wij vinden het bij deze reis wel passen, vind het ook leuk om te doen :Y Maar mijn collega's en allerlei mensen lezen dan mee, dus het moet wel een beetje leuk ;) Beetje familietraditie ook, lollige reisverslagen :P
pi_113924734
Concreet: wie heeft er zin om woensdagavond 11 juli een niet al te duur hapje te doen in Utrecht ? :)

We mogen in de kamer van m'n zusje slapen dan, dus ben daar de hele dag en avond. 's middags op pad met 't zusje en dan 's avonds hopelijk wat leuks in de stad? :)
Ja doei.
pi_113924755
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2012 14:27 schreef LieLie het volgende:

[..]

Toffe foto's!!
Inderdaad, het is prachtig daar!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_113924819
Prachtige foto's Mo :)
pi_113924827
quote:
4s.gif Op zondag 8 juli 2012 14:31 schreef motorbloempje het volgende:
Concreet: wie heeft er zin om woensdagavond 11 juli een niet al te duur hapje te doen in Utrecht ? :)

We mogen in de kamer van m'n zusje slapen dan, dus ben daar de hele dag en avond. 's middags op pad met 't zusje en dan 's avonds hopelijk wat leuks in de stad? :)
Als ik in de buurt woonde zou ik best eens wat mensen willen zien, maar da's niet het geval :+
  zondag 8 juli 2012 @ 14:33:15 #153
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113924835
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 14:26 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja dat :D Ik ben stiekem veel asocialer dan ik me wil doen voorkomen :') Zo kan ik een beetje up to date blijven, kekke foto's kijken en leuke plaatjes delen :+ En af en toe zet ik er zelf iets oninteressants neer wat mij bezighoudt/wat ik tof vind :7

En alle cryptische updates van mensen die 'er niet over willen praten' en willen dat je door gaat vragen negeer ik gewoon, net als updates over poepluiers en plaatjes die '99% van de vrienden niet zal reposten, maar ik weet welke 1% wel' :+
pi_113924914
quote:

Ik moet helaas de hele week werken, had je graag weer een keer gezien!
pi_113924935
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2012 14:33 schreef LieLie het volgende:

[..]

Als ik in de buurt woonde zou ik best eens wat mensen willen zien, maar da's niet het geval :+
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 14:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik moet helaas de hele week werken, had je graag weer een keer gezien!
nawh -O-
Ja doei.
  zondag 8 juli 2012 @ 14:36:03 #156
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_113924963
Jammer Mo, ik kan dan niet, we gaan schilderen bij mijn broer in zijn nieuwe huis... -O-

Ik deed weleens aan oversharing/klaagupdates op Facebook, maar tegenwoordig delete ik 2/3e van wat ik wil posten voor ik het doe. En dan nog heb ik wel eens een "klaagperiode". Jammer dan, dan slaan mensen het maar even over.

Over strand/bikini: ik doe het ook gewoon zelfs nu op mijn dikst. Mensen die me lelijk vinden kijken maar een andere kant op. Ik moet wel altijd even over een drempel heen, zeker nu ik zoveel eczeemplekjes heb (ook korstjes). Ik wéét dat het er onsmakelijk uitziet, maar de zon is zo goed voor mijn huid dat ik er toch doorheen moet van mezelf.
Kwak
  zondag 8 juli 2012 @ 14:36:04 #157
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113924965
Oe eens zien of ik kan! Werk wel in A'dam eerst.
pi_113925095
Ik probeer niet te veel op FB te posten, zeker geen persoonlijke dingen, kweenie het blijft toch for evaaaahh op die interwebz enzo! maar soms is het wel moeilijk :')
pi_113927646
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 14:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe eens zien of ik kan! Werk wel in A'dam eerst.
Leuk!
Ja doei.
pi_113927717
Lijstje!!

O: 50 gr havermout gekookt in water, met 1 banaan
S: Bodypump en buikspieren
T: shake met sojamelk, wat spinazie, diepsvriesfruit en eiwitpoeder
L: tosti (2 vk bth, kaas) met ketchup, salade met romaine sla, spinazie, 1 tomaat en 1/4e komkommer
T: nectarine en een peer
D: ik denk broccolisoep en aardappeltjes uit de oven?
  zondag 8 juli 2012 @ 15:36:37 #161
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_113927932
Ik kan niet,mootje!
pi_113928095
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 15:36 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik kan niet,mootje!
-O- en ik had er bijna op gerekend! om de hoek voor jou! :D ;(
Ja doei.
  zondag 8 juli 2012 @ 15:45:18 #163
43653 sigme
Veraan
pi_113928350
quote:

Hartstikke leuk, maar ik kan natuurlijk niet komen. Ik ben wel vrijdag vrij, dus als jullie toevallig dan nog in het Noorden komen, ben je (overdag!) welkom om hier euh de schapen toe te blaten, de koeien te bewonderen en naar een kuiken of broedende kip te loeren.
  zondag 8 juli 2012 @ 15:47:41 #164
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113928466
quote:
14s.gif Op zondag 8 juli 2012 15:45 schreef sigme het volgende:

[..]

Hartstikke leuk, maar ik kan natuurlijk niet komen. Ik ben wel vrijdag vrij, dus als jullie toevallig dan nog in het Noorden komen, ben je (overdag!) welkom om hier euh de schapen toe te blaten, de koeien te bewonderen en naar een kuiken of broedende kip te loeren.
Dan kom ik ook :+
  zondag 8 juli 2012 @ 16:04:22 #165
43653 sigme
Veraan
pi_113929107
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 15:47 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Dan kom ik ook :+
Dat is uitstekend :Y.
pi_113929144
Vrijdag is helaas al gereserveerd als moeder-dochter-dag in Den Haag -O-
Nou ja, ook leuk! m'n mams was toevallig ook vrij op vrijdag, maar kom dan volgende keer wel 's naar 't Noorden rijden! :Y
Ja doei.
pi_113931370
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 23:40 schreef Vlierbloesem het volgende:
Vervelend van je darmen An! Wel goed aangepast lijstje.
Fijn Prob! Mooi weer? Veel plezier!
Klinkt lekker Maria! :9 Ik heb ook zin in sushi! Binnenkort weer eens eten.
Het weer zit niet zo mee helaas ;) zit in het noorden!
  zondag 8 juli 2012 @ 17:07:55 #168
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_113931832
quote:
Ik ben al heel blij met eerste twee weken september. In mijn sector is het gewoon echt te druk op het werk buiten het hoogseizoen en kan ik gewoon niet weg. Eigenlijk is dit al randje, want er begint alweer van alles waar ik eigenlijk wel bij moet zijn.

En ik heb geen latexallergie.
pi_113932527
Eerste twee weken september is ook geen hoogseizoen meer toch? Da's wel prima, nog mooi weer overal en alle kinderen weer uit de weg. :P En normalere prijzen ook.

Geen allergie; dan geldt wat ik zei: gewoon lekker zwemmen en zonnen, man! Mocht je daarvan houden, tenminste. Ik ben zelf trouwens ook maar 3x naar het strand geweest deze keer. Ik vind het meestal maar lekker voor een uurtje. Zwemmen, laten opdrogen, misschien dat nog 1x herhalen en dan weer weg. En aangezien ik nu met de bus moest, was dat iets te veel gedoe. En echt hoor, op zo'n strand is bijna niemand perfect en je moet wel heel raar dik zijn wil het iemand opvallen. Anders ben je gewoon één van de anderen die niet 16 meer is, of zijn/haar geld met modellenwerk verdient.
  zondag 8 juli 2012 @ 17:57:10 #170
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_113933823
Heb vandaag gesurft. In zo'n charmant neopreenpakje. Maar tof dat het was! Ik surf gewoon zo weg, zonder vallen enzo.
En dat voor de eerste keer. Blij!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_113933926
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 13:50 schreef Skoap het volgende:
Oh NY, ik ben echt verliefd op die stad. Top of de rock is idd geweldig, wat een uitzicht! Ik zat zelf voor mijn werk veel in meatpacking district. Kun je leuk eten s avonds.
Bij The Spotted Pig! Enige sterrenrestaurant dat bekend geworden is door de goddelijke hamburgers :9 en toch betaalbaar :Y. Je moet wel tijd hebben om te wachten, want reserveren kan niet. Wij aten uiteindelijk om 21.30 uur :D
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_113933937
Wat tof Tink!
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2012 16:57 schreef Probability het volgende:

[..]

Het weer zit niet zo mee helaas ;) zit in het noorden!
Hopelijk trekt het nog een beetje bij! Hoe lang blijf je?
pi_113933985
Leuk alle NY-tips! Ik heb ze ook even opgeslagen oO<. Als iemand nog lekkere/betaalbare restaurantjes weet, hoor ik het ook graag! De tip van Phaidra heb ik ook meteen opgeslagen, klinkt goed :9.
  zondag 8 juli 2012 @ 18:03:51 #174
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_113934053
quote:
17s.gif Op zondag 8 juli 2012 18:00 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Bij The Spotted Pig! Enige sterrenrestaurant dat bekend geworden is door de goddelijke hamburgers :9 en toch betaalbaar :Y. Je moet wel tijd hebben om te wachten, want reserveren kan niet. Wij aten uiteindelijk om 21.30 uur :D
:D daar hebben wij ook gegeten. Wist niet eens dat het een sterrenrestaurant was. Wel twijfelden nog vooraf, of het geen toeristenval was.
pi_113934107
Zo krijg ik bijna zin om naar NY te gaan, terwijl ik niets ermee heb :D

Ik wilde broccolisoep maken voor vanavond, maar vriendje wil pannenkoeken :'). Ga nu voor mezelf broccolisoep maken en dan voor hem pannenkoeken en neem er zelf 1 of 2 kleine!
pi_113934318
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 18:00 schreef Vlierbloesem het volgende:
Wat tof Tink!

[..]

Hopelijk trekt het nog een beetje bij! Hoe lang blijf je?
Nog een week denk ik! Vriendinnetje blijft tot woensdag of dinsdag dus in ieder geval tot woensdag of dinsdag
pi_113934370
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2012 18:10 schreef Probability het volgende:

[..]

Nog een week denk ik! Vriendinnetje blijft tot woensdag of dinsdag dus in ieder geval tot woensdag of dinsdag
Leuk! O+
pi_113934434
Ik weet nog niet wat ik van NY vind :P

Ik ben trouwens ook te volgen op twitter, verzorg een deel van de berichtjes (die zonder spelfouten :P)

Kan hem door PMen als er interesse is
pi_113934778
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2012 18:03 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

:D daar hebben wij ook gegeten. Wist niet eens dat het een sterrenrestaurant was. Wel twijfelden nog vooraf, of het geen toeristenval was.
:D Er kwamen wel veel toeristen idd, het restaurant stond ook in de Lonely Planet.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_113934999
Je weet ook pas wat je van NY vindt als je er bent geweest. Geef mij maar bos, strand, bergen, kortom: natuur.
Maar NY O+ Op NY werd ik spontaan direct verliefd.
pi_113935063
Ik vond 't niet zó geweldig :@ Niet stom, maar voel ook niet zo de behoefte om terug te gaan :@ gaaf om een keer op Times Square gestaan te hebben enzo hoor! maar ga 1000x liever naar Schotland met alleen schaapjes om me heen ipv duizenden mensen :') :@
Ja doei.
pi_113935401
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vond 't niet zó geweldig :@ Niet stom, maar voel ook niet zo de behoefte om terug te gaan :@ gaaf om een keer op Times Square gestaan te hebben enzo hoor! maar ga 1000x liever naar Schotland met alleen schaapjes om me heen ipv duizenden mensen :') :@
Ik had er in eerste instantie ook niet zoveel mee. Massaal en aan de buitenkant van gebouwen zie je helemaal niet wat er binnen zit (als je bijvoorbeeld een leuk restaurantje zoekt ofzo). Maar na een paar dagen begon ik het toch leuk te vinden, mooie musea, Ellis Island (indrukwekkend!) en lekker eten, cheesecakes all over the place.. O+ O+ O+

Oh en vergeet de kledingwinkels niet!

Er was in brooklyn trouwens een ontbijtzaakje waar mensen op zondagochtend in de rij zaten buiten om er te mogen eten. En dan komt er af en toe een personeelslid langs met koffie en een klein hapje eten :D Heel gezellig was dat!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_113935420
Ik ben ook dol op NY. Heb een beetje hetzelfde als Isabeau, in principe geef ik meer om natuur als ik op reis ben, maar NY is echt speciaal! Heb er midden jaren '90 best veel gezeten vanwege vriendje aldaar, dus mijn restauranttips zijn ietwat gedateerd ben ik bang. :P Ik skeelerde door de stad! :D Best een handige manier om ergens te komen.

Ben er nu al echt lang niet geweest. Misschien iets voor deze herfst. Aaaargh. Zoveel te zien. Zo weinig tijd. Als ik Koekie niet had gehad, dan was ik er een jaar tussenuit geknepen denk ik.

Dus als iemand de dringende behoefte voelt om voor een jaar de ouder te zijn van die zwabber? :P
Dan is er ook nog de galerie, maar daar moet ook wat op te vinden zijn. Misschien kan de zwabberoppasser ook een jaar in de galerie werken!

Ik schrijf het zo neer..........en ik vind het heul geen slecht plan ineens. Oh wow. Het is eiks een heel goed plan. *stuiter*
pi_113935476
Kip pastei gemaakt, was lekker!
In het hoogseizoen (augustus) gaan we richting het mooie weer rijden, omdat ik dan een vrije week heb, heb al vanaf januari geen vakantie meer genomen!

New york zou niet meteen bij me opkomen bij een grote dure vakantie, maar ik heb natuurlijk amper reis ervaring.
  zondag 8 juli 2012 @ 18:39:54 #185
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_113935545
Het lijkt me echt niks :@. Ik en mensenmassa's :N.
  Vis een optie? zondag 8 juli 2012 @ 18:40:20 #186
70532 loveli
N
pi_113935568
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 18:37 schreef conleche het volgende:
Ik schrijf het zo neer..........en ik vind het heul geen slecht plan ineens. Oh wow. Het is eiks een heel goed plan. *stuiter*
And that's how it all got started...
crap in = crap out
pi_113935595
quote:
Ja, debiel hè! Sterker nog: wij hèbben een kind, en we gaan nog niet in het hoogseizoen op vacantie :P .
pi_113935621
quote:
11s.gif Op zondag 8 juli 2012 18:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik hou ook helemaal niet van mensenmassa's!
En ik hou al helemaal niet van grote steden O-)
pi_113935635
quote:
11s.gif Op zondag 8 juli 2012 18:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
*boks* :')
Ja doei.
pi_113935690
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 18:37 schreef conleche het volgende:
Ik ben ook dol op NY. Heb een beetje hetzelfde als Isabeau, in principe geef ik meer om natuur als ik op reis ben, maar NY is echt speciaal! Heb er midden jaren '90 best veel gezeten vanwege vriendje aldaar, dus mijn restauranttips zijn ietwat gedateerd ben ik bang. :P Ik skeelerde door de stad! :D Best een handige manier om ergens te komen.

Ben er nu al echt lang niet geweest. Misschien iets voor deze herfst. Aaaargh. Zoveel te zien. Zo weinig tijd. Als ik Koekie niet had gehad, dan was ik er een jaar tussenuit geknepen denk ik.

Dus als iemand de dringende behoefte voelt om voor een jaar de ouder te zijn van die zwabber? :P
Dan is er ook nog de galerie, maar daar moet ook wat op te vinden zijn. Misschien kan de zwabberoppasser ook een jaar in de galerie werken!

Ik zou zo in de galerie willen werken, maar Koek gaat niet gelukkig worden bij onze 2 katten denk ik ;).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_113935902
Nou koekie en katten...........we hadden er vijf in Belgie altijd. Dus dat zou wel kunnen...(wat Koekie betreft, tenminste.) Maar het allerbeste is iemand die dan ook nog dat jaar mijn huis onderhuurt. Hoewel het hoeft natuurlijk niet allemaal dezelfde persoon te zijn..............ik ga hier wel serieus over nadenken, want het lijkt me supertof. :D
pi_113935979
Of je maakt een schema, dat je gewoon het jaar opvult met verschillende personen! O.a. uit New York, waarvan jij dan weer hùn huis bewoont etc B-) .
  Vis een optie? zondag 8 juli 2012 @ 18:48:28 #193
70532 loveli
N
pi_113936019
quote:
3s.gif Op zondag 8 juli 2012 18:47 schreef Laureline het volgende:
Of je maakt een schema, dat je gewoon het jaar opvult met verschillende personen! O.a. uit New York, waarvan jij dan weer hùn huis bewoont etc B-) .
Simpel en geniaal!
crap in = crap out
  zondag 8 juli 2012 @ 18:48:49 #194
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_113936033
quote:
10s.gif Op zondag 8 juli 2012 18:40 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ja, debiel hè! Sterker nog: wij hèbben een kind, en we gaan nog niet in het hoogseizoen op vacantie :P .
Wij wel. Maar kort. Buiten het seizoen nog een keer. Amerika dus deze keer, in de herfst. Dat seizoen hadden wel nog niet gehad :P
pi_113936335
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 18:48 schreef loveli het volgende:

[..]

Simpel en geniaal!
Maar wel organisatorisch gedoe. En het vereist reisplanning en het leuke van reizen is nu juist dat je kan doen wat je wilt wanneer je wilt...............nee, beste zou zijn om de thuissituatie helemaal gecovered te hebben. Zodat ik gewoon een jaar lang kan zwerven.

Ik ben écht heul enthousiast. Want waarom me laten tegenhouden door dingen? Sure, ik ga Koekie missen, maar kan altijd ergens tussendoor nog even naar huis vliegen om hem te knuffelen. En de galerie..........om heel eerlijk te zijn zou ik het toch niet heel erg vinden om dat niet meer nodig te hebben.
pi_113937267
Misschien kan ik dan wel in je huis wonen en in de galerie werken! Weet alleen niet hoe vaak koekie uitgelaten moet worden?
pi_113938065
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 18:56 schreef conleche het volgende:

Maar wel organisatorisch gedoe. En het vereist reisplanning en het leuke van reizen is nu juist dat je kan doen wat je wilt wanneer je wilt...............nee, beste zou zijn om de thuissituatie helemaal gecovered te hebben. Zodat ik gewoon een jaar lang kan zwerven.

Ik ben écht heul enthousiast. Want waarom me laten tegenhouden door dingen? Sure, ik ga Koekie missen, maar kan altijd ergens tussendoor nog even naar huis vliegen om hem te knuffelen. En de galerie..........om heel eerlijk te zijn zou ik het toch niet heel erg vinden om dat niet meer nodig te hebben.
O+ als ik dit zo lees dan doe je me hier aan denken:

pi_113938413
Lijstje vandaag is echt om te huilen maar in ieder geval geen superslechte dingen:

Brunch: 3 geroosterde volkorenboterhammen hummus
T: 2 gekookte eitjes
D: zoveel goedgevulde kippensoep als ik maar op kan met wat volkorenbrood erbij
T: hand walnoten
S: niets ;( want niet genoeg gegeten

Morgen beter doen want moet/wil ook sporten! :) Ook geen tijd om aan m'n thuiskomritme te wennen want morgenavond dus weer naar NL, maar daar ga ik zoveel mogelijk zelf koken en netjes eten voor overdag, 's avonds is ander verhaal, maar ook dan kun je nog prima verstandige keuzes maken natuurlijk! :)
Ja doei.
  zondag 8 juli 2012 @ 20:34:05 #199
171890 Chicolate
Chemicals
pi_113941222
quote:
5s.gif Op zondag 8 juli 2012 14:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en voor de fotografen onder ons: ik wil graag een simpel doch goed (en betaalbaar :+) cameraatje kopen voor we op vakantie gaan - is zo zonde als je naar superkek Ierland gaat en alleen maar foonfoto's kunt maken natuurlijk, en ons vorige compact cameraatje is overleden :+

Wat is een beetje een goeie betaalbare camera voor een foto-hobbyist?
Wat is je budget? :)

Ik had zin om decadent te doen dus vanavond groot stuk kalfsbiefstuk (200g pp) gemaakt met een goed glas rode wijn erbij O+. Nu eens bedenken wat ik met mijn avond ga doen, vriendje gaat vanavond uit met vriendinnen dus ik ben alleen thuis :P. Ik zóu mijn huiswerk eindelijk kunnen gaan maken, maar vind de optie 'film kijken' eigenlijk veel interessanter ondanks dat we al de hele dag samen film/series gekeken hebben.

quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 19:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

O+ als ik dit zo lees dan doe je me hier aan denken:

[ afbeelding ]
Oeh nice. Maar ik laat me niet zo vaak tegenhouden tegenwoordig, alleen door geldtekorten :+.
pi_113942417
Lijstjestijd :P

O: havermoutpap met whey, 1/2 banaan en kokos
L: kip met mayo en tomaatjes
T: chorizo, champignon en eijes= omelet
D: salade met romainesla, parmaham, walnoten, gerookte mozzarella, olijfolie en balsamicoazijn :9
S: rondje rennen
T: groot glas ijskoude tonic light.
pi_113943002
Mijn lijstje:
O: havermout met water gemaakt en een banaan
S: buikspieren + bodypump
T: shake met sojamelk, spinazie en rood fruit
L: tosti en een salade met romaine, komkommer, spinazie en tomaat
T: nectarine en peer
B: 4 km wandelen :D
T: 3 rijstwafels
D: kom broccolisoep (broccoli, uit, knof, bouillon), 3 kleine pannekoeken (spek, stroop, dulce de leche)
*burp*

[ Bericht 12% gewijzigd door Perruche op 08-07-2012 21:51:04 ]
  zondag 8 juli 2012 @ 21:09:47 #202
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113943060
Chico, geen idee :@ :') Zo min mogelijk voor een zo tof mogelijke camera? :+ :')
  zondag 8 juli 2012 @ 21:15:24 #203
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_113943351
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 21:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chico, geen idee :@ :') Zo min mogelijk voor een zo tof mogelijke camera? :+ :')
Er xijn nog nauwelijks slechte camera's.
pi_113943598
Ah, tijd voor lijstjes zie ik! Eindstand:
O: Yoghurt met appel, medjouldadel en rozijnen, twee mueslicrackers met kipfilet/runderpastrami (en komkommer)
L: Twee kampioentjes met zelfgemaakte eiersalade/hüttenkäse/runderpastrami
T: Salade van komkommer, dressing, zongedroogde tomaten en zachte geitenkaas
D: Kipquiche met daarbij sperziebonen en zongedroogde tomaten
T: Bak fruityoghurt met kersen en een appel

[ Bericht 6% gewijzigd door Vlierbloesem op 08-07-2012 21:36:46 ]
pi_113944375
Wat heb je nog meer gegeten Vlier? Lijkt me weinig zo?

Of loopt je streep te ver door :P
pi_113944500
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2012 21:33 schreef _aurum_ het volgende:

Ik weet niet wat er steeds gebeurt! Op de computer heb ik namelijk alleen 'veldsla' doorgestreept, maar op m'n telefoon zie ik inderdaad dat er meer is doorgestreept :? .

Even aanpassen :+.
  zondag 8 juli 2012 @ 21:40:42 #207
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_113944827
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2012 21:33 schreef _aurum_ het volgende:

Ik vond jouw lijstje erg weinig .
  zondag 8 juli 2012 @ 21:49:37 #208
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113945431
Vakantie geboekt.. naar............................... het Harz in Duitsland :o

Terusten
  zondag 8 juli 2012 @ 21:53:26 #209
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_113945714
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 21:49 schreef uniekhoorn het volgende:

Terusten
Ideale wandelomgeving.
pi_113946039
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2012 21:40 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik vond jouw lijstje erg weinig .
Er zitten weinig carbs in, maar al met al zit ik op 1750 kcals :)
  zondag 8 juli 2012 @ 22:00:36 #211
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113946176
Ik heb mymuesli besteld, eens kijken hoe tof dat is :D Allemaal lekker gedroogd fruit erin en amaranth en psyllium enzo! :9 Psyllium had iemand hier laatst genoemd als zijnde goed voor Zere Buikjes dacht ik?
  zondag 8 juli 2012 @ 22:00:52 #212
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113946192
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 21:49 schreef uniekhoorn het volgende:

Terusten
Yay! *O*
pi_113946335
Fijn Uniek! O+ En welterusten!

Ik heb een PhD mogelijkheden shortlist gemaakt om mee te beginnen en ga deze week in mijn vrije momenten ze mailen met het verzoek om een keer een rondleiding en gesprek te krijgen over mijn mogelijkheden na de master: daar kan ik mooi mee bezig zijn terwijl Mr.Mo terug naar NL gaat voor z'n werk: dan ga ik gewoon een paar daagjes op universiteitspad als ze toevallig in de zomermaanden tijd hebben! Weer helemaal naar Schotland, maar dat vind ik niet erg en dat durf ik prima in m'n eentje!
Ja doei.
pi_113947315
quote:
Niet heel hip, maar wij zijn erg blij met de fuji s2980, geen opzet lens ofzo echter, weet niet of je dat graag wil :)
  zondag 8 juli 2012 @ 22:42:46 #215
171890 Chicolate
Chemicals
pi_113948595
quote:
Kijk anders eens op tweakers.net? Als het goed is, heeft onderstaande zoekopdracht alle merken waarvan ik weet dat ze fatsoenlijke camera's maken met een beoordeling van op zijn minst 'goed'. Persoonlijk zou ik voor de Samsung WB700 gaan, ik heb zelf zijn voorloper en vind het een heerlijke camera (al is het op de pc zetten van foto's wat gebruiksonvriendelijk). Mijn ouders hebben hem ook. Veel zoom, stabilisatie, veel zelf in te stellen en zo te zien een heel stuk goedkoper dan toen ik hem ging kopen :P.

http://tweakers.net/price(...)RCpp9Jr9OViP2mrjF8vg
pi_113948827
Beetje spuitelf, maar NY is geweldig! Jaar of 3 geleden geweest, echt aanrader. Had hotel aan Times Square. Als ik schuin uit het raam keek, zag je direct times square..
Vond de hele sfeer leuk, en ook boottocht naar staten island (dacht ik) was mooi omdat je vanaf het water geweldig uitzicht had op de skyline.

Daarna nog geroadtript naar newport, boston, niagara en washington. Zonder tomtom. Was prima te doen. En af en toe verdwalen vond ik.prima. Dat vind ik.juist de charme van roadtrippen dat je op plekken komt waar je nooit had verwacht daar te zijn..
pi_113948998
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 22:47 schreef the85mc het volgende:
Beetje spuitelf, maar NY is geweldig! Jaar of 3 geleden geweest, echt aanrader. Had hotel aan Times Square. Als ik schuin uit het raam keek, zag je direct times square..
Vond de hele sfeer leuk, en ook boottocht naar staten island (dacht ik) was mooi omdat je vanaf het water geweldig uitzicht had op de skyline.

Daarna nog geroadtript naar newport, boston, niagara en washington. Zonder tomtom. Was prima te doen. En af en toe verdwalen vond ik.prima. Dat vind ik.juist de charme van roadtrippen dat je op plekken komt waar je nooit had verwacht daar te zijn..
Naar de laatste 3 gaan wij ook nog toe! En Chigago, St Louis, Memphis, Nashville, Blue Ridge Parkway, Philadelphia. Ben overal erg benieuwd naar!
  zondag 8 juli 2012 @ 22:56:36 #218
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113949268
Thanks Puff en Chico! *O* Ga jullie suggesties rustig bekijken :Y
pi_113949429
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 22:47 schreef the85mc het volgende:

NY heeft mijn hart ook echt gestolen.

We zullen de navigatie ook vooral gebruiken voor het vinden van de hotels, in steden bijvoorbeeld, denk ik. Ik herinner me een zoektocht naar ons hotel in down town historisch Oostende, vorig jaar. Dat probeer ik te vermijden. :').
  Vis een optie? maandag 9 juli 2012 @ 00:30:01 #220
70532 loveli
N
pi_113953703
quote:
De meeste camera's kunnen zo ongeveer alles. Maar... als je vaak foto's met zelfontspanner neemt, dan is het handiger om er eentje te nemen die er 10 achter elkaar neemt ipv elke keer weer instellen (iets met bewegend neefje van 5, erg handig, Canon = aanrader). Of als je wilt weten waar op vakantie je welke foto nam, neem er 1 met GPS. En wil je alles instellen of wil je richten en klikken?
crap in = crap out
  maandag 9 juli 2012 @ 01:38:55 #221
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_113955834
Zo, vandaag voor het eerst in 3 weken weer een rondje gelopen. Het was maar 30 graden, dus dat kon wel. 5 km. in heeel veel tijd gedaan, liep echt heel erg langzaam. Middenin ook nog gestopt om foto's te maken, enzo.
  maandag 9 juli 2012 @ 01:41:08 #222
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_113955878
oh, en ik zou ook graag roadtrippen door de US. Maar eens gaan sparen. Nu weinig tijd gehad om te reizen, de enige stad waar ik geweest ben behalve ann Arbor is detroit, en dat is nu geen aanrader...
pi_113955951
Respect dat je bent gaan lopen Jag!
Ja doei.
  maandag 9 juli 2012 @ 01:47:43 #224
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_113956024
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2012 01:44 schreef motorbloempje het volgende:
Respect dat je bent gaan lopen Jag!
t was lekker, voelt goed weer eens bewegen...Wat doe jij nog op?
pi_113956081
Kan ik me voorstellen! :) maar 30 graden... vind 20 al warm met rennen! :D

En ik lig al wel op bed, bijna 1uur hier, maar lig nog wat te malen over vanalles :@
Ja doei.
  maandag 9 juli 2012 @ 01:54:07 #226
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_113956153
Schrijf alles op, en dan stoppen met malen!

En ja, 30 graden is warm, maar in vergelijking met 40 graden is dertig graden heerlijk koel!
pi_113956227
Ook wel leuk malen hoor, deels, over studieplannen en wat ik in de vakantie allemaal aan voorwerk kan doen enzo! O+

Hoe bevalt nerd camp? Lukt het allemaal enzo? :)
Ja doei.
  maandag 9 juli 2012 @ 02:01:17 #228
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_113956291
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2012 01:57 schreef motorbloempje het volgende:
Ook wel leuk malen hoor, deels, over studieplannen en wat ik in de vakantie allemaal aan voorwerk kan doen enzo! O+

Hoe bevalt nerd camp? Lukt het allemaal enzo? :)
Nog 5 dagen nerdcamp, nog 7 dagen en een beetje totdat ik weer met de duutser ben! Het bevalt, maar het was wel vermoeiend. Ik werk meestal 10 uur per dag hier, en zo'n 6 dagen per week. Erg veel dus. En dat gecombineerd met de hitte en constant sociaal doen met nieuwe mensen maakt het heel erg vermoeiend. Echt, 40 graden en 40% luchtvochtigheid maken dat je constant moe bent...

Ah, dan is het goed malen! Toch niet te veel doen, slaap is ook belangrijk!
pi_113956391
Wow! Dat klinkt niet als 'n cake walk nee, maar hoe fijn om over een week weer samen te zijn! O+ vanaf dan niet meer gescheiden ook toch? Of zit er nog een korte onderbreking vlak voor zijn verhuizen? :)

En nee, zo telefoon ook maar 's wegdoen... :P Morgen de shortlist mailen! O+ of in elk geval fatsoenlijke mails opstellen :P
Ja doei.
  maandag 9 juli 2012 @ 02:09:02 #230
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_113956414
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2012 02:07 schreef motorbloempje het volgende:
Wow! Dat klinkt niet als 'n cake walk nee, maar hoe fijn om over een week weer samen te zijn! O+ vanaf dan niet meer gescheiden ook toch? Of zit er nog een korte onderbreking vlak voor zijn verhuizen? :)

En nee, zo telefoon ook maar 's wegdoen... :P Morgen de shortlist mailen! O+ of in elk geval fatsoenlijke mails opstellen :P
nee, geen onderbreking meer als het goed is voordat we naar Zweden gaan! *O* *O* *O*

En jij slapen, ik ga douchen. Weltrusten, geef Mr. Mo een knuffel voor me!
pi_113956461
Fijn! En doe ik :) Truste voor straks ook! :W
Ja doei.
  maandag 9 juli 2012 @ 06:32:53 #232
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_113957763
Zo. Was ook aan het malen. Daarom maar jillian 2 gedaan.
pi_113957772
Wauw Jagar! Rennen met 30 graden _O_.

Goedemorgen :W.

Planning:

O: Yoghurt met een appel, twee mueslicrackers met biefstukworst/runderpastrami (en komkommer)
L: Drie volkoren boterhammen met runderpastrami/kipfilet (en komkommer)
T: Salade van eikenbladsla, dressing, druiven en zachte geitenkaas
D: Gebakken aardappeltjes, schnitzel, mayonaise en zuurkoolsalade met zongedroogde tomaten en zwarte olijven
T: Bak almhofyoghurt met blauwe bessen/frambozen
pi_113958297
Mogge :W

Relaxed weekje deze week en dan vakantie :s)
Lekker lijstje Vlier!

Ga deze week maar weer eens wat voedingsmiddelen weglaten geloof ik.
Ben alweer een week erg opgeblazen }:|

Oh en ook 1,5 kilo zwaarder dan 2 maanden geleden. Dus ik hoop dat dat de krachttraining is :P
pi_113958350
Goed gedaan Jag, in 30 graden!

Morgen trouwens! Ik heb lekker geen planning en het voelt heerlijk! :D
Het is zo relaxed dat ik net m'n lunch ben vergeten in te pakken en dat ik weer terug naar huis moest :P
pi_113958387
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 08:22 schreef Nallie het volgende:
Mogge :W

Relaxed weekje deze week en dan vakantie :s)
Lekker lijstje Vlier!

Ga deze week maar weer eens wat voedingsmiddelen weglaten geloof ik.
Ben alweer een week erg opgeblazen }:|

Oh en ook 1,5 kilo zwaarder dan 2 maanden geleden. Dus ik hoop dat dat de krachttraining is :P
Bijna vakantiehiehie!

Wat moet je weglaten, qua eten? Toch koemelkdingetjes gegeten, of ook last van andere dingen?

En natuurlijk zijn die 1.5 kilo spieren! :D
pi_113958452
Mogge :)

Lijstje:
O: yoghurt met muesli
T: cappuccino
B: tripje naar de neuroloog
L: soep, salade, gekookt ei, karnemelk
T: cappuccino, appel
D: nu wel iets met erwtjes uit de tuin en kip of vis
T: yoghurt met een banaan
pi_113958466
Lijstje van gister was bagger.

Maar het was wel erg gezellig, dan is thuis komen ineens een heel andere wereld.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  maandag 9 juli 2012 @ 08:45:22 #239
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113958491
Hopelijk wel ook een leuke wereld? :9

Nalliebuik :*

Ik kwam er laatst achter dat mijn kuiten (in ieder geval op dat moment :+) steviger waren dan die van een voorheen vrij atletische vriend van mij die nu niet zoveel meer sport edoch nog wel ruim slanker is dan ik :o Als ik op mijn kuiten klop drillen ze minder dan eerst :D
pi_113958514
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2012 08:33 schreef Novem het volgende:

[..]

Bijna vakantiehiehie!

Wat moet je weglaten, qua eten? Toch koemelkdingetjes gegeten, of ook last van andere dingen?

En natuurlijk zijn die 1.5 kilo spieren! :D
Ik heb nu de soja al een stuk geminderd, maar dat zet niet veel zoden aan de dijk..
Toen ik een tijdje zo'n dieet had voor mn klachten moest ik ook de noten weglaten. En nu eet ik die best wel veel, als in gewone noten, maar ook elke dag pindakaas. Dus ga eerst eens kijken wat er gebeurt als ik die even elimineer. Pindakaas :'(
pi_113958522
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 08:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hopelijk wel ook een leuke wereld? :9

Nalliebuik :*

Ik kwam er laatst achter dat mijn kuiten (in ieder geval op dat moment :+) steviger waren dan die van een voorheen vrij atletische vriend van mij die nu niet zoveel meer sport edoch nog wel ruim slanker is dan ik :o Als ik op mijn kuiten klop drillen ze minder dan eerst :D
^O^ goed bezig! Moet nu toch wel wat merken van je sportregime lijkt me!
pi_113958524
Morning!

Planning:
T: shake met banaan, spinazie, sojamelk en schepje eiwitpoeder
O: pita met hummus en komkommer
L: gevulde salade & soep
T: 30 gram gemengde noten (ongebrand ongezouten)
T: 150 ml yoghurt met 1 peer en nog wat fruit
B: 2x20 minuten fietsen
S: 5 km hardlopen (met vriendje *O*)
D: broccolisoep en...??
T: vanilleyoghurt met rode besjes :9

Wat denken jullie, goed? Teveel?

[ Bericht 0% gewijzigd door Perruche op 09-07-2012 08:53:48 ]
pi_113958572
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 08:47 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ik heb nu de soja al een stuk geminderd, maar dat zet niet veel zoden aan de dijk..
Toen ik een tijdje zo'n dieet had voor mn klachten moest ik ook de noten weglaten. En nu eet ik die best wel veel, als in gewone noten, maar ook elke dag pindakaas. Dus ga eerst eens kijken wat er gebeurt als ik die even elimineer. Pindakaas :'(
Oh dat zou wel shit zijn, als het aan noten ligt! Idd pindakaas :o

En noten zijn ook gewoon zo makkelijk om aan je kcals en vetten te komen.
pi_113958605
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2012 08:52 schreef Novem het volgende:

[..]

Oh dat zou wel shit zijn, als het aan noten ligt! Idd pindakaas :o

En noten zijn ook gewoon zo makkelijk om aan je kcals en vetten te komen.
Naja ik denk niet dat het dan perse een reactie is op noten, maar gewoon teveel. Dus dat ik niet elke dag noten en pindakaas eet dus. Maar om echt effect te merken moet ik t nu ff helemaal weglaten dan.

Ziet er goed en lekker uit Perr! Broccolisoep met nog zo'n pitabroodje?
pi_113958621
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 08:55 schreef Nallie het volgende:

[..]

Naja ik denk niet dat het dan perse een reactie is op noten, maar gewoon teveel. Dus dat ik niet elke dag noten en pindakaas eet dus. Maar om echt effect te merken moet ik t nu ff helemaal weglaten dan.

Ziet er goed en lekker uit Perr! Broccolisoep met nog zo'n pitabroodje?
Naar zeg, geen nootjes meer. Succes :*

En nah, dan moet ik een heel pak aanbreken (4 stuks)... zal eens even kijken straks. Probeer de zooi in eetmeter in te vullen maar dat werkt niet :')
  maandag 9 juli 2012 @ 08:56:35 #246
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113958623
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 08:47 schreef Nallie het volgende:

[..]

Noes :o ;( Hopelijk is het iets wat je eigenlijk toch niet lekker vindt!

quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 08:48 schreef Nallie het volgende:

[..]

^O^ goed bezig! Moet nu toch wel wat merken van je sportregime lijkt me!
O+

Buik niet, kuiten wel kennelijk! :+ Hopelijk de rest ook binnenkort w/ Heb nu afgelopen paar weken steeds 3 uurtjes per week gesport, win O+ Helaas kan ik komende zaterdag niet (bruiloft), dus moet ik even zien hoe ik dat ga inhalen xD
pi_113958637
Goedemorgen!

Ik kom ook weer wat lijstjes posten:

Zondag
O: 2 bth met 1 eitje
L: 4 bth met kaas/tomaat/ham (tosti's)
T: glas sinaasappelsap
D: Mexicaanse bonensalade
B: tussendoor wat pushups en dingen met gewichtjes gedaan

Vandaag:
O: blauwe bessen, yoghurt, muesli
L: 3 bth houmous
T: gegrilde courgette
D: sushi :9 :9

Commentaar blijft erg welkom!
Everything which is not impossible, will eventually happen
  maandag 9 juli 2012 @ 09:20:28 #248
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_113958886
Moge iedereen! Was aan t bijlezen, krijg echt zin om op vakantie te gaan! NY lijkt mij ook echt tof!

Weet verder niet alles meer wat ik wou typen :+

Lijstje dan maar/
O: mag yoghurt, klein schaaltje
S jillian
T: mag yoghurt met muesli en kiwi
L: omelet met paprika en ui op geroosterd volk brood
T: worteltjes (moet ik nog wel ff kopen :P )
D: ik denk: Kipfilet met gerookte bacon en mozerella, aardappeltjes en courgette.
T: wat cashewnootjes?

Comments?
~ Bonito La Risa ~
pi_113958990
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 08:56 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Noes :o ;( Hopelijk is het iets wat je eigenlijk toch niet lekker vindt!

[..]

O+

Buik niet, kuiten wel kennelijk! :+ Hopelijk de rest ook binnenkort w/ Heb nu afgelopen paar weken steeds 3 uurtjes per week gesport, win O+ Helaas kan ik komende zaterdag niet (bruiloft), dus moet ik even zien hoe ik dat ga inhalen xD
Buik is vaak t laatste dus dat komt wel :)
Ik eet eigenlijk alleen maar dingen die ik lekker vind :') maar denk dat minderen ervan al wel gaat helpen hoor!
pi_113959148
heb je ook buikpijn Nallie of ben je alleen wat zwaarder? Om het laatste zou ik me niet zo druk maken :@
pi_113959174
Pff, ik moet nog 250 pagina's en dan heb ik mijn boek uit en dan ga ik eindelijk weer eens op tijd naar bed :') Ik ga veels te laat slapen omdat mijn boek zo tof is :X

Dus het goede nieuws is dat ik in coma lag, het mindere nieuws dat ik te kort geslapen heb :P
pi_113959183
Aurum :D :* Wat lees je?

Nallie, sterkte met de buik!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_113959275
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 09:39 schreef _aurum_ het volgende:
heb je ook buikpijn Nallie of ben je alleen wat zwaarder? Om het laatste zou ik me niet zo druk maken :@
Oh nee het zwaarder zijn komt volgens mij door meer spier! Heeft geen connectie met buik. Maar ben steeds zo opgeblazen... Pijn valt mee maar comfortabel is anders ;)
pi_113959388
Buikboks Nallie. Ook voor jou kusje op :*

Wij moeten ook nog een keer naar NY. Maar eerst mexico in september *O*

Ik heb ook de psyllium maar weer gepakt.

Verder was de sauna heerlijk gisteren. Zo even sporten, daarna vakantie boeken en de rest van de dag foto's bewerken.
pi_113959424
Ik ga donnerstag naar de sauna O+.

An, hoeveel uur werk jij eigenlijk? /aagjesmodus
  maandag 9 juli 2012 @ 09:56:55 #256
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113959430
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2012 09:47 schreef Nallie het volgende:

[..]

Oh nee het zwaarder zijn komt volgens mij door meer spier! Heeft geen connectie met buik. Maar ben steeds zo opgeblazen... Pijn valt mee maar comfortabel is anders ;)
Aaw! Ja heb ik laatste tijd ook! Stom wel, want meestal komt het met gek eten of stress, terwijl ik daar niet zo'n last van heb... Nuja.

An, Mexico, hoe tof O+ Wil ik ook nog eens heen! Net als zoveel plekken, harhar. Maar na komende augustus kan ik eindelijk Ierland van mijn lijstje strepen :9 En als het tof is ga ik later gewoon nog een keer! :+
pi_113959627
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 09:56 schreef Perruche het volgende:
Ik ga donnerstag naar de sauna O+.

An, hoeveel uur werk jij eigenlijk? /aagjesmodus
36, 4x9, maar veel thuis dus O+
pi_113959785
Van het weekend The Best Exotic Marigold Hotel gezien en heb nu besloten dat ik ook naar India op vakantie moet :P
pi_113959896
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 09:41 schreef Phaidra het volgende:
Aurum :D :* Wat lees je?

Nallie, sterkte met de buik!
Chronicles of Amber, 10 delig fantasyboek en ik ben bij deel 9 ofzo :P
pi_113959999
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 10:17 schreef _aurum_ het volgende:
Nou, dàt is lang geleden dat ik die reeks heb gelezen! Kan me herinneren dat ik het toen heel erg mooi vond. Denk dat de hele serie nog ergens in mijn kelder ligt.
pi_113960078
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 09:20 schreef Mixende_match het volgende:
Moge iedereen! Was aan t bijlezen, krijg echt zin om op vakantie te gaan! NY lijkt mij ook echt tof!

Weet verder niet alles meer wat ik wou typen :+

Lijstje dan maar/
O: mag yoghurt, klein schaaltje
S jillian
T: mag yoghurt met muesli en kiwi
L: omelet met paprika en ui op geroosterd volk brood
T: worteltjes (moet ik nog wel ff kopen :P )
D: ik denk: Kipfilet met gerookte bacon en mozerella, aardappeltjes en courgette.
T: wat cashewnootjes?

Comments?
Ik vond je O wel héél minimaal, maar toen zag ik dat je eerste T eigenlijk je ontbijt is en je dat schaaltje magere yoghurt alleen neemt omdat je toch iets wilt hebben voor het sporten. Klopt dat? In dat geval zou je nog best een 'echte' T kunnen nemen tussen ontbijt en lunch. Voor de rest geen commentaar :7

(behalve dan dat het mozzarella is O-) )
  maandag 9 juli 2012 @ 10:33:00 #262
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113960221
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 10:17 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ah da's dus een aanrader als ik weer door m'n boeken heen ben? :+ Is het ergens mee te vergelijken qua stijl?

Ik ben nu bijna klaar met Anansi Boys van Neil Gaiman, daarna heb ik nog Eating Animals van Jonathan Safran Foer liggen en Michael Chabon's The Amazing Adventures of Kavalier and Clay.

Boeken O+

Misschien moet ik voor ik meer boeken ga kopen eerst maar eens een nieuwe boekenkast kopen... oO<
pi_113960266
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 10:33 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ah da's dus een aanrader als ik weer door m'n boeken heen ben? :+ Is het ergens mee te vergelijken qua stijl?

Ik ben nu bijna klaar met Anansi Boys van Neil Gaiman, daarna heb ik nog Eating Animals van Jonathan Safran Foer liggen en Michael Chabon's The Amazing Adventures of Kavalier and Clay.

Boeken O+

Misschien moet ik voor ik meer boeken ga kopen eerst maar eens een nieuwe boekenkast kopen... oO<
koop gewoon een e-reader ;)
pi_113960351
Ruim een jaar geleden gekeken naar een e-reader, maar toen viel het me op dat lang niet alle boeken een e-versie hebben, is dat nog steeds zo?

Echte boeken in een kast zijn toch wel veel leuker vind ik O+

Maar wij hebben dan ook honderden cd's, dvd's en blu-rays :')

(en ook heel veel spul via nieuwsgroepen :@ ) :P
  maandag 9 juli 2012 @ 10:40:18 #265
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_113960418
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 10:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vond je O wel héél minimaal, maar toen zag ik dat je eerste T eigenlijk je ontbijt is en je dat schaaltje magere yoghurt alleen neemt omdat je toch iets wilt hebben voor het sporten. Klopt dat? In dat geval zou je nog best een 'echte' T kunnen nemen tussen ontbijt en lunch. Voor de rest geen commentaar :7

(behalve dan dat het mozzarella is O-) )
Jup, O idd om iets te nemen voor t sporten ;) Maar het is inmiddels half 11, ga zo douchen en m\n yoghurt met muesli en kiwi nemen. Om half 1 eten, daarna moet ik gelijk weg :)

Mozzarella, is dat not good? Ik eet t eigenlijk nooit, maar dit recept leek mij wel lekker!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~ Bonito La Risa ~
pi_113960429
Het gaat om de spelling denk ik MM :P
pi_113960431
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 10:33 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Boeken O+

ik kan 'm nergens mee vergelijken, maar het is net een soort van actiefilm in een boek met fantasy shizzle erbij :P

Vanaf pagina 1 had ik al zoiets van die's tof. En dat is na 900 pagina's nog zo :')

@Novem: ik weet niet of alles als ebook te krijgen is, wat ik stom vind is dat een ebook soms duurder is dan het boek? Het is een friggin bestandje :')
pi_113960522
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 10:37 schreef Novem het volgende:
Ruim een jaar geleden gekeken naar een e-reader, maar toen viel het me op dat lang niet alle boeken een e-versie hebben, is dat nog steeds zo?

ik heb eigenlijk nog maar 1 keer braaf een e-book gekocht...
Verder heb ik dus weet ik hoeveel boeken gedownload via nieuwsgroepen en dat vind ik dus behoorlijk ideaal O-)
pi_113960732
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 10:37 schreef Novem het volgende:

Ik vind tegenwoordig best veel e-versies van boeken. Zeker als je Engelstalig leest en via Amazon bestelt. Nederlandstalig ligt aan het genre. Veel thrillers en literatuur wel, maar non-fictie is lastiger.

Prijs vind ik wel meevallen aurum? Alleen boeken die net uit zijn liggen qua prijs wat hoger (maar niet duurder dan print volgens mij), wat oudere boeken heb je al voor 5 - 10 euro.

Ik heb sinds kort een kobo-reader en vooral erg handig dat je maar 1 hand nodig hebt om te lezen :+. Verder erg gebruiksvriendelijk.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 9 juli 2012 @ 11:01:19 #270
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113960932
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 10:34 schreef Skoap het volgende:

[..]

koop gewoon een e-reader ;)
Jamaar O+ boeken O+ Van papier, met kekke kaftjes enzo! O+ En met volume :9

Ik snap dat het ideaal kan wezen maar ik vind echte boeken veel tofferderderder.
pi_113961178
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 10:44 schreef Skoap het volgende:

[..]

ik heb eigenlijk nog maar 1 keer braaf een e-book gekocht...
Verder heb ik dus weet ik hoeveel boeken gedownload via nieuwsgroepen en dat vind ik dus behoorlijk ideaal O-)
Zou je mij eens wat info kunnen pm-en daarover? Heb wel een en ander gezocht maar kom niet echt aan recente boeken zeg maar :)
pi_113961249
Ik haal tegenwoordig vooral boeken bij de Kringloopwinkel. Voor 50 cent of een euro heb je een boek. :)
Wacht eigenlijk op de e-reader waarbij je het boek wat je aan het lezen bent kunt projecteren op de voorkant van je e-reader. Vooral op reis heb ik de leukste gesprekken gehad met mensen over boeken. O+

Lijstje voor vandaag:
O1: koffie verkeerd, vokoren cracker met filet americain, volkoren pannekoek met aerequipa (of dulce de leche of hoe je het wilt noemen)
O2: kwark met 7 koren vlokken en aarbeien
L: 4 boterhammen met fricandeau
T: banaan, 3 volkoren crackers met filet americain
D: tomatensoep (zelfgemaakt), zak spinazie, lamsworstje van de turk.
S: 7 km hardlopen, zal eens timen hoe snel ik loop, hoop dat ik gewoon 7 min/km aan kan houden.

Volgens Valtaf 1700 calorieen, 110 gr eiwit,158 gr KH, 66 gr vet en 30 gr vezel.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_113961321
Vind het best weinig Henk, voor jouw lengte en 7 km lopen.

(Het lijstje lijkt wel meer dan 1700 kcals trouwens, maar dat bewijst maar hoe goed ik dat in kan schatten :P)

Ik val op meer af en ik ben een kabouter. Maar iedereen werkt anders natuurlijk :)
  maandag 9 juli 2012 @ 11:15:01 #274
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_113961337
ik kan gratis boeken lenen in de mediatheek op school! veel Engelse jeugdboeken (hou ik van) en ook volop Nederlandse literatuur, en een doos vol vakliteratuur voor docenten.
Kwak
pi_113961571
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 08:58 schreef Quinazoline het volgende:
Goedemorgen!

Ik kom ook weer wat lijstjes posten:

Zondag
O: 2 bth met 1 eitje
L: 4 bth met kaas/tomaat/ham (tosti's)
T: glas sinaasappelsap
D: Mexicaanse bonensalade
B: tussendoor wat pushups en dingen met gewichtjes gedaan

Vandaag:
O: blauwe bessen, yoghurt, muesli
L: 3 bth houmous
T: gegrilde courgette
D: sushi :9 :9

Commentaar blijft erg welkom!
Ik zou nog iets van zuivel doen na je D, kwark met fruit ofzo.
pi_113961726
Het zal wel iets meer zijn hoor, ik was mn aardbeien bijv. ook nog vergeten, dus zit nu al op 1750. En geen idee hoeveel mn worstje weegt enzo.
Fair chance dat ik nog wat feta ofzo in mn soep gooi ook.
Owja, en mn banaan zit er nog niet bij. :D
En dan zit nu dus op 1900 calorieen. :P
Na het rennen misschien nog wat kwark. Dus dan tik ik de 2000 ook nog wel aan. :D

Gaat lekker zo! :D

Ter compensatie waren mijn lijstjes van de afgelopen dagen nou niet echt mooi te noemen. :P
Doe wat je niet durft.
pi_113962251
Aardbeien schiet niet echt op kwa kcals, wat dan wel weer erg fijn is op zich :)

Aardbeien O+
pi_113962407
Henk, ik vind het eigenlijk best veel eten, vooral je tweede T is eigenlijk gewoon een lunch! Maar wel gezond allemaal, en beter veel gezond eten dan weinig ongezond :).
pi_113962574
Vind je een banaan en 3 crackers echt lunch? Ik zou het er iig niet op trekken :P

Het is idd wel veel eten, maar als het echt maar rond de 2000 kcals uitkomt wel prima, vond het ook meer lijken.
pi_113962706
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 11:56 schreef Novem het volgende:
Vind je een banaan en 3 crackers echt lunch? Ik zou het er iig niet op trekken :P

Het is idd wel veel eten, maar als het echt maar rond de 2000 kcals uitkomt wel prima, vond het ook meer lijken.
Nou ja geen volwaardige, maar als T na 4 boterhammen als lunch en een pannenkoek met dulce de leche (wat volgens mij echt een kcalbom is), kwark met korenvlokken en een cracker en een koffie verkeerd als ontbijt vind ik het echt een grote T.

Ik zou dan misschien alleen die banaan en nog iets van groente of fruit nemen, dan mijn D, dan hardlopen, en dan bijv. nog wat yoghurt als T. Vind dit erg veel "graan" en ook gewoon veel :P. Maar goed, ik krijg hongerklop als ik thuiskom dus ik ben misschien niet de beste referentie!
pi_113962796
Eens hoor, ben benieuwd wat een andere kcal teller ervan zegt wel.

Hongerklop heb ik trouwens ook last van als ik thuiskom, moet het eerste wat ik dan zie opvreten gewoon :')
  maandag 9 juli 2012 @ 12:04:33 #282
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_113962861
pfoe! auto staat bij de garage voor een beurt, had me nerveus gemaakt (was bang dat ie helemaal doorgeroest ofzo zou zijn), maar t valt mee, het is allemaal binnen budget gelukkig...

Andere reparaties dan waar ik op gerekend had, maar sommige van die dingen hoeven dan weer niet... (remblokjes en schokdempers niks mis mee, maar radiateur en thermostaat moeten vervangen :X en rechterachterwiel achter moet iets mee gebeuren (iets met de as?). Distributieriem hoeft gelukkig nog niet, kan ik voor sparen voor volgend jaar...
Kwak
pi_113963410
Fijn dat het meevalt kwak!

Voorlopig lijstje:

O: volkorenboterham met gekookt ei en boter. Thee
B: 40 min krachttraining, 20 min cardio
T: Shake van sinaasappelsap, yoghurt, bessen, aardbeien, ananas en wey poeder
L: restje ratatouille van gister en volkoren rotiplak
D: nog geen idee
T: nog geen idee
pi_113963453
Lijstjesdrop:

O: Lijnzaadcracker met 1/2 avocado en kalkoenfilet
T: stukjes worst en stukjes kaas
L: salade met romaine sla, zalm, komkommer, paprika en kappertjes. Dressing van olijfolie en mosterd
T: banaan en pindakaas
D: karbonaadje en broccoli
S: fitness
T: kwark
pi_113963455
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 12:02 schreef Novem het volgende:
Eens hoor, ben benieuwd wat een andere kcal teller ervan zegt wel.

Hongerklop heb ik trouwens ook last van als ik thuiskom, moet het eerste wat ik dan zie opvreten gewoon :')
Haha zo herkenbaar ;)
Fijn Kwak dat soort meevallers!
  maandag 9 juli 2012 @ 12:25:33 #286
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_113963502
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 11:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik haal tegenwoordig vooral boeken bij de Kringloopwinkel. Voor 50 cent of een euro heb je een boek. :)

Dit. Mijn man heeft de Kindl en is daar heel erg gelukkig mee.
pi_113964011
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 11:01 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Jamaar O+ boeken O+ Van papier, met kekke kaftjes enzo! O+ En met volume :9

Ik snap dat het ideaal kan wezen maar ik vind echte boeken veel tofferderderder.
Ik ben dan ook van plan om alleen e-books te kopen die ik niet per se in de kast hoef te hebben. Dingen die ik toch niet van plan ben te herlezen. Scheelt een hoop kastruimte denk ik en tripjes naar de bieb :P. Tot ik weer moet werken iig :')
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_113964151
Hongerklop als je thuiskomt :s ? Bedoelen jullie niet gewoon trek?
Ik krijg hongerklop na 45 km fietsen, dan krijg ik de pedalen echt niet meer rond omdat alle glycogeen en suikers in mn lichaam op zijn..

Dat scheelt kwak! En distributieriem vervangen (doe ook gelijk de waterpomp dan) is echt duur. Het loont om bij verschillende garages een offerte te vragen.. Kan zomaar paar honderd schelen. Bij mijne zou het 1200 kosten, uiteindelijk zelf gedaan met handige vriend, qua onderdelen en met nieuwe olie kostte het nog geen 200..
pi_113964225
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 11:51 schreef Perruche het volgende:
Henk, ik vind het eigenlijk best veel eten, vooral je tweede T is eigenlijk gewoon een lunch! Maar wel gezond allemaal, en beter veel gezond eten dan weinig ongezond :).
Je hebt wel een punt hoor, maar ik probeer vooral te voorkomen dat ik thuis gelijk enorm ga lopen snaaien omdat ik echt wat moet eten.
Daarnaast heeft mijn ijn D heeft heel weinig calorieën (lijkt nog wat door het worstje wat ik erbij eet).

Owja, en de pannekoek was dun en niet zo groot. :) En er zat maar een beetje dulce de leche op (20 gram ofzo, was volgens valtaf 60 calorieen?!
Doe wat je niet durft.
pi_113964462
:) ok! Soms lijken dingen Anders.

En MC, ja hongerklop, heel raar. Althans zo voelt het, kan dan ook niets, niet eens de trap op :') denk dat het iets psychologisch is heur, maargoed.
  maandag 9 juli 2012 @ 12:58:38 #291
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_113964545
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 12:47 schreef the85mc het volgende:
Hongerklop als je thuiskomt :s ? Bedoelen jullie niet gewoon trek?
Ik krijg hongerklop na 45 km fietsen, dan krijg ik de pedalen echt niet meer rond omdat alle glycogeen en suikers in mn lichaam op zijn..

Dat scheelt kwak! En distributieriem vervangen (doe ook gelijk de waterpomp dan) is echt duur. Het loont om bij verschillende garages een offerte te vragen.. Kan zomaar paar honderd schelen. Bij mijne zou het 1200 kosten, uiteindelijk zelf gedaan met handige vriend, qua onderdelen en met nieuwe olie kostte het nog geen 200..
Nou ja, ze zeggen officieel om de 6 jaar/60.000 km, maar er is nog lang geen 60.000 mee gereden de afgelopen 6 jaar, dus t hoeft pas over ca.anderhalf jaar. Ik hoop dat ik tegen die tijd misschien wel geld heb gespaard voor een nieuwer autootje. Als t goed is werkt J. dan inmiddels ook.
Kwak
pi_113964714
Ik heb dat echt zo vaak gehad, die hongerklop. Dan fietste ik 20 km naar huis aan het einde van de dag en kreeg ik zoveel honger, dat ik de laatste 10 km niets anders meer kon dan fantaseren over wat ik allemaal wel niet kon gaan eten.
En dat waren geen gezonde dingen. >:O
Doe wat je niet durft.
pi_113964784
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 13:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb dat echt zo vaak gehad, die hongerklop. Dan fietste ik 20 km naar huis aan het einde van de dag en kreeg ik zoveel honger, dat ik de laatste 10 km niets anders meer kon dan fantaseren over wat ik allemaal wel niet kon gaan eten.
En dat waren geen gezonde dingen. >:O
Toen ik nog in de binnenstad van A'dam werkte, was ik vaak laat thuis. Als ik dan niet onderweg nog wat te eten had, moest ik het laatste stukje fietsen ook echt met trillende, slappe beentjes doen.. Naar gevoel!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_113964997
pi_113965139
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 12:58 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Nou ja, ze zeggen officieel om de 6 jaar/60.000 km, maar er is nog lang geen 60.000 mee gereden de afgelopen 6 jaar, dus t hoeft pas over ca.anderhalf jaar. Ik hoop dat ik tegen die tijd misschien wel geld heb gespaard voor een nieuwer autootje. Als t goed is werkt J. dan inmiddels ook.
60.000 is echt weinig, al verschilt het per type auto. Bij mijne is het om de 120.000. Laat je niet door zo'n autoverkoper/gladjakker oplichten..

En hongerklop: zoals jullie het omschrijven klinkt het idd als hongerklop.. Ik kende dat niet tot in fanatieker ging MTBen.. Met hongerklop kan ik echt niks meer, mn hoofd wil nog wel, maar mn lichaam doet niet meer mee dan.
pi_113965153
Lijstjes update:
O: shake met sojamelk, banaan, spinazie, schepje eiwitpoeder
T: pitabroodje hummus en komkommer
L: 400 gr salade (sla, komkommer, courgette, tomaat, paprika, mozzarella, pasta), 250 ml preisoep, 1 grote boterham boter
T: optimel framboos, handje noten, 3 nectarines (nectarines :9 )
B: 2x20 minuten fietsen
S: 5.5 km hardlopen
D: broccolisoepie + ...?
T: 250 gr vanilleyoghuurt met rode bessen

Dit alles samen is 1600 kcal volgens eetmeter dus ik maak er 1700 van. Ik vind dat wel prima, misschien neem ik nog een gebakken ei ofzo bij mijn D als ik erg veel honger heb. Vind hem eigenlijk wel mooi!
pi_113965194
  maandag 9 juli 2012 @ 13:22:20 #298
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_113965197
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2012 13:19 schreef the85mc het volgende:

[..]

60.000 is echt weinig, al verschilt het per type auto. Bij mijne is het om de 120.000. Laat je niet door zo'n autoverkoper/gladjakker oplichten..

En hongerklop: zoals jullie het omschrijven klinkt het idd als hongerklop.. Ik kende dat niet tot in fanatieker ging MTBen.. Met hongerklop kan ik echt niks meer, mn hoofd wil nog wel, maar mn lichaam doet niet meer mee dan.
hm, t is een nette garage hoor. Klein dorp, mijn ouders komen er al jaren. Ze proberen vaak de goedkoopste oplossing te vinden (bumper lijmen ipv vervangen voor 600 euro) etc. Ze wisselen nu ook mijn banden om (voor en achter) zodat ze nog even meekunnen enzo...

Ik vond net via mijngarage.nl dat je voor dit model een prijsgarantie kan krijgen voor 282 euro incl. montage voor de distributieriem, als je via die site een afspraak maakt met o.a. deze garage. Lijkt me heel billijk.

en hongerklop/te lage bloedsuiker: ik word dan aggressief. echt aggressief. wil met dingen gooien en scheld mensen uit enzo.
Kwak
pi_113965238
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 13:22 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

:D!
Doorklikken naar de andere 'notes' is ook tof :P
pi_113965275
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 13:22 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

en hongerklop/te lage bloedsuiker: ik word dan aggressief. echt aggressief. wil met dingen gooien en scheld mensen uit enzo.
Van autos heb ik geen verstand, maaruh, wut? :D dat lijkt me naar! ik heb dan echt geen energie voor om met dingen te gooien (wacht, die constructie klopt niet... :')), ik kan niet eens mn armen optillen dan.
pi_113965309
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 13:23 schreef Nallie het volgende:

[..]

Doorklikken naar de andere 'notes' is ook tof :P
ja :')

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')