Alles goed, ik had alleen geen zin om op 'accepteer alle cookies' te klikken. Maar dat scherm is nu ineens weer wegquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:50 schreef sigme het volgende:
Hey Laureline!
Ja, ja, ja, nee, dacht ik zo.
Waar hing jij uit? Alles goed?
Rembrandt heeft niet gehuild bij haar eerste prikje en is verder ook dik in orde!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lijstje:
O: Brinta
T: boterham eiersalade
B: wandelen door een borgtuin
T: appeltaart met slagroom, ijsthee
L: geroosterde boterham met roerei en uitgebakken ontbijtspek
T: schaaltje met stukjes ananas en aardbei
D: berg ratatouille op een kwart ciabatta, met basilicum en geraspte pecorino, twee losse scheppen ratatouille, vega kaasburger
T: biertje
Wat een fijne dag..
Stoere meid!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:35 schreef LieLie het volgende:
[..]
Rembrandt heeft niet gehuild bij haar eerste prikje en is verder ook dik in orde!
hahaha...wat een lijstquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker hoor!
Mijn lijst
O: pistolet, croissant, 3 boterhammen, meergranenbolletje, suikerbrood, krentenbolletje, poffertjes, beschuit, gerookte zalm, rosbief, ossenworst, kaas, omelet, gebakken champignons, gegrilde tomaat, witte bonen in tomatensaus, fricandeau, roomkaas, mini donutje, 2 glazen melk, 1 glas verse jus, vers fruit (ananas, appel, meloen, aardbeien) met een bakje volle yoghurt, 2 cappuccino.
B: 4 uur wandelen
T: appel, 2 ammsterdammetjes, blokje choco
D: Broccoli, varkensschitzel, roerbakgroente, komkommersalade, 2 aardappelkroketjes
T: kwark en vla.. misschien nog wat zoute stokjes?
ja, ze krijgen ontworm en anti vlooi spul. En rekenen na de volgende prikjes wel af. (of zou dat èèn prijs zijn?)quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Stoere meid!. Inentingen gingen goed dus? Laat je even weten hoe veel het kostte? Zijn ze ook ontwormd?
Dat is wel een aparte constructie. Is niet 1 prijs is ieder geval.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:51 schreef LieLie het volgende:
[..]
ja, ze krijgen ontworm en anti vlooi spul. En rekenen na de volgende prikjes wel af. (of zou dat èèn prijs zijn?)
Wat een heerlijke D!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:45 schreef An24 het volgende:
[..]
hahaha...wat een lijst![]()
Kom ik met mijn lijstje...(mijn darmen hebben EDS pijntjes, dus rustig aan gedaan vandaag)
uitslaap O: twee gekookte eitjes
T: thee
L: Een hele grote kom goed gevulde Tom kha kai soep. Een verse jus en een hap van Freuds carpaccio salade
T: Griekse yoghurt met een beetje appelmoes
D: veel gegrilde groenten, gehaktballetjes in tomatensaus en stokbrood:
[ afbeelding ]
T: waterijsje en thee
Haha, mooi gecompenseerd. Mijn lijst is ongeveer 1500 kcal, maar ik ben ook alleen maar even in de stad geweest vandaag.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wat een heerlijke D!voor je buik..
2600 kcal ongeveer... Dan nog -600 voor 4 uur wandelen.. nah!
Wat is een aparte constructie?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:53 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat is wel een aparte constructie. Is niet 1 prijs is ieder geval.
Fijn dat het goed ging.
Oh, maar ik heb wel betaaldquote:
Ahquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:01 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, maar ik heb wel betaaldmaar voor DaD is het handiger om af te rekenen als ze alles gehad heeft denk ik
Wanneer krijgen ze de volgende? Voor we haar ophalen?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:51 schreef LieLie het volgende:
[..]
ja, ze krijgen ontworm en anti vlooi spul. En rekenen na de volgende prikjes wel af. (of zou dat èèn prijs zijn?)
Over drie weken dacht ik, sowieso voor jullie haar ophalen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wanneer krijgen ze de volgende? Voor we haar ophalen?
Ok, super. Bedankt! Het is dat we nog een toffe reis in het vooruitzicht hebben, anders hadden we echt niet zo lang kunnen wachten!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
Over drie weken dacht ik, sowieso voor jullie haar ophalen.
En heb ik vanaaf nieuwe gehaaldquote:
Jawel hoor!quote:Op zondag 8 juli 2012 09:37 schreef Perruche het volgende:
Puff bevalt het je nu een beetje beter op le baan? Want in het begin was je niet overtuigd, toch?
Van die vezelcrackers in de ochtend als ontbijt, brood als lunch (van dat zelfgebakken), en gewoon avondeten, pasta en rijst vooral. En vooral veel water drinken overdag.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Welkom![]()
Totoro
Wat eet je dan zoal op een dag?
Welkom!quote:Op zondag 8 juli 2012 10:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van die vezelcrackers in de ochtend als ontbijt, brood als lunch (van dat zelfgebakken), en gewoon avondeten, pasta en rijst vooral. En vooral veel water drinken overdag.
Oh, overdag een banaan, en meestal hebben ze nog wel een appel overquote:Op zondag 8 juli 2012 10:06 schreef An24 het volgende:
[..]
Welkom!
Wat zijn de verhoudingen van dat alles? Want ik lees ik hier geen groente en fruit. Ook gaan mensen vaak savonds groenten eten, terwijl ze dat overdag het meeste nodig hebben om het lijf goed te laten functioneren. De hoofdingredienten van elke maaltijden zouden dus beter groenten en fruit kunnen zijn, overige koolhydraten als brood, pasta en rijst zijn ondergeschikt.
quote:Op zondag 8 juli 2012 10:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, overdag een banaan, en meestal hebben ze nog wel een appel over's avonds groenten, dat lijkt me logisch als Hollander zijnde. Paprika, brocolli, zakken wokgroenten, uitje, courgettem aubergines, tomaten, van alles kan. Tot kokosnoten toe.
Vandaag wordt het bv : 2 crackers: gerookte kip en cottage cheese. Dan s' middags vast iets met brood. En 's avonds paella met notenrijst, chorizo die ik wat uitbak (echt, de hoeveelheid vet is too much anders), en surimisticks. Wat velderwtjes en een rode paprika erbij, misschien een ananas.
En je kan tussendoor niets nemen dan? Zes uur geen voer is ook niet echt handig.quote:Op zondag 8 juli 2012 10:21 schreef Pheno het volgende:
het is aangeleerd, dus ja, misschien raar, maar mijn maag knort om 12 uur . Dat mag ook, na zes uur geen voer
Daar komt de banaan in actiequote:Op zondag 8 juli 2012 10:22 schreef An24 het volgende:
[..]
En je kan tussendoor niets nemen dan? Zes uur geen voer is ook niet echt handig.
Ah....dus je liegt....je hebt niet zes uur lang geen voerquote:
Ik vind je ontbijt wat klein. Vooral voor een man. Het verbaast me niets dat je om 12 uur weer honger hebt in ieder gevalquote:Op zondag 8 juli 2012 10:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, overdag een banaan, en meestal hebben ze nog wel een appel over's avonds groenten, dat lijkt me logisch als Hollander zijnde. Paprika, brocolli, zakken wokgroenten, uitje, courgettem aubergines, tomaten, van alles kan. Tot kokosnoten toe.
Vandaag wordt het bv : 2 crackers: gerookte kip en cottage cheese. Dan s' middags vast iets met brood. En 's avonds paella met notenrijst, chorizo die ik wat uitbak (echt, de hoeveelheid vet is too much anders), en surimisticks. Wat velderwtjes en een rode paprika erbij, misschien een ananas.
nee, en eerlijk gezegd ben ik ook nog niet echt begonnen... ik ga na de zomer onverwacht 5 ipv 3 dagen werken, en daarna vast voor 4 ipv 3 dagen, dus ik zie ook nog niet zo goed waar ik dat bedrijfje een plekje kan geven...quote:Op zondag 8 juli 2012 11:30 schreef Perruche het volgende:
Ik heb nu een smoothie van sojamelk, eiwitpoeder, spinazie en rode vruchten (uit de diepvries). Het is vast heel gezond maar met banaan, agavesiroop en cacao is toch lekkerder!
kwak, heb je al opdrachten voor je vertaalbureau gekregen?
Als je nog interessante dingen tegenkomt...quote:Op zondag 8 juli 2012 12:04 schreef LieLie het volgende:
Ik ben een programma voor New York aan het maken
/ik ben echt bijna alleen nog maar met de vakantie bezigGelukkig is het druk op het werk. Houdt me bij de les en daardoor is komende week ook zo voorbij
Er is een sigarettenaanstekerthingie die je iphone-muziek laat afspelen via de autoradio. Ja, ja, ja!! Het werkt ook nog.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als je nog interessante dingen tegenkomt...
Ik heb een reisgids gekocht voor het zuidwesten, die heb ik helemaal doorgelezen, maar verder ben ik er eigenlijk nog helemaal niet mee bezig.. Ja, met me druk maken over hoe we onze muziek gaan afspelen in de huurauto's.
.
Haha, ook niet onbelangrijk!quote:Op zondag 8 juli 2012 12:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als je nog interessante dingen tegenkomt...
Ik heb een reisgids gekocht voor het zuidwesten, die heb ik helemaal doorgelezen, maar verder ben ik er eigenlijk nog helemaal niet mee bezig.. Ja, met me druk maken over hoe we onze muziek gaan afspelen in de huurauto's.
.
Ik zou sowieso Greenwich village en de Brooklyn Bridge doen! Voor mij is dat echt ultiem New York! Veel van je lijstje kan je combineren dus dat scheelt ook.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
Haha, ook niet onbelangrijk!
Short list tot nu toe:
- Ellis Island
- Times Square
- TOTR
- Empire State Building
- World Trade Centre
- Central Park
- Chelsea Market
- High Line
- Grand Central
- Moma/Metropolitan
- Greenwich
- Brooklyn Bridge
- Chinatown
- Little Italy
- Broadway
- St. Patricks Cathedral
- Apollo Theatre
We kijken gewoon hoever we komen. We hebben waarschijnlijk aan het einde nog een dag, misschien anderhalf of twee.
Mjah, zo heb ik het begrepen van een arts...ook wordt het zo vaak in de Oxygen beschreven. Daarnaast heb je gewoon minder kans om er troep in te gooien als je over de hele dag groenten en fruit eet.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:24 schreef kwakz0r het volgende:
@An: volgens mij maakt t niet zoveel uit wanneer je die groenten eet. Vitamines en minderalen zijn een spiegel, maakt volgens mij niet uit wanneer je die aanvult. Vezels ook niet zo, als je s avonds groente eet poep je ze 's ochtends uit, en andersom. Toch?
Ja, het zijn allemaal wel mustsee's eigenlijk, druk programmaquote:Op zondag 8 juli 2012 12:20 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik zou sowieso Greenwich village en de Brooklyn Bridge doen! Voor mij is dat echt ultiem New York! Veel van je lijstje kan je combineren dus dat scheelt ook.
Het is echt de meest geweldige stad ooitquote:Op zondag 8 juli 2012 12:34 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, het zijn allemaal wel mustsee's eigenlijk, druk programmaMaar veel dingen pik je tijdens het lopen wel mee en zo, dus we komen vast een eind
We hebben het sigarettenaanstekerthingie nodig voor het opladen van de tablet en zo, eigenlijk. Plus dat we geen iPhones hebben.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Er is een sigarettenaanstekerthingie die je iphone-muziek laat afspelen via de autoradio. Ja, ja, ja!! Het werkt ook nog.
Ik zie het bij het Metropolitan ja! http://www.metmuseum.org/visit/hours-and-admissionquote:Op zondag 8 juli 2012 12:38 schreef Nallie het volgende:
[..]
Het is echt de meest geweldige stad ooitvind ik dan he
Check ook even de websites van de musea, sommige hebben een dag/middag waarop de entree veel minder is of zelfs gratis. Ook is het bij sommige zo dat de entreeprijs een suggested donation is. Dat wil zeggen dat je dat niet hoeft te betalen, maar dat je ook zelf een donatie mag doen. Bijvoorbeeld gewoon 1 dollar. Op die manier zijn de musea voor iedereen toegankelijk.
Oh. Nou. To be honest......dat weet ik eiks niet.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We hebben het sigarettenaanstekerthingie nodig voor het opladen van de tablet en zo, eigenlijk. Plus dat we geen iPhones hebben.. We gebruiken nu altijd een USB-stickje in de autoradio, het fijnste zou zijn als we die daar ook gewoon in de radio konden steken.
Maar die sigarettenaanstekerdingen zijn dus wel hetzelfde, in Amerikaanse auto's? Dan is dat alweer een zorg minder..
In een land waar roken bijna een misdaad is hoop ik maar dat er zo'n ding in de auto zit... Maar goed, we zien het ook wel. Anders maar gewoon een extra ding meenemen om naast onze telefoons ook de tablet (tevens navigatie, voor wie zich afvraagt waarom dat ding zo belangrijk is) 's nachts op te laden.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh. Nou. To be honest......dat weet ik eiks niet.Ik heb dat ding pas gekocht toen we in Spanje gingen roadtrippen. Kan me de Amerikaanse sigarettenaanstekers niet meer zo herinneren eigenlijk.
Over Kroatie hoor ik ook wel goede verhalenquote:Op zondag 8 juli 2012 12:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij komen er niet uit qua vakantiebestemming. UK valt beetje af, want al 2x geweest dit jaar, we gaan beiden voor werk nog richting Scandinavië en ook daar zijn we al vaker geweest. Spanje is nog te heet, Frankrijk/Italië willen we niet en dan twijfelen we beetje over Kroatië/Tsjechië, maar zijn ook bang dat het daar alleen voor wintersport interessant is.
Pff
Oh! Tomtom, ik had m'n tomtom mee en die deed het!! dus ja! Ze zijn wel hetzelfde!!!quote:Op zondag 8 juli 2012 12:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
In een land waar roken bijna een misdaad is hoop ik maar dat er zo'n ding in de auto zit... Maar goed, we zien het ook wel. Anders maar gewoon een extra ding meenemen om naast onze telefoons ook de tablet (tevens navigatie, voor wie zich afvraagt waarom dat ding zo belangrijk is) 's nachts op te laden.
Waar je je al druk over kan maken, zeg..
Mocht het niet werken heb je voor iets van 80 dollar een tomtom met Amerikaanse kaarten daar, valt ook nog mee. Is onze backupquote:Op zondag 8 juli 2012 12:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
In een land waar roken bijna een misdaad is hoop ik maar dat er zo'n ding in de auto zit... Maar goed, we zien het ook wel. Anders maar gewoon een extra ding meenemen om naast onze telefoons ook de tablet (tevens navigatie, voor wie zich afvraagt waarom dat ding zo belangrijk is) 's nachts op te laden.
Waar je je al druk over kan maken, zeg..
quote:Op zondag 8 juli 2012 12:53 schreef conleche het volgende:
Ik zag laatst foto's van iemand die in Kroatie had gezeild en dat was echt vet mooi. Ik zou dus voor Kroatie kiezen.
Haha, mooi zo!quote:Op zondag 8 juli 2012 12:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh! Tomtom, ik had m'n tomtom mee en die deed het!! dus ja! Ze zijn wel hetzelfde!!!
Ja is ook zo, maar we hebben al navigatie met Amerikaanse kaarten, dus het zou mooi zijn als dat gewoon werkt.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:55 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mocht het niet werken heb je voor iets van 80 dollar een tomtom met Amerikaanse kaarten daar, valt ook nog mee. Is onze backup
Jep, hebben wij ook. Oude telefoon van de meneer werkt nog goed als tomtom.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja is ook zo, maar we hebben al navigatie met Amerikaanse kaarten, dus het zou mooi zijn als dat gewoon werkt.
Stiekem heb ik een beetje een 'hoe moeilijk kan het zijn'-idee.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:57 schreef LieLie het volgende:
[..]
Jep, hebben wij ook. Oude telefoon van de meneer werkt nog goed als tomtom.
RU kidding me? Tsjechië is al prachtig: riviertjes, bossen, kleine stadjes...maar Kroatië staat nog hoger op mijn verlanglijst... Hele mooie kust, middeleeuwse stadjes, echt waanzinnig mooi. Ben alleen in Slovenië geweest en de 5 km kust van dat land is ook heerlijk.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij komen er niet uit qua vakantiebestemming. UK valt beetje af, want al 2x geweest dit jaar, we gaan beiden voor werk nog richting Scandinavië en ook daar zijn we al vaker geweest. Spanje is nog te heet, Frankrijk/Italië willen we niet en dan twijfelen we beetje over Kroatië/Tsjechië, maar zijn ook bang dat het daar alleen voor wintersport interessant is.
Pff
The Rockefeller Centre/Top of the Rock vind ik véél leuker dan de Empire State. Mooie uitzicht (The rock is het gebouw dat in de weg staat als je van de empire state naar het noorden kijkt). En je kunt mooie foto's van de empire state building maken! Je kunt ook een sunris/sunset kaartje kopen, of een combi ticket met the met/het MOMA. Beide erg aan te raden,quote:Op zondag 8 juli 2012 12:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
Haha, ook niet onbelangrijk!
Short list tot nu toe:
- Ellis Island
- Times Square
- TOTR
- Empire State Building
- World Trade Centre
- Central Park
- Chelsea Market
- High Line
- Grand Central
- Moma/Metropolitan
- Greenwich
- Brooklyn Bridge
- Chinatown
- Little Italy
- Broadway
- St. Patricks Cathedral
- Apollo Theatre
We kijken gewoon hoever we komen. We hebben waarschijnlijk aan het einde nog een dag, misschien anderhalf of twee.
Er schijnt echt een heel logisch systeem in te zitten: http://www.allesamerika.com/autorijden-amerika.htmlquote:Op zondag 8 juli 2012 13:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Stiekem heb ik een beetje een 'hoe moeilijk kan het zijn'-idee.. Ik zie allemaal rechte wegen en steden met overzichtelijke stratenplannen voor me. Dat zal nog wel tegenvallen.
.
Amerikanen blinken niet uit in bewegwijzering... borden schuin in de kant vlak voor de afslag enzo... ook rekening houden met t feit dat ze meestal geen doorgaande richtingen aangeven, maar de dichtstbijzijnde plaats bij de aflsag op een bord!quote:Op zondag 8 juli 2012 13:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Stiekem heb ik een beetje een 'hoe moeilijk kan het zijn'-idee.. Ik zie allemaal rechte wegen en steden met overzichtelijke stratenplannen voor me. Dat zal nog wel tegenvallen.
.
Oh, ook een goede tip! Ons hotel zit vlakbij Rockefeller, dus daar wilden we sowieso 's avonds een keer naartoe. Maar misschien overdag nog een keer Empire, omdat het dan licht is, maar een dubbel kaartje klinkt ook interessant.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:14 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
RU kidding me? Tsjechië is al prachtig: riviertjes, bossen, kleine stadjes...maar Kroatië staat nog hoger op mijn verlanglijst... Hele mooie kust, middeleeuwse stadjes, echt waanzinnig mooi. Ben alleen in Slovenië geweest en de 5 km kust van dat land is ook heerlijk.
http://www.droomplekken.n(...)n_werelderfgoed.html
DubrovnikSplit
[..]
The Rockefeller Centre/Top of the Rock vind ik véél leuker dan de Empire State. Mooie uitzicht (The rock is het gebouw dat in de weg staat als je van de empire state naar het noorden kijkt). En je kunt mooie foto's van de empire state building maken! Je kunt ook een sunris/sunset kaartje kopen, of een combi ticket met the met/het MOMA. Beide erg aan te raden,
Ik heb op mn Amerikablog nog kaartjes en verslagjes en foto's staan van mijn 5 dagen Big Apple!
http://fwoukje.blog2blog.nl
Macedonië en Slovenië hebben geen/nauwelijks kust, en zijn ook erg leuk. Hongarije is ook tof.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vind het gewoon lastig. Zit nu beetje naar Kroatië te kijken, maar is (logisch) erg op de kust ook gericht en ik wil _niet_ in badpak/bikini. Denk dat het alsnog Wales of Scandinavië wordt.
Nouja, er mag wat overblijven, want aan het einde van de reis komen we terug in New York. Alleen weten we nog niet of dat 1 of 2 dagen zijn.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:46 schreef kwakz0r het volgende:
wauw, dan heb je echt heeeel veel gepland, voor twee dagen... maar goed, ik dwaal rustig een halve dag in het MOMA rond en ga nogal vaak ergens even zitten theedrinken of loop rond om graffiti te fotograferen, en ik loop extreem langzaam, dus er zit vast nog wel tijdwinst in mijn schema.
NY in de winter is ook heel anders dan de zomer denk ik. Ik wil er nog eens in de zomer naartoe.
heb net ook mijn blog zitten herlezen, knap hoe ik bijna niet laat merken dat ik die maand in de bieb echt verschrikkelijk vond
Dat je bij strand zit wil toch niet zeggen dat je in badpak/bikini moet?!quote:Op zondag 8 juli 2012 13:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vind het gewoon lastig. Zit nu beetje naar Kroatië te kijken, maar is (logisch) erg op de kust ook gericht en ik wil _niet_ in badpak/bikini. Denk dat het alsnog Wales of Scandinavië wordt.
quote:Op zondag 8 juli 2012 13:57 schreef sigme het volgende:
Kroatie heeft prachtige stadjes langs de kust, waar je uitstekend wat kan flaneren in een lange jurk.
Kroatie heeft ook prachtige naaktstranden en -campings, hoef je ook geen badpak of bikini aan [ afbeelding ]
*denkt terug aan Co's foto's van enkele imposante strandgangers* Als zij durven moet iedereen durven!quote:Op zondag 8 juli 2012 14:01 schreef conleche het volgende:
Wat ik mij afvraag: waarom wil je niet in badkledij? Vanwege dik? Vanwege littekentjes? Mens, probeer daar toch vanaf te komen, je ontzegt je zoveel leuke dingen door je druk te maken om zaken die geen mens opvalt en zelfs al zou het wél opvallen, so what?
Als je niet in badpak wil wegens latexallergie of andere plausibele reden, dan heb ik niks gezegd.
Wij omdat de meneer in het onderwijs werkt en dus alsnog aan schoolvakanties gebonden isquote:Op zondag 8 juli 2012 14:06 schreef conleche het volgende:
Wat ik mij ook afvraag: waarom gaan mensen zonder kinderen toch in het hoogseizoen op vakantie?
Misschien dat het beter combineert met hun baan?quote:Op zondag 8 juli 2012 14:06 schreef conleche het volgende:
Wat ik mij ook afvraag: waarom gaan mensen zonder kinderen toch in het hoogseizoen op vakantie?
Ja, dan snap ik het! Maar ik bedoel dan ook mensen die wel vakantie kunnen nemen buiten de schoolvakanties om.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:07 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wij omdat de meneer in het onderwijs werkt en dus alsnog aan schoolvakanties gebonden is
Ik omdat ik pas sinds jan. werk en het eerder wat vroeg vond en nu toch echt wel toe ben aan vakantiequote:Op zondag 8 juli 2012 14:06 schreef conleche het volgende:
Omdat ze denken dat je dan het mooiste weer hebt?quote:Op zondag 8 juli 2012 14:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, dan snap ik het! Maar ik bedoel dan ook mensen die wel vakantie kunnen nemen buiten de schoolvakanties om.
Ja, da's ook een goede reden, van dat weer en Ierland. Ik zou bv ook een uitzondering maken voor IJsland. Het lijkt me daar heel mooi en dus wil ik er per se naar toe, maar het is qua temperatuur alleen in de zomer nog enigszins aangenaam denk ik.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik omdat ik pas sinds jan. werk en het eerder wat vroeg vond en nu toch echt wel toe ben aan vakantiePlus in aug. is het in Ierland iig nog redelijk weer
Vorig jaar gingen we in september naar Barcelona, dat was ook tofquote:Op zondag 8 juli 2012 14:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, da's ook een goede reden, van dat weer en Ierland. Ik zou bv ook een uitzondering maken voor IJsland. Het lijkt me daar heel mooi en dus wil ik er per se naar toe, maar het is qua temperatuur alleen in de zomer nog enigszins aangenaam denk ik.
Siciliëquote:Op zondag 8 juli 2012 14:12 schreef anna82 het volgende:
Wat Co zegt, je bent er met jezelf en je vent, de rest van de mensen kent je niet en zijn niet in je geinteresseerd. Probeer het een keer op zijn minst!
Waarom geen Fra of Ita? Corsica, Sicilie. Als uber Nederlander zijn dat mijn favo-landen /avonturier
Behalve dat ik me nu afvraag welke post dat dan was en het dus handiger was geweest als je 'm gewoon had geciteerd en ik lijken stom vind.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:12 schreef conleche het volgende:
En Fok zou ook iets moeten maken waardoor je een post zou kunnen liken. Ik heb nu bv de post van maria gelezen over de beached whales foto's en heb daar niks meer op te zeggen, maar vind het wel leuk. Dus een Like-button, die wil ik. Zou ook onnodig dezelfde posts voorkomen. Dan like je gewoon de post van degene die al heeft gezegd wat jij wil zeggen.
lijken zijn inderdaad stom...quote:Op zondag 8 juli 2012 14:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Behalve dat ik me nu afvraag welke post dat dan was en het dus handiger was geweest als je 'm gewoon had geciteerd en ik lijken stom vind.
Dat komp omdat jij geen facebook hep.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Behalve dat ik me nu afvraag welke post dat dan was en het dus handiger was geweest als je 'm gewoon had geciteerd en ik lijken stom vind.
Ik hep het wel maar ik snap het nietquote:
*like*quote:Op zondag 8 juli 2012 14:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben uiteraard heul likeable![]()
![]()
Oe oe ik denk er ook aan om 1 dagje met zo'n busje mee te gaan langs allemaal toffe Ierse landschapjes, stukken waar je niet gemakkelijk komt als je niet zelf een auto hebt of Uniek bent en dat hele end te voet rennende of wandelende kunt afleggen![]()
![]()
VakantiesNog ongeveer een maand!
quote:Op zondag 8 juli 2012 14:20 schreef _aurum_ het volgende:
Pff, ik zit in mijn schoonmaakfase
Wasjes gedraaid, keuken is schoon, beddegoed verschoond, huiskamer aan kant, zelfs voor de deur geveegd en zo nog de badkamer en swifferen en dan is operation clean sweep weer klaar.
Ik heb zelfs een soort bloemstukje inelkaar gedraaid van mooie nepbloemen, zodat het nooit water hoeft en nooit doodgaat/klaarvoorhetbejaardentehuis
ik heb het destijds alleen gedaan omdat ik alleen op reis was en heel graag mijn verhaal kwijt wilde. voor een normale vakantie zou ik het nooit doen, ook nioet als het een reis ver weg is. wel zelf in een boekje dingen opschrijvenquote:Op zondag 8 juli 2012 14:21 schreef LieLie het volgende:
We houden dit jaar onderweg een reisblog bij, maar nu is de druk om leuke stukjes te schrijven wel hoger
Het is juist voor asocialen als wij een uitkomst. Het is een soort Fok, maar dan met mensen die je echt kent. Als je op reis bent dan zet je er foto's op, zodat mensen jaloers kunnen worden en weten dat je nog leeft. Als je een muziekje hoort en je wilt dat iedereen dat een mooi muziekje vindt, dan zet je het er neer. Wil je mensen attent maken op een goed doel of insert whatever, dan is het ook een prima medium. Heb je kaartjes over/tekort voor een concert/festival: zet het erneer en je bent ze kwijt/kan ze krijgen.quote:
Toffe foto's!!quote:Op zondag 8 juli 2012 12:29 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi! Goedemorgen!
Foto's staan hier : http://faithy.nl/photoalbums/Skye_2012/
Verder zijn we van dinsdagochted tot vrijdagmiddag in NL! Dus als er een avond is dat mensen gezellig ergens een hapje en drankje willen doen dan zou dat wellicht wel leuk zijn? Tenminste, dat vind ik![]()
Ben met de motor dus helemaal zelf 'mobiel', dus dat is wel chill..
Zo maar 's ontbijten.
Ja, nee, ja, ik heb het geprobeerd en ik vind het niks. Terwijl ik allemaal reuze leuke en interessante kennissen heb (van vroeger). Ik vind het veel leuker om op fok stukkies te schrijven.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Het is juist voor asocialen als wij een uitkomst. Het is een soort Fok, maar dan met mensen die je echt kent. Als je op reis bent dan zet je er foto's op, zodat mensen jaloers kunnen worden en weten dat je nog leeft. Als je een muziekje hoort en je wilt dat iedereen dat een mooi muziekje vindt, dan zet je het er neer. Wil je mensen attent maken op een goed doel of insert whatever, dan is het ook een prima medium. Heb je kaartjes over/tekort voor een concert/festival: zet het erneer en je bent ze kwijt/kan ze krijgen.
Sommige mensen willen wel heel graag laten weten dat ze nog leven, trouwens. Mededelingen als:
'Het was een lange en vermoeiende dag, ik ga maar eens slapen' daar kan ik ook gerust zonder, da's waar.
Maar voor de rest is het een vergaarbak van grapjes en weetjes en muziekjes en foto's. Like!
Wij vinden het bij deze reis wel passen, vind het ook leuk om te doenquote:Op zondag 8 juli 2012 14:23 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik heb het destijds alleen gedaan omdat ik alleen op reis was en heel graag mijn verhaal kwijt wilde. voor een normale vakantie zou ik het nooit doen, ook nioet als het een reis ver weg is. wel zelf in een boekje dingen opschrijven
(zo leuk waren mijn stukkies toch niet?)
Als ik in de buurt woonde zou ik best eens wat mensen willen zien, maar da's niet het gevalquote:Op zondag 8 juli 2012 14:31 schreef motorbloempje het volgende:
Concreet: wie heeft er zin om woensdagavond 11 juli een niet al te duur hapje te doen in Utrecht ?![]()
We mogen in de kamer van m'n zusje slapen dan, dus ben daar de hele dag en avond. 's middags op pad met 't zusje en dan 's avonds hopelijk wat leuks in de stad?
Ja datquote:Op zondag 8 juli 2012 14:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Het is juist voor asocialen als wij een uitkomst. Het is een soort Fok, maar dan met mensen die je echt kent. Als je op reis bent dan zet je er foto's op, zodat mensen jaloers kunnen worden en weten dat je nog leeft. Als je een muziekje hoort en je wilt dat iedereen dat een mooi muziekje vindt, dan zet je het er neer. Wil je mensen attent maken op een goed doel of insert whatever, dan is het ook een prima medium. Heb je kaartjes over/tekort voor een concert/festival: zet het erneer en je bent ze kwijt/kan ze krijgen.
Sommige mensen willen wel heel graag laten weten dat ze nog leven, trouwens. Mededelingen als:
'Het was een lange en vermoeiende dag, ik ga maar eens slapen' daar kan ik ook gerust zonder, da's waar.
Maar voor de rest is het een vergaarbak van grapjes en weetjes en muziekjes en foto's. Like!
Ik moet helaas de hele week werken, had je graag weer een keer gezien!quote:Op zondag 8 juli 2012 14:31 schreef motorbloempje het volgende:
Concreet: wie heeft er zin om woensdagavond 11 juli een niet al te duur hapje te doen in Utrecht ?![]()
We mogen in de kamer van m'n zusje slapen dan, dus ben daar de hele dag en avond. 's middags op pad met 't zusje en dan 's avonds hopelijk wat leuks in de stad?
quote:Op zondag 8 juli 2012 14:33 schreef LieLie het volgende:
[..]
Als ik in de buurt woonde zou ik best eens wat mensen willen zien, maar da's niet het geval
nawhquote:Op zondag 8 juli 2012 14:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet helaas de hele week werken, had je graag weer een keer gezien!
Leuk!quote:Op zondag 8 juli 2012 14:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe eens zien of ik kan! Werk wel in A'dam eerst.
Hartstikke leuk, maar ik kan natuurlijk niet komen. Ik ben wel vrijdag vrij, dus als jullie toevallig dan nog in het Noorden komen, ben je (overdag!) welkom om hier euh de schapen toe te blaten, de koeien te bewonderen en naar een kuiken of broedende kip te loeren.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:31 schreef motorbloempje het volgende:
Dan kom ik ookquote:Op zondag 8 juli 2012 15:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Hartstikke leuk, maar ik kan natuurlijk niet komen. Ik ben wel vrijdag vrij, dus als jullie toevallig dan nog in het Noorden komen, ben je (overdag!) welkom om hier euh de schapen toe te blaten, de koeien te bewonderen en naar een kuiken of broedende kip te loeren.
Dat is uitstekendquote:
Het weer zit niet zo mee helaasquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:40 schreef Vlierbloesem het volgende:
Vervelend van je darmen An! Wel goed aangepast lijstje.
Fijn Prob! Mooi weer? Veel plezier!
Klinkt lekker Maria!Ik heb ook zin in sushi! Binnenkort weer eens eten.
Ik ben al heel blij met eerste twee weken september. In mijn sector is het gewoon echt te druk op het werk buiten het hoogseizoen en kan ik gewoon niet weg. Eigenlijk is dit al randje, want er begint alweer van alles waar ik eigenlijk wel bij moet zijn.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:06 schreef conleche het volgende:
Bij The Spotted Pig! Enige sterrenrestaurant dat bekend geworden is door de goddelijke hamburgersquote:Op zondag 8 juli 2012 13:50 schreef Skoap het volgende:
Oh NY, ik ben echt verliefd op die stad. Top of de rock is idd geweldig, wat een uitzicht! Ik zat zelf voor mijn werk veel in meatpacking district. Kun je leuk eten s avonds.
Hopelijk trekt het nog een beetje bij! Hoe lang blijf je?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:57 schreef Probability het volgende:
[..]
Het weer zit niet zo mee helaaszit in het noorden!
quote:Op zondag 8 juli 2012 18:00 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Bij The Spotted Pig! Enige sterrenrestaurant dat bekend geworden is door de goddelijke hamburgersen toch betaalbaar
. Je moet wel tijd hebben om te wachten, want reserveren kan niet. Wij aten uiteindelijk om 21.30 uur
Nog een week denk ik! Vriendinnetje blijft tot woensdag of dinsdag dus in ieder geval tot woensdag of dinsdagquote:Op zondag 8 juli 2012 18:00 schreef Vlierbloesem het volgende:
Wat tof Tink!
[..]
Hopelijk trekt het nog een beetje bij! Hoe lang blijf je?
Leuk!quote:Op zondag 8 juli 2012 18:10 schreef Probability het volgende:
[..]
Nog een week denk ik! Vriendinnetje blijft tot woensdag of dinsdag dus in ieder geval tot woensdag of dinsdag
quote:Op zondag 8 juli 2012 18:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]daar hebben wij ook gegeten. Wist niet eens dat het een sterrenrestaurant was. Wel twijfelden nog vooraf, of het geen toeristenval was.
Ik had er in eerste instantie ook niet zoveel mee. Massaal en aan de buitenkant van gebouwen zie je helemaal niet wat er binnen zit (als je bijvoorbeeld een leuk restaurantje zoekt ofzo). Maar na een paar dagen begon ik het toch leuk te vinden, mooie musea, Ellis Island (indrukwekkend!) en lekker eten, cheesecakes all over the place..quote:Op zondag 8 juli 2012 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vond 't niet zó geweldigNiet stom, maar voel ook niet zo de behoefte om terug te gaan
gaaf om een keer op Times Square gestaan te hebben enzo hoor! maar ga 1000x liever naar Schotland met alleen schaapjes om me heen ipv duizenden mensen
![]()
And that's how it all got started...quote:Op zondag 8 juli 2012 18:37 schreef conleche het volgende:
Ik schrijf het zo neer..........en ik vind het heul geen slecht plan ineens. Oh wow. Het is eiks een heel goed plan. *stuiter*
Ja, debiel hè! Sterker nog: wij hèbben een kind, en we gaan nog niet in het hoogseizoen op vacantiequote:Op zondag 8 juli 2012 14:06 schreef conleche het volgende:
Ik hou ook helemaal niet van mensenmassa's!quote:Op zondag 8 juli 2012 18:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het lijkt me echt niks. Ik en mensenmassa's
.
*boks*quote:Op zondag 8 juli 2012 18:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het lijkt me echt niks. Ik en mensenmassa's
.
Ik zou zo in de galerie willen werken, maar Koek gaat niet gelukkig worden bij onze 2 katten denk ikquote:Op zondag 8 juli 2012 18:37 schreef conleche het volgende:
Ik ben ook dol op NY. Heb een beetje hetzelfde als Isabeau, in principe geef ik meer om natuur als ik op reis ben, maar NY is echt speciaal! Heb er midden jaren '90 best veel gezeten vanwege vriendje aldaar, dus mijn restauranttips zijn ietwat gedateerd ben ik bang.Ik skeelerde door de stad!
Best een handige manier om ergens te komen.
Ben er nu al echt lang niet geweest. Misschien iets voor deze herfst. Aaaargh. Zoveel te zien. Zo weinig tijd. Als ik Koekie niet had gehad, dan was ik er een jaar tussenuit geknepen denk ik.
Dus als iemand de dringende behoefte voelt om voor een jaar de ouder te zijn van die zwabber?![]()
Dan is er ook nog de galerie, maar daar moet ook wat op te vinden zijn. Misschien kan de zwabberoppasser ook een jaar in de galerie werken!
Ik schrijf het zo neer..........en ik vind het heul geen slecht plan ineens. Oh wow. Het is eiks een heel goed plan. *stuiter*
Simpel en geniaal!quote:Op zondag 8 juli 2012 18:47 schreef Laureline het volgende:
Of je maakt een schema, dat je gewoon het jaar opvult met verschillende personen! O.a. uit New York, waarvan jij dan weer hùn huis bewoont etc.
Wij wel. Maar kort. Buiten het seizoen nog een keer. Amerika dus deze keer, in de herfst. Dat seizoen hadden wel nog niet gehadquote:Op zondag 8 juli 2012 18:40 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, debiel hè! Sterker nog: wij hèbben een kind, en we gaan nog niet in het hoogseizoen op vacantie.
Maar wel organisatorisch gedoe. En het vereist reisplanning en het leuke van reizen is nu juist dat je kan doen wat je wilt wanneer je wilt...............nee, beste zou zijn om de thuissituatie helemaal gecovered te hebben. Zodat ik gewoon een jaar lang kan zwerven.quote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 18:56 schreef conleche het volgende:
Maar wel organisatorisch gedoe. En het vereist reisplanning en het leuke van reizen is nu juist dat je kan doen wat je wilt wanneer je wilt...............nee, beste zou zijn om de thuissituatie helemaal gecovered te hebben. Zodat ik gewoon een jaar lang kan zwerven.
Ik ben écht heul enthousiast. Want waarom me laten tegenhouden door dingen? Sure, ik ga Koekie missen, maar kan altijd ergens tussendoor nog even naar huis vliegen om hem te knuffelen. En de galerie..........om heel eerlijk te zijn zou ik het toch niet heel erg vinden om dat niet meer nodig te hebben.
Wat is je budget?quote:Op zondag 8 juli 2012 14:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en voor de fotografen onder ons: ik wil graag een simpel doch goed (en betaalbaar) cameraatje kopen voor we op vakantie gaan - is zo zonde als je naar superkek Ierland gaat en alleen maar foonfoto's kunt maken natuurlijk, en ons vorige compact cameraatje is overleden
![]()
Wat is een beetje een goeie betaalbare camera voor een foto-hobbyist?
Oeh nice. Maar ik laat me niet zo vaak tegenhouden tegenwoordig, alleen door geldtekortenquote:Op zondag 8 juli 2012 19:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]als ik dit zo lees dan doe je me hier aan denken:
[ afbeelding ]
Er xijn nog nauwelijks slechte camera's.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chico, geen idee![]()
Zo min mogelijk voor een zo tof mogelijke camera?
![]()
Ik weet niet wat er steeds gebeurt! Op de computer heb ik namelijk alleen 'veldsla' doorgestreept, maar op m'n telefoon zie ik inderdaad dat er meer is doorgestreeptquote:Op zondag 8 juli 2012 21:33 schreef _aurum_ het volgende:
Wat heb je nog meer gegeten Vlier? Lijkt me weinig zo?
Of loopt je streep te ver door
Ik vond jouw lijstje erg weinig .quote:Op zondag 8 juli 2012 21:33 schreef _aurum_ het volgende:
Wat heb je nog meer gegeten Vlier? Lijkt me weinig zo?
Of loopt je streep te ver door
Ideale wandelomgeving.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Vakantie geboekt.. naar............................... het Harz in Duitsland
Terusten
Er zitten weinig carbs in, maar al met al zit ik op 1750 kcalsquote:
Yay!quote:Op zondag 8 juli 2012 21:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Vakantie geboekt.. naar............................... het Harz in Duitsland
Terusten
Niet heel hip, maar wij zijn erg blij met de fuji s2980, geen opzet lens ofzo echter, weet niet of je dat graag wilquote:Op zondag 8 juli 2012 21:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chico, geen idee![]()
![]()
Kijk anders eens op tweakers.net? Als het goed is, heeft onderstaande zoekopdracht alle merken waarvan ik weet dat ze fatsoenlijke camera's maken met een beoordeling van op zijn minst 'goed'. Persoonlijk zou ik voor de Samsung WB700 gaan, ik heb zelf zijn voorloper en vind het een heerlijke camera (al is het op de pc zetten van foto's wat gebruiksonvriendelijk). Mijn ouders hebben hem ook. Veel zoom, stabilisatie, veel zelf in te stellen en zo te zien een heel stuk goedkoper dan toen ik hem ging kopenquote:Op zondag 8 juli 2012 21:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chico, geen idee![]()
![]()
Naar de laatste 3 gaan wij ook nog toe! En Chigago, St Louis, Memphis, Nashville, Blue Ridge Parkway, Philadelphia. Ben overal erg benieuwd naar!quote:Op zondag 8 juli 2012 22:47 schreef the85mc het volgende:
Beetje spuitelf, maar NY is geweldig! Jaar of 3 geleden geweest, echt aanrader. Had hotel aan Times Square. Als ik schuin uit het raam keek, zag je direct times square..
Vond de hele sfeer leuk, en ook boottocht naar staten island (dacht ik) was mooi omdat je vanaf het water geweldig uitzicht had op de skyline.
Daarna nog geroadtript naar newport, boston, niagara en washington. Zonder tomtom. Was prima te doen. En af en toe verdwalen vond ik.prima. Dat vind ik.juist de charme van roadtrippen dat je op plekken komt waar je nooit had verwacht daar te zijn..
NY heeft mijn hart ook echt gestolen.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:47 schreef the85mc het volgende:
Beetje spuitelf, maar NY is geweldig! Jaar of 3 geleden geweest, echt aanrader. Had hotel aan Times Square. Als ik schuin uit het raam keek, zag je direct times square..
Vond de hele sfeer leuk, en ook boottocht naar staten island (dacht ik) was mooi omdat je vanaf het water geweldig uitzicht had op de skyline.
Daarna nog geroadtript naar newport, boston, niagara en washington. Zonder tomtom. Was prima te doen. En af en toe verdwalen vond ik.prima. Dat vind ik.juist de charme van roadtrippen dat je op plekken komt waar je nooit had verwacht daar te zijn..
De meeste camera's kunnen zo ongeveer alles. Maar... als je vaak foto's met zelfontspanner neemt, dan is het handiger om er eentje te nemen die er 10 achter elkaar neemt ipv elke keer weer instellen (iets met bewegend neefje van 5, erg handig, Canon = aanrader). Of als je wilt weten waar op vakantie je welke foto nam, neem er 1 met GPS. En wil je alles instellen of wil je richten en klikken?quote:Op zondag 8 juli 2012 21:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chico, geen idee![]()
![]()
Nog 5 dagen nerdcamp, nog 7 dagen en een beetje totdat ik weer met de duutser ben! Het bevalt, maar het was wel vermoeiend. Ik werk meestal 10 uur per dag hier, en zo'n 6 dagen per week. Erg veel dus. En dat gecombineerd met de hitte en constant sociaal doen met nieuwe mensen maakt het heel erg vermoeiend. Echt, 40 graden en 40% luchtvochtigheid maken dat je constant moe bent...quote:Op maandag 9 juli 2012 01:57 schreef motorbloempje het volgende:
Ook wel leuk malen hoor, deels, over studieplannen en wat ik in de vakantie allemaal aan voorwerk kan doen enzo!
Hoe bevalt nerd camp? Lukt het allemaal enzo?
nee, geen onderbreking meer als het goed is voordat we naar Zweden gaan!quote:Op maandag 9 juli 2012 02:07 schreef motorbloempje het volgende:
Wow! Dat klinkt niet als 'n cake walk nee, maar hoe fijn om over een week weer samen te zijn!vanaf dan niet meer gescheiden ook toch? Of zit er nog een korte onderbreking vlak voor zijn verhuizen?
En nee, zo telefoon ook maar 's wegdoen...Morgen de shortlist mailen!
of in elk geval fatsoenlijke mails opstellen
Bijna vakantiehiehie!quote:Op maandag 9 juli 2012 08:22 schreef Nallie het volgende:
Mogge![]()
Relaxed weekje deze week en dan vakantie
Lekker lijstje Vlier!
Ga deze week maar weer eens wat voedingsmiddelen weglaten geloof ik.
Ben alweer een week erg opgeblazen![]()
Oh en ook 1,5 kilo zwaarder dan 2 maanden geleden. Dus ik hoop dat dat de krachttraining is
Ik heb nu de soja al een stuk geminderd, maar dat zet niet veel zoden aan de dijk..quote:Op maandag 9 juli 2012 08:33 schreef Novem het volgende:
[..]
Bijna vakantiehiehie!
Wat moet je weglaten, qua eten? Toch koemelkdingetjes gegeten, of ook last van andere dingen?
En natuurlijk zijn die 1.5 kilo spieren!
quote:Op maandag 9 juli 2012 08:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hopelijk wel ook een leuke wereld?
Nalliebuik![]()
Ik kwam er laatst achter dat mijn kuiten (in ieder geval op dat moment) steviger waren dan die van een voorheen vrij atletische vriend van mij die nu niet zoveel meer sport edoch nog wel ruim slanker is dan ik
Als ik op mijn kuiten klop drillen ze minder dan eerst
Oh dat zou wel shit zijn, als het aan noten ligt! Idd pindakaasquote:Op maandag 9 juli 2012 08:47 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik heb nu de soja al een stuk geminderd, maar dat zet niet veel zoden aan de dijk..
Toen ik een tijdje zo'n dieet had voor mn klachten moest ik ook de noten weglaten. En nu eet ik die best wel veel, als in gewone noten, maar ook elke dag pindakaas. Dus ga eerst eens kijken wat er gebeurt als ik die even elimineer. Pindakaas
Naja ik denk niet dat het dan perse een reactie is op noten, maar gewoon teveel. Dus dat ik niet elke dag noten en pindakaas eet dus. Maar om echt effect te merken moet ik t nu ff helemaal weglaten dan.quote:Op maandag 9 juli 2012 08:52 schreef Novem het volgende:
[..]
Oh dat zou wel shit zijn, als het aan noten ligt! Idd pindakaas
En noten zijn ook gewoon zo makkelijk om aan je kcals en vetten te komen.
Naar zeg, geen nootjes meer. Succesquote:Op maandag 9 juli 2012 08:55 schreef Nallie het volgende:
[..]
Naja ik denk niet dat het dan perse een reactie is op noten, maar gewoon teveel. Dus dat ik niet elke dag noten en pindakaas eet dus. Maar om echt effect te merken moet ik t nu ff helemaal weglaten dan.
Ziet er goed en lekker uit Perr! Broccolisoep met nog zo'n pitabroodje?
Noesquote:Op maandag 9 juli 2012 08:47 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik heb nu de soja al een stuk geminderd, maar dat zet niet veel zoden aan de dijk..
Toen ik een tijdje zo'n dieet had voor mn klachten moest ik ook de noten weglaten. En nu eet ik die best wel veel, als in gewone noten, maar ook elke dag pindakaas. Dus ga eerst eens kijken wat er gebeurt als ik die even elimineer. Pindakaas
quote:Op maandag 9 juli 2012 08:48 schreef Nallie het volgende:
[..]goed bezig! Moet nu toch wel wat merken van je sportregime lijkt me!
Buik is vaak t laatste dus dat komt welquote:Op maandag 9 juli 2012 08:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Noes![]()
Hopelijk is het iets wat je eigenlijk toch niet lekker vindt!
[..]![]()
Buik niet, kuiten wel kennelijk!Hopelijk de rest ook binnenkort
Heb nu afgelopen paar weken steeds 3 uurtjes per week gesport, win
Helaas kan ik komende zaterdag niet (bruiloft), dus moet ik even zien hoe ik dat ga inhalen xD
Oh nee het zwaarder zijn komt volgens mij door meer spier! Heeft geen connectie met buik. Maar ben steeds zo opgeblazen... Pijn valt mee maar comfortabel is andersquote:Op maandag 9 juli 2012 09:39 schreef _aurum_ het volgende:
heb je ook buikpijn Nallie of ben je alleen wat zwaarder? Om het laatste zou ik me niet zo druk maken
Aaw! Ja heb ik laatste tijd ook! Stom wel, want meestal komt het met gek eten of stress, terwijl ik daar niet zo'n last van heb... Nuja.quote:Op maandag 9 juli 2012 09:47 schreef Nallie het volgende:
[..]
Oh nee het zwaarder zijn komt volgens mij door meer spier! Heeft geen connectie met buik. Maar ben steeds zo opgeblazen... Pijn valt mee maar comfortabel is anders
36, 4x9, maar veel thuis dusquote:Op maandag 9 juli 2012 09:56 schreef Perruche het volgende:
Ik ga donnerstag naar de sauna.
An, hoeveel uur werk jij eigenlijk? /aagjesmodus
Chronicles of Amber, 10 delig fantasyboek en ik ben bij deel 9 ofzoquote:Op maandag 9 juli 2012 09:41 schreef Phaidra het volgende:
Aurum![]()
Wat lees je?
Nallie, sterkte met de buik!
Nou, dàt is lang geleden dat ik die reeks heb gelezen! Kan me herinneren dat ik het toen heel erg mooi vond. Denk dat de hele serie nog ergens in mijn kelder ligt.quote:Op maandag 9 juli 2012 10:17 schreef _aurum_ het volgende:
Chronicles of Amber, 10 delig fantasyboek en ik ben bij deel 9 ofzo
Ik vond je O wel héél minimaal, maar toen zag ik dat je eerste T eigenlijk je ontbijt is en je dat schaaltje magere yoghurt alleen neemt omdat je toch iets wilt hebben voor het sporten. Klopt dat? In dat geval zou je nog best een 'echte' T kunnen nemen tussen ontbijt en lunch. Voor de rest geen commentaarquote:Op maandag 9 juli 2012 09:20 schreef Mixende_match het volgende:
Moge iedereen! Was aan t bijlezen, krijg echt zin om op vakantie te gaan! NY lijkt mij ook echt tof!
Weet verder niet alles meer wat ik wou typen![]()
Lijstje dan maar/
O: mag yoghurt, klein schaaltje
S jillian
T: mag yoghurt met muesli en kiwi
L: omelet met paprika en ui op geroosterd volk brood
T: worteltjes (moet ik nog wel ff kopen)
D: ik denk: Kipfilet met gerookte bacon en mozerella, aardappeltjes en courgette.
T: wat cashewnootjes?
Comments?
Ah da's dus een aanrader als ik weer door m'n boeken heen ben?quote:Op maandag 9 juli 2012 10:17 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Chronicles of Amber, 10 delig fantasyboek en ik ben bij deel 9 ofzo
koop gewoon een e-readerquote:Op maandag 9 juli 2012 10:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ah da's dus een aanrader als ik weer door m'n boeken heen ben?Is het ergens mee te vergelijken qua stijl?
Ik ben nu bijna klaar met Anansi Boys van Neil Gaiman, daarna heb ik nog Eating Animals van Jonathan Safran Foer liggen en Michael Chabon's The Amazing Adventures of Kavalier and Clay.
Boeken
Misschien moet ik voor ik meer boeken ga kopen eerst maar eens een nieuwe boekenkast kopen...
Jup, O idd om iets te nemen voor t sportenquote:Op maandag 9 juli 2012 10:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond je O wel héél minimaal, maar toen zag ik dat je eerste T eigenlijk je ontbijt is en je dat schaaltje magere yoghurt alleen neemt omdat je toch iets wilt hebben voor het sporten. Klopt dat? In dat geval zou je nog best een 'echte' T kunnen nemen tussen ontbijt en lunch. Voor de rest geen commentaar![]()
(behalve dan dat het mozzarella is)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~ Bonito La Risa ~
ik kan 'm nergens mee vergelijken, maar het is net een soort van actiefilm in een boek met fantasy shizzle erbijquote:Op maandag 9 juli 2012 10:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ah da's dus een aanrader als ik weer door m'n boeken heen ben?Is het ergens mee te vergelijken qua stijl?
Ik ben nu bijna klaar met Anansi Boys van Neil Gaiman, daarna heb ik nog Eating Animals van Jonathan Safran Foer liggen en Michael Chabon's The Amazing Adventures of Kavalier and Clay.
Boeken
Misschien moet ik voor ik meer boeken ga kopen eerst maar eens een nieuwe boekenkast kopen...
ik heb eigenlijk nog maar 1 keer braaf een e-book gekocht...quote:Op maandag 9 juli 2012 10:37 schreef Novem het volgende:
Ruim een jaar geleden gekeken naar een e-reader, maar toen viel het me op dat lang niet alle boeken een e-versie hebben, is dat nog steeds zo?
Echte boeken in een kast zijn toch wel veel leuker vind ik![]()
Maar wij hebben dan ook honderden cd's, dvd's en blu-rays
(en ook heel veel spul via nieuwsgroepen)
Ik vind tegenwoordig best veel e-versies van boeken. Zeker als je Engelstalig leest en via Amazon bestelt. Nederlandstalig ligt aan het genre. Veel thrillers en literatuur wel, maar non-fictie is lastiger.quote:Op maandag 9 juli 2012 10:37 schreef Novem het volgende:
Ruim een jaar geleden gekeken naar een e-reader, maar toen viel het me op dat lang niet alle boeken een e-versie hebben, is dat nog steeds zo?
Echte boeken in een kast zijn toch wel veel leuker vind ik![]()
Maar wij hebben dan ook honderden cd's, dvd's en blu-rays
(en ook heel veel spul via nieuwsgroepen)
Jamaarquote:
Zou je mij eens wat info kunnen pm-en daarover? Heb wel een en ander gezocht maar kom niet echt aan recente boeken zeg maarquote:Op maandag 9 juli 2012 10:44 schreef Skoap het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk nog maar 1 keer braaf een e-book gekocht...
Verder heb ik dus weet ik hoeveel boeken gedownload via nieuwsgroepen en dat vind ik dus behoorlijk ideaal
Ik zou nog iets van zuivel doen na je D, kwark met fruit ofzo.quote:Op maandag 9 juli 2012 08:58 schreef Quinazoline het volgende:
Goedemorgen!
Ik kom ook weer wat lijstjes posten:
Zondag
O: 2 bth met 1 eitje
L: 4 bth met kaas/tomaat/ham (tosti's)
T: glas sinaasappelsap
D: Mexicaanse bonensalade
B: tussendoor wat pushups en dingen met gewichtjes gedaan
Vandaag:
O: blauwe bessen, yoghurt, muesli
T: appel
L: 3 bth houmous
T: gegrilde courgette
D: sushi![]()
Commentaar blijft erg welkom!
Nou ja geen volwaardige, maar als T na 4 boterhammen als lunch en een pannenkoek met dulce de leche (wat volgens mij echt een kcalbom is), kwark met korenvlokken en een cracker en een koffie verkeerd als ontbijt vind ik het echt een grote T.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:56 schreef Novem het volgende:
Vind je een banaan en 3 crackers echt lunch? Ik zou het er iig niet op trekken
Het is idd wel veel eten, maar als het echt maar rond de 2000 kcals uitkomt wel prima, vond het ook meer lijken.
Haha zo herkenbaarquote:Op maandag 9 juli 2012 12:02 schreef Novem het volgende:
Eens hoor, ben benieuwd wat een andere kcal teller ervan zegt wel.
Hongerklop heb ik trouwens ook last van als ik thuiskom, moet het eerste wat ik dan zie opvreten gewoon
Dit. Mijn man heeft de Kindl en is daar heel erg gelukkig mee.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik haal tegenwoordig vooral boeken bij de Kringloopwinkel. Voor 50 cent of een euro heb je een boek.![]()
Ik ben dan ook van plan om alleen e-books te kopen die ik niet per se in de kast hoef te hebben. Dingen die ik toch niet van plan ben te herlezen. Scheelt een hoop kastruimte denk ik en tripjes naar de biebquote:Op maandag 9 juli 2012 11:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jamaarboeken
Van papier, met kekke kaftjes enzo!
En met volume
![]()
Ik snap dat het ideaal kan wezen maar ik vind echte boeken veel tofferderderder.
Je hebt wel een punt hoor, maar ik probeer vooral te voorkomen dat ik thuis gelijk enorm ga lopen snaaien omdat ik echt wat moet eten.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:51 schreef Perruche het volgende:
Henk, ik vind het eigenlijk best veel eten, vooral je tweede T is eigenlijk gewoon een lunch! Maar wel gezond allemaal, en beter veel gezond eten dan weinig ongezond.
Nou ja, ze zeggen officieel om de 6 jaar/60.000 km, maar er is nog lang geen 60.000 mee gereden de afgelopen 6 jaar, dus t hoeft pas over ca.anderhalf jaar. Ik hoop dat ik tegen die tijd misschien wel geld heb gespaard voor een nieuwer autootje. Als t goed is werkt J. dan inmiddels ook.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:47 schreef the85mc het volgende:
Hongerklop als je thuiskomt :s ? Bedoelen jullie niet gewoon trek?
Ik krijg hongerklop na 45 km fietsen, dan krijg ik de pedalen echt niet meer rond omdat alle glycogeen en suikers in mn lichaam op zijn..
Dat scheelt kwak! En distributieriem vervangen (doe ook gelijk de waterpomp dan) is echt duur. Het loont om bij verschillende garages een offerte te vragen.. Kan zomaar paar honderd schelen. Bij mijne zou het 1200 kosten, uiteindelijk zelf gedaan met handige vriend, qua onderdelen en met nieuwe olie kostte het nog geen 200..
Toen ik nog in de binnenstad van A'dam werkte, was ik vaak laat thuis. Als ik dan niet onderweg nog wat te eten had, moest ik het laatste stukje fietsen ook echt met trillende, slappe beentjes doen.. Naar gevoel!quote:Op maandag 9 juli 2012 13:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb dat echt zo vaak gehad, die hongerklop. Dan fietste ik 20 km naar huis aan het einde van de dag en kreeg ik zoveel honger, dat ik de laatste 10 km niets anders meer kon dan fantaseren over wat ik allemaal wel niet kon gaan eten.
En dat waren geen gezonde dingen.
60.000 is echt weinig, al verschilt het per type auto. Bij mijne is het om de 120.000. Laat je niet door zo'n autoverkoper/gladjakker oplichten..quote:Op maandag 9 juli 2012 12:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Nou ja, ze zeggen officieel om de 6 jaar/60.000 km, maar er is nog lang geen 60.000 mee gereden de afgelopen 6 jaar, dus t hoeft pas over ca.anderhalf jaar. Ik hoop dat ik tegen die tijd misschien wel geld heb gespaard voor een nieuwer autootje. Als t goed is werkt J. dan inmiddels ook.
quote:Op maandag 9 juli 2012 13:14 schreef Nallie het volgende:
http://www.happyplace.com(...)onses-from-children/
Hilarisch
hm, t is een nette garage hoor. Klein dorp, mijn ouders komen er al jaren. Ze proberen vaak de goedkoopste oplossing te vinden (bumper lijmen ipv vervangen voor 600 euro) etc. Ze wisselen nu ook mijn banden om (voor en achter) zodat ze nog even meekunnen enzo...quote:Op maandag 9 juli 2012 13:19 schreef the85mc het volgende:
[..]
60.000 is echt weinig, al verschilt het per type auto. Bij mijne is het om de 120.000. Laat je niet door zo'n autoverkoper/gladjakker oplichten..
En hongerklop: zoals jullie het omschrijven klinkt het idd als hongerklop.. Ik kende dat niet tot in fanatieker ging MTBen.. Met hongerklop kan ik echt niks meer, mn hoofd wil nog wel, maar mn lichaam doet niet meer mee dan.
Van autos heb ik geen verstand, maaruh, wut?quote:Op maandag 9 juli 2012 13:22 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
en hongerklop/te lage bloedsuiker: ik word dan aggressief. echt aggressief. wil met dingen gooien en scheld mensen uit enzo.
jaquote:Op maandag 9 juli 2012 13:23 schreef Nallie het volgende:
[..]
Doorklikken naar de andere 'notes' is ook tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |