Als ze de OP hadden gelezen wisten ze ook dat ik 16 was en dus geen auto mag besturenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:22 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
[..]
Anders lees je het topic. Het is hier geen ONZ. Ophoeren.
Nja, als ik met vreemde erin zit dan maakt het me niet veel uit. Maar ik zit liever niet met mijn wiskundeleraar 's avonds naakt in de sauna en de dag erna weer in de wiskundeklasquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:26 schreef Angel-Joy het volgende:
Schaam jij je?
Gewoon lekker naakt, en anders eventueel een klein handdoekje over jouw schoot?
Dus? Ik reageerde voor mijzelf.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:27 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Als ze de OP hadden gelezen wisten ze ook dat ik 16 was en dus geen auto mag besturen
volgens mij mag een handoekje wel hoor...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:28 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Nja, als ik met vreemde erin zit dan maakt het me niet veel uit. Maar ik zit liever niet met mijn wiskundeleraar 's avonds naakt in de sauna en de dag erna weer in de wiskundeklasZo raar is dat toch niet?
Nouja, als jij dat vindt, is begrijpelijk.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:28 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Nja, als ik met vreemde erin zit dan maakt het me niet veel uit. Maar ik zit liever niet met mijn wiskundeleraar 's avonds naakt in de sauna en de dag erna weer in de wiskundeklasZo raar is dat toch niet?
je gaat toch niet zo in een sauna zittenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
volgens mij mag een handoekje wel hoor...
[ afbeelding ]
Ik ben in een flauwe bui en moest lachenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:42 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Ik ben meer dan eens bekenden tegen gekomen in de sauna. De eerste keer is dat raar, daarna zeg je gewoon gedag en ga je verder met je ding.
Die ander is daar ook naakt.
Een beetje inkopper is het ook wel...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben in een flauwe bui en moest lachen![]()
OT: handdoekje is heel normaal volgens mij, je moet sowieso een handdoek meenemen om op te zitten toch (ik ben er nog nooit geweest, maar van horen zeggen).
Het gaat erom dat het ''mag''quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:48 schreef GalgenRad het volgende:
[..]
je gaat toch niet zo in een sauna zitten
wat die rechtse 2 meiden doen is correct, op haar handdoek zitten, in je nakie
Het is net als een naaktstrand... Als je jong en nieuw bent vinden ze het ook nog niet zo heel erg als je een broekje aanhoud....quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:00 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Een beetje inkopper is het ook wel...
Ik heb in al die jaren nog nooit iemand met een handdoek om zijn of haar middel zien zitten.
Ga fietsen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:27 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Als ze de OP hadden gelezen wisten ze ook dat ik 16 was en dus geen auto mag besturen
Zo'n zweethok is goed voor je poriën hoor! en naakt is niet verplicht, je mag een handdoek om.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:55 schreef Kola het volgende:
[..]
Ik ga sowieso niet zo'n zweethok in hoor, ben gewoon benieuwd waarom ze dat verplichten.
Ik heb een perfecte huid. Ja maar met een handdoek omzitten is ook weer zoiets.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:59 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Zo'n zweethok is goed voor je poriën hoor! en naakt is niet verplicht, je mag een handdoek om.
Ik laat mijn lul aan maar een paar mensen zien!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:01 schreef Kola het volgende:
[..]
Ik heb een perfecte huid. Ja maar met een handdoek omzitten is ook weer zoiets.
Hé ladyboy ik vraag ook niet of jij een probleem hebt om die bloedlul van je aan jan en alleman te laten zien, ik vraag alleen waarom ze moeilijk doen over badkleding in de sauna.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:06 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik laat mijn lul aan maar een paar mensen zien!
1-mijn vriendin
2- mensen bij het sporten (douchen verplicht)
3- onbekenden
Ik laat mijn lul alleen in een sauna zien als ik echt niemand ken min de bovenstaande.
en mijn familie kan optiefen.
Ik heb trouwens een sauna thuis dus zo een probleem kan ik er niet van maken.
Verschillende redenen die genoemd worden. De Skandinaviers vinden het simpelweg smerig. Het hout van de sauna neemt veel vocht op, en als mensen in "vieze" badkleding op het hout gaan lopen zweten, wordt de sauna zelf onhygienisch. Door op een schone handdoek te zitten, neem je dat effect een beetje weg. Tevens heb je met goedkope badkleding altijd nog het risico dat het in contact met de hete bankjes dingen licht schroeien. Als laatste neemt elke bedekking van je lichaam het effect van de sauna weg. Je huid moet in contact staan met de hete, vochtige lucht om goed te zweten.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:58 schreef MrBaas het volgende:
Ik begrijp ook niet waarom je geen zwembroek aan mag doen in de sauna als je toch op een handdoek ligt, weet iemand waarom het niet mag?
Sauna bankjes worden niet heet.... want van Abachi hout gemaakt.. (Heb m'n sauna net af)quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:29 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Verschillende redenen die genoemd worden. De Skandinaviers vinden het simpelweg smerig. Het hout van de sauna neemt veel vocht op, en als mensen in "vieze" badkleding op het hout gaan lopen zweten, wordt de sauna zelf onhygienisch. Door op een schone handdoek te zitten, neem je dat effect een beetje weg. Tevens heb je met goedkope badkleding altijd nog het risico dat het in contact met de hete bankjes dingen licht schroeien. Als laatste neemt elke bedekking van je lichaam het effect van de sauna weg. Je huid moet in contact staan met de hete, vochtige lucht om goed te zweten.
Onzin. Als kind ging ik vaak genoeg met zwemkleding de sauna in, nooit een probleem geweest. Volgens mij zijn die sauna gangers gewoon fanatieke nudisten die dat aan iedereen willen opdringen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:43 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Sauna bankjes worden niet heet.... want van Abachi hout gemaakt.. (Heb m'n sauna net af)
Verder is (bad)kleding niet te doen omdat het de temperatuur van de sauna (=rond de 100C) aanneemt en je je dus verbrand..
Sieraden en andere tierelantijnen net zo...
(Op mijn bril zat geen coating meer toen ik uit de sauna kwam de eerste keer..)
Stap jij toch lekker in je (nylon)badpak in de sauna..... (zolang het niet mijn sauna is iig..)quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:56 schreef Kola het volgende:
[..]
Onzin. Als kind ging ik vaak genoeg met zwemkleding de sauna in, nooit een probleem geweest. Volgens mij zijn die sauna gangers gewoon fanatieke nudisten die dat aan iedereen willen opdringen.
Nee ik ga niet naar de sauna en heb er ook geen interesse in.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:16 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Stap jij toch lekker in je (nylon)badpak in de sauna..... (zolang het niet mijn sauna is iig..)
Eehm ja tuurlijk...quote:Op zondag 8 juli 2012 00:18 schreef Kola het volgende:
[..]
Nee ik ga niet naar de sauna en heb er ook geen interesse in.
Nee ik wil er niet heen ofzo. Naakt maakt mij verder ook niets uit. Ik vind het gewoon raar dat je zonder móet, dat was mijn vraag ook; waarom? En dan komen met zo'n non-argument als verbranden of zoiets, terwijl ik er vaak genoeg met bikini heb gezeten.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:22 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Eehm ja tuurlijk...je vraagt iets over een sauna waar je geen interesse in hebt..
Ligt waarschijnlijk aan de materiaalsoort dat (net) jij er geen last van had... Denk aan beugels maar ook aan nylon etc..quote:Op zondag 8 juli 2012 00:24 schreef Kola het volgende:
[..]
Nee ik wil er niet heen ofzo. Naakt maakt mij verder ook niets uit. Ik vind het gewoon raar dat je zonder móet, dat was mijn vraag ook; waarom? En dan komen met zo'n non-argument als verbranden of zoiets, terwijl ik er vaak genoeg met bikini heb gezeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:47 schreef MrBaas het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanmorgen naar de sauna gegaan bij de fitness. Eerst heb ik me in de gezamenlijke douche alleen gedoucht. Ik kreeg meteen een stijve dus ik begon al in paniek te raken. Ik ben vervolgens met een handdoek om naar de lege sauna gelopen en heb de handdoek daar neergelegd en ben er op gaan liggen. Na 10 minuten toen ik de sauna uit wilde had ik nog steeds een boner. Ben toen naar de koude douches gelopen waar gelukkig niemand was en heb me daar gedoucht. Extra lang omdat ik hoopte dat hij zou krimpen. Toen dit niet lukte besloot ik me maar even snel af te trekken aangezien er toch niemand was en in de hoop dat mijn erectie daarna zou verdwijnen. NIET DUS! Heb me nog 5 minuten gedoucht maar liep nog steeds met een halve erectie door de doucheruimte. Ben toen nog 10 minuten de sauna in geweest en heb me weer gedoucht alleen. Met een handdoek om liep ik naar de gezamenlijke kleedkamer waar gelukkig niemand was die me kon zien.
De sauna was best fijn alleen het feit dat ik de hele tijd met een boner zat/stond/lag vond ik niet zo leuk. Ik wil eigenlijk overmorgen weer maar ben bang dat ik weer de hele tijd met een harde rondloop![]()
16 is echt een kloteleeftijd op dat gebied heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het schijnt te helpen om grote spieren aan te spannen om zo het bloed daarheen te laten vloeien dus bijvoorbeeld je biceps aanspannen of beide benen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:09 schreef MrBaas het volgende:
Ik vond het behoorlijk kut en zie er best wel tegen op om woensdag weer te gaan
En op dat moment loopt de scheikundelerares binnenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:08 schreef NineteenOFour het volgende:
[..]
het schijnt te helpen om grote spieren aan te spannen om zo het bloed daarheen te laten vloeien dus bijvoorbeeld je biceps aanspannen of beide benen.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:47 schreef MrBaas het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanmorgen naar de sauna gegaan bij de fitness. Eerst heb ik me in de gezamenlijke douche alleen gedoucht. Ik kreeg meteen een stijve dus ik begon al in paniek te raken. Ik ben vervolgens met een handdoek om naar de lege sauna gelopen en heb de handdoek daar neergelegd en ben er op gaan liggen. Na 10 minuten toen ik de sauna uit wilde had ik nog steeds een boner. Ben toen naar de koude douches gelopen waar gelukkig niemand was en heb me daar gedoucht. Extra lang omdat ik hoopte dat hij zou krimpen. Toen dit niet lukte besloot ik me maar even snel af te trekken aangezien er toch niemand was en in de hoop dat mijn erectie daarna zou verdwijnen. NIET DUS! Heb me nog 5 minuten gedoucht maar liep nog steeds met een halve erectie door de doucheruimte. Ben toen nog 10 minuten de sauna in geweest en heb me weer gedoucht alleen. Met een handdoek om liep ik naar de gezamenlijke kleedkamer waar gelukkig niemand was die me kon zien.
De sauna was best fijn alleen het feit dat ik de hele tijd met een boner zat/stond/lag vond ik niet zo leuk. Ik wil eigenlijk overmorgen weer maar ben bang dat ik weer de hele tijd met een harde rondloop![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja uh nogalquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:39 schreef MrBaas het volgende:
Het is trouwens best wel verkeerd om je af te trekken in een openbare douch, of niet ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |