abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 juli 2012 @ 16:20:56 #1
373352 MrBaas
Here's your boss
pi_113894266
Het lijkt me leuk om eenmaal per week naar de sauna te gaan, aangezien ik het gratis kan doen bij de fitness.
Ik heb een brief meegekregen waarop staat dat je moet gaan zitten of liggen op je handdoek en niet het hout mag aanraken. Badkleding is ook verboden.
Nu ben ik 16 jaar oud en zit nog op school.Ik heb geen zin om daar in mijn nakie te gaan zitten om dan opeens mijn scheikundelerares ( :9~ ) tegen te komen of een andere bekende. Wat is de normale gang van zaken in een sauna? Kan ik gewoon een handdoek om mijn middel dragen of wordt zoiets beschouwd als raar?
pi_113894306
Zijn er geen gescheiden sauna's ? Mannen/vrouwen?
Zo was het bij ons op de sportschool, in de mannen kleedkamer een en in de vrouwen kleedkamer ook een.
Verder is het niet gebruikelijk om jezelf te bedekken in een sauna.
pi_113894330
Oeps, ik reageerde weer eens impulsief op de TT.

Maar neem gewoon je handdoek mee, verder niet teveel druk om maken. In het ergste geval ziet misschien iemand per ongeluk je piemel. Daar hoef je je (hopelijk :')) niet voor te schamen, toch?
pi_113894400
Schaam jij je?
Gewoon lekker naakt, en anders eventueel een klein handdoekje over jouw schoot?
pi_113894401
Maar serieus wat wil je met de sauna bereiken?
  zaterdag 7 juli 2012 @ 16:27:12 #6
373352 MrBaas
Here's your boss
pi_113894420
quote:
13s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 16:22 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

[..]

Anders lees je het topic. Het is hier geen ONZ. Ophoeren.
Als ze de OP hadden gelezen wisten ze ook dat ik 16 was en dus geen auto mag besturen ;(
  zaterdag 7 juli 2012 @ 16:28:22 #7
373352 MrBaas
Here's your boss
pi_113894454
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 16:26 schreef Angel-Joy het volgende:
Schaam jij je?
Gewoon lekker naakt, en anders eventueel een klein handdoekje over jouw schoot?
Nja, als ik met vreemde erin zit dan maakt het me niet veel uit. Maar ik zit liever niet met mijn wiskundeleraar 's avonds naakt in de sauna en de dag erna weer in de wiskundeklas :P Zo raar is dat toch niet?
pi_113894470
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 16:27 schreef MrBaas het volgende:

[..]

Als ze de OP hadden gelezen wisten ze ook dat ik 16 was en dus geen auto mag besturen ;(
Dus? Ik reageerde voor mijzelf.
  zaterdag 7 juli 2012 @ 16:29:38 #9
373352 MrBaas
Here's your boss
pi_113894491
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 16:28 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Dus? Ik reageerde voor mijzelf.
Ah, zo :)
pi_113894513
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 16:28 schreef MrBaas het volgende:

[..]

Nja, als ik met vreemde erin zit dan maakt het me niet veel uit. Maar ik zit liever niet met mijn wiskundeleraar 's avonds naakt in de sauna en de dag erna weer in de wiskundeklas :P Zo raar is dat toch niet?
volgens mij mag een handoekje wel hoor...

pi_113894523
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 16:28 schreef MrBaas het volgende:

[..]

Nouja, als jij dat vindt, is begrijpelijk.
Gaan er leraren erheen dan?
En zijn de sauna's niet gescheiden :?
Leg gewoon lekker een handdoek over jouw piemeltje, problem solved.
pi_113894900
Ik ben meer dan eens bekenden tegen gekomen in de sauna. De eerste keer is dat raar, daarna zeg je gewoon gedag en ga je verder met je ding.

Die ander is daar ook naakt ;).
  zaterdag 7 juli 2012 @ 16:48:49 #13
361746 GalgenRad
Opgegroeid voor ..
pi_113895128
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 16:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

volgens mij mag een handoekje wel hoor...

[ afbeelding ]
je gaat toch niet zo in een sauna zitten :')

wat die rechtse 2 meiden doen is correct, op haar handdoek zitten, in je nakie
oooh oooh Den haag
  Moderator zaterdag 7 juli 2012 @ 16:56:42 #14
9859 crew  Karina
Woman
pi_113895385
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 16:42 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Ik ben meer dan eens bekenden tegen gekomen in de sauna. De eerste keer is dat raar, daarna zeg je gewoon gedag en ga je verder met je ding.

Die ander is daar ook naakt ;).
Ik ben in een flauwe bui en moest lachen :@

OT: handdoekje is heel normaal volgens mij, je moet sowieso een handdoek meenemen om op te zitten toch (ik ben er nog nooit geweest, maar van horen zeggen).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 7 juli 2012 @ 16:57:48 #15
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_113895425
Als je voor het eerst gaat is het helemaal geen probleem om een handdoekje om je middel te doen...
(dat doe je toch meestal wel als je buiten de sauna rondloopt) en als je eenmaal een plekje gevonden hebt waar je relaxed zit, dan is het ook maar een halve seconde nadenken om het handdoekje onder je neer te leggen en languit te gaan liggen... (al die andere figuren in de sauna zijn net mensen)
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_113895547
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 16:56 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik ben in een flauwe bui en moest lachen :@

OT: handdoekje is heel normaal volgens mij, je moet sowieso een handdoek meenemen om op te zitten toch (ik ben er nog nooit geweest, maar van horen zeggen).
Een beetje inkopper is het ook wel...

Ik heb in al die jaren nog nooit iemand met een handdoek om zijn of haar middel zien zitten.
pi_113895599
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 16:48 schreef GalgenRad het volgende:

[..]

je gaat toch niet zo in een sauna zitten :')

wat die rechtse 2 meiden doen is correct, op haar handdoek zitten, in je nakie
Het gaat erom dat het ''mag''

wat kan jou dat nou schelen of iets ''correct'' is of niet :')

Die jongen gaat voor de eerste keer, nou na de 10e keer slingert hij die handdoek misschien wel over zijn schouder , weetjijveel
  zaterdag 7 juli 2012 @ 17:03:16 #18
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_113895646
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 17:00 schreef Dieter_Dengler het volgende:

[..]

Een beetje inkopper is het ook wel...

Ik heb in al die jaren nog nooit iemand met een handdoek om zijn of haar middel zien zitten.
Het is net als een naaktstrand... Als je jong en nieuw bent vinden ze het ook nog niet zo heel erg als je een broekje aanhoud....
  zaterdag 7 juli 2012 @ 17:04:40 #19
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_113895690
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 16:27 schreef MrBaas het volgende:

[..]

Ga fietsen.
pi_113897482
Nog nooit op een naaktstrand geweest ts? ;)
pi_113897554
Naakt verplicht? Waarom. :N
pi_113897625
quote:
12s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 17:52 schreef Kola het volgende:
Naakt verplicht? Waarom. :N
Doe niet zo preuts zeg!
pi_113897654
quote:
13s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 17:54 schreef AppelCake het volgende:

[..]

Doe niet zo preuts zeg!
Ik ga sowieso niet zo'n zweethok in hoor, ben gewoon benieuwd waarom ze dat verplichten.
  zaterdag 7 juli 2012 @ 17:58:08 #24
373352 MrBaas
Here's your boss
pi_113897743
Ik begrijp ook niet waarom je geen zwembroek aan mag doen in de sauna als je toch op een handdoek ligt, weet iemand waarom het niet mag?
pi_113897760
quote:
12s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 17:55 schreef Kola het volgende:

[..]

Ik ga sowieso niet zo'n zweethok in hoor, ben gewoon benieuwd waarom ze dat verplichten.
Zo'n zweethok is goed voor je poriën hoor! en naakt is niet verplicht, je mag een handdoek om. :{
pi_113897836
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 17:59 schreef AppelCake het volgende:

[..]

Zo'n zweethok is goed voor je poriën hoor! en naakt is niet verplicht, je mag een handdoek om. :{
Ik heb een perfecte huid. Ja maar met een handdoek omzitten is ook weer zoiets.
pi_113897986
quote:
12s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 18:01 schreef Kola het volgende:

[..]

Ik heb een perfecte huid. Ja maar met een handdoek omzitten is ook weer zoiets.
Ik laat mijn lul aan maar een paar mensen zien!

1-mijn vriendin
2- mensen bij het sporten (douchen verplicht)
3- onbekenden

Ik laat mijn lul alleen in een sauna zien als ik echt niemand ken min de bovenstaande.
en mijn familie kan optiefen. :*

Ik heb trouwens een sauna thuis dus zo een probleem kan ik er niet van maken.
pi_113898159
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 18:06 schreef AppelCake het volgende:

[..]

Ik laat mijn lul aan maar een paar mensen zien!

1-mijn vriendin
2- mensen bij het sporten (douchen verplicht)
3- onbekenden

Ik laat mijn lul alleen in een sauna zien als ik echt niemand ken min de bovenstaande.
en mijn familie kan optiefen. :*

Ik heb trouwens een sauna thuis dus zo een probleem kan ik er niet van maken.
Hé ladyboy ik vraag ook niet of jij een probleem hebt om die bloedlul van je aan jan en alleman te laten zien, ik vraag alleen waarom ze moeilijk doen over badkleding in de sauna.
pi_113906625
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 17:58 schreef MrBaas het volgende:
Ik begrijp ook niet waarom je geen zwembroek aan mag doen in de sauna als je toch op een handdoek ligt, weet iemand waarom het niet mag?
Verschillende redenen die genoemd worden. De Skandinaviers vinden het simpelweg smerig. Het hout van de sauna neemt veel vocht op, en als mensen in "vieze" badkleding op het hout gaan lopen zweten, wordt de sauna zelf onhygienisch. Door op een schone handdoek te zitten, neem je dat effect een beetje weg. Tevens heb je met goedkope badkleding altijd nog het risico dat het in contact met de hete bankjes dingen licht schroeien. Als laatste neemt elke bedekking van je lichaam het effect van de sauna weg. Je huid moet in contact staan met de hete, vochtige lucht om goed te zweten.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
  zaterdag 7 juli 2012 @ 23:43:39 #30
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_113909652
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 22:29 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Verschillende redenen die genoemd worden. De Skandinaviers vinden het simpelweg smerig. Het hout van de sauna neemt veel vocht op, en als mensen in "vieze" badkleding op het hout gaan lopen zweten, wordt de sauna zelf onhygienisch. Door op een schone handdoek te zitten, neem je dat effect een beetje weg. Tevens heb je met goedkope badkleding altijd nog het risico dat het in contact met de hete bankjes dingen licht schroeien. Als laatste neemt elke bedekking van je lichaam het effect van de sauna weg. Je huid moet in contact staan met de hete, vochtige lucht om goed te zweten.
Sauna bankjes worden niet heet.... want van Abachi hout gemaakt.. (Heb m'n sauna net af)

Verder is (bad)kleding niet te doen omdat het de temperatuur van de sauna (=rond de 100C) aanneemt en je je dus verbrand..
Sieraden en andere tierelantijnen net zo...
(Op mijn bril zat geen coating meer toen ik uit de sauna kwam de eerste keer.. :') )
pi_113910250
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 23:43 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Sauna bankjes worden niet heet.... want van Abachi hout gemaakt.. (Heb m'n sauna net af)

Verder is (bad)kleding niet te doen omdat het de temperatuur van de sauna (=rond de 100C) aanneemt en je je dus verbrand..
Sieraden en andere tierelantijnen net zo...
(Op mijn bril zat geen coating meer toen ik uit de sauna kwam de eerste keer.. :') )
Onzin. Als kind ging ik vaak genoeg met zwemkleding de sauna in, nooit een probleem geweest. Volgens mij zijn die sauna gangers gewoon fanatieke nudisten die dat aan iedereen willen opdringen.
  zondag 8 juli 2012 @ 00:16:53 #32
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_113911086
quote:
12s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 23:56 schreef Kola het volgende:

[..]

Onzin. Als kind ging ik vaak genoeg met zwemkleding de sauna in, nooit een probleem geweest. Volgens mij zijn die sauna gangers gewoon fanatieke nudisten die dat aan iedereen willen opdringen.
Stap jij toch lekker in je (nylon)badpak in de sauna..... (zolang het niet mijn sauna is iig..)
pi_113911149
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 00:16 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Stap jij toch lekker in je (nylon)badpak in de sauna..... (zolang het niet mijn sauna is iig..)
Nee ik ga niet naar de sauna en heb er ook geen interesse in.
  zondag 8 juli 2012 @ 00:22:02 #34
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_113911277
quote:
12s.gif Op zondag 8 juli 2012 00:18 schreef Kola het volgende:

[..]

Nee ik ga niet naar de sauna en heb er ook geen interesse in.
Eehm ja tuurlijk... :') je vraagt iets over een sauna waar je geen interesse in hebt.. :?
pi_113911374
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 00:22 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Eehm ja tuurlijk... :') je vraagt iets over een sauna waar je geen interesse in hebt.. :?
Nee ik wil er niet heen ofzo. Naakt maakt mij verder ook niets uit. Ik vind het gewoon raar dat je zonder móet, dat was mijn vraag ook; waarom? En dan komen met zo'n non-argument als verbranden of zoiets, terwijl ik er vaak genoeg met bikini heb gezeten.
  zondag 8 juli 2012 @ 00:36:06 #36
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_113911741
quote:
12s.gif Op zondag 8 juli 2012 00:24 schreef Kola het volgende:

[..]

Nee ik wil er niet heen ofzo. Naakt maakt mij verder ook niets uit. Ik vind het gewoon raar dat je zonder móet, dat was mijn vraag ook; waarom? En dan komen met zo'n non-argument als verbranden of zoiets, terwijl ik er vaak genoeg met bikini heb gezeten.
Ligt waarschijnlijk aan de materiaalsoort dat (net) jij er geen last van had... Denk aan beugels maar ook aan nylon etc..
Bovendien houd zwemkleding geen of weinig vocht vast en drup je dus de hele sauna onder als je geen handdoek meeneemt.. (nogal onhygiënisch voor een openbare plek dus..)
  zondag 8 juli 2012 @ 01:07:27 #37
361746 GalgenRad
Opgegroeid voor ..
pi_113912649
ik loop altijd met mijn (30cm lang, dm me voor een afspraak) dikke bokito door de sauna

geen vrouw die mij daar op aan durft te spreken
oooh oooh Den haag
  dinsdag 17 juli 2012 @ 13:47:41 #38
373352 MrBaas
Here's your boss
pi_114314447
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
Vanmorgen naar de sauna gegaan bij de fitness. Eerst heb ik me in de gezamenlijke douche alleen gedoucht. Ik kreeg meteen een stijve dus ik begon al in paniek te raken. Ik ben vervolgens met een handdoek om naar de lege sauna gelopen en heb de handdoek daar neergelegd en ben er op gaan liggen. Na 10 minuten toen ik de sauna uit wilde had ik nog steeds een boner. Ben toen naar de koude douches gelopen waar gelukkig niemand was en heb me daar gedoucht. Extra lang omdat ik hoopte dat hij zou krimpen. Toen dit niet lukte besloot ik me maar even snel af te trekken aangezien er toch niemand was en in de hoop dat mijn erectie daarna zou verdwijnen. NIET DUS! Heb me nog 5 minuten gedoucht maar liep nog steeds met een halve erectie door de doucheruimte. Ben toen nog 10 minuten de sauna in geweest en heb me weer gedoucht alleen. Met een handdoek om liep ik naar de gezamenlijke kleedkamer waar gelukkig niemand was die me kon zien.

De sauna was best fijn alleen het feit dat ik de hele tijd met een boner zat/stond/lag vond ik niet zo leuk. Ik wil eigenlijk overmorgen weer maar ben bang dat ik weer de hele tijd met een harde rondloop :( :( :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_114314645
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 13:47 schreef MrBaas het volgende:
Vanmorgen naar de sauna gegaan bij de fitness. Eerst heb ik me in de gezamenlijke douche alleen gedoucht. Ik kreeg meteen een stijve dus ik begon al in paniek te raken. Ik ben vervolgens met een handdoek om naar de lege sauna gelopen en heb de handdoek daar neergelegd en ben er op gaan liggen. Na 10 minuten toen ik de sauna uit wilde had ik nog steeds een boner. Ben toen naar de koude douches gelopen waar gelukkig niemand was en heb me daar gedoucht. Extra lang omdat ik hoopte dat hij zou krimpen. Toen dit niet lukte besloot ik me maar even snel af te trekken aangezien er toch niemand was en in de hoop dat mijn erectie daarna zou verdwijnen. NIET DUS! Heb me nog 5 minuten gedoucht maar liep nog steeds met een halve erectie door de doucheruimte. Ben toen nog 10 minuten de sauna in geweest en heb me weer gedoucht alleen. Met een handdoek om liep ik naar de gezamenlijke kleedkamer waar gelukkig niemand was die me kon zien.

De sauna was best fijn alleen het feit dat ik de hele tijd met een boner zat/stond/lag vond ik niet zo leuk. Ik wil eigenlijk overmorgen weer maar ben bang dat ik weer de hele tijd met een harde rondloop :( :( :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
16 is echt een kloteleeftijd op dat gebied he :P
pi_114314677
Dit verhaal _O_
  dinsdag 17 juli 2012 @ 16:09:27 #41
373352 MrBaas
Here's your boss
pi_114320321
Ik vond het behoorlijk kut en zie er best wel tegen op om woensdag weer te gaan :(
pi_114321425
haha _O_
  dinsdag 17 juli 2012 @ 17:08:23 #43
377256 NineteenOFour
Silence was here!
pi_114322621
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 16:09 schreef MrBaas het volgende:
Ik vond het behoorlijk kut en zie er best wel tegen op om woensdag weer te gaan :(
het schijnt te helpen om grote spieren aan te spannen om zo het bloed daarheen te laten vloeien dus bijvoorbeeld je biceps aanspannen of beide benen.
Sometimes noise is just your mind.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 17:17:11 #44
319979 Fok-it
All is well
pi_114322927
Je kan toch trouwens naar dagen waar iedereen speciaal badkleding aan doet naar de sauna? Ik zou dat ook doen hoor, heb er totaal geen behoefte aan om in mijn nakie daar te gaan staan :')
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_114323444
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 17:08 schreef NineteenOFour het volgende:

[..]

het schijnt te helpen om grote spieren aan te spannen om zo het bloed daarheen te laten vloeien dus bijvoorbeeld je biceps aanspannen of beide benen.
En op dat moment loopt de scheikundelerares binnen
pi_114323589
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 13:47 schreef MrBaas het volgende:

SPOILER
_O_
  dinsdag 17 juli 2012 @ 17:39:38 #47
373352 MrBaas
Here's your boss
pi_114323703
Het is trouwens best wel verkeerd om je af te trekken in een openbare douch, of niet ? :P
  dinsdag 17 juli 2012 @ 17:44:29 #48
319979 Fok-it
All is well
pi_114323895
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 17:39 schreef MrBaas het volgende:
Het is trouwens best wel verkeerd om je af te trekken in een openbare douch, of niet ? :P
Ja uh nogal :')
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')