Als ze de OP hadden gelezen wisten ze ook dat ik 16 was en dus geen auto mag besturenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:22 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
[..]
Anders lees je het topic. Het is hier geen ONZ. Ophoeren.
Nja, als ik met vreemde erin zit dan maakt het me niet veel uit. Maar ik zit liever niet met mijn wiskundeleraar 's avonds naakt in de sauna en de dag erna weer in de wiskundeklasquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:26 schreef Angel-Joy het volgende:
Schaam jij je?
Gewoon lekker naakt, en anders eventueel een klein handdoekje over jouw schoot?
Dus? Ik reageerde voor mijzelf.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:27 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Als ze de OP hadden gelezen wisten ze ook dat ik 16 was en dus geen auto mag besturen
volgens mij mag een handoekje wel hoor...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:28 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Nja, als ik met vreemde erin zit dan maakt het me niet veel uit. Maar ik zit liever niet met mijn wiskundeleraar 's avonds naakt in de sauna en de dag erna weer in de wiskundeklasZo raar is dat toch niet?
Nouja, als jij dat vindt, is begrijpelijk.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:28 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Nja, als ik met vreemde erin zit dan maakt het me niet veel uit. Maar ik zit liever niet met mijn wiskundeleraar 's avonds naakt in de sauna en de dag erna weer in de wiskundeklasZo raar is dat toch niet?
je gaat toch niet zo in een sauna zittenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
volgens mij mag een handoekje wel hoor...
[ afbeelding ]
Ik ben in een flauwe bui en moest lachenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:42 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Ik ben meer dan eens bekenden tegen gekomen in de sauna. De eerste keer is dat raar, daarna zeg je gewoon gedag en ga je verder met je ding.
Die ander is daar ook naakt.
Een beetje inkopper is het ook wel...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben in een flauwe bui en moest lachen![]()
OT: handdoekje is heel normaal volgens mij, je moet sowieso een handdoek meenemen om op te zitten toch (ik ben er nog nooit geweest, maar van horen zeggen).
Het gaat erom dat het ''mag''quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:48 schreef GalgenRad het volgende:
[..]
je gaat toch niet zo in een sauna zitten
wat die rechtse 2 meiden doen is correct, op haar handdoek zitten, in je nakie
Het is net als een naaktstrand... Als je jong en nieuw bent vinden ze het ook nog niet zo heel erg als je een broekje aanhoud....quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:00 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Een beetje inkopper is het ook wel...
Ik heb in al die jaren nog nooit iemand met een handdoek om zijn of haar middel zien zitten.
Ga fietsen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:27 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Als ze de OP hadden gelezen wisten ze ook dat ik 16 was en dus geen auto mag besturen
Zo'n zweethok is goed voor je poriën hoor! en naakt is niet verplicht, je mag een handdoek om.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:55 schreef Kola het volgende:
[..]
Ik ga sowieso niet zo'n zweethok in hoor, ben gewoon benieuwd waarom ze dat verplichten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |