SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door ikjijallebei op 07-07-2012 16:03:20 ]
Wellicht is het tijd.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:28 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Alweer een kinderfantasietje van ikjijallebei verpakt in veel tekst, onnodig moeilijke woorden en een totaal gebrek aan humor.
Goede samenvatting.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:28 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Alweer een kinderfantasietje van ikjijallebei verpakt in veel tekst, onnodig moeilijke woorden en een totaal gebrek aan humor.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:28 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Bannetjequote:
Niet meer. Hij opent alleen maar topics over hetzelfde onderwerp. Niet echt een boeiende TS meer.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:42 schreef eucalyptus het volgende:
Vanwaar al die negativiteit jongens, dit is grappig.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:45 schreef HSG het volgende:
[..]
Niet meer. Hij opent alleen maar topics over hetzelfde onderwerp. Niet echt een boeiende TS meer.
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:45 schreef HSG het volgende:
[..]
Niet meer. Hij opent alleen maar topics over hetzelfde onderwerp. Niet echt een boeiende TS meer.
Ik zeg het niet graag, maar jij hebt gelijk.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:28 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Staat FA zijn gelijk aan mensen met goedbedoelde pogingen de grond intrappen, want dat zie ik jou altijd doen. Je zou als geen ander moeten weten dat KLB bevolkt wordt door kuddedieren zonder eigen mening en met deze bash draag je bij aan het mislukken van het topic. Wat ik bedoel te zeggen is dat je dergelijke pogingen dient te bevorderen en met de macht die je hebt is dit topic al bij voorbaat gedoemd te mislukken.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:28 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Misschien moet je eens de reacties hier weer opnieuw gaan doorlezen. Overigens is het grappig om te zien dat je alleen op mij reageert.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:58 schreef ikjijallebei het volgende:
Jij wordt sowieso niet serieus genomen want jij bent het lulletje van FOK! heb ik gehoord.
say whut?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:26 schreef Klipnap het volgende:
Mooie schrijfstijl, ietwat een beetje langdradig.
Een samenvatting is gewenst.
Omdat ik FA ben mag ik mijn mening over een topic niet meer geven?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:12 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Staat FA zijn gelijk aan mensen met goedbedoelde pogingen de grond intrappen, want dat zie ik jou altijd doen. Je zou als geen ander moeten weten dat KLB bevolkt wordt door kuddedieren zonder eigen mening en met deze bash draag je bij aan het mislukken van het topic. Wat ik bedoel te zeggen is dat je dergelijke pogingen dient te bevorderen en met de macht die je hebt is dit topic al bij voorbaat gedoemd te mislukken.
Je moet dergelijke verhalen aanprijzen! Literatuur op fokquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:58 schreef Kola het volgende:
Nu weten we allemaal wel dat je een vriendin hebt.
Neequote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:16 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Je moet dergelijke verhalen aanprijzen! Literatuur op fok
Conversatieve. taalpuristenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:22 schreef LethalNinja het volgende:
Topic niet gelezen want er wordt gebruik gemaakt van "hossel", kanker toch op met dit soort klote taal.
Zoveel macht heeft opa bakkerbaard niet. Hij haatte mijn verhalen al toen ik ander half jaar geleden begon met schrijven, maar ik ben er nog steeds en het succes groeit!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:12 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Staat FA zijn gelijk aan mensen met goedbedoelde pogingen de grond intrappen, want dat zie ik jou altijd doen. Je zou als geen ander moeten weten dat KLB bevolkt wordt door kuddedieren zonder eigen mening en met deze bash draag je bij aan het mislukken van het topic. Wat ik bedoel te zeggen is dat je dergelijke pogingen dient te bevorderen en met de macht die je hebt is dit topic al bij voorbaat gedoemd te mislukken.
Jawel hoor, daardoor zie ik meteen dat dit dat niet is.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:18 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Jij kunt hoogstandjes niet waarderen!
Slap gelul en je weet het.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:12 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Technisch gezien moet jij neutraal blijven.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:54 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Omdat ik FA ben mag ik mijn mening over een topic niet meer geven?Wat een stom gelul.
*wink*quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:21 schreef Kola het volgende:
[..]
Jawel hoor, daardoor zie ik meteen dat dit dat niet is. [ afbeelding ]
Ik "moet" helemaal niets.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:26 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Technisch gezien moet jij neutraal blijven.
Fixedquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:30 schreef ALBUNDYHERE het volgende:
verzonnen topic
slechte schrijfstijl
saai verhaal
dom einde
geen samenvatting
resultaat:
vanaf dan wordt het gedoogdquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:37 schreef Gummiebeer het volgende:
Niet gelezen.
Maar ik zou ze neuken met 16
Bedankt ThaTim, zat te wachten op oa een reacite van jouquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:42 schreef ThaTim het volgende:
Trek het je niet aan TS, ik heb iig weer genoten.
Als je goed kunt lezen staan er ook positieve reacties bij. Ik quote jou omdat ik je een ontzettende levensfaler vind. Ben, met het schaamrood op de kaken, een beetje beniewd welke bosmongool er nou achter HSG zit.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:18 schreef HSG het volgende:
[..]
Misschien moet je eens de reacties hier weer opnieuw gaan doorlezen. Overigens is het grappig om te zien dat je alleen op mij reageert.Bovendien is het groot compliment vergeleken met jou.
Mooi, je drie vriendjes hebben hun lof uitgesproken, wat wil je nog meer? Je stelt je echt aan, alleen omdat niet iedereen jouw moeite kan waarderen. Zo gaat het in het echte leven ook.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:25 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Bedankt ThaTim, zat te wachten op oa een reacite van jou
je kan altijd op me rekenenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:25 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Bedankt ThaTim, zat te wachten op oa een reacite van jou
Zelfs FD in mijn topic, nu kan het niet meer stuk.quote:
Waar bemoei jij je in godsnaam mee? Rot een eind op kutwijf, ik heb geen 'levenslessen' nodig van je.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:30 schreef Kola het volgende:
[..]
Mooi, je drie vriendjes hebben hun lof uitgesproken, wat wil je nog meer? Je stelt je echt aan, alleen omdat niet iedereen jouw moeite kan waarderen. Zo gaat het in het echte leven ook.
Maar een beetje aandacht krijgen, bevestiging dat je nog goed in de markt ligt is altijd leuk, ik begrijp het.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:38 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Zelfs FD in mijn topic, nu kan het niet meer stuk.
Vind 16 een beetje jong ja.
Nou en ik geef ze gratis weg jij ondankbare slet.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:44 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je in godsnaam mee? Rot een eind op kutwijf, ik heb geen 'levenslessen' nodig van je.
Ik ben er niet zo'n fan van om bepaalde dingen in hoofdletters te schrijven ook vind ik dat jij iets te veel fulmineert wat het topic een beetje ordinair maakt.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:38 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Wat vind je van de OP Frank, normaliter zou je me meteen de grond in proberen te boren als er ook maar iets aan mankeert.
Jij bent nou niet echt een goed voorbeeld voor ons allen. En als je dan ook nog vrouwen gaat uitschelden ga ik me afvragen hoe jij ooit gaat slagen met "hosselen".quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:44 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je in godsnaam mee? Rot een eind op kutwijf, ik heb geen 'levenslessen' nodig van je.
Hou je bek, kankerkneus. Autisten als jou filter je er zo uit in het echt leven, onopvallend, nerderig en stil. Maar stiekem oh zo gefrustreerd, alleen niet de ballen hebben dat te uiten. Dan maar een internetforum bevuilen met je triestheid.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:58 schreef HSG het volgende:
[..]
Jij bent nou niet echt een goed voorbeeld voor ons allen. En als je dan ook nog vrouwen gaat uitschelden ga ik me afvragen hoe jij ooit gaat slagen met "hosselen".
Overigens valt er niks te slagen van een dooie als jij, want als alle topics 100% verzonnen zijn is het tijd dat je van je zolderkamer af komt.
Verzonnen reacties.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:12 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Hou je bek, kankerkneus. Autisten als jou filter je er zo uit in het echt leven, onopvallend, nerderig en stil. Maar stiekem oh zo gefrustreerd, alleen niet de ballen hebben dat te uiten. Dan maar een internetforum bevuilen met je triestheid.
Ik stel voor dat jij in kuttopics de TS gaat uitschelden, je bij je soort voegt en TS'en als ikjijallebei, hakuna en mij met rust laat. Veel plezier met 'verzonnen topics' roepen, dan ga ik nu plezier maken met mijn vrienden. Fijne avond.
Wil jij een koekje?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:17 schreef HSG het volgende:
[..]
Verzonnen reacties.En als je toch de held uit wilt hangen doe het dan goed i.p.v. mensen uit te schelden voor "kanker" of "autist" want door dit soort reacties geef je toch de indruk dat je het zelf bent. Bovendien zou ik het zo recht in je gezicht zeggen. Maar die kans lijkt mij onmogelijk omdat je zolderkamer moeilijk te vinden is. Bovendien ben jij een erg gefrustreerd mannetje. Praat er eens over.
Als ik eerlijk mag zijn nergens om.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:39 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Maar even serieus, waar maak jij je zo druk om?
Waarom loop je dan altijd zo te trollen, als je het loser topics vindt, lees ze gewoon niet en negeer ze.quote:
Eeuh omdat ze het zelf ook doen. Bovendien kijk hoe ze reageren als iemand het terug doet.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:52 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Waarom loop je dan altijd zo te trollen, als je het loser topics vindt, lees ze gewoon niet en negeer ze.
Door wat voor brilletje kijk jij? Dat getrol is de norm in KLBquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:52 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Waarom loop je dan altijd zo te trollen, als je het loser topics vindt, lees ze gewoon niet en negeer ze.
ik heb nog nooit in een topic van jou negatief gereageerd. Jij wel in mij.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:52 schreef HSG het volgende:
[..]
Eeuh omdat ze het zelf ook doen. Bovendien kijk hoe ze reageren als iemand het terug doet.
Trouwens.... ik trol bijna nooit.
Denk jijquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:55 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Door wat voor brilletje kijk jij? Dat getrol is de norm in KLB
Dat klopt, waarom weet ik niet meer wegens te lang geleden maar daar zit zeker een goede reden achter. Overigens heb ik verder geen problemen met jou.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:55 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
ik heb nog nooit in een topic van jou negatief gereageerd. Jij wel in mij.
Al had je wel problemen met mij, zou het me nog niet boeien.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:57 schreef HSG het volgende:
[..]
Dat klopt, waarom weet ik niet meer wegens te lang geleden maar daar zit zeker een goede reden achter. Overigens heb ik verder geen problemen met jou.
mooiquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:03 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Al had je wel problemen met mij, zou het me nog niet boeien.
Dit is niet mijn eerste account, met een andere zat ik nog een paar jaar op fok voor deze acc. Je hoeft mij dus niks uit te leggen. KLB 1.0 was een KLB waarin ik ook al actief was.. De tijd dat er nog tieten werden gepost zonder gezeur, dat elk topique een samenvatting had etc etc...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:56 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Denk jij, dat is allang niet meer klb groentje. Klb is verpauperd met quasi grappige mensen waarvan de reacties al achterhaald zijn en die in 2008 ook al gebruikt werden hier.
Dit soort dooddoenners, denk je nou echt dat die geloofwaardig zijn? Net zo ongeloofwaardig als mensen die iets zeggen van "het interesseert mij niet wat andere van mij vinden".. We zijn sociale wezens en elke vorm van interactie vinden in bepaalde mate interessant.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:03 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Al had je wel problemen met mij, zou het me nog niet boeien.
Van een persoon dat wat voorstelt interesseert het me wel. Van een virtuele internetnerd nietquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:09 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Dit soort dooddoenners, denk je nou echt dat die geloofwaardig zijn? Net zo ongeloofwaardig als mensen die iets zeggen van "het interesseert mij niet wat andere van mij vinden".. We zijn sociale wezens en elke vorm van interactie vinden in bepaalde mate interessant.
[ afbeelding ]
Dat zou zonde zijn idd, opa Bquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:14 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Kan het gebash over en weer nu afgelopen zijn? Zo niet dan zal ik me genoodzaakt voelen dit "pareltje" te sluiten en dat zou toch zonde zijn van dit prachtige stukje proza.
Een kinderhand is gauw gevuld.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:18 schreef Jachtgeweer het volgende:
Al die autisten hier
Is toch een pareltje van een verhaal of niet? Heb me er anders prima mee vermaakt.
Autistische azijnzeikerds_!
Is dat sarcastisch? Als je dit verhaal niet grappig vind, dan moet je echt even je humor na laten kijken.quote:
Alsof vrouwen semi- literatuur kunnen waarderenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:28 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Is dat sarcastisch? Als je dit verhaal niet grappig vind, dan moet je echt even je humor na laten kijken.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:00 schreef msigamer12 het volgende:
Als je een meid bent en je neemt met een jongen allemaal leuk he![]()
Maar als je elkaar dan 1 dag niet gezien hebt en je lees op twitter morge me liefste schatje weer zien na 1 dag niet zien mis him so
of ze zeggen hou van jou sgat
al wetende dat een relatie op 16 jarige leeftijd nooit lang duurt
Fucking ditquote:
Wat bazel jij allemaal?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:00 schreef msigamer12 het volgende:
Als je een meid bent en je neemt met een jongen allemaal leuk he![]()
Maar als je elkaar dan 1 dag niet gezien hebt en je lees op twitter morge me liefste schatje weer zien na 1 dag niet zien mis him so
of ze zeggen hou van jou sgat
al wetende dat een relatie op 16 jarige leeftijf nooit lang duurt
Nou dat je als 16 jarige een vriendin hebt en dan zegt ik mis je en zoquote:
Ja, maar wat heeft het met dit topic te maken?quote:Op zondag 8 juli 2012 11:11 schreef msigamer12 het volgende:
[..]
Nou dat je als 16 jarige een vriendin hebt en dan zegt ik mis je en zo
en ik hou van jou
terwijl ze weten dat een relatie op die leeftijd nooit lang duurt
Ik stel gewoon voor dat jij uit dit soort topics wegblijft. We zitten simpelweg gewoon niet op elkaar te wachten, trek je conclusies dan ook. Bij voorbaat dank.quote:
Die kutreacties komen niet uit de hemel vallen dus.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:06 schreef feyenoordfan92 het volgende:
De klacht is wel terecht. Mensen hier op FOK! kunnen neukverhaaltjes en dergelijke niet handelen daar het een ver-van-mijn-bed-show voor hun is en ze in vele gevallen dolgraag met de TS zouden willen ruilen. Dit toegeven is zelfkastijding en als compensatie worden dan uitspraken gedaan als 'troll', 'verzonnen topics' en nog meer ongein.
Ten eerste: ik bepaal zelf wel wat ik doe. Knoop dat goed in je oren.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:50 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik stel gewoon voor dat jij uit dit soort topics wegblijft. We zitten simpelweg gewoon niet op elkaar te wachten, trek je conclusies dan ook. Bij voorbaat dank.![]()
Oja, en voor de TS, knoop dit in je oren:
[..]
Die kutreacties komen niet uit de hemel vallen dus.
quote:
Ik hoef momenteel niet eens te hosselen, zelfs zonder moeite zou ik nog meer in de wacht slepen dan jou, HSG.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:58 schreef HSG het volgende:
[..]
Jij bent nou niet echt een goed voorbeeld voor ons allen. En als je dan ook nog vrouwen gaat uitschelden ga ik me afvragen hoe jij ooit gaat slagen met "hosselen".
Overigens valt er niks te slagen van een dooie als jij, want als alle topics 100% verzonnen zijn is het tijd dat je van je zolderkamer af komt.
quote:
Boehoe iemand doet wat dus moet ik het terugdoen. kleuterquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:52 schreef HSG het volgende:
[..]
Eeuh omdat ze het zelf ook doen. Bovendien kijk hoe ze reageren als iemand het terug doet.
Trouwens.... ik trol bijna nooit.
quote:Op zondag 8 juli 2012 19:05 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
[..]
Ik hoef momenteel niet eens te hosselen, zelfs zonder moeite zou ik nog meer in de wacht slepen dan jou, HSG.
[..]
[..]
Boehoe iemand doet wat dus moet ik het terugdoen. kleuter
Waarom de neuk schop jij dit topic.quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:23 schreef ikjijallebei het volgende:
Vlug corrigeerde ik mezelf en zei luid: jullie kunnen wel zo geil doen maar morgenochtend als jullie op de wc zitten druipt de diarree weer jullie geile reet uit. Gegroet.
quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:24 schreef XTC. het volgende:
Mensen die hierom janken,![]()
ikjijallebei is tenmiste nog iemand die (ookal misschien verzonnen) wat moeite stopt in zijn topics![]()
Ik heb weer even kunnen lachen, dank ts![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |