quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:04 schreef DigitalGirl het volgende:
Overigens heeft ze wel gelijk, een mening anders dan de doorsnee fokker wordt gezien als een troll.
Hier zit wel iets van waarheid in inderdaad.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:06 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Over TS durf ik niet te oordelen, boeit me verder ook geen neuk.
De klacht is wel terecht. Mensen hier op FOK! kunnen neukverhaaltjes en dergelijke niet handelen daar het een ver-van-mijn-bed-show voor hun is en ze in vele gevallen dolgraag met de TS zouden willen ruilen. Dit toegeven is zelfkastijding en als compensatie worden dan uitspraken gedaan als 'troll', 'verzonnen topics' en nog meer ongein.
hey nep supporter, heb je je weer goed vermaakt tijdens studio sport?quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:13 schreef stevenmac26 het volgende:
alsof ts een vrouw is, wat een fucking hoax dit
sodemieter op met je getroll
In dit subforum dump jeje eigen klacht(en). Voor jezelf zijn desbetreffende klachten dus feit. Je licht het verder alleen toe that's it.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:12 schreef Renesite het volgende:
TS zegt dat haar klacht terecht is. Dat kan TS niet zelf beoordelen.
he je bent er weerquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:10 schreef Broder het volgende:
Aangezien deze plek vol met slinkse metaalluisterende maagden zit is het eerste voorbeeld sowieso al niet te vertrouwen man.
Heel goed beschreven. Komt in de op.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:06 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Over TS durf ik niet te oordelen, boeit me verder ook geen neuk.
De klacht is wel terecht. Mensen hier op FOK! kunnen neukverhaaltjes en dergelijke niet handelen daar het een ver-van-mijn-bed-show voor hun is en ze in vele gevallen dolgraag met de TS zouden willen ruilen. Dit toegeven is zelfkastijding en als compensatie worden dan uitspraken gedaan als 'troll', 'verzonnen topics' en nog meer ongein.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |