vanaf dan wordt het gedoogdquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:37 schreef Gummiebeer het volgende:
Niet gelezen.
Maar ik zou ze neuken met 16
Bedankt ThaTim, zat te wachten op oa een reacite van jouquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:42 schreef ThaTim het volgende:
Trek het je niet aan TS, ik heb iig weer genoten.
Als je goed kunt lezen staan er ook positieve reacties bij. Ik quote jou omdat ik je een ontzettende levensfaler vind. Ben, met het schaamrood op de kaken, een beetje beniewd welke bosmongool er nou achter HSG zit.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:18 schreef HSG het volgende:
[..]
Misschien moet je eens de reacties hier weer opnieuw gaan doorlezen. Overigens is het grappig om te zien dat je alleen op mij reageert.Bovendien is het groot compliment vergeleken met jou.
Mooi, je drie vriendjes hebben hun lof uitgesproken, wat wil je nog meer? Je stelt je echt aan, alleen omdat niet iedereen jouw moeite kan waarderen. Zo gaat het in het echte leven ook.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:25 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Bedankt ThaTim, zat te wachten op oa een reacite van jou
je kan altijd op me rekenenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:25 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Bedankt ThaTim, zat te wachten op oa een reacite van jou
Zelfs FD in mijn topic, nu kan het niet meer stuk.quote:
Waar bemoei jij je in godsnaam mee? Rot een eind op kutwijf, ik heb geen 'levenslessen' nodig van je.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:30 schreef Kola het volgende:
[..]
Mooi, je drie vriendjes hebben hun lof uitgesproken, wat wil je nog meer? Je stelt je echt aan, alleen omdat niet iedereen jouw moeite kan waarderen. Zo gaat het in het echte leven ook.
Maar een beetje aandacht krijgen, bevestiging dat je nog goed in de markt ligt is altijd leuk, ik begrijp het.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:38 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Zelfs FD in mijn topic, nu kan het niet meer stuk.
Vind 16 een beetje jong ja.
Nou en ik geef ze gratis weg jij ondankbare slet.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:44 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je in godsnaam mee? Rot een eind op kutwijf, ik heb geen 'levenslessen' nodig van je.
Ik ben er niet zo'n fan van om bepaalde dingen in hoofdletters te schrijven ook vind ik dat jij iets te veel fulmineert wat het topic een beetje ordinair maakt.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:38 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Wat vind je van de OP Frank, normaliter zou je me meteen de grond in proberen te boren als er ook maar iets aan mankeert.
Jij bent nou niet echt een goed voorbeeld voor ons allen. En als je dan ook nog vrouwen gaat uitschelden ga ik me afvragen hoe jij ooit gaat slagen met "hosselen".quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:44 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je in godsnaam mee? Rot een eind op kutwijf, ik heb geen 'levenslessen' nodig van je.
Hou je bek, kankerkneus. Autisten als jou filter je er zo uit in het echt leven, onopvallend, nerderig en stil. Maar stiekem oh zo gefrustreerd, alleen niet de ballen hebben dat te uiten. Dan maar een internetforum bevuilen met je triestheid.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:58 schreef HSG het volgende:
[..]
Jij bent nou niet echt een goed voorbeeld voor ons allen. En als je dan ook nog vrouwen gaat uitschelden ga ik me afvragen hoe jij ooit gaat slagen met "hosselen".
Overigens valt er niks te slagen van een dooie als jij, want als alle topics 100% verzonnen zijn is het tijd dat je van je zolderkamer af komt.
Verzonnen reacties.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:12 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Hou je bek, kankerkneus. Autisten als jou filter je er zo uit in het echt leven, onopvallend, nerderig en stil. Maar stiekem oh zo gefrustreerd, alleen niet de ballen hebben dat te uiten. Dan maar een internetforum bevuilen met je triestheid.
Ik stel voor dat jij in kuttopics de TS gaat uitschelden, je bij je soort voegt en TS'en als ikjijallebei, hakuna en mij met rust laat. Veel plezier met 'verzonnen topics' roepen, dan ga ik nu plezier maken met mijn vrienden. Fijne avond.
Wil jij een koekje?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:17 schreef HSG het volgende:
[..]
Verzonnen reacties.En als je toch de held uit wilt hangen doe het dan goed i.p.v. mensen uit te schelden voor "kanker" of "autist" want door dit soort reacties geef je toch de indruk dat je het zelf bent. Bovendien zou ik het zo recht in je gezicht zeggen. Maar die kans lijkt mij onmogelijk omdat je zolderkamer moeilijk te vinden is. Bovendien ben jij een erg gefrustreerd mannetje. Praat er eens over.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |