Wat een onzin.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:45 schreef HSG het volgende:
[..]
Niet meer. Hij opent alleen maar topics over hetzelfde onderwerp. Niet echt een boeiende TS meer.
Ik zeg het niet graag, maar jij hebt gelijk.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:28 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Alweer een kinderfantasietje van ikjijallebei verpakt in veel tekst, onnodig moeilijke woorden en een totaal gebrek aan humor.
Staat FA zijn gelijk aan mensen met goedbedoelde pogingen de grond intrappen, want dat zie ik jou altijd doen. Je zou als geen ander moeten weten dat KLB bevolkt wordt door kuddedieren zonder eigen mening en met deze bash draag je bij aan het mislukken van het topic. Wat ik bedoel te zeggen is dat je dergelijke pogingen dient te bevorderen en met de macht die je hebt is dit topic al bij voorbaat gedoemd te mislukken.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:28 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Alweer een kinderfantasietje van ikjijallebei verpakt in veel tekst, onnodig moeilijke woorden en een totaal gebrek aan humor.
Misschien moet je eens de reacties hier weer opnieuw gaan doorlezen. Overigens is het grappig om te zien dat je alleen op mij reageert.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:58 schreef ikjijallebei het volgende:
Jij wordt sowieso niet serieus genomen want jij bent het lulletje van FOK! heb ik gehoord.
say whut?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:26 schreef Klipnap het volgende:
Mooie schrijfstijl, ietwat een beetje langdradig.
Een samenvatting is gewenst.
Omdat ik FA ben mag ik mijn mening over een topic niet meer geven?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:12 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Staat FA zijn gelijk aan mensen met goedbedoelde pogingen de grond intrappen, want dat zie ik jou altijd doen. Je zou als geen ander moeten weten dat KLB bevolkt wordt door kuddedieren zonder eigen mening en met deze bash draag je bij aan het mislukken van het topic. Wat ik bedoel te zeggen is dat je dergelijke pogingen dient te bevorderen en met de macht die je hebt is dit topic al bij voorbaat gedoemd te mislukken.
Je moet dergelijke verhalen aanprijzen! Literatuur op fokquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:58 schreef Kola het volgende:
Nu weten we allemaal wel dat je een vriendin hebt.
Neequote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:16 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Je moet dergelijke verhalen aanprijzen! Literatuur op fok
Conversatieve. taalpuristenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:22 schreef LethalNinja het volgende:
Topic niet gelezen want er wordt gebruik gemaakt van "hossel", kanker toch op met dit soort klote taal.
Zoveel macht heeft opa bakkerbaard niet. Hij haatte mijn verhalen al toen ik ander half jaar geleden begon met schrijven, maar ik ben er nog steeds en het succes groeit!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:12 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Staat FA zijn gelijk aan mensen met goedbedoelde pogingen de grond intrappen, want dat zie ik jou altijd doen. Je zou als geen ander moeten weten dat KLB bevolkt wordt door kuddedieren zonder eigen mening en met deze bash draag je bij aan het mislukken van het topic. Wat ik bedoel te zeggen is dat je dergelijke pogingen dient te bevorderen en met de macht die je hebt is dit topic al bij voorbaat gedoemd te mislukken.
Jawel hoor, daardoor zie ik meteen dat dit dat niet is.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:18 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Jij kunt hoogstandjes niet waarderen!
Slap gelul en je weet het.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:12 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Technisch gezien moet jij neutraal blijven.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:54 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Omdat ik FA ben mag ik mijn mening over een topic niet meer geven?Wat een stom gelul.
*wink*quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:21 schreef Kola het volgende:
[..]
Jawel hoor, daardoor zie ik meteen dat dit dat niet is. [ afbeelding ]
Ik "moet" helemaal niets.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:26 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Technisch gezien moet jij neutraal blijven.
Fixedquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:30 schreef ALBUNDYHERE het volgende:
verzonnen topic
slechte schrijfstijl
saai verhaal
dom einde
geen samenvatting
resultaat:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |