Hij deed dat ook al in 2007 met Contador en Rasmussen. Hij kon dat toen al beter beantwoorden dan Leipheimer, Sastre, Valverde,...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar dat heeft hij ook niet altijd gehad, dat is de laatste paar jaar beter geworden.
groene trui geeft hem vleugels...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:52 schreef BlaZ het volgende:
Na een vraag in het vorige topic :
Sagan kan redelijk bergop mits het niet te lang steil is.
Hij gaat het niet eens proberen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
groene trui geeft hem vleugels...![]()
zal me niets verbazen als ie straks weer wint
Is inmiddels oud...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Vreemd dat Maarten het nooit meer over het "nieuwe wielrennen" heeft...
Een kwartier geleden reed 'ie nog in laatste wiel.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:56 schreef marcodej het volgende:
Vansummeren zou afgestapt zijn, melden Engelse media.
Zou ik niet gek vinden. Hoe die eruitzag bij binnenkomst gisterenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:56 schreef marcodej het volgende:
Vansummeren zou afgestapt zijn, melden Engelse media.
Hij heeft voor dit jaar wat nieuwe theorietjes verzonnen.quote:
Ja ach, je zou maar commentaar bij wielrenner moeten doen. Dan moet je op een gegeven moment toch wat gaan verzinnen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:57 schreef Zelva het volgende:
[..]
Hij heeft voor dit jaar wat nieuwe theorietjes verzonnen.
Voor de broodnodige verandering zeg maar.
4*20 = 80 uur lullen. Ik zou niet graag in hun schoenen willen staan.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:59 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ja ach, je zou maar commentaar bij wielrenner moeten doen. Dan moet je op een gegeven moment toch wat gaan verzinnen.
Hij trok wel een verband tussen de oortjes en aantal ongelukkenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Vreemd dat Maarten het nooit meer over het "nieuwe wielrennen" heeft...
Inderdaad, het is in principe net een talkshow met zijn tweeën terwijl er op de achtergrond ook nog zo nu en dan wat gebeurd wat je moet becommentariëren.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
4*20 = 80 uur lullen. Ik zou niet graag in hun schoenen willen staan.
Voeckler zei blijkbaar dat er op een bepaald moment ook gewoon 22 ploegleiders "Naar voor, naar voor!" aan het roepen waren in de oortjes.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hij trok wel een verband tussen de oortjes en aantal ongelukken
Hoe weet Voeckler dat?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Voeckler zei blijkbaar dat er op een bepaald moment ook gewoon 22 ploegleiders "Naar voor, naar voor!" aan het roepen waren in de oortjes.
Sorry, ik was even mijn appelkroosje aan het weggooien. Beetje lullig, want mijn enige taak hier is het instarten van filmpjes. Het zal niet meer gebeurenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zelfs anno 2012 blijft het instarten van filmpjes een lastige taak.
Ze hadden beter gewoon achterin kunnen zitten. Dan verlies je misschien tijd maar dan verlies je geen rennersquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Voeckler zei blijkbaar dat er op een bepaald moment ook gewoon 22 ploegleiders "Naar voor, naar voor!" aan het roepen waren in de oortjes.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:57 schreef marcodej het volgende:
Col de Grutte Pier. Jammer dat Weening niet in de kopgroep zit.
Dat eerste zou je kunnen overwegen, dat tweede is onzin. Alle grote valpartijen dit jaar waren op brede wegen, gewoon door de krampachtigheid van het peloton.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:11 schreef Ferdii het volgende:
Gewoon kappen met de eerste dagen sprint etappes...
Direct de bergen in en bij sprints finishen op snelwegen van mInimaal 3 breed
Paar renners die opgegeven hebben ivm die valquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:13 schreef Thomas B. het volgende:
Kom net thuis van m'n werk. Heb ik iets gemist?
waarom is er geen beeld van?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Zal wel weer ergens liggen met de rest van de ploeg.
Astarlozaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Paar renners die opgegeven hebben ivm die val
Missen er nog 2quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Astarloza
Txurruka
Vigano (de veroorzaker)
Hesjedal
Danielson
Hunter
Dupont
Poels
Freire
Wynants
Erviti
Gutierrez
Heb ik ze nu allemaal?
Van Summeren ook.quote:
doe maar verdugo en Farrar er ook bij, die komen alvast buiten tijd aan, liggen al een minuut achte rop het pelotonquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat was de lijst rond 12 uur, Vansummeren en wie nog meer?
Ik val net pas in maar die staat bij de withdrawals op de tour site? http://www.letour.fr/le-tour/2012/us/withdrawals.htmlquote:
Nee. Behalve dat Cavendish een poging deed om de meeste bidons te dragen en naar anderen te brengen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:21 schreef TheGOAT het volgende:
Moest net boodschappen doen, ging weg vlak voor het colletje begon, is daar of in de afdaling nog iets gebeurd?
Halve peloton lag op de grondquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:21 schreef TheGOAT het volgende:
Moest net boodschappen doen, ging weg vlak voor het colletje begon, is daar of in de afdaling nog iets gebeurd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Nelissen heeft doorgekregen van Collega's dat hij er nog gewoon in zit.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:21 schreef Niox het volgende:
[..]
Ik val net pas in maar die staat bij de withdrawals op de tour site? http://www.letour.fr/le-tour/2012/us/withdrawals.html
Balen... maar was te verwachten.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Paar renners die opgegeven hebben ivm die val
Farrar zit weer in het pelo.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
doe maar verdugo en Farrar er ook bij, die komen alvast buiten tijd aan, liggen al een minuut achte rop het peloton
Oke. Hopen dat de jury dat ook weet.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nelissen heeft doorgekregen van Collega's dat hij er nog gewoon in zit.
MAar toen waren het Vinokourov, Van den Broeck, Brajkovic, Wiggins en nu wat minder klassementsrenners, Hesjedal en ?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:24 schreef TheGOAT het volgende:
Vorig jaar werd er zo megaveel gevallen en waren er 'pas' 8 uitvallers na 7 ritten?
geesink, mollema, kruiswijkquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:27 schreef Nober het volgende:
[..]
MAar toen waren het Vinokourov, Van den Broeck, Brajkovic, Wiggins en nu wat minder klassementsrenners, Hesjedal en ?
Yes.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
deze reportage was toch al geweest bij de Avondetappe?
Anton 2 jaar geleden al.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:27 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
geesink, mollema, kruiswijkallemaal al weggevallen eigenlijk
Erik Dijkstra zou een veel mooiere reportage ervan maken.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:28 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Yes.
Slecht filmpje ook in mijn ogen. Mysterieus sausje en muziekje eroverheen, en dan die stem van Bauke Mollema ertussendoor, dat kan echt niet.
Tot 28%.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:29 schreef Cootz het volgende:
Waar komt nou dat bizarre 20 of zelfs 28 % vandaan? Wat kunnen we overdrijven zeg, waarschijnlijk wordt ie vanmiddag zelfs al op 'tegen de 30%' beschreven.
Cyclingcols geeft dit profieltje:
[ afbeelding ]
In de laatste 300 meter zit een strook van 22%quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:29 schreef Cootz het volgende:
Waar komt nou dat bizarre 20 of zelfs 28 % vandaan? Wat kunnen we overdrijven zeg, waarschijnlijk wordt ie vanmiddag zelfs al op 'tegen de 30%' beschreven.
[ afbeelding ]
Hebben ze de klim niet wat veranderd op het einde? Er is een nieuwe weg aangelegd volgens mij, misschien ook iets verlengd.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:29 schreef Cootz het volgende:
[ afbeelding ]
Tour is nog lang dus die kunnen nog wel tijd goed maken, Kruijswijk sowieso niet in de top 10 verwacht hem meer als helper of voor een etappezege.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:27 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
geesink, mollema, kruiswijkallemaal al weggevallen eigenlijk
Och, zo snel is ons land ontmoedigd.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Tour is nog lang dus die kunnen nog wel tijd goed maken, Kruijswijk sowieso niet in de top 10 verwacht hem meer als helper of voor een etappezege.
Dat snap ik ook wel (pipo). Op het kaartje staat ook het percentage van de laatste paar kilometers. Best steil, maar pak 'm beet de Glandon is gewoon steiler, dus ik vind het allemaal een beetje overdreven gedoe over deze nieuwe bergquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:30 schreef TheGOAT het volgende:
De col zoals hij opgenomen is is ook maar 5,9 km en niet 14 zoals op jou kaartje pipo
Co Adriaansequote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:33 schreef Pro_Shifty het volgende:
Tekentafel wielrennen
Hoor ik nu Louis van Gaal?
Gesink maakt vandaag alweer tijd goed, moet je straks maar is kijken hoe snel die op de top van de meisjesberg is als een ware viking.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Och, zo snel is ons land ontmoedigd.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:29 schreef Cootz het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |