De vraag is vooral of hij 100% gemotiveerd rijdtquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Schleck doet niet veel onder voor Contador. Als hij op tijd hersteld is.
Andy is een slag beter dan zijn broer.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De vraag is vooral of hij 100% gemotiveerd rijdt
Andy is een luie hond. De kans is groot dat hij de Vuelta te min vindt om zich voor in te spannen. Want hij is de grote Andy Schleck.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Andy is een slag beter dan zijn broer.
Belangrijker is wat zijn team voor hem doet.
De Vuelta is 3 weken feesten voor Andyquote:Op zondag 8 juli 2012 08:23 schreef groenen het volgende:
[..]
Andy is een luie hond. De kans is groot dat hij de Vuelta te min vindt om zich voor in te spannen. Want hij is de grote Andy Schleck.
Nou daar gaan we. Het eerste vind ik al een vreemde uitspraak, iemand als Soler geeft niemand in het peloton wat om, ja tenzij je als doel de bollentrui hebt.. Die laten ze vrolijk 1/2 minuten wegrijden op een berg omdat in de tijdrit je er toch genoeg tijd op terug pakt.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:41 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Leg maar uit waarom niet dan, ipv alleen maar me af te schilderen als een onwetende
Dat kan kloppen, maar Contador liet zich ook nog wel eens in Parijs-Nice, de Ronde van het Baskenland, de Ronde van Castilla y Leon enzovoorts zien.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:06 schreef TargaFlorio het volgende:
Het verschil in koersdagen van Andy en Contador is niet groot.
Baaaaaaschquote:Op zondag 8 juli 2012 22:17 schreef baggerbaas het volgende:
De wheelie van Sagan op Planche des belles filles.
Ik denk dat hij dit jaar bedoeld met de schorsing van Bertjequote:Op zondag 8 juli 2012 14:10 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat kan kloppen, maar Contador liet zich ook nog wel eens in Parijs-Nice, de Ronde van het Baskenland, de Ronde van Castilla y Leon enzovoorts zien.
Toegegeven, Schleck heeft wel Luik-Bastenaken-Luik op zijn erelijst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |