Nouja gezien de discussie van laatst wilde ik er graag even een opmerking over makenquote:Op zondag 8 juli 2012 11:45 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Je weet best dat het niet zo bedoeld was..
Ik bedoelde ermee te zeggen dat er VEEL mensen waren die overduidelijk aan de pillen zaten
Thanxquote:Op zondag 8 juli 2012 12:58 schreef kahlie het volgende:
[..]
Vind ik ook
Ik heb mijn haar nog nooit geverfd!
Nee juist iets korter (uit ervaring dat het anders te fel pakt op mijn strobaal) bleek een verpakkingsfout te zijn, heb al wel een juiste kleur op voorraad staan dankzij de fabrikant, mja kon de humor er ook wel inzien dus verder niet ontkleurd enzo.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:07 schreef Ehhe het volgende:
[..]
ThanxIk verf mijn haar al heel lang, mijn eigen haarkleur is heel saai. Vroeger deed ik ook gewoon wat ik leuk vond, maar ik merk dat ik nu een stuk mieteriger begin te worden
. Knalrood zoals dolfie zou ik echt niet meer durven! Ik vond dit al heel spannend
Maffemuts: Dank. Zwart vind ik ook erg leuk! Had je het te lang laten zitten dat het zwart werd ipv chocoladebruin?
en als je je haarkleur zat bent... met antiroos (voorkeur: head and shoulders) gebruiken... dan vervaagd de kleur snellerquote:Op zondag 8 juli 2012 13:11 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Nee juist iets korter (uit ervaring dat het anders te fel pakt op mijn strobaal) bleek een verpakkingsfout te zijn, heb al wel een juiste kleur op voorraad staan dankzij de fabrikant, mja kon de humor er ook wel inzien dus verder niet ontkleurd enzo.
Alleen ben ik behoorlijk bleek van mezelf (huidtype1) dus... nou ja vul zelf maar in hoe het staat.
Langzamerhand begint het nu uittegroeien dus gaat wel goed komen.
Een tipje voor de ververs, zwitsal anti-klit geeft een mooie (dagelijkse) glans en voeding/ondersteuning aan je haar, en ideaal voor dagelijks onderhoud, goedkoper dan de merk X speciaal voor geverfd haar
Oeps! Haha da's wel lullig ja. Had je de juiste kleur gekregen van de fabrikant? Dat is dan wel weer aardigquote:Op zondag 8 juli 2012 13:11 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Nee juist iets korter (uit ervaring dat het anders te fel pakt op mijn strobaal) bleek een verpakkingsfout te zijn, heb al wel een juiste kleur op voorraad staan dankzij de fabrikant, mja kon de humor er ook wel inzien dus verder niet ontkleurd enzo.
Alleen ben ik behoorlijk bleek van mezelf (huidtype1) dus... nou ja vul zelf maar in hoe het staat.
Langzamerhand begint het nu uittegroeien dus gaat wel goed komen.
Een tipje voor de ververs, zwitsal anti-klit geeft een mooie (dagelijkse) glans en voeding/ondersteuning aan je haar, en ideaal voor dagelijks onderhoud, goedkoper dan de merk X speciaal voor geverfd haar
Ik snap er niks vanquote:Op zondag 8 juli 2012 13:10 schreef kahlie het volgende:
Hahahaha... ff leuke anecdote hierzo:
Vriend: "Ja, ik had trouwens zo'n klipje van de smeerworst in je tas gestopt. Ik had er nog eentje gekregen en dan kan je die gebruiken".
Ik: "Ik weet niet precies hoe je dat moet gebruiken. Vorige keer lukte het me niet, misschien had ik hem er niet goed genoeg opgezet of niet goed genoeg gedraaid"
Vriend: "Ja, maar dat is toch HANDIG".
Ik: "Nou, als ik smeerworst heb, dan SCALP ik hem altijd gewoon. En dan druk ik alles uit het topje op m'n boterham en dat is makkelijk en dat gaat altijd goed"
Vriend: "..."
Ik: "En daarna lepel ik gewoon uit het grote stuk/schedel gedeelte wat ik nodig heb *maakt lepelende gebaren*"
Vriend: "..."
Ik: *met slappe lach* "Heb je nu nog wel trek in smeerworst?"
Soms ben ik gewoon evilIk moest het ff delen.
Of gewoon opnieuw vervenquote:Op zondag 8 juli 2012 13:13 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
en als je je haarkleur zat bent... met antiroos (voorkeur: head and shoulders) gebruiken... dan vervaagd de kleur sneller
dit werkt allleen als je donkerder bent gegaan... niet bij lichter gekleurd haar
quote:
dat werkt niet altijd...quote:
van zwart naar blond gaat vast niet werkenquote:
Ja dat is ook wel weer zoquote:Op zondag 8 juli 2012 13:19 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat werkt niet altijd...
als ik nu paars erin had gehad, die niet goed verbleekt was, kreeg ik hem niet zo rood...
Gewoon ontkleurenquote:Op zondag 8 juli 2012 13:20 schreef maffemuts het volgende:
[..]
van zwart naar blond gaat vast niet werken
ik doe hetzelfde als jij...quote:Op zondag 8 juli 2012 13:16 schreef kahlie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat kleine rode clipje dat je ziet.
Maar ik snij dus altijd gewoon rond het topje dat ding open. En dan knijp ik het topje open op m'n boterham en dan lepel ik uit de rest wat ik nodig heb. Alleen dat moest ik hem ff heel beeldend gaan vertellen, want ik vind dat clipje dus NIET handig. En hij werd steeds roder, want nu ziet hij een gescalpte schedel als hij smeerworst gaat etenEn ik had de slappe lach.
Ja, daarom: "If it ain't broken - don't fix it".quote:Op zondag 8 juli 2012 13:20 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik doe hetzelfde als jij...
maar waar doe je het klipje dan? in het midden ofzo?
het is maar goed dat ik net las dat het over leverworst ging ...quote:Op zondag 8 juli 2012 13:23 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ja, daarom: "If it ain't broken - don't fix it".
Je moet hem op dat metalen dingetje zetten (op de foto dat groene stukje) en dan kan hij hem eraf draaien. Dan is hij dus gewoon 'open' (zoals bijv. een broodzak) en kan je hem leegknijpen. Handig he?
snijden wil ook!! doen we al jarenquote:Op zondag 8 juli 2012 13:23 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ja, daarom: "If it ain't broken - don't fix it".
Je moet hem op dat metalen dingetje zetten (op de foto dat groene stukje) en dan kan hij hem eraf draaien. Dan is hij dus gewoon 'open' (zoals bijv. een broodzak) en kan je hem leegknijpen. Handig he?
Ik heb vandaag geen moeheid bij hem kunnen ontdekken.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:01 schreef DJMO het volgende:
heb jij vannacht wel kunnen slapen merlijn ?
Verdwenen reuzenkat duikt op in Hoogvliet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |