Eum 3 weken dan? Kiekst wel een beetje uut wicht!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
huh? vandaag voor 't eerst weer sinds de ladiesrun
goeie maandquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:42 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Eum 3 weken dan? Kiekst wel een beetje uut wicht!
Ga je zo nog douchen voor het slapen gaan?? Waarschijnlijk voel je het dan namelijk wel!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
goeie maanden 't punt is, ik voel er werkelijk niets van. doet geeen pijn, brand niet ofzo .. t viel me vandaag alleen direct op toen ik de sporttape eraf haalde. anders had ik het niet eens gemerkt
![]()
"Eehh.. u bent verkeerd meneer, wij hadden geen vacature!"quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:41 schreef Pulver het volgende:
[..]
"Ik kom voor de sollicitatie van verkoopmedewerker..."
't enige wat ik voelde na het douchen dat ik het koud had toen ik onder de douche vandaan kwam. Verder nergens last vanquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ga je zo nog douchen voor het slapen gaan?? Waarschijnlijk voel je het dan namelijk wel!
Ik zal je nog eens een dreun geven. Als je zelfs die vergeten bent.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
't enige wat ik voelde na het douchen dat ik het koud had toen ik onder de douche vandaan kwam. Verder nergens last van
Ja maar dan houd jij dus je pyama aan. Zo kan ik het ook.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:09 schreef Pulver het volgende:
Wat heb ik het dan trouwens goed.
Ik smeer me nooit in en verbrand eigenlijk ook vrijwel nooit.
Ga gewoon van blank naar donkerder blank.
Ik heb niet eens een pyama, wel een superstrakke tangaslip.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:16 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ja maar dan houd jij dus je pyama aan. Zo kan ik het ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EEN EGOÏST IS IEMAND DIE NIET AAN MIJ DENKT!
quote:Op zondag 8 juli 2012 00:24 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een pyama, wel een superstrakke tangaslip.
Maar die heb ik uitgeleend.Uitgeleend. Dus jij hebt ook zulke billenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee, maar ik heb ook wel eens een Corona gedronken.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:30 schreef Papabear het volgende:
[..]
Uitgeleend. Dus jij hebt ook zulke billen![]()
Tja, Almere hèquote:Op zondag 8 juli 2012 00:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wat een verschrikkelijk festival was dat..
Allemaal van die zwarte ogen vanwege de verwijde pupillenquote:Op zondag 8 juli 2012 00:40 schreef JaleesaJoia het volgende:
En iedereen stond strak van de pillen.. Best eng
Vergeet de schuimbekken, klapperende kaken en agressiviteit niet..quote:Op zondag 8 juli 2012 00:41 schreef Papabear het volgende:
[..]
Allemaal van die zwarte ogen vanwege de verwijde pupillen
leuk feestje.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:43 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Vergeet de schuimbekken, klapperende kaken en agressiviteit niet..
Morgen zelfde festival, andere (veel leukere) muziekstijlen.. Dus ik hoop dan op minder drugsgebruik..quote:
Ik zou zeggen stap lekker je bed in.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:48 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Morgen zelfde festival, andere (veel leukere) muziekstijlen.. Dus ik hoop dan op minder drugsgebruik..
Een ding weet ik wel, mn benen zijn na zo'n dag helemaal naar de kl*te.. Doet zeer
Half 10 in de ochtend van huis weg gegaan, half 1 in de nacht thuis
Werk je voor Rocco Veenboer?quote:Op zondag 8 juli 2012 00:48 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Morgen zelfde festival, andere (veel leukere) muziekstijlen.. Dus ik hoop dan op minder drugsgebruik..
Een ding weet ik wel, mn benen zijn na zo'n dag helemaal naar de kl*te.. Doet zeer
Half 10 in de ochtend van huis weg gegaan, half 1 in de nacht thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |