Denk zelfs niet eens hamburgersquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:11 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Zo avondje zwemmen in het Tikibad, zullen daar dus iets halen. Hopelijk hebben ze iets meer dan patat & hamburgers, maar vrees dat het daarop zal uitdraaien.
Succesquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:58 schreef The_Hives het volgende:
zometeen quinoa maken. Geen idee of het wat is, maak en eet het voor de eerste keer...
quote:
Ik hoop dat je snackbar dichtbij zitquote:
ik meng het gewon wel met de juiste ingrediëntenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik hoop dat je snackbar dichtbij zit
Nu een halve meloen en een stukje chocola met marsepein. Zin in het Indonesische buffet van vnv
Nogmaals succes!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:08 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik meng het gewon wel met de juiste ingrediënten
ik ook nietquote:
2 uurtjes over gedaan.. ikquote:
Klopt... heb er ook maar een halve gehad...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Croissant Uniek? Mijn bladerdeegalarm gaat af! Dat lustte je toch niet?
Indonesisch buffet was heerlijk (vooral de kip/cashew mmm) en morgen heb ik ook zo'n ontbijtlijst als Uniek want dan id er weer de jaarlijkse uitgebreide brunch voor 3 euro. Zeg morgen wel wat ik heb gegeten.
Het is voor mij een patatje en een kaassoufflé geworden, voor m'n vriend een patatje met een hamburger. Die hadden ze dus welquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Denk zelfs niet eens hamburgers
Wow dat is veel voor weinig. Waar doe je dat?quote:Op zondag 8 juli 2012 12:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Ok 3 euro brunch dus. Gegeten:
quiche broccoli/noten, quiche champignon/spek, scrambled eggs met gebakken ham, Griekse salade, meloen met ham, fruitsalade en scones met clotted cream en jam.
Er waren ook nog meer salades, quiches, pannenkoeken, cupcakes en appeltaart maar ik hoefde niks meer.
Ik las drolladequote:Op zondag 8 juli 2012 14:40 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Net vier boterhammen met mosterdrollade.
Tennisvereniging.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wow dat is veel voor weinig. Waar doe je dat?
Doe je altijd van die grote blokken zodat hij 2 dagen staat te druppelen in je koelkast?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:00 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]
Lekker bouillonnetje
Alleen ga ik dit echt wel eerst ijsfiltreren voor ik het ga opeten.
Ja, want ik heb geen haast en ijsblokzakjes vullen vind ik teveel werk.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:00 schreef CutCake het volgende:
[..]
Doe je altijd van die grote blokken zodat hij 2 dagen staat te druppelen in je koelkast?
Ziet er lekker uit!quote:Op maandag 9 juli 2012 15:07 schreef golfer het volgende:
Vanavond: opgerolde en gevulde kipfilet volgens dit recept.
Ik kan je vertellen dat het bijzonder lekker was.quote:
Kan best, als je van alles niet te veel doet tenminste.quote:
Ik zie graag foto's tegemoet in het pizzatopicquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:55 schreef golfer het volgende:
Straks een noodlesoepje en vanavond experimenteren wij n.a.v. de Masterchef Aussie-aflevering van gisteren en gaan we voor het eerst van ons leven zelf een pizza maken.
Zo'n pizzasteen voor in de oven gekocht en deeg staat nou te rijzen terwijl er een pikant tomatensausje pruttelt.
We maken er eentje met tomatensaus, parmezaan en buffelmozzarella als bodem, getopt met salami, gerookte kip, uienringen, gemengde hele champignons en basilicum.
Iedereen mag eten wat ie wil en ik mag daarvan vinden wat ik wil.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:06 schreef theKiD het volgende:
[..]
Want? Jij kunt het niet aan, dus anderen mogen dat ook niet?
Ja hoor, maar met mate.quote:
Dan ga ik het je ook niet vertellen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja hoor, maar met mate.
En wat jij er van vindt interesseert me geen bal.
Bak je de hele champignons even voor? Ben bang dat ze anders niet gaar worden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:55 schreef golfer het volgende:
We maken er eentje met tomatensaus, parmezaan en buffelmozzarella als bodem, getopt met salami, gerookte kip, uienringen, gemengde hele champignons en basilicum.
Uienringen en paddo's hebben we al voorgebakken inderdaad.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Bak je de hele champignons even voor? Ben bang dat ze anders niet gaar worden.
Ben benieuwd hoe ie gaat worden.
Repo:quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:55 schreef golfer het volgende:
Straks een noodlesoepje en vanavond experimenteren wij n.a.v. de Masterchef Aussie-aflevering van gisteren en gaan we voor het eerst van ons leven zelf een pizza maken.
Zo'n pizzasteen voor in de oven gekocht en deeg staat nou te rijzen terwijl er een pikant tomatensausje pruttelt.
Zo'n ronde? Die zijn juist makkelijker dan normale messen!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:15 schreef mazaru het volgende:
Ziet er lekker uit golfer.![]()
Ik heb ook zo'n pizzasnijder in de la liggen, maar ik kan er niet mee om gaan. Ik pak altijd gewoon een lekker scherp mes om punten te snijden.
kaasfonduequote:Op woensdag 11 juli 2012 13:45 schreef mascara-klodder het volgende:
Cappuccino.
Vnv staat er kaasfondue op het menu
Spekjes / pancetta bakken, ui, pasta erbij, ei, peper en zout + peterselie. Wat kan er misgaan?quote:
Plannen werden veranderd. We werden daar zo ongastvrij ontvangen dat we weer weg zijn gegaan en vervolgens bij de Italiaan in het dorp een lekkere hap gegeten.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:18 schreef golfer het volgende:
Straks een nieuwe bistro bij ons in het dorp even met een bezoek vereren.
Wat zeiden ze danquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Plannen werden veranderd. We werden daar zo ongastvrij ontvangen dat we weer weg zijn gegaan en vervolgens bij de Italiaan in het dorp een lekkere hap gegeten.
Koude hamburger?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:16 schreef vosss het volgende:
Dalijk smeren voor op het werk.
3 broodjes met kaas
3 broodjes met hamburger
halve liter melk
flesje sinaasappelsap
Daar moet ik de nacht wel mee doorkomen
Nog een schaaltje yoghurt en thee. De appeltaart vond ik niet zo lekker, beetje zurig. Maar 1 hapje genomen en de rest gaat naar mijn ouders morgen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Als toetje yoghurt met aardbeien.
Straks bij de thee een punt appeltaart met slagroom (waren 2 voor 2 euro en kon ik niet laten liggen).
quote:Op zondag 15 juli 2012 00:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lekker zeg
Ik een zakje paprikachips met limo.
quote:Op maandag 16 juli 2012 23:34 schreef nectarientje het volgende:
kruidnootjes! Net gebakken metomdat het wel past bij het weer vonden we
Bij succes ga ik morgen wellicht ook nog chocoladekruidnootjes maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |