Dit. Kan. Niet. Echt. Zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:04 schreef Edskimo het volgende:
geen ergenis, wel humor om te lachen:
[ afbeelding ]
Het wordt nu wel een beetje sneu voor Klaasquote:
Wat is er sneu aan voor Klaas?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:53 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Het wordt nu wel een beetje sneu voor Klaas
Jo bedankt, heb het al verandert.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:53 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Het wordt nu wel een beetje sneu voor KlaasMaar hoe triest hij er dan weer op in gaat
![]()
Je profielfoto is trouwens zichbaar op die laatste, niet dat we er wijzer van worden maar toch
Oh wtf, ik dacht dat 'ie het na die post over relatieplanet wel door had, maar ik lees nu dat 'ie 'Eef' niks kwalijk neemtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:57 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Wat is er sneu aan voor Klaas?
Ik zou zeggen: net zo lang doorgaan, tot dat het kwartje is gevallen.
Jezus wat dom om dan te quoten met die foto, zal ff aanpassen voor je.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:58 schreef Edskimo het volgende:
[..]
Jo bedankt, heb het al verandert.
Nou alleen jou quote nog :p
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:53 schreef VacaLoca het volgende:
Als dit echt is verdient dit een apart topic
Over twee weken pas echt, ja.quote:
Duidelijk een bord voor zn kopquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:04 schreef Edskimo het volgende:
geen ergenis, wel humor om te lachen:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:19 schreef Little_Dolls het volgende:
Als iemand dat met mij zou doen zou ik zó kwaad worden hé... Opdringerige mannen![]()
Wel grappig hoe hij zichzelf voor lul zet, dat wel.
idemquote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:45 schreef Jivis het volgende:
Ik ben nu wel heel benieuwd hoe Klaas Kippengaas eruit ziet.
WIE?!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:40 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Hij doet me eerlijk gezegd denken aan iemand hier. (Niet in dit topic dan.)
Witte baard, lange tabbert, staf, en een driehoekig stuk kippenhok op zijn hoofd.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:45 schreef Jivis het volgende:
Ik ben nu wel heel benieuwd hoe Klaas Kippengaas eruit ziet.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:11 schreef Ulx het volgende:
[..]
Witte baard, lange tabbert, staf, en een driehoekig stuk kippenhok op zijn hoofd.
En owee als je dan alsnog na een paar weken eens inlogt. Wordt direct je verwijdering geannuleerd..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:05 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Over twee weken pas echt, ja.Dat is eigenlijk ook klachtwaardig aan Facebook: je profiel afschermen en je een bedenktijd van twee weken geven als je het wil verwijderen.
''vrienden" zat die dit soort dingen postenquote:Op maandag 9 juli 2012 13:52 schreef Matty___ het volgende:
ohja en weer zo een pareltje ala ik heb totaal niets te melden maar ik kan me niet inhouden:
[ afbeelding ]
En mensen die daar ook nog op antwoorden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:53 schreef tissues4myissues het volgende:
[..]
''vrienden" zat die dit soort dingen posten
Echt hè, wtf.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:50 schreef FUUUU het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik ook al tig keer voorbij zien komen.
Vrouwen die zich eigenschappen toe-eigenen die ieder mens heeft.![]()
Kun je blokkeren!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:48 schreef TehJoke het volgende:
Steeds die uitnodigingen voor spelletjes..
Geen troll helaasquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:30 schreef Daniane het volgende:
[..]
Kun je blokkeren!
Klaas Kippengaas![]()
mooie troll
Inderdaad man. Ik was me al af aan het vragen of ik echt zo verwijfd was.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:50 schreef FUUUU het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik ook al tig keer voorbij zien komen.
Vrouwen die zich eigenschappen toe-eigenen die ieder mens heeft.![]()
Wat ik, als vrouw, nog het ergste vind... De meeste van die dingen zijn eigenlijk gewoon heel dom, waarom zou je daar in godsnaam trots op zijnquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:45 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Inderdaad man. Ik was me al af aan het vragen of ik echt zo verwijfd was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |