idemquote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:45 schreef Jivis het volgende:
Ik ben nu wel heel benieuwd hoe Klaas Kippengaas eruit ziet.
WIE?!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:40 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Hij doet me eerlijk gezegd denken aan iemand hier. (Niet in dit topic dan.)
Witte baard, lange tabbert, staf, en een driehoekig stuk kippenhok op zijn hoofd.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:45 schreef Jivis het volgende:
Ik ben nu wel heel benieuwd hoe Klaas Kippengaas eruit ziet.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:11 schreef Ulx het volgende:
[..]
Witte baard, lange tabbert, staf, en een driehoekig stuk kippenhok op zijn hoofd.
En owee als je dan alsnog na een paar weken eens inlogt. Wordt direct je verwijdering geannuleerd..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:05 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Over twee weken pas echt, ja.Dat is eigenlijk ook klachtwaardig aan Facebook: je profiel afschermen en je een bedenktijd van twee weken geven als je het wil verwijderen.
''vrienden" zat die dit soort dingen postenquote:Op maandag 9 juli 2012 13:52 schreef Matty___ het volgende:
ohja en weer zo een pareltje ala ik heb totaal niets te melden maar ik kan me niet inhouden:
[ afbeelding ]
En mensen die daar ook nog op antwoorden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:53 schreef tissues4myissues het volgende:
[..]
''vrienden" zat die dit soort dingen posten
Echt hè, wtf.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:50 schreef FUUUU het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik ook al tig keer voorbij zien komen.
Vrouwen die zich eigenschappen toe-eigenen die ieder mens heeft.![]()
Kun je blokkeren!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:48 schreef TehJoke het volgende:
Steeds die uitnodigingen voor spelletjes..
Geen troll helaasquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:30 schreef Daniane het volgende:
[..]
Kun je blokkeren!
Klaas Kippengaas![]()
mooie troll
Inderdaad man. Ik was me al af aan het vragen of ik echt zo verwijfd was.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:50 schreef FUUUU het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik ook al tig keer voorbij zien komen.
Vrouwen die zich eigenschappen toe-eigenen die ieder mens heeft.![]()
Wat ik, als vrouw, nog het ergste vind... De meeste van die dingen zijn eigenlijk gewoon heel dom, waarom zou je daar in godsnaam trots op zijnquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:45 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Inderdaad man. Ik was me al af aan het vragen of ik echt zo verwijfd was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |