is 69 notes erg?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op basis daarvan kunnen FA's bepalen hoelang een banduur moet zijn enzo.
48 uur en een half uurquote:
zal wel van de inhoud afhangenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
is 69 notes erg?
hoelang kan ik een ban krijgen?
Ja weet ik veel, dan moet ik alles gaan zitten nakijken.quote:
Tegen mijn advies in.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja die half uur had Yvonne verwijdert
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:59 schreef RensAjacied het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel notes ik heb.
69? Ik heb er 115quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
is 69 notes erg?
hoelang kan ik een ban krijgen?
Staan anders zeer interessante dingen tussenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:01 schreef RensAjacied het volgende:
9 notes? Waarvoor? Ga ze echt niet kopen trouwens, wtf man.
Zal vast niet door kanker komen, laatst nog vaak kanker gebruikt. Staat nog steeds op 69 dus niet zo kankererg als verwacht.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:01 schreef RensAjacied het volgende:
9 notes? Waarvoor? Ga ze echt niet kopen trouwens, wtf man.
Zal alleen door kanker komen anders kan ik het niet snappen. Of zogenaamde crewbash vandaag wat Steven zei.
Door iets liefs te doen, waar heel VBL baat bij heeft.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:02 schreef RensAjacied het volgende:
Positieve notes hoe kom je daar aan dan?
De juiste club supportenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:02 schreef RensAjacied het volgende:
Positieve notes hoe kom je daar aan dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |