is 69 notes erg?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op basis daarvan kunnen FA's bepalen hoelang een banduur moet zijn enzo.
48 uur en een half uurquote:
zal wel van de inhoud afhangenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
is 69 notes erg?
hoelang kan ik een ban krijgen?
Ja weet ik veel, dan moet ik alles gaan zitten nakijken.quote:
Tegen mijn advies in.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja die half uur had Yvonne verwijdert
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:59 schreef RensAjacied het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel notes ik heb.
69? Ik heb er 115quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
is 69 notes erg?
hoelang kan ik een ban krijgen?
Staan anders zeer interessante dingen tussenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:01 schreef RensAjacied het volgende:
9 notes? Waarvoor? Ga ze echt niet kopen trouwens, wtf man.
Zal vast niet door kanker komen, laatst nog vaak kanker gebruikt. Staat nog steeds op 69 dus niet zo kankererg als verwacht.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:01 schreef RensAjacied het volgende:
9 notes? Waarvoor? Ga ze echt niet kopen trouwens, wtf man.
Zal alleen door kanker komen anders kan ik het niet snappen. Of zogenaamde crewbash vandaag wat Steven zei.
Door iets liefs te doen, waar heel VBL baat bij heeft.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:02 schreef RensAjacied het volgende:
Positieve notes hoe kom je daar aan dan?
De juiste club supportenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:02 schreef RensAjacied het volgende:
Positieve notes hoe kom je daar aan dan?
Waarom heb ik dan geen positieve note?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door iets liefs te doen, waar heel VBL baat bij heeft.
Open een geweldig goed topic dat uitgroeit tot een enorme reeks.
Ik deed vroeger van elke Eredivisie doelpunt tijdens de wedstrijd een gifje maken manquote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb genoeg reeksen geopend en nog steeds geen positievequote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die mods van vroeger waren gewoon kut.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik deed vroeger van elke Eredivisie doelpunt tijdens de wedstrijd een gifje maken man
Hoezo heb ik daar niet 200 positieve notes voor?
Welke EK-reeks?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb genoeg reeksen geopend en nog steeds geen positieve![]()
geef mij eens een voor mijn reeks in EK!!
VBL Slowchat, voor internethooligans en andere debielenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welke EK-reeks?
Heeft duidelijk niet bijster veel indruk gemaakt.
Prachtige EK reeks.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
VBL Slowchat, voor internethooligans en andere debielen
Prachtige EK reeks.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
uhu 7 topicsquote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welke EK-reeks?
Heeft duidelijk niet bijster veel indruk gemaakt.
[..]
Ja, dat is gewoon nieuwsquote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
uhu 7 topics
Er zijn wat dingen gebeurd?
Thanksquote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:07 schreef GGMM het volgende:
http://web.archive.org/we(...)orum.fok.nl/forum/70
Echte bazen herkennen dit nog.
Je kan niet eens zien wat er instaat joh, laat gaan.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
uhu 7 topics
Er zijn wat dingen gebeurd?
vette sitequote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:07 schreef GGMM het volgende:
http://web.archive.org/we(...)orum.fok.nl/forum/70
Echte bazen herkennen dit nog.
Zoals? Alleen maar hoe je ze hebt gekregen. Beetje zonde van 4 euro 50.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Staan anders zeer interessante dingen tussen
Ik twijfel nog tussen dankzij en ondanks...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:09 schreef Smoofie het volgende:
Verkeerde quote. Maar Smoofie is toch 1 van de users die deze reeks tot een succes heeft gemaakt
Dat weet je pas na afloop.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |