Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier . Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Op vrijdag 6 juli 2012 23:18 schreef TheWhiteCowboy het volgende: Ik vind het eigenlijk wel grappig een paar weken geleden waren ze in een melige bui de grootste slowchatters met zijn twee en dat moest allemaal maar kunnen op zijn tijd.
Dat was dan tenminste nog enigszins hardloopgerelateerd. Als ik over m'n werk wil praten ga ik wel naar WGR.
Anyway, de schuinonderbuurman heef Lady Gaga weer afgezet, dus ik ga lekker m'n mandje in.
Dames en heren van de Ekiden, en ook YUR en GotC, heel veel succes en plezier morgen!!
Lopers met een rustdag morgen: geniet ervan! Lopers met een training morgen: succes en geniet ervan! YUR, GotC en evt andere lopers met een evenement morgen: succes en veel plezier!!
oke, laten we proberen om het slow chat 'probleem' vlot te trekken.... is het wat als er afgesproken wordt dat we voornamelijk de zaterdag/zondagvond gebruiken voor off topic SC? dan moet dit natuurlijk wel een beetje serieus ge-mod worden
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Op vrijdag 6 juli 2012 23:26 schreef rechtsedirecte het volgende: oke, laten we proberen om het slow chat 'probleem' vlot te trekken.... is het wat als er afgesproken wordt dat we voornamelijk de zaterdag/zondagvond gebruiken voor off topic SC? dan moet dit natuurlijk wel een beetje serieus ge-mod worden
ik heb altijd veel plezier beleeft aan dit topic en nog steeds dus het zou zonde zijn als sommige mensen weg blijven omdat ze zich hier niet meer thuis voelen dus kom op mensen...suggesties??!!
@TWC, je vergeet eventjes dat dat 1 zaterdagavond was . Dat moet ook absoluut gewoon kunnen imo. Maar zoals al paar keer gezegd.. er zit verschil tussen he? Ik was zelf gewoon de afgelopen weken elke avond na werk 4 topics aan het bijlezen
Op vrijdag 6 juli 2012 23:26 schreef rechtsedirecte het volgende: oke, laten we proberen om het slow chat 'probleem' vlot te trekken.... is het wat als er afgesproken wordt dat we voornamelijk de zaterdag/zondagvond gebruiken voor off topic SC? dan moet dit natuurlijk wel een beetje serieus ge-mod worden
quote:
Op vrijdag 6 juli 2012 23:29 schreef rechtsedirecte het volgende: ik heb altijd veel plezier beleeft aan dit topic en nog steeds dus het zou zonde zijn als sommige mensen weg blijven omdat ze zich hier niet meer thuis voelen dus kom op mensen...suggesties??!!
Nou wat je zelf al zei. Dan moet ik wel op zoek naar een ander SC topic om mijn gerel in kwijt te kunnen. Houd ik het hier voortaan wat serieuzer.
zal ik nu echt posten wat ik wil posten of toch maar niet......
Alle mensen die morgen aan de bak moeten: Heel veel succes en nog meer plezier gewenst!!
Kan het helaas niet live volgen, dus dat wordt flink teruglezen morgenavond maar ik hoop dat jullie het naar je zin hebben (en voor de Ekiden: elkaar ook in het echie mogen )!
Nou wat je zelf al zei. Dan moet ik wel op zoek naar een ander SC topic om mijn gerel in kwijt te kunnen. Houd ik het hier voortaan wat serieuzer.
kijk Sexy, als mensen je beter kennen dan weten ze je posts op waarde te schatten maar...de sc van vanmorgen over die grafische baan en Swets zijn zoektocht naar een baan hoe ik ook met hun meeleef hoort in dit topic niet tig posts door te gaan imo
Zo, route voor a.s. zondag uitgestippeld. Klein stukje warmlopen en dan langs de provinciale weg de hele stad door. Precies 10 km. Hopelijk doen al die starende blikken me goed en houd ik het gewoon goed vol.
oke, laat ik dan maar de kogel door de kerk jagen.... alleen zaterdag/zondagavond SC.. oke!!??
Op vrijdag 6 juli 2012 23:33 schreef Nero22 het volgende: Zo, route voor a.s. zondag uitgestippeld. Klein stukje warmlopen en dan langs de provinciale weg de hele stad door. Precies 10 km. Hopelijk doen al die starende blikken me goed en houd ik het gewoon goed vol.
Ik negeer expres al dat offtopic gepost
Gaat je gewoon lukken hoor Hoop voor je dat het iets minder benauwd is..schijnt aardig wat mensen die voor het eerst de 10 willen aantikken te nekken Ik duim voor je
Op vrijdag 6 juli 2012 23:34 schreef rechtsedirecte het volgende: oke, laat ik dan maar de kogel door de kerk jagen.... alleen zaterdag/zondagavond SC.. oke!!??
deze onzinpost draagt weinig bij aan mijn poging om de status qua te doorbreken
Gaat je gewoon lukken hoor Hoop voor je dat het iets minder benauwd is..schijnt aardig wat mensen die voor het eerst de 10 willen aantikken te nekken Ik duim voor je
En idd, gaat lekker nu
Hm... Misschien even een domme vraag: wordt het minder of meer benauwd tijdens/na regen, gezien de weersvoorspelling voor zondag? Ik weet wel dat het zuurstofgehalte omhoog gaat, maar de vochtigheid gaat natuurlijk ook...
Op vrijdag 6 juli 2012 23:29 schreef GotC het volgende: @TWC, je vergeet eventjes dat dat 1 zaterdagavond was . Dat moet ook absoluut gewoon kunnen imo. Maar zoals al paar keer gezegd.. er zit verschil tussen he? Ik was zelf gewoon de afgelopen weken elke avond na werk 4 topics aan het bijlezen
Kijk prima, voor jullie was het die avond de slowchatavond. Voor een ander weer op een andere dag. En voor weer een ander weer op een andere dag. En zo kan je wel een tijdje vullen.
Persoonlijk gezien gaat het hier inderdaad erg hard en is het bijna onmogelijk om alles te lezen en bij te houden. En ook dat er een aantal serieuze echt hardloopgerelateerde dingen snel overheen wordt gelezen en gepost. Erg jammer.