SPOILER: Gasten t/m di 10/7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Danny Nelissenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:52 schreef HighVolume het volgende:
wie is die vadsige kerel in.het oranje ?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:54 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Hoog tijd dat we weer gaan schakelen met Frankrijk!
[ afbeelding ]
Mart scoort ongeveer 300.000 meer.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:54 schreef Khaleesi het volgende:
En wat doet dat TDJ nou zoal kijkcijfergewijs tegenover Mart?
Battle?
Je kunt wel een mooie Koga Myata winnen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:54 schreef waaromniet1988 het volgende:
Daar werd even mooi de reclame van kruidkoek afgekapt
TdJ vaak rond de 650.000, Avondetappe rond 800.000, dacht ikquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:54 schreef Khaleesi het volgende:
En wat doet dat TDJ nou zoal kijkcijfergewijs tegenover Mart?
Battle?
Omdat het tijdens het EK soms ook over de Tour ging.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:55 schreef itastar het volgende:
Waarom gaan ze het over Louis van Gaal hebben terwijl het programma over de tour gaat? En wanneer regelen ze dat geluid nou eens fatsoenlijk..
[ afbeelding ]
Bistro pizza dingetjes toch?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:54 schreef waaromniet1988 het volgende:
Daar werd even mooi de reclame van kruidkoek afgekapt
[ afbeelding ]
BIJ VI ORANJE WERD ER OOK OVER DE TOUR GEPRAAT.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:55 schreef itastar het volgende:
Waarom gaan ze het over Louis van Gaal hebben terwijl het programma over de tour gaat? En wanneer regelen ze dat geluid nou eens fatsoenlijk..
Kan leuk zijn, al zal ze denk ik nu volledig aan het focussen zijn op Londenquote:
Als inleiding voor dit programma, toen ze het eigenlijk wel gehad hadden idd..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
BIJ VI ORANJE WERD ER OOK OVER DE TOUR GEPRAAT.
Een van de weinigen die goud kan halen, de rest is zwaar kutquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan leuk zijn, al zal ze denk ik nu volledig aan het focussen zijn op Londen
VI ORANJE = VOETBAL, geen tour.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:57 schreef itastar het volgende:
[..]
Als inleiding voor dit programma, toen ze het eigenlijk wel gehad hadden idd..
Niks mis mee, anderhalf uur over 1 touretappe praten is ook wel wat veel van het goede.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VI ORANJE = VOETBAL, geen tour.
Dan kan je het terugverwachten![]()
Rick Winkelman presenteert dat toch? Goede kerel.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
Bij de OS wordt het nog erger, dan bespreken ze wel 20 sporten
quote:
Niemanquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:00 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Rick Winkelman presenteert dat toch? Goede kerel.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die gasten in de studio denken: wat gebeurd hier? Humor en leuke gesprekken? Wat is dit?
tokkie humorquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die gasten in de studio denken: wat gebeurd hier? Humor en leuke gesprekken? Wat is dit?
Voetbalhumorquote:
Neequote:
Voetbal een schone sport.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
Blij dat er ook over een schone sport gesproken wordt. Waarbij de kampioen een jaar later nog steeds kampioen is.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:07 schreef Alcatranz. het volgende:
Derksen moet hier niet meer bij aanschuiven. Ik erger me dood aan hem. Heeft totaal geen kennis. Go Danny
Derksen moet hier niet meer bij aanschuiven. Ik erger me dood aan hem. Heeft totaal geen kennis. Go Danny
Ik mag dat ongenuanceerde gebral welquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:07 schreef Alcatranz. het volgende:
Daar ben ik het ook soms mee eens ja.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:07 schreef Alcatranz. het volgende:
Maar hij lult wel echte onzin... dat geleuter over verder uit elkaar fietsen, come onquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik mag dat ongenuanceerde gebral wel
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:10 schreef Djokotron het volgende:
Johan houd je bek een keer man. Droefsnoet.
bij de VI doet hij het zelfde, lekker de populist uit hangenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:10 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Wat? Wat heeft Derksen nou voor relevants gezegd? Bij VI vind ik hem top, maar hier
Hij weet soms een goed punt aan te stippen, maar het inhoudelijke vervolg is zwaar ondermaatsquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:10 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Wat? Wat heeft Derksen nou voor relevants gezegd? Bij VI vind ik hem top, maar hier
Johan praat tenminste dan die andere 2. Gertje en Johanquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:10 schreef Djokotron het volgende:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:10 schreef Djokotron het volgende:
Show usquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:13 schreef Alcatranz. het volgende:
Die foto dat Woutje Poels daar meer dood dan levend ligt
Hoezo? Die fietsen niet hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:13 schreef Type-R het volgende:
Dit is pas pijn.
kunnen die voetballertjes nog wat van leren.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze hadden hem nooit weer op de fiets mogen zetten...
Iedereen kan fietsenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:13 schreef Type-R het volgende:
Dit is pas pijn.
kunnen die voetballertjes nog wat van leren.
Je ziet/weet niet wat er aan de hand is door alle adrenaline dat erin zit op dat moment... de echte pijn komt laten. Als je geen doktor bent/de apparatuur hebt is dat echt niet in te schatten volgens mij...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Niet verstandig nee. Maar ja, je weet op zo'n moment niet wat ie heeft.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Adrenalinequote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:14 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Je ziet/weet niet wat er aan de hand is door alle adrenaline dat erin zit op dat moment... de echte pijn komt laten. Als je geen doktor bent/de apparatuur hebt is dat echt niet in te schatten volgens mij...
Geloof mij... daardoor komt een hoop pijnt niet door hoor...quote:
Nooit onder echte stress/spanning etc gezeten lees ik al. Maakt niet uit, je bent nog jong.quote:
Schijnt dat renners die zijn gevallen gelijk naar hun fiets zoeken om door te fietsen. Ongelofelijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:14 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Je ziet/weet niet wat er aan de hand is door alle adrenaline dat erin zit op dat moment... de echte pijn komt laten. Als je geen doktor bent/de apparatuur hebt is dat echt niet in te schatten volgens mij...
iddquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:16 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Nooit onder echte stress/spanning etc gezeten lees ik al. Maakt niet uit, je bent nog jong.
Adrenaline kan veel, heel veel.
De dokter verbood het hem, dan moet je hem als ploegleider ook gewoon tegenhouden.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:14 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Precies, je ziet het deze tour... gebroken heup, gescheude milt/niet, gebroken alles... het eerste dat ze doen is zoeken naar die fiets. Ziek/onbegrijpelijk/bikkel... geef t n naam, maar het is een bizarre eigenschap van het menselijk lichaam...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:16 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Schijnt dat renners die zijn gevallen gelijk naar hun fiets zoeken om door te fietsen. Ongelofelijk.
Als de professional het zegt, moet je daar naar luisteren... daar ben ik het helemaal mee eens. Maar je gaat mij niet vertellen dat iedereen in zo'n situatie misschien niet helemaal rationeel meer handelt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De dokter verbood het hem, dan moet je hem als ploegleider ook gewoon tegenhouden.
Ik meld me. Ik voetbalnieuws wil horenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:18 schreef RemcoW23 het volgende:
Die lui die voor het eerst TDJ kijken vanwege Derksen pluk je er zo uit hier
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:18 schreef RemcoW23 het volgende:
Die lui die voor het eerst TDJ kijken vanwege Derksen pluk je er zo uit hier
Hij wilde het wel zeggen. Gelukkig hield hij zich in.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:19 schreef RemcoW23 het volgende:
Valt me mee dat Derksen niet ipv Boskamp, Danny zegt.. Zie ik m ook voor aan
Jammer eigenlijkquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:19 schreef RemcoW23 het volgende:
Dat was jammerquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:19 schreef RemcoW23 het volgende:
twitter:raykerckhoffs twitterde op vrijdag 06-07-2012 om 23:19:31Wynants is geopereerd, heeft nu een torax drain, moet nog 5 dagen in zh blijven in Nancy reageer retweet
Een torax drainquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:raykerckhoffs twitterde op vrijdag 06-07-2012 om 23:19:31Wynants is geopereerd, heeft nu een torax drain, moet nog 5 dagen in zh blijven in Nancy reageer retweet
Inderdaadquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:21 schreef Gwunnik het volgende:
Nah, al dat gezeik op Kenny... laat die jongen lekker met rust. Hij heeft niet zoveel talent als die andere sprinters... dat hoef je toch niet de hele tijd te benadrukken
Vooral niet zoveel zelfkennis.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:21 schreef Gwunnik het volgende:
Nah, al dat gezeik op Kenny... laat die jongen lekker met rust. Hij heeft niet zoveel talent als die andere sprinters... dat hoef je toch niet de hele tijd te benadrukken
Goede zaak! Op naar het komende seizoen he... VBL wordt weer n feestquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Woon inmiddels in Hengelo
Maar alles goed hier
Maar die Kenny vindt zichzelf wel geweldigquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:21 schreef Gwunnik het volgende:
Ik ben er bij!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:22 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Goede zaak! Op naar het komende seizoen he... VBL wordt weer n feest
quote:Wout Poels heeft bij de valpartij die hem in de zesde etappe van de Tour de France tot opgave dwong een scheur in de nier en in de milt, gekneusde longen en drie gebroken ribben opgelopen.
quote:
Iedereen kent zijn eigen lichaam beter, behalve op het moment dat de medici apparatuur in de strijd gooien dan verlies je..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:25 schreef Sheepcidus het volgende:
als de dokter nee zegt moet je gewoon luisteren
quote:
op de tvquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:29 schreef Alcatranz. het volgende:
Hoe kijken jullie eigenlijk naar Lance en zij eventuele doping?
Is ook.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:29 schreef Specularium het volgende:
Dan is die hele dopingcontrole toch corrupt?
Vooral heel hard.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe moet ie dan gevallen zijn vraag ik me af.
Misschien ook mensen / sturen op m gekregen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Over zijn stuur sowieso en dan waarschijnlijk nog een keer op een andere fietsquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoiets zal 't inderdaad zijnquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:31 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Over zijn stuur sowieso en dan waarschijnlijk nog een keer op een andere fiets
Met de onderste ribben/buik op het stuurtje.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij zei "kan" toch?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:32 schreef marcodej het volgende:
Onverstandig van Nelissen om te suggereren dat de situatie van Poels levensbedreigend is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |