abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114028530
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hehe, gracias.

Ik heb in de versierchats de echte "kneuzen" genoeg proberen bij te brengen. Meestal met 0 resultaat omdat ze geen actie ondernemen. En een week later hetzelfde trieste gelul.

Er is ook niet 1 gids voor alle vrouwen. Dat is precies de fout die firefly maakt.
Dat beweer ik ook niet, ik zeg alleen dat alle vrouwen op zelfexpressie vallen. Zelfs als je een stil persoon bent kan je alsnog zelfexpressie hebben.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_114028583
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:02 schreef Modus het volgende:

[..]

Wat bedoelde je dan met deze post?

[..]

Het kan van alles zijn, je kan iets verkeerds gezegd hebben, ze kan ongesteld zijn, ze kan een vriend hebben, je kwam misschien raar over enz.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_114028602
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:01 schreef firefly3 het volgende:
Als ze minder leuk is en minder heftig met haar doe, uit ik mijn gevoel even erg. Want op dat moment zijn dat mijn oprechte gevoelens.

Dat verschild per vrouw, het kan binnen een seconde zijn maar het kan ook na weken zijn.
Dat bedoel ik niet. Zijn al die projectjes die je nu claimt te hebben allemaal 10-en? Of gaat het toch gewoon om de kwantiteit...
pi_114028608
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Of het kan wanhopig zijn als je achter haar kont aanloopt terwijl ze gewoon 1 van de zoveel vrouwen is ;)
Nee, kneus. Het toont (voor haar) dat je echt in haar geinteresseerd bent. Dat vleit haar en maakt haar attent. Ondertussen moet je natuurlijk wel een beetje andere vrouwen aanspreken. Dat ziet zij ook namelijk. En dan kom je bij haar terug en weet ze dat zij interessanter is dan die andere vrouwen.

quote:
Als ik haar echt wil vecht ik er wel voor uiteraard.
Volgens mij weet jij helemaal niet wat je wil, en je zei toch dat je niks wilde? Alleen in het moment leven, zonder eindresultaat?

Een soort vis in een kom dus. Weinig aantrekkelijk, lijkt me.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_114028632
quote:
16s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

VOOR JOU NIET!

Voor anderen wel.
Totaal los koppelen van een eventuele doel. Weleens gemerkt dat als je een relatie hebt dat vrouwen opeens veel meer naar je kijken? Dat komt omdat je los gekoppeld staat van een doel. Jezelf loskoppelen van een doel is goud waard.
pi_114028659
quote:
16s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

VOOR JOU NIET!

Voor anderen wel.
Nee joh, iedereen leeft uiteindelijk in het moment. Het doel is een droom, een wens, waar pas achteraf van kan worden gezegd dat wat je deed om het te bereiken nut had, dat je controle kon uitoefenen. Maar die is er niet. Niet echt. Daarom genieten, de rest komt vanzelf. Vrouwen versieren is een afgeleide van je levensstijl, al suggereert de titel van dit topic anders. ;)
pi_114028662
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:03 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat beweer ik ook niet, ik zeg alleen dat alle vrouwen op zelfexpressie vallen.
GELUL!!
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

dinsdag 10 juli 2012 @ 20:05:55 #208
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_114028677
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:02 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nope, zo snel is die groei niet.
Hoe bedoel je dit precies? Je versierde toch 200 vrouwen per maand? Ik neem aan dat je toch elke avond 2-3 vrouwen kan batsen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_114028678
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:04 schreef Modus het volgende:

[..]

Dat bedoel ik niet. Zijn al die projectjes die je nu claimt te hebben allemaal 10-en? Of gaat het toch gewoon om de kwantiteit...
Ze worden gemiddeld steeds knapper. Als ze niet leuk zijn zeg ik soms niet eens hoi.
pi_114028697
quote:
18s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

GELUL!!
Cool story, bro.
pi_114028719
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:05 schreef firefly3 het volgende:
Als ze niet leuk zijn zeg ik soms niet eens hoi.
Wow, wat een player, die vent. :')

_O- _O-

pi_114028773
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, kneus. Het toont (voor haar) dat je echt in haar geinteresseerd bent. Dat vleit haar en maakt haar attent. Ondertussen moet je natuurlijk wel een beetje andere vrouwen aanspreken. Dat ziet zij ook namelijk. En dan kom je bij haar terug en weet ze dat zij interessanter is dan die andere vrouwen.

[..]

Volgens mij weet jij helemaal niet wat je wil, en je zei toch dat je niks wilde? Alleen in het moment leven, zonder eindresultaat?

Een soort vis in een kom dus. Weinig aantrekkelijk, lijkt me.
Het ligt er echt aan of ik zin heb in haar of niet. Of ze het waard is om voor te vechten of niet. Maar dan moet ik de handeling van "haar terug vechten" ook leuk vinden. Dan zit je weer in het moment, snap je? Altijd doen waar je zin in hebt.
pi_114028811
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:05 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Totaal los koppelen van een eventuele doel. Weleens gemerkt dat als je een relatie hebt dat vrouwen opeens veel meer naar je kijken? Dat komt omdat je los gekoppeld staat van een doel. Jezelf loskoppelen van een doel is goud waard.
Je projecteert nu een theorie op een persoon. Het doel van die gast is zoveel mogelijk nummers zo snel mogelijk scoren. Prima. Doe dan niet alsof er geen doel is.

Het is wat anders dat hij niet gefrustreerd raakt als het niet lukt, iets wat wij niet-PUA's wel ondervinden.

pi_114028853
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:05 schreef Gray het volgende:

[..]

Nee joh, iedereen leeft uiteindelijk in het moment. Het doel is een droom, een wens, waar pas achteraf van kan worden gezegd dat wat je deed om het te bereiken nut had, dat je controle kon uitoefenen. Maar die is er niet. Niet echt. Daarom genieten, de rest komt vanzelf. Vrouwen versieren is een afgeleide van je levensstijl, al suggereert de titel van dit topic anders. ;)
Je hebt gelijk, de titel was catchy maar wat ongelukkig gekozen.
pi_114028887
quote:

[..]

Nee, kneus.
En hier stopte ik met lezen. Want:

quote:
Weinig aantrekkelijk.
:Y
pi_114028904
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:04 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het kan van alles zijn, je kan iets verkeerds gezegd hebben, ze kan ongesteld zijn, ze kan een vriend hebben, je kwam misschien raar over enz.
Dus als een vrouw op zoek gaat naar andere mannen buiten jou om, dan is het een hopeloze strijd geworden, maar als jij op zoek gaat naar andere vrouwen, dan moeten de vrouwen jou maar als 'de beste man die ik ooit ben tegen gekomen en waar ik alles mee wil delen' accepteren?
pi_114028920
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je projecteert nu een theorie op een persoon. Het doel van die gast is zoveel mogelijk nummers zo snel mogelijk scoren. Prima. Doe dan niet alsof er geen doel is.

Het is wat anders dat hij niet gefrustreerd raakt als het niet lukt, iets wat wij niet-PUA's wel ondervinden.
De betere gasten tellen niet zoals hem :)
pi_114028948
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:07 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het ligt er echt aan of ik zin heb in haar of niet. Of ze het waard is om voor te vechten of niet. Maar dan moet ik de handeling van "haar terug vechten" ook leuk vinden. Dan zit je weer in het moment, snap je? Altijd doen waar je zin in hebt.
Je bent slap. Je vindt jezelf een hele bink omdat je 200 vrouwen "kan aanspreken" (alsof dat een prestatie is). Maar zodra er een beetje strijd losbarst, waar jij het tegen andere roofdieren die zich op de prooi storten moet opnemen, haak je af.

Dat is niet "in het moment leven". Dat is slap.

pi_114028989
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je bent slap. Je vindt jezelf een hele bink omdat je 200 vrouwen "kan aanspreken" (alsof dat een prestatie is). Maar zodra er een beetje strijd losbarst, waar jij het tegen andere roofdieren die zich op de prooi storten moet opnemen, haak je af.

*O* :*
pi_114028992
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:05 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dit precies? Je versierde toch 200 vrouwen per maand? Ik neem aan dat je toch elke avond 2-3 vrouwen kan batsen.
Ik "versier" ze niet alle 200 :D Ik ga liever voor kwaliteit dan kwantiteit. Eerst kijk ik of er wel chemie is.
pi_114029003
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:08 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, de titel was catchy maar wat ongelukkig gekozen.
Maar daarvoor is een titel onder andere. Een titel voor een krantenbericht is ook om lezers te trekken, niet om de stelling volledig duidelijk te maken. ;)
pi_114029010
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:09 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De betere gasten tellen niet zoals hem :)
Wat is "beter"?

En de betere gasten hebben in ieder geval een beter taalgebruik. Over onaantrekkelijk gesproken.

Zit ik verkeerd, dames?

pi_114029062
quote:

[..]

Laten we ons wel als mensen gedragen, niet als dieren. :{w
pi_114029090
quote:

[..]

Het grappige is, hoe meer moeite je op zo'n moment doet om haar terug te krijgen, hoe lastiger het meestal is :+ Daarom moet je juist minder moeite doen, maar wel die kant op gaan met zelf vermaak, snap je?
pi_114029113
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat is "beter"?

En de betere gasten hebben in ieder geval een beter taalgebruik. Over onaantrekkelijk gesproken.

Zit ik verkeerd, dames?
Deze vrouw geeft je groot gelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')