Huh, wat maakt dat nu uit? Als ze leuk zijn, gaan ervoor, toch? Het gaat om de reis, niet om het doel. Zelfexpressie, lol maken, jezelf zijn. Dan maakt leeftijd toch niks uit?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is op en af, soms willen meerdere vrouwen afspreken soms 0. Een diepe band is idd ook het emotioneel vlak. Ik ga niet veel voor vrouwen in de 30, vooral vanwege de kinderwens.
Hoeveel vrouwen zie jij omgaan met andere mannen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat voel je aan. Als een vrouw normaal een bitch shield heeft tegen gasten en bij jou zeer open is en al haar emoties toont, dan weet je dat het goed zit.
Ik ben een beginneling
Na 2 minuten in het filmpje zegt die stakker dat hij een Excel sheet met contactgegevens van vrouwen heeft.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:30 schreef firefly3 het volgende:
Dit had dark passenger gepost:
"Versieren" klinkt alsof je moeite voor haar moet gaan doen, maar je moet eigenlijk totaal geen moeite doen behalve jezelf kunnen vermaken op een plek waar veel vrouwen zijn en je gevoel volgen.
Daarom moet ze ook verliefd worden op je.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:35 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat een vrouw haar diepste gevoelens en emoties deelt met iemand die niet haar beste vriend of vaste partner is?
Het gaat hun niets aan wat mijn seksleven is als ik er geen relatie mee hebquote:En dat elke vrouw jou niet als vaste partner kan zien vanwege je losbandige seksuele relaties?
zie bovenstaandequote:En dat, mocht jij zeggen dat ze dat wel doen, die vrouwen die jij blijkbaar aantrekt en een band mee hebt, per definite dan niet bepaald diepe wezens zijn?
Als ze met andere mannen omgaan op een te intieme manier dan verwaterd mijn interesse flink. Na een tijd begin je het echt goed aan te voelen welke vrouwen zeer gehecht aan je raken, en dat merk je ook op de manier waarop ze contact met je opnemen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen zie jij omgaan met andere mannen?
Vrouwen tonen nooit al hun emoties
Je kan nooit ervan uitgaan dat "het goed zit". Er gaat een heel spel aan je voorbij.
Zijn eigen ego kan hem inderdaad in de weg staan, dat is een negatief punt. Richt je nu op de positieve punten. Misschien zijn er dingen die je wel of niet van hem kunt leren, dingen die hij verkeerd doet, of dingen die hij goed doet. Een lijstje bijhouden kan goed of slecht zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:39 schreef Modus het volgende:
[..]
Na 2 minuten in het filmpje zegt die stakker dat hij een Excel sheet met contactgegevens van vrouwen heeft.. Dat heeft zo ontzettend niks met jezelf zijn te maken. Dat is alleen maar versieren om het versieren. Nou ja, het is eik niet eens versieren. Het is een vluchtig contact leggen. Nou joepiedepoepie hoor.
voordat er uberhaupt een relatie kan komen, moet zij idd verliefd op jou worden, maar jij ook verliefd op haar (anders ben je gewoon echt een eikel). Ook moet zij jou 100% kunnen vertrouwen. Je kunt niet verwachten dat een vrouw een band met jou ontwikkelt en zij jou haar emoties toont als jij niet 100% open bent over je eigen leven..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Daarom moet ze ook verliefd worden op je.
[..]
Het gaat hun niets aan wat mijn seksleven is als ik er geen relatie mee heb
[..]
zie bovenstaande
Dat is slap; daarmee ben je geen vechter, en ga je alleen voor de makkelijke prooien. De echte goede versierder kan juist die strijd aan en de vrouw van zijn keuze voor zich winnen, juist door anderen te verslaan.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als ze met andere mannen omgaan op een te intieme manier dan verwaterd mijn interesse flink.
Geen zorgen, dat weet ik echt wel. Volgens mij heb jij 15 jaar in een kelder geleefd en kom je er nu pas achter dat er vrouwen bestaan die je kan versieren.quote:Na een tijd begin je het echt goed aan te voelen welke vrouwen zeer gehecht aan je raken, en dat merk je ook op de manier waarop ze contact met je opnemen.
En hoe precies geef jij ze die kans?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:39 schreef firefly3 het volgende:
Daarom moet ze ook verliefd worden op je.
Mwah, had een leuke scharrel met wie ik echt een diepe band had. Heel persoonlijke, emotionele gesprekken. En seks.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:42 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
voordat er uberhaupt een relatie kan komen, moet zij idd verliefd op jou worden, maar jij ook verliefd op haar (anders ben je gewoon echt een eikel). Ook moet zij jou 100% kunnen vertrouwen. Je kunt niet verwachten dat een vrouw een band met jou ontwikkelt en zij jou haar emoties toont als jij niet 100% open bent over je eigen leven..
Wat jij doet is iedereen aan een lijntje houden en dubbellevens leiden, dit mag zij wel weten.. dit mag zij niet weten..
Nooooooit zal een vrouw jou werkelijk haar diepste emoties tonen op die manier.
Niet alleen slap, maar ook een dubbele standaard.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is slap; daarmee ben je geen vechter, en ga je alleen voor de makkelijke prooien. De echte goede versierder kan juist die strijd aan en de vrouw van zijn keuze voor zich winnen, juist door anderen te verslaan.
Ik ben soms ook een eikel, niet altijdquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:42 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
voordat er uberhaupt een relatie kan komen, moet zij idd verliefd op jou worden, maar jij ook verliefd op haar (anders ben je gewoon echt een eikel). Ook moet zij jou 100% kunnen vertrouwen. Je kunt niet verwachten dat een vrouw een band met jou ontwikkelt en zij jou haar emoties toont als jij niet 100% open bent over je eigen leven..
Wat jij doet is iedereen aan een lijntje houden en dubbellevens leiden, dit mag zij wel weten.. dit mag zij niet weten..
Nooooooit zal een vrouw jou werkelijk haar diepste emoties tonen op die manier.
Vind je dat niet heel erg.. slecht van jezelf? :\ Zij geeft jou haar vertrouwen en is verliefd op je.. en jij speelt daar op in en houdt dat in stand, terwijl je eigenlijk al van tevoren weet dat je haar pijn zult doen aangezien jij toch nooit van haar zal houden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mwah, had een leuke scharrel met wie ik echt een diepe band had. Heel persoonlijke, emotionele gesprekken. En seks.
Zij was verliefd op mij, ik niet op haar. Ze is erg leuk, maar mijn standaards liggen hoger.
Kan prima.
1) Ligt eraan hoeveel moeite ik er voor moet doen, het is niet zwart wit. Voor de een wel, de ander nietquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is slap; daarmee ben je geen vechter, en ga je alleen voor de makkelijke prooien. De echte goede versierder kan juist die strijd aan en de vrouw van zijn keuze voor zich winnen, juist door anderen te verslaan.
[..]
Geen zorgen, dat weet ik echt wel. Volgens mij heb jij 15 jaar in een kelder geleefd en kom je er nu pas achter dat er vrouwen bestaan die je kan versieren.
Hoe bedoel je?quote:
Er gaat echt geen 1 vrouw blij worden van dat jij evt. een lijstje bijhoudt. Echt geen 1. Afknapper nr. 1. Als je dat überhaupt al tegen haar zou zeggen natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:42 schreef firefly3 het volgende:
Zijn eigen ego kan hem inderdaad in de weg staan, dat is een negatief punt. Richt je nu op de positieve punten. Misschien zijn er dingen die je wel of niet van hem kunt leren, dingen die hij verkeerd doet, of dingen die hij goed doet. Een lijstje bijhouden kan goed of slecht zijn.
Nee, gewoon doen waar je zin in hebt op dat momentquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:44 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Niet alleen slap, maar ook een dubbele standaard.
Zelf wel met x vrouwen mogen kloten, maar wel verwachten dat ze allemaal trouw blijven aan jou en jou vertrouwen en verliefd op jou worden, maar ze mogen geen commentaar hebben op jouw levensstijl en zéker niet hetzelfde doen en zelf intiem zijn en aankloten met andere mannen.
Maar die vrouw mag dat niet doen, alleen jij, want jouw meisjes mogen niet te intiem met andere mannen worden, zelfs al is dat hun vorm van zelfexpressie want ze mogen alleen jou leuk vinden en op jou verliefd worden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:47 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, gewoon doen waar je zin in hebt op dat moment
Als ze hevig aangetrokken tot je is kan je zeggen dat ze de grootste idioot is en dat jij liever een zebra neukt terwijl je een rare bek trekt. Maakt dan allemaal niet meer uit.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:47 schreef Modus het volgende:
[..]
Er gaat echt geen 1 vrouw blij worden van dat jij evt. een lijstje bijhoudt. Echt geen 1. Afknapper nr. 1. Als je dat überhaupt al tegen haar zou zeggen natuurlijk.
Op een gegeven moment, na een date of 3, vroeg ze me wat ik wilde. Ik zei eerlijk: "Listen, ik woon hier net, geniet van mijn vrijheid, ben aantrekkelijk en heb de mooiste vrouwen om me heen".quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:46 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Vind je dat niet heel erg.. slecht van jezelf? :\ Zij geeft jou haar vertrouwen en is verliefd op je.. en jij speelt daar op in en houdt dat in stand, terwijl je eigenlijk al van tevoren weet dat je haar pijn zult doen aangezien jij toch nooit van haar zal houden.
Iddquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:48 schreef Lilliesleaf het volgende:
\
[..]
Maar die vrouw mag dat niet doen, alleen jij, want jouw meisjes mogen niet te intiem met andere mannen worden, zelfs al is dat hun vorm van zelfexpressie want ze mogen alleen jou leuk vinden en op jou verliefd worden.
Alleen als ze verliefd worden zullen ze hun ware gevoelens tonen. Hoe geef jij ze de kans verliefd op je te worden?quote:
Weer alleen het begin gekeken van het filmpje, op zich is deze gast goed bezig. Maar als je zoveel vrouwen hebt, wordt het handig een lijstje te maken ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:47 schreef Modus het volgende:
[..]
Er gaat echt geen 1 vrouw blij worden van dat jij evt. een lijstje bijhoudt. Echt geen 1. Afknapper nr. 1. Als je dat überhaupt al tegen haar zou zeggen natuurlijk.
Door heel erg mijn gevoelens te uiten als ik haar zie zodat ze me zo snel mogelijk leert kennen. (Alles wat je zegt,denkt en doet moet op 1 lijn zitten). Dan vertrouwt ze je het snelst.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:49 schreef Modus het volgende:
[..]
Alleen als ze verliefd worden zullen ze hun ware gevoelens tonen. Hoe geef jij ze de kans verliefd op je te worden?
Als ze opeens op andere gasten gaan vallen nadat ze mij gezien hebben dan is het toch al fout gegaan.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:50 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Waarom mag jij wel zelfexpressie tonen maar die vrouwtjes niet?
Ah, dus daarom mik je op 200 vrouwen per maandquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het maakt me geen ene reet uit, dat zei ik. Relatie of niet, allebei is leuk. En ik ga niet voor de grote hoeveelheid, ik ga voor kwaliteit.
Ik weet zeker dat jij een intelligente vrouw niet aankan. Die heeft jouw onbetrouwbaarheid immers gelijk door, hoe hard je ook je best doet haar van het tegendeel te overtuigen...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Door heel erg mijn gevoelens te uiten als ik haar zie zodat ze me zo snel mogelijk leert kennen. (Alles wat je zegt,denkt en doet moet op 1 lijn zitten). Dan vertrouwt ze je het snelst.
Stukje dat ie iemand dingen in zijn oor fluistert.... hij vindt dat als na 2 a 3 zinnen over en weer niet precies dát gebeurt, je er beter mee kan kappen, op naar de volgende.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:50 schreef El_Matador het volgende:
Weer alleen het begin gekeken van het filmpje, op zich is deze gast goed bezig. Maar als je zoveel vrouwen hebt, wordt het handig een lijstje te maken ja.
Natuurlijk houd je je bek daarover, lijkt me duidelijk.
Vind je dat het vaak fout gaat?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als ze opeens op andere gasten gaan vallen nadat ze mij gezien hebben dan is het toch al fout gegaan.
GELUL! Dat is het hele versierspel man.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als ze opeens op andere gasten gaan vallen nadat ze mij gezien hebben dan is het toch al fout gegaan.
Wat is 'het' precies?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
200 lijkt veel, maar is het niet. 12 keer per week uit en vrouwen overdag op straat is het rond de 10 op een stapavond. En dan neem ik zelfs gewoon sociale gesprekken mee.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:53 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ah, dus daarom mik je op 200 vrouwen per maand
Niet echt, en het percentage waarbij het goed gaat, gaat alsmaar langzaam omhoog.quote:
Of het kan wanhopig zijn als je achter haar kont aanloopt terwijl ze gewoon 1 van de zoveel vrouwen isquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
GELUL! Dat is het hele versierspel man.
Wat ben jij een slap papventje zeg. Natuurlijk zoekt ze buiten jou. Vrouwen die alleen aan JOUW lippen hangen zou je wanhopig kunnen voelen.
Het is juist met uitgaan contact met haar zoeken, een tijdje weggaan (maar haar in de gaten houden) en als ze met andere mannen gaat praten, daar op inhaken (niet wanhopig, niet te bruusk, maar vol zelfvertrouwen en vooral humor) en haar ervan overtuigen dat jij beter bent dan die andere gast.
Dat is dan ook niet zijn doel. Zijn doel is zoveel mogelijk vrouwen in bed krijgen. Sja, als ie daar lol in heeft (wat ik me goed kan voorstellen), dan moet ie dat doen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:55 schreef Modus het volgende:
[..]
Stukje dat ie iemand dingen in zijn oor fluistert.... hij vindt dat als na 2 a 3 zinnen over en weer niet precies dát gebeurt, je er beter mee kan kappen, op naar de volgende.
Lekker oprecht geïnteresseerd ja..
Dan moet je wel tijd met ze doorbrengen. En als je dat met meerdere vrouwen simultaan doet, kan je nooit je eigen ware gevoelens uiten, want er zitten altijd goede en minder goede tussen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:53 schreef firefly3 het volgende:
Door heel erg mijn gevoelens te uiten als ik haar zie zodat ze me zo snel mogelijk leert kennen. (Alles wat je zegt,denkt en doet moet op 1 lijn zitten). Dan vertrouwt ze je het snelst.
Je hebt gelijk, er is geen "het".quote:
Er is geen doel. Alleen in het moment leven.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet zijn doel. Zijn doel is zoveel mogelijk vrouwen in bed krijgen. Sja, als ie daar lol in heeft (wat ik me goed kan voorstellen), dan moet ie dat doen.
Ik merk nu zelf dat ik iets vasters wil, ondanks mijn eerlijkheid naar incameisje toe. Ze windt me te weinig op. Maar al die oppervlakkigheid word je ook zat op een gegeven moment.
Ik ben nooit langer dan 1-1,5 jaar vrijgezel, dan wil ik weer een vriendin.
Hoe precies gaat een mens 12x per week uit?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:56 schreef firefly3 het volgende:
200 lijkt veel, maar is het niet. 12 keer per week uit en vrouwen overdag op straat is het rond de 10 op een stapavond. En dan neem ik zelfs gewoon sociale gesprekken mee.
Dus er is elke avond een orgie bij je thuis? (Waar jij enig man bent?)quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Niet echt, en het percentage waarbij het goed gaat, gaat alsmaar langzaam omhoog.
Als ze minder leuk is en minder heftig met haar doe, uit ik mijn gevoel even erg. Want op dat moment zijn dat mijn oprechte gevoelens.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:58 schreef Modus het volgende:
[..]
Dan moet je wel tijd met ze doorbrengen. En als je dat met meerdere vrouwen simultaan doet, kan je nooit je eigen ware gevoelens uiten, want er zitten altijd goede en minder goede tussen.
Hoeveel tijd denk je dat een vrouw daar voor nodig heeft eik?
Ik bedoel per maandquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:00 schreef Modus het volgende:
[..]
Hoe precies gaat een mens 12x per week uit?. 12 avonden per week?
Hehe, gracias.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:57 schreef Lilliesleaf het volgende:
El_Matador
Waarom schrijf jij niet een FOK!cursus 'vrouwen ontmoeten & versieren'
Volgens mij wordt dat een veel nuttiger topic dan deze reeks.
Nope, zo snel is die groei niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:00 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dus er is elke avond een orgie bij je thuis? (Waar jij enig man bent?)
VOOR JOU NIET!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Er is geen doel. Alleen in het moment leven.
Wat bedoelde je dan met deze post?quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:53 schreef firefly3 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |