abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114027077
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:36 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is op en af, soms willen meerdere vrouwen afspreken soms 0. Een diepe band is idd ook het emotioneel vlak. Ik ga niet veel voor vrouwen in de 30, vooral vanwege de kinderwens.
Huh, wat maakt dat nu uit? Als ze leuk zijn, gaan ervoor, toch? Het gaat om de reis, niet om het doel. Zelfexpressie, lol maken, jezelf zijn. Dan maakt leeftijd toch niks uit?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_114027101
Firefly, waag het niet mijn laatste post te negeren, nu ben ik werkelijk benieuwd namelijk! :9
pi_114027124
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:37 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat voel je aan. Als een vrouw normaal een bitch shield heeft tegen gasten en bij jou zeer open is en al haar emoties toont, dan weet je dat het goed zit.

Ik ben een beginneling ;)
Hoeveel vrouwen zie jij omgaan met andere mannen?
Vrouwen tonen nooit al hun emoties
Je kan nooit ervan uitgaan dat "het goed zit". Er gaat een heel spel aan je voorbij.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_114027128
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:30 schreef firefly3 het volgende:
Dit had dark passenger gepost:

"Versieren" klinkt alsof je moeite voor haar moet gaan doen, maar je moet eigenlijk totaal geen moeite doen behalve jezelf kunnen vermaken op een plek waar veel vrouwen zijn en je gevoel volgen.
Na 2 minuten in het filmpje zegt die stakker dat hij een Excel sheet met contactgegevens van vrouwen heeft. :'). Dat heeft zo ontzettend niks met jezelf zijn te maken. Dat is alleen maar versieren om het versieren. Nou ja, het is eik niet eens versieren. Het is een vluchtig contact leggen. Nou joepiedepoepie hoor.
pi_114027138
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:35 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Denk je werkelijk dat een vrouw haar diepste gevoelens en emoties deelt met iemand die niet haar beste vriend of vaste partner is?
Daarom moet ze ook verliefd worden op je.
quote:
En dat elke vrouw jou niet als vaste partner kan zien vanwege je losbandige seksuele relaties?

Het gaat hun niets aan wat mijn seksleven is als ik er geen relatie mee heb
quote:
En dat, mocht jij zeggen dat ze dat wel doen, die vrouwen die jij blijkbaar aantrekt en een band mee hebt, per definite dan niet bepaald diepe wezens zijn?

zie bovenstaande
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_114027223
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hoeveel vrouwen zie jij omgaan met andere mannen?
Vrouwen tonen nooit al hun emoties
Je kan nooit ervan uitgaan dat "het goed zit". Er gaat een heel spel aan je voorbij.
Als ze met andere mannen omgaan op een te intieme manier dan verwaterd mijn interesse flink. Na een tijd begin je het echt goed aan te voelen welke vrouwen zeer gehecht aan je raken, en dat merk je ook op de manier waarop ze contact met je opnemen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_114027325
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:39 schreef Modus het volgende:

[..]

Na 2 minuten in het filmpje zegt die stakker dat hij een Excel sheet met contactgegevens van vrouwen heeft. :'). Dat heeft zo ontzettend niks met jezelf zijn te maken. Dat is alleen maar versieren om het versieren. Nou ja, het is eik niet eens versieren. Het is een vluchtig contact leggen. Nou joepiedepoepie hoor.
Zijn eigen ego kan hem inderdaad in de weg staan, dat is een negatief punt. Richt je nu op de positieve punten. Misschien zijn er dingen die je wel of niet van hem kunt leren, dingen die hij verkeerd doet, of dingen die hij goed doet. Een lijstje bijhouden kan goed of slecht zijn.
pi_114027332
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]

[..]

Het gaat hun niets aan wat mijn seksleven is als ik er geen relatie mee heb

[..]

zie bovenstaande
voordat er uberhaupt een relatie kan komen, moet zij idd verliefd op jou worden, maar jij ook verliefd op haar (anders ben je gewoon echt een eikel). Ook moet zij jou 100% kunnen vertrouwen. Je kunt niet verwachten dat een vrouw een band met jou ontwikkelt en zij jou haar emoties toont als jij niet 100% open bent over je eigen leven..

Wat jij doet is iedereen aan een lijntje houden en dubbellevens leiden, dit mag zij wel weten.. dit mag zij niet weten..

Nooooooit zal een vrouw jou werkelijk haar diepste emoties tonen op die manier.
pi_114027334
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:41 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als ze met andere mannen omgaan op een te intieme manier dan verwaterd mijn interesse flink.
Dat is slap; daarmee ben je geen vechter, en ga je alleen voor de makkelijke prooien. De echte goede versierder kan juist die strijd aan en de vrouw van zijn keuze voor zich winnen, juist door anderen te verslaan.

quote:
Na een tijd begin je het echt goed aan te voelen welke vrouwen zeer gehecht aan je raken, en dat merk je ook op de manier waarop ze contact met je opnemen.
Geen zorgen, dat weet ik echt wel. Volgens mij heb jij 15 jaar in een kelder geleefd en kom je er nu pas achter dat er vrouwen bestaan die je kan versieren. :')

pi_114027393
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:39 schreef firefly3 het volgende:
En hoe precies geef jij ze die kans?
pi_114027443
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:42 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

voordat er uberhaupt een relatie kan komen, moet zij idd verliefd op jou worden, maar jij ook verliefd op haar (anders ben je gewoon echt een eikel). Ook moet zij jou 100% kunnen vertrouwen. Je kunt niet verwachten dat een vrouw een band met jou ontwikkelt en zij jou haar emoties toont als jij niet 100% open bent over je eigen leven..

Wat jij doet is iedereen aan een lijntje houden en dubbellevens leiden, dit mag zij wel weten.. dit mag zij niet weten..

Mwah, had een leuke scharrel met wie ik echt een diepe band had. Heel persoonlijke, emotionele gesprekken. En seks.

Zij was verliefd op mij, ik niet op haar. Ze is erg leuk, maar mijn standaards liggen hoger.

Kan prima.

pi_114027458
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat is slap; daarmee ben je geen vechter, en ga je alleen voor de makkelijke prooien. De echte goede versierder kan juist die strijd aan en de vrouw van zijn keuze voor zich winnen, juist door anderen te verslaan.

Niet alleen slap, maar ook een dubbele standaard.

Zelf wel met x vrouwen mogen kloten, maar wel verwachten dat ze allemaal trouw blijven aan jou en jou vertrouwen en verliefd op jou worden, maar ze mogen geen commentaar hebben op jouw levensstijl en zéker niet hetzelfde doen en zelf intiem zijn en aankloten met andere mannen.
pi_114027492
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:42 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Ik ben soms ook een eikel, niet altijd :Y En jawel, ze tonen wel hun diepste emoties als ze verliefd zijn, daar komt geen rationeel denken aan te pas.
pi_114027553
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Mwah, had een leuke scharrel met wie ik echt een diepe band had. Heel persoonlijke, emotionele gesprekken. En seks.

Zij was verliefd op mij, ik niet op haar. Ze is erg leuk, maar mijn standaards liggen hoger.

Kan prima.
Vind je dat niet heel erg.. slecht van jezelf? :\ Zij geeft jou haar vertrouwen en is verliefd op je.. en jij speelt daar op in en houdt dat in stand, terwijl je eigenlijk al van tevoren weet dat je haar pijn zult doen aangezien jij toch nooit van haar zal houden.
pi_114027559
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[..]

Geen zorgen, dat weet ik echt wel. Volgens mij heb jij 15 jaar in een kelder geleefd en kom je er nu pas achter dat er vrouwen bestaan die je kan versieren. :')
1) Ligt eraan hoeveel moeite ik er voor moet doen, het is niet zwart wit. Voor de een wel, de ander niet

2) Nope
pi_114027589
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:43 schreef Modus het volgende:

[..]

En hoe precies geef jij ze die kans?
Hoe bedoel je?
pi_114027615
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:42 schreef firefly3 het volgende:
Zijn eigen ego kan hem inderdaad in de weg staan, dat is een negatief punt. Richt je nu op de positieve punten. Misschien zijn er dingen die je wel of niet van hem kunt leren, dingen die hij verkeerd doet, of dingen die hij goed doet. Een lijstje bijhouden kan goed of slecht zijn.
Er gaat echt geen 1 vrouw blij worden van dat jij evt. een lijstje bijhoudt. Echt geen 1. Afknapper nr. 1. Als je dat überhaupt al tegen haar zou zeggen natuurlijk.
pi_114027631
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:44 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Niet alleen slap, maar ook een dubbele standaard.

Zelf wel met x vrouwen mogen kloten, maar wel verwachten dat ze allemaal trouw blijven aan jou en jou vertrouwen en verliefd op jou worden, maar ze mogen geen commentaar hebben op jouw levensstijl en zéker niet hetzelfde doen en zelf intiem zijn en aankloten met andere mannen.
Nee, gewoon doen waar je zin in hebt op dat moment :D
pi_114027677
\
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:47 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nee, gewoon doen waar je zin in hebt op dat moment :D
Maar die vrouw mag dat niet doen, alleen jij, want jouw meisjes mogen niet te intiem met andere mannen worden, zelfs al is dat hun vorm van zelfexpressie want ze mogen alleen jou leuk vinden en op jou verliefd worden.
pi_114027706
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:47 schreef Modus het volgende:

[..]

Er gaat echt geen 1 vrouw blij worden van dat jij evt. een lijstje bijhoudt. Echt geen 1. Afknapper nr. 1. Als je dat überhaupt al tegen haar zou zeggen natuurlijk.
Als ze hevig aangetrokken tot je is kan je zeggen dat ze de grootste idioot is en dat jij liever een zebra neukt terwijl je een rare bek trekt. Maakt dan allemaal niet meer uit.
pi_114027719
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:46 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Vind je dat niet heel erg.. slecht van jezelf? :\ Zij geeft jou haar vertrouwen en is verliefd op je.. en jij speelt daar op in en houdt dat in stand, terwijl je eigenlijk al van tevoren weet dat je haar pijn zult doen aangezien jij toch nooit van haar zal houden.
Op een gegeven moment, na een date of 3, vroeg ze me wat ik wilde. Ik zei eerlijk: "Listen, ik woon hier net, geniet van mijn vrijheid, ben aantrekkelijk en heb de mooiste vrouwen om me heen".

2 weken geen contact gehad en toen smste ze weer. Daarna weer vaker afgesproken, weekendje weg geweest samen en daar goeie gesprekken gehad.

Afgelopen zaterdag was ze op mijn feest, samen met 50 andere vrouwen. Daar was ik weer eerlijk over mijn intenties, maar ze is wel leuk, gewoon als vriendin (met of zonder benefits).

pi_114027740
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:48 schreef Lilliesleaf het volgende:
\

[..]

Maar die vrouw mag dat niet doen, alleen jij, want jouw meisjes mogen niet te intiem met andere mannen worden, zelfs al is dat hun vorm van zelfexpressie want ze mogen alleen jou leuk vinden en op jou verliefd worden.
Idd
pi_114027760
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:47 schreef firefly3 het volgende:
Hoe bedoel je?
Alleen als ze verliefd worden zullen ze hun ware gevoelens tonen. Hoe geef jij ze de kans verliefd op je te worden?
pi_114027779
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:49 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Idd
Waarom mag jij wel zelfexpressie tonen maar die vrouwtjes niet?
pi_114027790
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:47 schreef Modus het volgende:

[..]

Weer alleen het begin gekeken van het filmpje, op zich is deze gast goed bezig. Maar als je zoveel vrouwen hebt, wordt het handig een lijstje te maken ja.

Natuurlijk houd je je bek daarover, lijkt me duidelijk.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')