abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114027971
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:49 schreef Modus het volgende:

[..]

Alleen als ze verliefd worden zullen ze hun ware gevoelens tonen. Hoe geef jij ze de kans verliefd op je te worden?
Door heel erg mijn gevoelens te uiten als ik haar zie zodat ze me zo snel mogelijk leert kennen. (Alles wat je zegt,denkt en doet moet op 1 lijn zitten). Dan vertrouwt ze je het snelst.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_114027999
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:50 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Waarom mag jij wel zelfexpressie tonen maar die vrouwtjes niet?
Als ze opeens op andere gasten gaan vallen nadat ze mij gezien hebben dan is het toch al fout gegaan.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_114028014
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:33 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het maakt me geen ene reet uit, dat zei ik. Relatie of niet, allebei is leuk. En ik ga niet voor de grote hoeveelheid, ik ga voor kwaliteit.
Ah, dus daarom mik je op 200 vrouwen per maand :')
pi_114028029
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:53 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Door heel erg mijn gevoelens te uiten als ik haar zie zodat ze me zo snel mogelijk leert kennen. (Alles wat je zegt,denkt en doet moet op 1 lijn zitten). Dan vertrouwt ze je het snelst.
Ik weet zeker dat jij een intelligente vrouw niet aankan. Die heeft jouw onbetrouwbaarheid immers gelijk door, hoe hard je ook je best doet haar van het tegendeel te overtuigen... :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_114028072
Een maat van me is heel erg goed, en gaf zijn telefoon aan een maat van hem en zei: "probeer het bij haar te verkloten" .

Hij stuurde de meest wanhopige smsjes. Maar de vrouwen wilden hem alsnog.

Les:

Het maakt op een gegeven moment geen bal meer uit wat je doet of zegt, het gaat erom wie je bent en of ze gek op je is.
pi_114028098
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:50 schreef El_Matador het volgende:
Weer alleen het begin gekeken van het filmpje, op zich is deze gast goed bezig. Maar als je zoveel vrouwen hebt, wordt het handig een lijstje te maken ja.

Natuurlijk houd je je bek daarover, lijkt me duidelijk.
Stukje dat ie iemand dingen in zijn oor fluistert.... hij vindt dat als na 2 a 3 zinnen over en weer niet precies dát gebeurt, je er beter mee kan kappen, op naar de volgende.

Lekker oprecht geïnteresseerd ja. :').
  dinsdag 10 juli 2012 @ 19:55:29 #182
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_114028099
quote:

[..]

Als ze opeens op andere gasten gaan vallen nadat ze mij gezien hebben dan is het toch al fout gegaan.
Vind je dat het vaak fout gaat?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_114028119
quote:

[..]

GELUL! Dat is het hele versierspel man.

Wat ben jij een slap papventje zeg. Natuurlijk zoekt ze buiten jou. Vrouwen die alleen aan JOUW lippen hangen zou je wanhopig kunnen voelen.

Het is juist met uitgaan contact met haar zoeken, een tijdje weggaan (maar haar in de gaten houden) en als ze met andere mannen gaat praten, daar op inhaken (niet wanhopig, niet te bruusk, maar vol zelfvertrouwen en vooral humor) en haar ervan overtuigen dat jij beter bent dan die andere gast.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_114028124
quote:

[..]

Wat is 'het' precies?
pi_114028127
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:53 schreef Disorder het volgende:

[..]

Ah, dus daarom mik je op 200 vrouwen per maand :')
200 lijkt veel, maar is het niet. 12 keer per week uit en vrouwen overdag op straat is het rond de 10 op een stapavond. En dan neem ik zelfs gewoon sociale gesprekken mee.
pi_114028183
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:55 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Vind je dat het vaak fout gaat?
Niet echt, en het percentage waarbij het goed gaat, gaat alsmaar langzaam omhoog.
pi_114028209
El_Matador

Waarom schrijf jij niet een FOK!cursus 'vrouwen ontmoeten & versieren'

Volgens mij wordt dat een veel nuttiger topic dan deze reeks. :9
pi_114028227
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

GELUL! Dat is het hele versierspel man.

Wat ben jij een slap papventje zeg. Natuurlijk zoekt ze buiten jou. Vrouwen die alleen aan JOUW lippen hangen zou je wanhopig kunnen voelen.

Het is juist met uitgaan contact met haar zoeken, een tijdje weggaan (maar haar in de gaten houden) en als ze met andere mannen gaat praten, daar op inhaken (niet wanhopig, niet te bruusk, maar vol zelfvertrouwen en vooral humor) en haar ervan overtuigen dat jij beter bent dan die andere gast.
Of het kan wanhopig zijn als je achter haar kont aanloopt terwijl ze gewoon 1 van de zoveel vrouwen is ;)

Als ik haar echt wil vecht ik er wel voor uiteraard.
pi_114028232
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:55 schreef Modus het volgende:

[..]

Stukje dat ie iemand dingen in zijn oor fluistert.... hij vindt dat als na 2 a 3 zinnen over en weer niet precies dát gebeurt, je er beter mee kan kappen, op naar de volgende.

Lekker oprecht geïnteresseerd ja. :').
Dat is dan ook niet zijn doel. Zijn doel is zoveel mogelijk vrouwen in bed krijgen. Sja, als ie daar lol in heeft (wat ik me goed kan voorstellen), dan moet ie dat doen.

Ik merk nu zelf dat ik iets vasters wil, ondanks mijn eerlijkheid naar incameisje toe. Ze windt me te weinig op. Maar al die oppervlakkigheid word je ook zat op een gegeven moment.

Ik ben nooit langer dan 1-1,5 jaar vrijgezel, dan wil ik weer een vriendin.

pi_114028260
quote:
Dan moet je wel tijd met ze doorbrengen. En als je dat met meerdere vrouwen simultaan doet, kan je nooit je eigen ware gevoelens uiten, want er zitten altijd goede en minder goede tussen.

Hoeveel tijd denk je dat een vrouw daar voor nodig heeft eik?
pi_114028289
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:56 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Wat is 'het' precies?
Je hebt gelijk, er is geen "het".
pi_114028305
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat is dan ook niet zijn doel. Zijn doel is zoveel mogelijk vrouwen in bed krijgen. Sja, als ie daar lol in heeft (wat ik me goed kan voorstellen), dan moet ie dat doen.

Ik merk nu zelf dat ik iets vasters wil, ondanks mijn eerlijkheid naar incameisje toe. Ze windt me te weinig op. Maar al die oppervlakkigheid word je ook zat op een gegeven moment.

Ik ben nooit langer dan 1-1,5 jaar vrijgezel, dan wil ik weer een vriendin.
Er is geen doel. Alleen in het moment leven.
pi_114028342
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:56 schreef firefly3 het volgende:
200 lijkt veel, maar is het niet. 12 keer per week uit en vrouwen overdag op straat is het rond de 10 op een stapavond. En dan neem ik zelfs gewoon sociale gesprekken mee.
Hoe precies gaat een mens 12x per week uit? :'). 12 avonden per week?
  dinsdag 10 juli 2012 @ 20:00:09 #194
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_114028350
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Niet echt, en het percentage waarbij het goed gaat, gaat alsmaar langzaam omhoog.
Dus er is elke avond een orgie bij je thuis? (Waar jij enig man bent?)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_114028414
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:58 schreef Modus het volgende:

[..]

Dan moet je wel tijd met ze doorbrengen. En als je dat met meerdere vrouwen simultaan doet, kan je nooit je eigen ware gevoelens uiten, want er zitten altijd goede en minder goede tussen.

Hoeveel tijd denk je dat een vrouw daar voor nodig heeft eik?
Als ze minder leuk is en minder heftig met haar doe, uit ik mijn gevoel even erg. Want op dat moment zijn dat mijn oprechte gevoelens.

Dat verschild per vrouw, het kan binnen een seconde zijn maar het kan ook na weken zijn.
pi_114028424
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:00 schreef Modus het volgende:

[..]

Hoe precies gaat een mens 12x per week uit? :'). 12 avonden per week?
Ik bedoel per maand :D
pi_114028458
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:57 schreef Lilliesleaf het volgende:
El_Matador

Waarom schrijf jij niet een FOK!cursus 'vrouwen ontmoeten & versieren'

Volgens mij wordt dat een veel nuttiger topic dan deze reeks. :9
Hehe, gracias.

Ik heb in de versierchats de echte "kneuzen" genoeg proberen bij te brengen. Meestal met 0 resultaat omdat ze geen actie ondernemen. En een week later hetzelfde trieste gelul.

Er is ook niet 1 gids voor alle vrouwen. Dat is precies de fout die firefly maakt.

pi_114028483
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:00 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dus er is elke avond een orgie bij je thuis? (Waar jij enig man bent?)
Nope, zo snel is die groei niet.
pi_114028489
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:59 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Er is geen doel. Alleen in het moment leven.
VOOR JOU NIET!

Voor anderen wel.

pi_114028503
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:58 schreef firefly3 het volgende:
Je hebt gelijk, er is geen "het".
Wat bedoelde je dan met deze post?
quote:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')