Ik vind haar leuk, de vrouwelijke Paulquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:50 schreef ejiraM het volgende:
Dat lijkt me nou zoo gaaf, dat je onverwacht zooo'n groots applaus krijgt![]()
Gelukkig zijn mijn vriendinnen en familie wel eerlijk, en zeggen ze de vriendschap op als ik meedoe
Ernstseizoenen waren beste ooit. Maar goed, met paul erbij, hell yeah. Als ie maar de gekheid van die Belgische trucker van vroegah benadert wordt het al tofquote:
Ja, maar live zingen. AUWWWWWWWWquote:
Dat zeg ik de vrouwelijke Paulquote:
Alleen die haren onder zijn armenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:51 schreef Greys het volgende:
Paul zo heerlijk hysterisch huppelnichterig op dat eiland.
Oh ik kan niet wachten
quote:
Paul zong heel goedquote:
Of ineens bloedserieus en fanatiekquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:51 schreef Greys het volgende:
Paul zo heerlijk hysterisch huppelnichterig op dat eiland.
Oh ik kan niet wachten
Omdat die kunnen zingen Tongquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:52 schreef tong80 het volgende:
Waarom winnen altijd de lelijke kandidaten ?
Uit medelijden ?
Hij zal ze daar ook niet scherenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen die haren onder zijn armendie wil ik eigenmlijk niet zien.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:52 schreef tong80 het volgende:
Uit medelijden ?
Ik bedoel het niet slecht Anyyyyyyyyyyyyyyyquote:
ohquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet slecht Anyyyyyyyyyyyyyyy
Ik vind het sowieso al apart dat al die dames daar met van die keurig gladde beentjes lopen al die weken. Gilettebomen, zeker?quote:
Schuren tegen een ananas.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso al apart dat al die dames daar met van die keurig gladde beentjes lopen al die weken. Gilettebomen, zeker?
Soms omdat ze betet zingen ...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:52 schreef tong80 het volgende:
Uit medelijden ?
vantevoren gewaxed?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso al apart dat al die dames daar met van die keurig gladde beentjes lopen al die weken. Gilettebomen, zeker?
Friese Douwequote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ernstseizoenen waren beste ooit. Maar goed, met paul erbij, hell yeah. Als ie maar de gekheid van die Belgische trucker van vroegah benadert wordt het al tof
IK BEN ZE BEUUU!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |