Ik luister niet eens en volgens mij niemand elsequote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:45 schreef Karina het volgende:
Ik moet huilen, van het lachen
Wel een grappig liedje, al zingt ze zo vals als een kraai.
Godver Greys, is het we laten kally huilen avondquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet niet of het nog komt, maar in elk geval deze
Wedden dat hij na een dag opgeeftquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
ECHT?????
Oh dan ga ik echt wel zóóó kijken!
Oh man, toen ik hoorde dat Dennis ging presenteren wilde ik niet meer kijken, die faalhaas die opgaf. Maar nu,quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]Geweldig man. Zie je hem al vuurtjes stoken
Ik had al tegenstand, maar gelukkig ben jij er nogquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
ECHT?????
Oh dan ga ik echt wel zóóó kijken!
Wacht maar op Hachiko, je jankt harder dan op een meet met Ph!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Godver Greys, is het we laten kally huilen avond
Wie weet verbaast hij je nog welquote:
Ik heb wel traantjes om jou gehad ja, die katquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wacht maar op Hachiko, je jankt harder dan op een meet met Ph!
True, had van Patrick Martens ook niet verwacht dat hij zover zou komen, en van Dennis en John niet dat ze zouden opgevenquote:
Ja dit. Want volgens mij is ie retetaai met dat lichaampje van hemquote:
Die is nu nog steeds hier, die kat. En al die jassen ook.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb wel traantjes om jou gehad ja, die kat
Daar is de mute ook voor uitgevondenquote:
Ik kijk nooit, nu dus welquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:49 schreef ejiraM het volgende:
[..]
True, had van Patrick Martens ook niet verwacht dat hij zover zou komen, en van Dennis en John niet dat ze zouden opgeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |