quote:RTL 4 met Het Beste Van X Factor Worldwide
De meest bijzondere optredens uit edities van X Factor over de hele wereld vormen in juli twee avonden lang een avondvullend programma op RTL 4. Op vrijdag 6 en 13 juli komt het station met Het Beste Van X Factor Worldwide. Dat blijkt uit uitzendschema’s. X Factor heeft wereldwijd veel bekende artiesten opgeleverd. Zo wisten de Britse Cher Lloyd en Leona Lewis een carrière op te bouwen, en bereikte de eerste Ameri- kaanse winnares Melanie Amaro vorig jaar de top van de charts.
Op 20 juli gaat RTL 4 verder met Het Beste van Got Talent Worldwide. De buitenlandse versies van Holland’s Got Talent leverden waarschijnlijk de meest opmerkelijke nieuwe sterren op, waaronder de veelbesproken Susan Boyle en Paul Potts.
De programma’s zullen van half negen tot half elf te zien zijn.
Dus 6 en 13 juli: 20:30 - 22:30uur -> Het beste van X Factorquote:RTL 4 neemt kijkje bij talenten over de grens
Deze sportzomer zijn er weinig talentenjachten op tv te zien. Reden voor RTL 4 om de beste audities van X Factor over de hele wereld uit te zenden.
X Factor
Het van oorsprong Engelse programma X Factor kennen we allemaal: drie juryleden bepalen of een showtalent door mag naar de volgende ronde. Eén jurylid kennen we ook maar al te goed: Simon 'No Mercy' Cowell, ook nog eens de bedenker van de show. Na 'Het Beste van X Factor Worldwide' wordt ook 'Het Beste van Got Talent Worldwide' uitgezonden, ook al een idee van Cowell.
Doorbraak
De shows betekenden voor veel gewone mensen hun doorbraak. Zonder Britain's Got Talent hoorden we nooit van Paul Potts, die eerst voor hongerloontje mobiele telefoons verkocht. En ook niet die gekke Susan Boyle, die met haar stem de twijfels over haar uiterlijk weg zong. Uit de Engelse versie van X Factor is Leona Lewis de bekendste winnares, die ooit als serveerster bij de Pizza Hut centjes bij elkaar moest sprokkelen voor studiotijd.
Hoewel de deelnemers uit Nederland niet echt van de grond kwamen (ok, Waylon dan een beetje), lijkt het dus een slimme zet eens even over de grenzen te gaan kijken naar aanstormend talent.
Nu is het ook hopen op een 'The Worst Of' van beide shows, want dat levert aardig leedvermaak op. Het Beste Van X Factor Worldwide wordt begin juli uitgezonden op de vrijdagavond.
bron: www.veronica.nl
Nicole Scherzinger is mijn favorietquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:41 schreef Greys het volgende:
Allejezus wat is die Cheryl toch mooi.
Ik wil haar zijn
Ik was bezig en ik zie opeens het staat er alquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:43 schreef Greys het volgende:
Nee ik wilde de reeks net maken maar dat had iemand al gedaan
Pheno denk ik?
Echt, zij is de enige vrouw die drop dead gorgeous is als ze huilt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:42 schreef Pheno het volgende:
Cheryl ziet er nog mooi uit in een juten zak
Ik precies hetzelfdequote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was bezig en ik zie opeens het staat er al
Zelfs zonder make-up, ennnn ze heeft een lief karakter, althans wat ze laat zien op tvquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:42 schreef Pheno het volgende:
Cheryl ziet er nog mooi uit in een juten zak
Ik deed niets. Ik weiger!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:43 schreef Greys het volgende:
Nee ik wilde de reeks net maken maar dat had iemand al gedaan
Pheno denk ik?
Met r piemelbroekquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:43 schreef Pheno het volgende:
Maar inderdaad, die juryleden in het buitenland sowieso. En dan wij het uithangbord van Victor & ROlfNou ja, bord, een plank. Het is dat ze voeten heeft, anders wist je niet wat de voorkant was.
Huh, is dat al geweestquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:44 schreef Greys het volgende:
Oh daar heb ik ook zo enorm bij gejankt, die auditie van *ik weet niet meer hoe hij heet, Daniel nogwat* waarin hij zingt voor zijn overleden vrouw. En waar Cheryl zo enorm prachtig die tranen laat rollen.
Ik luister niet eens en volgens mij niemand elsequote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:45 schreef Karina het volgende:
Ik moet huilen, van het lachen
Wel een grappig liedje, al zingt ze zo vals als een kraai.
Godver Greys, is het we laten kally huilen avondquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet niet of het nog komt, maar in elk geval deze
Wedden dat hij na een dag opgeeftquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
ECHT?????
Oh dan ga ik echt wel zóóó kijken!
Oh man, toen ik hoorde dat Dennis ging presenteren wilde ik niet meer kijken, die faalhaas die opgaf. Maar nu,quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]Geweldig man. Zie je hem al vuurtjes stoken
Ik had al tegenstand, maar gelukkig ben jij er nogquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
ECHT?????
Oh dan ga ik echt wel zóóó kijken!
Wacht maar op Hachiko, je jankt harder dan op een meet met Ph!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Godver Greys, is het we laten kally huilen avond
Wie weet verbaast hij je nog welquote:
Ik heb wel traantjes om jou gehad ja, die katquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wacht maar op Hachiko, je jankt harder dan op een meet met Ph!
True, had van Patrick Martens ook niet verwacht dat hij zover zou komen, en van Dennis en John niet dat ze zouden opgevenquote:
Ja dit. Want volgens mij is ie retetaai met dat lichaampje van hemquote:
Die is nu nog steeds hier, die kat. En al die jassen ook.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb wel traantjes om jou gehad ja, die kat
Daar is de mute ook voor uitgevondenquote:
Ik kijk nooit, nu dus welquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:49 schreef ejiraM het volgende:
[..]
True, had van Patrick Martens ook niet verwacht dat hij zover zou komen, en van Dennis en John niet dat ze zouden opgeven
Ik vind haar leuk, de vrouwelijke Paulquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:50 schreef ejiraM het volgende:
Dat lijkt me nou zoo gaaf, dat je onverwacht zooo'n groots applaus krijgt![]()
Gelukkig zijn mijn vriendinnen en familie wel eerlijk, en zeggen ze de vriendschap op als ik meedoe
Ernstseizoenen waren beste ooit. Maar goed, met paul erbij, hell yeah. Als ie maar de gekheid van die Belgische trucker van vroegah benadert wordt het al tofquote:
Ja, maar live zingen. AUWWWWWWWWquote:
Dat zeg ik de vrouwelijke Paulquote:
Alleen die haren onder zijn armenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:51 schreef Greys het volgende:
Paul zo heerlijk hysterisch huppelnichterig op dat eiland.
Oh ik kan niet wachten
quote:
Paul zong heel goedquote:
Of ineens bloedserieus en fanatiekquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:51 schreef Greys het volgende:
Paul zo heerlijk hysterisch huppelnichterig op dat eiland.
Oh ik kan niet wachten
Omdat die kunnen zingen Tongquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:52 schreef tong80 het volgende:
Waarom winnen altijd de lelijke kandidaten ?
Uit medelijden ?
Hij zal ze daar ook niet scherenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen die haren onder zijn armendie wil ik eigenmlijk niet zien.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:52 schreef tong80 het volgende:
Uit medelijden ?
Ik bedoel het niet slecht Anyyyyyyyyyyyyyyyquote:
ohquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet slecht Anyyyyyyyyyyyyyyy
Ik vind het sowieso al apart dat al die dames daar met van die keurig gladde beentjes lopen al die weken. Gilettebomen, zeker?quote:
Schuren tegen een ananas.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso al apart dat al die dames daar met van die keurig gladde beentjes lopen al die weken. Gilettebomen, zeker?
Soms omdat ze betet zingen ...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:52 schreef tong80 het volgende:
Uit medelijden ?
vantevoren gewaxed?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso al apart dat al die dames daar met van die keurig gladde beentjes lopen al die weken. Gilettebomen, zeker?
Friese Douwequote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ernstseizoenen waren beste ooit. Maar goed, met paul erbij, hell yeah. Als ie maar de gekheid van die Belgische trucker van vroegah benadert wordt het al tof
IK BEN ZE BEUUU!!!
Ik weet dat jij Paul niks vindquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:52 schreef tong80 het volgende:
Uit medelijden ?
Oh? Hoiiiquote:
Jaaaa held! Dat seizoen was sowieso geweldig!quote:
Bjornquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:54 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Jaaaa held! Dat seizoen was sowieso geweldig!
En Klaar, die was ook tof
Tegenvallend seizoen. Ik had zoveel meer gebitch verwacht. Maar die watjes in die grotquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:54 schreef Greys het volgende:
De vorige serie keek ik ER puur omdat Sylvia Geerssen er in zat![]()
Dus nu ook weer kijken tot Paul er uit ligt.
waarom jij niet?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:56 schreef tong80 het volgende:
Erica Terpstra voor Nederland naar het songfestival
Idolsquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:56 schreef Pheno het volgende:
Waar deed Nathalie haar Tina Turner? Was dat X Factor? of Idols? Dat was de beste Nederlandse act imho.
Ik vrees het..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:56 schreef Karina het volgende:
Gadverdamme![]()
Gaat ze het toneel onderkotsen zometeen?
dat was het beste seizoenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:56 schreef Pheno het volgende:
Waar deed Nathalie haar Tina Turner? Was dat X Factor? of Idols? Dat was de beste Nederlandse act imho.
Kelly?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:57 schreef Kally het volgende:
Oh bij deze was er ook 1 die, hoe heet ze van Destiny's Child? liet huilen toch?
Jaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:57 schreef Greys het volgende:
Ik ging net al haast over mijn huig toen ze in die zak kotste.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:58 schreef Bos81 het volgende:
Is dat trouwens Gary Barlow die daar helemaal rechts bij de jury zit.??
jaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:58 schreef Bos81 het volgende:
De ironiequote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:58 schreef Bos81 het volgende:
Deze zingt wel betel iddquote:
Sorry, te makkelijk. Maar rowland dusquote:
Wordt hier ook al geroepenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:58 schreef ejiraM het volgende:
Uh oh, ze staat gevaarlijk dicht bij de jurytafel![]()
Zou het overigens een man zijn geweest?
Jezus, als Tina dood zou zijn, zou ze zich omdraaienquote:
Pat je had gelijk, Greys en ik lijken op elkaarquote:
o rlly?quote:
Zelfs ik stond op de tafelquote:
quote:
Mijn hoofdquote:
quote:
Kate Bush een kut stem? Speachless nu even.............quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:04 schreef Anonymousz het volgende:
de echte zangers heeft ook zo een kut stem
Of gecastquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:04 schreef ejiraM het volgende:
Maar deze is toch ook niet goed in dr hoofd?
JIJ!. Buiten!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:04 schreef Anonymousz het volgende:
de echte zangers heeft ook zo een kut stem
okquote:
quote:
Kut is lekker en Kate Bush heeft een lekkere stem..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Kate Bush een kut stem? Speachless nu even.............
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kut is lekker en Kate Bush heeft een lekkere stem..
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die heb ik daarstraks nog geplaatst van Josh en die aan die pianoquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:06 schreef Greys het volgende:
Ik had idd ook graag meer ECHT goede willen zien ipv al die prutsers.
Lekker van die oh-ik-moet-janken-zo-goed dingen.
Josh Krajcik zijn optreden bij Judges House.
Dat zelfs Iglesias er bijna van ging janken.
Jawelquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:07 schreef Anonymousz het volgende:
jullie vinden mij niet meer aardig he?
Bos weer lekker dubbelzinnigquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zolang je je muil houdt over Kate Bushquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:07 schreef Anonymousz het volgende:
Hoe kom je daar nou bijquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:07 schreef Anonymousz het volgende:
Ik heb je nooit aardig gevondenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:07 schreef Anonymousz het volgende:
quote:
quote:
quote:
En Cherylquote:
Je hebt je eigen vingers nog Kquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]Dat eerste zou ik niet weten, dat tweede: eens
quote:
Die gebruik je niet om te voelen of je kut lekker isquote:
En hoe heette dat meisje nou dat niet door ging in diezelfde ronde bij Nicole en Enrique?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Die heb ik daarstraks nog geplaatst van Josh en die aan die piano
Nee, heb niks gevolgd, ik volg nu alleen Joshquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
En hoe heette dat meisje nou dat niet door ging in diezelfde ronde bij Nicole en Enrique?
Waarvan Enrique zeker wilde dat ze door ging? Weet jij dat nog? Mooi donker rank klein meisje, zong heel intens.
Wat doe je dan?quote:
Jaaaaaaaaaaa!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, heb niks gevolgd, ik volg nu alleen Josh
Man man zijn Etta James
Whehehehehequote:
Op 32 secondenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa!
Ik heb ze echt nog zo vaak gekeken, al zijn youtubes!
Oh deze bedoelde ik
Daar was ik pissed omdat Enrique haar door wilde en Nicole vond dat ze met meer emotie moest zingen. Ik weet niet hoor, maar dan had ze haar pols door moeten snijden, voor nog meer emotie.
Ik ga dinsdag of woensdagquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:11 schreef Pheno het volgende:
Morgen maar eens naar de Efteling. Even de boel de boel.
Volgende week meer ....quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:12 schreef Anonymousz het volgende:
ze laten alleen de engelse en australische versie zien
quote:
Ja, het is zo'n leuk bijzonder meisje!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:15 schreef Kally het volgende:
Greys, ik kijk hem straks even helemaal, klinkt goed
Goldiequote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, het is zo'n leuk bijzonder meisje!
En als tijdens het zingen op een gegeven moment haar lach doorbreekt is het net Goldie Hawn heel even en Enrique zit helemaal verliefd te worden lijkt wel
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:16 schreef Pheno het volgende:
Cheryl
Ik zou er kwijlend als een Hachiko op het podium staan. Wat waarschijnlijk amusanter is dan mij horen zingen.
Een ernstige ziekte aan mijn orenquote:
26quote:
En wonen in een kamper. En getrouwd in een palmboomjurk.quote:
Niet weten wie Natalia isquote:
Neem aan dat dat de blonde is?quote:
De punani valt in zijn centenbakquote:
Bos, Torn kent toch iedereen wel?quote:
Daarmee werden wij gewekt op kamp, volume op honderd, na vijf dagen ben je het nummer schijtziekquote:
Oh, dacht Dannii Minoguequote:
Door zijn sarcasmequote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:21 schreef Greys het volgende:
Ergens heel in de verte vind ik die Cowell zo woest aantrekkelijk he![]()
En waarom weet ik niet
Nou ja, net zo'n botox mens.quote:
Ja ik ookquote:
Oh neem me vooral niet kwalijkquote:
Ik zit meer te luisteren dan te kijken, ik had haar dus gewoon niet herkend. En ik heb de cd waar TOrn op staatquote:
Ja ik denk het.quote:
Check mijn PI isquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zit meer te luisteren dan te kijken, ik had haar dus gewoon niet herkend. En ik heb de cd waar TOrn op staat![]()
![]()
Nee hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik denk het.
En ik zat destijds echt te hopen dat ie iets met Paula zou krijgen
Owwwwwww dit was erg....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |