quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:52 schreef Netsplitter het volgende:
http://www.nu.nl/film/285(...)-rises-internet.html
Warner Bros heeft een samenvatting van het plot van The Dark Knight Rises gepubliceerd.
Foto: Warner
Opvallend, want tot nu toe werd nagenoeg alles over de nog te verschijnen Batman-film angstvallig geheim gehouden.
Op de website staat een 49 pagina's tellend document (pdf) met, naast de plotsynopsis, ook enkele dialogen, interviews met acteurs en informatie van achter de schermen.
Uiteraard wordt het fans afgeraden de tekst te lezen als ze nog wat te raden willen overhouden wanneer ze de film van Christopher Nolan later deze maand gaan bekijken.
EIGEN RISICO OM TE LEZEN!!!!!!!
Anderhalve minuut je ogen dichthouden.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:09 schreef Jivis het volgende:
Die synopsis ga ik dus echt niet lezen. Ik vind zelfs de trailers al teveel weggeven. Jammer dat je die verplicht moet kijken als je naar een andere film gaat
.
Dat is gewoon de persmap, of "production notes" zoals die altijd voor films worden vrijgegeven aan de pers. Daar staan nooit hele grote spoilers in. Soms is het zelfs gewoon een kopie van de aftiteling.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:52 schreef Netsplitter het volgende:
http://www.nu.nl/film/285(...)-rises-internet.html
arner Bros heeft een samenvatting van het plot van The Dark Knight Rises gepubliceerd.
Foto: Warner
Opvallend, want tot nu toe werd nagenoeg alles over de nog te verschijnen Batman-film angstvallig geheim gehouden.
Op de website staat een 49 pagina's tellend document (pdf) met, naast de plotsynopsis, ook enkele dialogen, interviews met acteurs en informatie van achter de schermen.
Uiteraard wordt het fans afgeraden de tekst te lezen als ze nog wat te raden willen overhouden wanneer ze de film van Christopher Nolan later deze maand gaan bekijken.
EIGEN RISICO OM TE LEZEN!!!!!!!
Ik zit altijd aan het bioscoopscherm gelijmd met kippenvel op m'n armen als een TDKR-trailer langskomt. Maar dat is deels ook Hans Zimmers schuld.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:09 schreef Jivis het volgende:
Die synopsis ga ik dus echt niet lezen. Ik vind zelfs de trailers al teveel weggeven. Jammer dat je die verplicht moet kijken als je naar een andere film gaat
.
Kom je toch iets later binnen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:09 schreef Jivis het volgende:
.
Gewoon vingers in je oren en er doorheen schreeuwen dan.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:09 schreef Jivis het volgende:
.
Te laat komen!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:06 schreef Feanatieke het volgende:
[..]
Anderhalve minuut je ogen dichthouden.Maar dan moet je je oren ook dichtproppen, want anders betovert de geniale muziek van Hans Zimmer je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:20 schreef Mijtthas het volgende:
Nolan is er de filmmaker niet naar zulke onzin uit te halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://forums.superherohy(...)748191&postcount=378
Het zijn niet echt spoilers, maar een impressie van de acteurs en een algemene beoordeling.quote:If this isn't a 10, then a 10 does not exist.
Vind het kleurenschema van de officiele mooier, maar als die fan dat kleurenschema over zijn poster heen gooit...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:54 schreef Feanatieke het volgende:
Fan-made poster als kritiek tegen de onlangs verschenen IMAX-poster en eerdere filmposters. Verantwoordelijke achter bijna alle parels van fan-madeposters is MMatt, forumgebruiker van Nolan Fans. Volgens de fan-community zijn zijn posters een stuk professioneler dan de photoshopsoepjes van de officiële posters.
Zo hebben de fan-made posters inmiddels wereldwijd volop aandacht gekregen en zijn er veel media die de fan-made posters voor de echte posters aanzien (denk ook aan alle 'regen'-posters, die grotendeels fan-made waren).
Oordeel zelf.
De fan-made poster:
[ afbeelding ]
De officiële poster:
[ afbeelding ]
"When Gotham is ashes, you have my permission to die"quote:
Eindhoven is een normale zaal met een IMAX scherm. Geen problemen mee.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:01 schreef Blaxje het volgende:
Weet iemand van jullie of er nog verschil zit tussen de 3 IMAX locaties die Nederland nu kent. Ik weet dat Rotterdam en Eindhoven zijn omgebouwd naar IMAX zalen, terwijl Arena een originele IMAX zaal heeft. Maakt dit verschil?
Volgens mij moet je aan eisen voldoen voordat je het IMAX merk mag gebruiken, dus ik verwacht dat er mensen van IMAX bij de inrichting van de zaal betrokken zijn.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:01 schreef Blaxje het volgende:
Weet iemand van jullie of er nog verschil zit tussen de 3 IMAX locaties die Nederland nu kent. Ik weet dat Rotterdam en Eindhoven zijn omgebouwd naar IMAX zalen, terwijl Arena een originele IMAX zaal heeft. Maakt dit verschil?
Maar geen IMAX.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eindhoven is een normale zaal met een IMAX scherm. Geen problemen mee.
In Arnhem heb je wel een hele grote zaal.
De bovenste van deze ziet er wel apart uit...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:05 schreef Feanatieke het volgende:
In deeltje #3 noemde ik al de (sfeer)thema's die aan de films zijn gebonden. Het gaat om Fear (BB), Chaos (TDK) en Pain (TDKR). Ik dacht eerst dat het 'Falls' was. Maar in deel drie gaat het dus om pijn!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:The Dark Knight Rises is het slotstuk van Christopher Nolans Batman-trilogie. Na de successen van Batman Begins en The Dark Knight bij zowel publiek als critici, kijkt de filmliefhebbende wereld richting de derde film, die het verhaal van Bruce Wayne afrondt. De verwachtingen zijn hoog door de hoge kwaliteit van de eerdere films en Nolans reputatie, maar er is nog niet veel bekend over het uiteindelijke verhaal. Hoewel dat in zekere zin alleen maar goed kan zijn, is het interessant eens te kijken naar wat we kunnen verwachten. Met de eerdere films en de comics als basis kijken we naar elementen die ons kunnen vertellen waarover The Dark Knight Rises ons uiteindelijk gaat vertellen.
Mooi alles op een rijtje gezet.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:40 schreef Breuls het volgende:
The Dark Knight's Fall: een vooruitblik op The Dark Knight Rises
[..]
Afgaande op de vorige films en de trailers kan het niet anders dat een aantal dingen wel kloppenquote:Op zondag 8 juli 2012 13:30 schreef Breuls het volgende:
Misschien wel totaal niet, maar je weet nooit.
Ik denk het wel. Als het net zo gaat als met TDK bIijft hij wel even draaienquote:Op zondag 8 juli 2012 13:36 schreef wolfrolf het volgende:
Klote, na 20 juli ben ik drie weken weg, en TDR heeft bij pathe de kuip op de echt goeie rijen alleen ver naar links en rechts nog plekken vrij.
Dan maar hopen dat ie na 3 weken nog in een grote zaal draait
Had ik maar eerder gekeken
Zeker, maar de comics zijn inspiratie. De gebroken bruggen zijn in de comic een overheidsdaad. In de film kan dat Bane zijn, of totaal iets anders. Het taggen is in de comics een territoriale markering, in de film wellicht iets anders.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:04 schreef Komakie het volgende:
[..]
Afgaande op de vorige films en de trailers kan het niet anders dat een aantal dingen wel kloppen
TDKR blijft zeker twee maanden draaien. Maar IMAX kan er vroeg uit zijn, als er een paar weken later een nieuwe IMAX film is. Da's helaas de bijwerking van slechts drie IMAX zalen in het hele land hebben.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:05 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Als het net zo gaat als met TDK bIijft hij wel even draaien
Ook in de VS, met honderden IMAX zalen, kan het snel gebeurd zijn met een film, in verband met afspraken met studio's.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:32 schreef Breuls het volgende:
[..]
TDKR blijft zeker twee maanden draaien. Maar IMAX kan er vroeg uit zijn, als er een paar weken later een nieuwe IMAX film is. Da's helaas de bijwerking van slechts drie IMAX zalen in het hele land hebben.
Als je die aerial views van Chicago/Gotham en Hong Kong ziet in the Dark Knight, of de setpiece met de vrachtwagen-achtervolging, moet ik je toch ongelijk geven. De proloog in TDKR met Bane in het vliegtuig lijkt me ook geweldig in IMAX.quote:
Nee, The Avengers heeft een paar weken gedraaid. Maar die moest wel plaats maken voor Dark Shadows. Wat overigens totaal zinloos was in IMAX.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:43 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ook in de VS, met honderden IMAX zalen, kan het snel gebeurd zijn met een film, in verband met afspraken met studio's.
Was het nou The Avengers die na een week al plaats moest maken voor Dark Shadows?
Het is een beetje eenzelfde discussie als 1080P vs 720P: de film komt toch wel over, en tuurlijk is het scherper, maar ik ga er niet het halve land voor door reizen.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:44 schreef Breuls het volgende:
[..]
Als je die aerial views van Chicago/Gotham en Hong Kong ziet in the Dark Knight, of de setpiece met de vrachtwagen-achtervolging, moet ik je toch ongelijk geven. De proloog in TDKR met Bane in het vliegtuig lijkt me ook geweldig in IMAX.
Precies. En zonder dat geintje had The Avengers wellicht nog 50 miljoen extra opgeleverd.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:45 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nee, The Avengers heeft een paar weken gedraaid. Maar die moest wel plaats maken voor Dark Shadows. Wat overigens totaal zinloos was in IMAX.
TDKR is ook niet 100% Imax hoorquote:Op zondag 8 juli 2012 14:50 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Precies. En zonder dat geintje had The Avengers wellicht nog 50 miljoen extra opgeleverd.
Nog een correctie van mijn kant trouwens: Batman Begins was niet in IMAX bij de release, hij werd alleen digitaal geprojecteerd in Pathé Arena. TDK was zelfs maar deels in IMAX, geloof ik.
Mee eens, dood aan 3D.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:22 schreef ROFLOL het volgende:
Ach, IMAX of geen IMAX, ben in ieder geval ontzettend blij dat de film niet in 3D is. Schijtziek dat negen van de tien films tegenwoordig alleen maar in 3D in bios te zien zijn.
Eens. Al vond ik het 3D van The Avengers, mijn eerste 3D film in meer dan twee jaar, veel beter/minder storend dat verwacht.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:22 schreef ROFLOL het volgende:
Ach, IMAX of geen IMAX, ben in ieder geval ontzettend blij dat de film niet in 3D is. Schijtziek dat negen van de tien films tegenwoordig alleen maar in 3D in bios te zien zijn.
TDK is ongeveer een half uur IMAX. TDKR ongeveer een uur.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:50 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Precies. En zonder dat geintje had The Avengers wellicht nog 50 miljoen extra opgeleverd.
Nog een correctie van mijn kant trouwens: Batman Begins was niet in IMAX bij de release, hij werd alleen digitaal geprojecteerd in Pathé Arena. TDK was zelfs maar deels in IMAX, geloof ik.
Mijn bezwaar tegen 3D is niet de dimensie, maar het feit dat je een bril op moet en licht verliest. Daar helpen 2D-glazen niet tegen.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mee eens, dood aan 3D.
Tot die tijd: www.2d-glasses.com
Correct me if I'm wrong, maar door de dubbele projectie is de helderheid toch dusdanig hoger dat de film er gewoon strak uit ziet?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:16 schreef Breuls het volgende:
[..]
Mijn bezwaar tegen 3D is niet de dimensie, maar het feit dat je een bril op moet en licht verliest. Daar helpen 2D-glazen niet tegen.
Nee, je verliest hoe dan ook licht. Hogere helderheid resulteert in te groot contrast, dus het is iets wat men vanuit het maken moet incalculeren. Al gaat het tegenwoordig beter dan 4 jaar terug heb ik de indruk.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Correct me if I'm wrong, maar door de dubbele projectie is de helderheid toch dusdanig hoger dat de film er gewoon strak uit ziet?
Interessant. Heb dit weekend BB en TDK met in-focus features zitten kijken, en dit sluit er leuk bij aan.quote:
Ja, dat is in de comics het geval. Althans, niet door Bane, maar om Gotham af te sluiten van de rest van de VS. Zie ook de special.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:00 schreef Komakie het volgende:
Wat trouwens ook nog zou kunnen mbt de opgeblazen bruggen invde trailer.
Misschien doet Bane het niet, maar de autoriteiten.
Bane bevrijdt allemaal criminelen en omdat de situatie in de stad niet meer te houden is, blazen de autoriteiten de bruggen op zodat ze niet weg kunnen ofzo.
Het zou kunnen
Hmm dan heb ik het ergens gelezen En niet zelf bedacht hahaquote:Op zondag 8 juli 2012 20:10 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja, dat is in de comics het geval. Althans, niet door Bane, maar om Gotham af te sluiten van de rest van de VS. Zie ook de special.
quote:Op zondag 8 juli 2012 14:31 schreef Breuls het volgende:
[..]
Zeker, maar de comics zijn inspiratie. De gebroken bruggen zijn in de comic een overheidsdaad. In de film kan dat Bane zijn, of totaal iets anders. Het taggen is in de comics een territoriale markering, in de film wellicht iets anders.
Et cetera. Maar het is leuk spitballen.
Ja zoietsquote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 14:38 schreef kilozout het volgende:
Ik ga toch naar de marathon in Groningen.
Baas.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:05 schreef Skull-splitter het volgende:
Toffe figure, en ik twijfel heel erg om hem te bestellen :S
Fuck it, preordered.
Hij is er pas tegen december. Dan kan ik die tweehonderd wel weer lijen. Paar maanden daarna komt overigens de 1989 batmobile uit, ik hoop dat ik dat ook trekquote:Op maandag 9 juli 2012 16:19 schreef kilozout het volgende:
[..]
Baas.![]()
Helaas financieel niet de ruimte momenteel, ze hebben recent ook een nieuw modem van The Joker uit gegeven.
Hopelijk doen ze dat ook ooit weer met deze.
Als ik het geld had dan had ik het zeker overwogen.
Dat duurt nog wel even ja, ook pre order doen dan maar.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hij is er pas tegen december. Dan kan ik die tweehonderd wel weer lijen. Paar maanden daarna komt overigens de 1989 batmobile uit, ik hoop dat ik dat ook trek
De FOK-lijst van Marathon-deelnemers:quote:- Feanatieke: Pathé Groningen
- Starmaster501: Pathé ArenA Amsterdam
- cordiacovens: Pathé Schouwburgplein
- DonPeliculón: Pathé ArenA Amsterdam
- Jordkaka: Pathé Schouwburgplein Rotterdam
Het is niet awesome. Het is lame.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:41 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Awesome
+
[ afbeelding ]
Awesome
could be:
[ afbeelding ]
Legendary.
Maar dat gaat toch nooit gebeuren, valt ook niet te combineren natuurlijk.
Dat is jouw mening. Presenteer het niet als feit aub.quote:
Dat klopt, helaas. Ik heb maar één keer een film op een echt IMAX scherm gezien en dat was in het Kennedy Space Center. Een documentaire dus, maar wát een scherm, gigantisch!quote:Op maandag 9 juli 2012 17:33 schreef Cynicio het volgende:
Ik zal TDKR in Amerika zien in een ECHT IMAX theater. Mensen praten hier wel over Pathé IMAX, maar dat is dus gewoon digital en vele malen kleiner dan een echt IMAX scherm, en toch dezelfde prijs.
yessir, is me ook niet gelukt, maar alle trailers en bende van de afgelopen twee maanden heb ik gemeden, er moet nog iets van een verrassing overblijven..quote:Op maandag 9 juli 2012 19:58 schreef kilozout het volgende:
Ik had mezelf voor genomen om geen media van de film te zien tot de film uitkwam.
Dit is angstvallig tegen gevallen, alhoewel ik nu nog meer hyped ben dan ik ooit gedacht had.
Iemand dezelfde instelling gehad?
o oke!quote:Op maandag 9 juli 2012 20:41 schreef Breuls het volgende:
Dat zijn de eerste zes minuten van de echte film.
Kortom, ze lopen te zeuren over IMAX, maar ondertussen is het geen echte IMAX en maar 1/3 van de film is in IMAX geschoten. Daarnaast is het kwaliteitsverschil blijkbaar dus ook zo klein dat het niet storend is als een gedeelte van de film wel IMAX is en een gedeelte niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:33 schreef Cynicio het volgende:
Ik zal TDKR in Amerika zien in een ECHT IMAX theater. Mensen praten hier wel over Pathé IMAX, maar dat is dus gewoon digital en vele malen kleiner dan een echt IMAX scherm, en toch dezelfde prijs. De marathon pik ik ook mee.
Zover als nodig, maar niet speciaal voor Batman. Ik wil het alleen in de toekomst eventueel combineren met een ander reisje.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 04:30 schreef Cynicio het volgende:
In Nederland, België en Duitsland is er geen echte IMAX te bekennen, dus ik weet niet hoever je bereid bent om te reizen :p
'Maar' 1/3e is meer dan de meeste films die in IMAX uitgebracht worden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:47 schreef Komakie het volgende:
[..]
Kortom, ze lopen te zeuren over IMAX, maar ondertussen is het geen echte IMAX en maar 1/3 van de film is in IMAX geschoten. Daarnaast is het kwaliteitsverschil blijkbaar dus ook zo klein dat het niet storend is als een gedeelte van de film wel IMAX is en een gedeelte niet.
En daarom moet en zal ik die film in IMAX moeten zien
Zal best, maar meer dan de meeste films wil niet zeggen dat het dan ook zo veel meerwaarde heeft.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 07:30 schreef Breuls het volgende:
[..]
'Maar' 1/3e is meer dan de meeste films die in IMAX uitgebracht worden.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:22 schreef Sloggi het volgende:
Ik ga 'm zien in IMAX in Eindhoven. Ik ben benieuwd, dit wordt mijn eerste IMAX-film.
Geen aanvullingen?quote:Op maandag 9 juli 2012 17:13 schreef Feanatieke het volgende:
[..]
De FOK-lijst van Marathon-deelnemers:
- Feanatieke: Pathé Groningen
- kilozout: Pathé Groningen
Nou ja, we zien het welquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:59 schreef Breuls het volgende:
Nee, dat weten we pas als we het zien. Maar het punt is dat de meeste IMAX-bioscoopfilms gewoon normale opgeschaalde films zijn. TDKR heeft daadwerkelijk materiaal met IMAX geschoten en dat zou dus veel mooier en indrukwekkender moeten zijn.
helemaal ruk? Gewoon nog steeds super kwaliteit 35 mm film hoor. Op een groter scherm met beter geluid. Het gaat toch ook niet per sé om het formaat van de film in IMAX, maar de kwaliteit van het beeld en de grootte van het scherm. En natuurlijk de film zelfquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:01 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nou ja, we zien het wel
Ik vind het alleen nog steeds krom dat een film maar gedeeltelijk in een bepaald formaat wordt opgenomen en iedereen er om loopt te schreeuwen. Terwijl ik me afvraag hoe het zo veel beter kan zijn terwijl je het dus blijkbaar niet zo erg merkt dat je het gevoel hebt dat 2/3 van de film helemaal ruk is gefilmd.
Of ligt dat aan mij
Ik zie het wel. Persoonlijk vind ik het verhaal belangrijker. Jaren geleden met familie naar de IMAX theater in Rotterdam geweest en vele jaren later met school naar de IMAX theater in Madrid, alleen kan er vrij weinig van herinneren. Maar goed, dat waren ook geen speelfilms.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:59 schreef Breuls het volgende:
Nee, dat weten we pas als we het zien. Maar het punt is dat de meeste IMAX-bioscoopfilms gewoon normale opgeschaalde films zijn. TDKR heeft daadwerkelijk materiaal met IMAX geschoten en dat zou dus veel mooier en indrukwekkender moeten zijn.
Experimenteel eigen verhaal en daarna weer een commercieel project. Al zou ik heeeel erg juichen bij een Bond van Nolan...quote:
Toch leuk hoe doe zo zijn aandacht verdeeltquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Experimenteel eigen verhaal en daarna weer een commercieel project. Al zou ik heeeel erg juichen bij een Bond van Nolan...
Hij heeft net bekend gemaakt dat in ieder geval niet te gaan doen.quote:
Following is goed, maar lijdt aan kut acteer werkquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:53 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Hij heeft net bekend gemaakt dat in ieder geval niet te gaan doen.
Gezien het rijtje:
Batman Begins, The Prestige
The Dark Knight, Inception
The Dark Knight Rises, ???
zal het waarschijnlijk een losstaande film worden met een origineel verhaal. En hopelijk een meesterlijke film, want The Prestige en Inception vind ik zijn beste films, in die volgorde.
Nu bedenk ik me ineens dat ik Insomnia en The Following nog niet gezien heb... Snel maar eens doen!
Memento al gezien? Van zijn losstaande vind ik het na Inception de beste.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:53 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Hij heeft net bekend gemaakt dat in ieder geval niet te gaan doen.
Gezien het rijtje:
Batman Begins, The Prestige
The Dark Knight, Inception
The Dark Knight Rises, ???
zal het waarschijnlijk een losstaande film worden met een origineel verhaal. En hopelijk een meesterlijke film, want The Prestige en Inception vind ik zijn beste films, in die volgorde.
Nu bedenk ik me ineens dat ik Insomnia en The Following nog niet gezien heb... Snel maar eens doen!
Ja, die heb ik als eerste Nolan film gezien. Hij is briljant, maar werd gespoiled voor me (door dat blaadje dat in de bioscoop ligt nog wel!) en ik vind die andere wat leuker om te kijken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:04 schreef Shogo het volgende:
[..]
Memento al gezien? Van zijn losstaande vind ik het na Inception de beste.
http://www.unleashthefanb(...)el-caine-again/18900quote:Michael Caine is at it again! Speaking with Empire, the acclaimed actor has dropped yet ANOTHER Nolan spoiler (were just pleased he hasnt completely spoiled The Dark Knight Rises yet). He has said that Christopher Nolans next project after TDKR will be original, and he'll be starring in it. Unfortunately, thats all the details we have to go on at the minute but for now, say goodbye to those dreams of Nolan directing a Bond movie in the near future, or that beloved Howard Hughes project of his.
Dat waren 2 dingen waar ik ook zonder dat bericht wel geld op had willen inzetten...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:08 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ja, die heb ik als eerste Nolan film gezien. Hij is briljant, maar werd gespoiled voor me (door dat blaadje dat in de bioscoop ligt nog wel!) en ik vind die andere wat leuker om te kijken.
Trouwens, ongeveer toen ik het bovenstaande postte, verscheen dit bericht op internet:
[..]
http://www.unleashthefanb(...)el-caine-again/18900
Inderdaad een originele film dus en met Michael Cain.
Ik hoor weer een paar lekkere deuntjesquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:02 schreef ROFLOL het volgende:
Gehele soundtrack te beluisteren trouwens.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:02 schreef ROFLOL het volgende:
Al sinds gisteren aan het doen. Hij is awesome.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:02 schreef ROFLOL het volgende:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:26 schreef Symer het volgende:
Vind de muziek niet echt bijzonder eerlijk gezegd. Weinig memorabel. Maar dat vind ik van de hele serie al. Ik weet nog dat ik me in de bios tijdens de aftiteling van TDK zat af te vragen of er eigenlijk wel muziek in de film zat.
De sfeer was uitstekend in BB en TDK en de muziek zal daar wel aan bijgedragen hebben iddquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:40 schreef Breuls het volgende:
[..]
Really?
Ik luister de TDK-soundtrack al vier jaar helemaal grijs. Ge-weldige muziek.
En in de film vind ik het juist vaak heel opvallend en enorm sfeerbepalend.
Matige trailer, het feit dat het baggerkwaliteit is maakt de beleving al een stuk minder.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:03 schreef Feanatieke het volgende:
Zieke 5e trailer! De trailer wordt niet als trailer uitgegeven, maar als 'The Journey'. Hierin zien we enkele beelden van Batman Begins en The Dark Knight, opbouwend naar The Dark Knight Rises met enkele prachtige, bekende en minder bekende quotes.
Rise!
Nieuwe officiële poster:
[ afbeelding ]
Ik ben het totaal niet met je eens, maar meningen mogen natuurlijk altijd verschillen. Deze trailer laat goed de opbouw van de trilogie zien.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:33 schreef kilozout het volgende:
[..]
Matige trailer, het feit dat het baggerkwaliteit is maakt de beleving al een stuk minder.
Dat vind ik zo mooi. Het is geen losse sequel, maar het sluit naadloos aan, het completeert het geheel. Dit wordt een van de beste trilogieën ooit, daar ben ik van overtuigd.quote:BB > Begins | Fear
TDK > Falls | Chaos
TDKR > Rises | Pain
Fans gaan 'los' op straat:quote:Christopher Nolan is iemand die altijd de aandacht krijgt van veel mensen, dit komt omdat de beste man altijd keurig werk aflevert. Batman stak hij in 2005 in een nieuw jasje, deze nieuwe zwarte jas, die Bale al van 2005 draagt, lijkt steeds beter te worden. Batman Begins was het begin van iets heel moois: een samenwerking met Nolan, Zimmer en Howard. Wat mij betreft 3 geniale mensen die erg goed iets kunnen overbrengen. Nolan weet het mooi in beeld te brengen maar zonder deze 2 componisten had Batman er toch heel erg anders eruit gezien. Na 2 succesvolle scores in 2005 en 2008 duurde het maar liefst 4 jaar voordat we weer konden genieten van Batman. Nu in 2012 staat iedereen op scherp omdat het finalespel bijna gaat komen. Op 20-07-12 gaat Batman draaien in de bioscoopzalen maar het geluk van de muziek is dat deze altijd eerder uitkomt. Zodra de muziek uitkwam ben ik ‘m gaan luisteren en kan ik jullie vertellen dat ik zeker niet teleurgesteld ben.
Helaas geen James Newton Howard bij deze laatste Batman-film en dat vind ik toch wel erg jammer. Hij had toch wel een aandeel in de scores en dat valt dus nu weg. Een groot gemis naar mijn mening, kan Hans Zimmer dit wel helemaal eigenhandig af? Natuurlijk is er veel actie, iets waar Zimmer zich wel raad mee weet, maar er zijn ook genoeg emotionele momenten. Nu Zimmer solo gaat zijn echt alle schijnwerpers op hem gericht en zou ik niet graag in zijn schoenen willen staan. Hij moet wel iets heel goeds componeren wil hij het niveau van de Dark Knight halen + de nodige fans tevreden te stellen. Een zware klus, Zimmer is dan ook een lange tijd bezig geweest met het componeren van deze score en heeft zelfs een aantal projecten ervoor laten vallen. Hieronder zal ik de score bespreken, naar mijn mening samen met Lincoln en The Hobbit 1 van de scores waar ik in 2012 het meest naar uitkeek!
A Storm is Coming + On Thin Ice
Net zoals de films van Nolan begint ook The Dark Knight Rises heel rustig en een beetje duister. Je weet nog niet wat er zal komen...stilte voor de storm zal ik maar zeggen.
‘On Thin Ice’ is een track die ook erg rustig begint, een langzame opbouw en natuurlijk weer het hoofdthema dat op een speciale manier aan de toon wordt gebracht. Na ongeveer 1 minuut horen we de strijkers, lichtelijk met een dramatische ondertoon. Het voelt een beetje aan als een James Newton Howard track maar het is toch echt Zimmer. De strijkers spelen een mooie melodie, rustig en kalm maar oh zo mooi (dit doet me denken aan Batman Begins.
Gotham’s Reckoning
Na al deze rust is het tijd om los te gaan! Dit doet Zimmer ook in ‘Gotham’s Reckoning’, een heerlijke track waar we het thema van Bane horen. Bane is een monster die alleen maar haat wil veroorzaken, angst bij de mensen en een beetje actie niet uit de weg gaat. Batman komt veel in contact met deze Bane in The Dark Knight rises, en dit zijn zeker geen theekransjes...
Zo’n schurk verdient een sterk en vooral krachtig thema. Rond de 1:40 minuten horen we dit thema, een soort geschreeuw van mensen die een bepaald iets roepen. Het is Arabisch heb ik mij laten inlezen, erg sterk. De percussie blijft doorgaan en zorgt zo voor de krachtige ondertoon die Bane ook heeft. Zimmer gaat echt los met deze track, veel strijkwerk en de nodige percussie zorgen voor het juiste thema voor Bane!
Do You Mind if I cut in?
Dat de tracks in elkaar overlopen vind ik juist geweldig, zo lijkt het wel alsof je aan het luisteren bent naar een track van 50 minuten. Na al het geweld van ‘Gotham’s Reckoning’ is het tijd voor een sluw thema, Zimmer komt namelijk met een sluw katachtig thema voor Catwoman. Hij weet het katachtige er goed in te brengen door de piano en een percussieachtig instrument te gebruiken. Het klinkt geweldig en precies zoals Catwoman. Hoe lastig is het om een kat in je muziek te verwerken? Voor Zimmer lijkt er geen kunst aan, een geweldige track en zeker 1 van mijn favoriete tracks op de score. Natuurlijk is Catwoman niet alleen maar afwachtend en rustig maar wil ze ook wel eens een sprintje trekken, ook dat is in de muziek te horen. De strijkers bouwen dit rustig op. Zo blijft ‘Do you mind if I cut in’ een aangename track om naar te luisteren.
Underground Army
Bane is iemand die niet solo op pad gaat, hij heeft de assistentie van een heel leger die hij heeft opgezet. Dit ondergrondse leger helpt bij het aanrichten van schade in Gotham en zorgt voor de duistere ondertoon in de film. In ‘Underground Army’ horen we deze duisternis gecombineerd met het hoofdthema van Batman. Zimmer brengt er wat electronica in, dit heeft een positief effect, en zorgt zo voor een track die aantrekkelijk blijft maar niet speciaal...
Born in Darkness
Hoe heerlijk is het toch om steeds al die elementen te horen van Batman Begins, een score die wat mij betreft een 10 waard is. De kracht van die score zat ‘m vooral in de melodieën die Howard en Zimmer schreven. ‘Born in Darkness’ heeft deze rust ook en zorgt ervoor dat ik terug denk aan die mooie score. Helaas is de track erg kort, wat ontzettend jammer is, maar is het leuk om even een verwijzing te horen van Ra’s Al Ghul.
The Fire Rises
Erg veel rust nog op de score, maar die rust maakt plaats voor een explosie aan actie. Veel snelle strijkers en de nodige percussie zorgen voor een track met een razendsnel tempo. We horen weer de duisternis van Bane en dus heel even lijkt de track weer rustig te worden. Aan het einde horen we het Bane Theme weer en de nodige mensen die dit schreeuwen. Zijn leger schreeuwt op de achtergrond en op de voorgrond horen we veel blazers en percussie, heerlijk om naar deze explosie van actie te luisteren!
Nothing out There
Zimmer laat ons het befaamde Batman Thema nog even kort horen maar kort daarna horen we ook een ander thema...Catwoman! Blijkbaar een leuke ontmoeting met deze 2...de film zal het ons uitwijzen. Deze confrontatie zorgt voor een moment waar Zimmer wel iets mee kan. Hij zorgt voor 2 leuke thema’s en zelfs voor het thema van Rachel!! Dit thema dat afkomstig is van de hand van James Newton Howard wordt hier prachtig door de piano gespeeld. Ik had niet verwacht dit thema nog een keer te horen maar Zimmer houdt van verrassingen, dat blijkt maar weer!
Een soort mix met Batman begins en met de nieuwe thema’s van Zimmer.
Despair
We kunnen niet bijkomen van het mooie thema van Rachel, Zimmer gaat gewoon verder en zorgt voor een track met veel strijkers en het hoofdthema. Ik vind het goed om te horen dat er nog veel aandacht is voor dat befaamde hoofdthema van Batman. Bij The Dark Knight vond ik dat ze het te weinig gebruikte maar hier horen we het echt in volle glorie. Rond 1:20 minuten horen we een opbouw en rond 1:30 minuten horen we het thema zoals nooit tevoren! Daarna nog meer actie, eigenlijk is het een herhaling van melodieën van The Dark Knight maar dat vind ik niet erg. Het is juist leuk om bepaalde melodieën terug te horen op de score.
Fear will Find You
Bane komt weer in actie, zijn thema gemixt met het Batman thema zorgt voor een heerlijk begin van ‘Fear will find you’. Toch wel weer een track die veel herhaling heeft van The Dark Knight maar toch met een ander tintje. We horen weer veel strijkers en dan rond 2:35 minuten komt de track terug uit the Dark Knight genaamd: I’m not a hero. Verder geen speciale track.
Why do we fall?
Een geweldige titel omdat ik Batman Begins heb gezien, deze track heeft met het verleden te maken van Bruce Wayne, maar wat voor track is het? Naar mijn mening is dit één van de beste tracks op de hele score! Met een geweldige opbouw van strijkers en percussie zorgt deze track weer voor kippenvel. 100 % Zimmer en dus geweldig!
Death by Exile + Imagine the Fire
‘Death by Exile’ slaat nergens op omdat het een korte tijdsduur heeft.
Gelukkig maakt Imagine the Fire een hoop goed omdat het een track is met een hoog tempo. Het is een mix van alle actienummers die we ook hoorde in The Dark Knight, maar wel een mix waar je U tegen zegt! Maar liefst 7 minuten genieten noem ik dit.
Ik kan wel door blijven praten over deze track maar je moet het gewoon zelf horen en dan weet je wat ik bedoel: krachtig, sterk maar geniaal gecomponeerd.
Necessary Evil
Tot ongeveer 1:35 minuten had het zo een track kunnen zijn uit The Dark Knight, maar daarna verandert te track 180 graden en horen we electronische geluiden die kenmerkend zijn voor deze score. Veel rust en emotie na 1:35 minuten, dat is de conclusie van deze track die normaal begint maar sterk eindigt.
RISE!
De afsluitende track en dus is ‘Rise’ iets waar ik erg naar uitkeek. Het is een mix met allemaal tracks van Batman, een mix die je kan blijven luisteren zonder dat het gaat vervelen. Toch is het niet allemaal actie wat je hoort maar ook horen we rond de 1:05 minuten een kinderstem, dezelfde kinderstem als bij Batman Begins. Dat ze dit terugbrengen is natuurlijk geweldig. Zo begon alles en zo eindigt alles...het is mooi dat ze dat thema in ‘Rise’ verwerken. Veel James Newton Howard invloeden in deze laatste track van The Dark Knight Rises. Je zou bijna denken dat hij stiekem toch heeft meegeschreven aan deze score omdat er nog zoveel van hem hoorbaar is. Zijn aandeel in Batman Begins is ook in ‘Rise’ te horen. Het Batman thema kan natuurlijk niet ontbreken bij de laatste track van de serie. Hij sluit deze score emotioneel en krachtig af, net zoals we vast in de film zullen zien.
Onverstelbaar dat ik nu gewoon geluisterd heb naar de laatste score van deze Batman serie.
Het is jammer dat James Newton Howard niet heeft meegewerkt aan deze score, toch laat hij zeker zijn stempel zien want Zimmer haalt veel muziek terug die hij geschreven heeft voor Batman Begins. Een score die veel oude muziek terughaalt maar ook een score met nieuwe thema’s die mij deden verrassen.
De beste score van het jaar? Wellicht wel!
Woei, kippevel.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:03 schreef Feanatieke het volgende:
Zieke 5e trailer! De trailer wordt niet als trailer uitgegeven, maar als 'The Journey'. Hierin zien we enkele beelden van Batman Begins en The Dark Knight, opbouwend naar The Dark Knight Rises met enkele prachtige, bekende en minder bekende quotes.
Rise!
Nicequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die vond ik echt leuk.quote:
Serieus? Details?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:00 schreef wolfrolf het volgende:
God nee he de 20e maakt Pathe de kuip er een heel event van. Ik wil gewoon die film zien man, zonder fratsen
Voor de mensen die te lui zijn om te klikken:quote:
Ik hoef geen kerels in batman-pakjes te zien... maar dat idee van Catwoman-pakjes bevalt me wel.quote:The Dark Knight Rises: première-event
Het laatste deel van de triologie waar we allemaal op gewacht hebben, The Dark Knight Rises!
Ter ere van dit epische slot hebben wij bij Pathé de Kuip een première op vrijdag 20 juli waar jij bij moet zijn.
Met duistere sferen en een warmtelijk onthaal beleef je de film op een andere manier dan dat je gewend bent.
Aanvang: 20.00 uur
Start film: 21.00 uur
Koop je tickets online of aan de kassa in de bioscoop.
Dus trek je batman of catwoman pak maar aan en beleef het laatste deel met ons!
Ik hoop dat er leuke hosts lopen 's nachts in Cinestar Enschedequote:Op woensdag 11 juli 2012 13:24 schreef Feanatieke het volgende:
[..]
Voor de mensen die te lui zijn om te klikken:
[..]
maar dat idee van Catwoman-pakjes bevalt me wel.
Ik kom om 20:40 aan scan mijn barcode, pak een popcorn en flesje drinken en neem plaatsquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:24 schreef Feanatieke het volgende:
[..]
Voor de mensen die te lui zijn om te klikken:
[..]
Ik hoef geen kerels in batman-pakjes te zien... maar dat idee van Catwoman-pakjes bevalt me wel.
Nou, nou. Niet zo overdrijven.quote:
Ik wist de lengte nog nietquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:18 schreef Breuls het volgende:
Dat was al bekend.
164 minuten en 27 seconden, zelfs.
Dan is de ¤9,55 die ik heb afgetikt voor deze film erg redelijkquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:20 schreef Breuls het volgende:
Zeker. BB was 140 en TDK 152 (of 153), dus het is een stuk langer.
Batman komt volwassener over dan Spider-Man of The Avengers, dat ben ik met die Amerikanen eens. Maar dat is dus geheel oppervlakkig, want het taalgebruik, geweld en de aanwezigheid van seks, zijn van hetzelfde niveau, volgens de rating.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:21 schreef Breuls het volgende:
Waarom is dat vreemd? Blijkbaar zit er niks in dat een reden geeft een hogere leeftijdscategorie toe te kennen. De BBFC zegt ook 12A, en CARA zegt PG-13.
De diverse keuringsinstanties zijn het dus eens.
dat de film volwassener overkomt is d.m.v de stijl van nolan......je zit nog altijd te kijken naar een mannetje in een vleermuizenpakjequote:Op woensdag 11 juli 2012 18:29 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Batman komt volwassener over dan Spider-Man of The Avengers, dat ben ik met die Amerikanen eens. Maar dat is dus geheel oppervlakkig, want het taalgebruik, geweld en de aanwezigheid van seks, zijn van hetzelfde niveau, volgens de rating.
Ssssht..quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:30 schreef Rnie het volgende:
[..]
dat de film volwassener overkomt is d.m.v de stijl van nolan......je zit nog altijd te kijken naar een mannetje in een vleermuizenpakje
Funny because it is truequote:Op woensdag 11 juli 2012 18:30 schreef Rnie het volgende:
[..]
dat de film volwassener overkomt is d.m.v de stijl van nolan......je zit nog altijd te kijken naar een mannetje in een vleermuizenpakje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 juli 2012 11:03 schreef Feanatieke het volgende:
Rise!
Maar BB was weer 12+quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:22 schreef Feanatieke het volgende:
TDK was wel 16+ hier in NL. Beetje jammer dit.
Ik vind Batman Begins ook beter. De sfeer van die film trekt mij meer.quote:Op donderdag 12 juli 2012 02:43 schreef computerprobleem het volgende:
Ik heb erg veel zin in. Ik heb net Batman Begins gezien en ik vind die wel beter dan The Dark Knight (scheelt niet veel, maar veel mensen vinden TDK beter). TDKR zal ik minstens 2x in de bioscoop zien.
Heb er verder geen verstand van, maar zag dat het in dit topic al wel besproken wasquote:Op donderdag 12 juli 2012 02:43 schreef computerprobleem het volgende:
Ik heb erg veel zin in. Ik heb net Batman Begins gezien en ik vind die wel beter dan The Dark Knight (scheelt niet veel, maar veel mensen vinden TDK beter). TDKR zal ik minstens 2x in de bioscoop zien.
Ik had een bericht over een merchandise ''pop'' gezien op de FILM pagina van FOK!.
Er stond bij dat het ''een vermogen'' zou kosten, maar het ging om maar 200 dollar of zo. Ik zou deze graag willen kopen, maar ik ben de link kwijt en ik weet niet waar je het kunt bestellen. Leveren ze in Nederland en moet je rekening houden met douane kosten & belasting? Of versturen ze gewoon vanuit Europa/Nederland?
Wat lijkt het mij gaaf om aan deel uit te mogen maken van een film als The Dark Knight Rises. Al is het maar als figurant of zo.
Bedanktquote:Op donderdag 12 juli 2012 02:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb er verder geen verstand van, maar zag dat het in dit topic al wel besproken was
Vanaf hier: [Nolan] The Dark Knight Rises #4
Waar kan ik dit pre-orderen? En waar wordt het gemaakt/vanwaar verzonden? Wil niet het risico lopen dat ik straks 100 euro bij moet betalen omdat het uit de VS komt (douane, belasting enzoquote:Op maandag 9 juli 2012 09:40 schreef ROFLOL het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Damn, wat zijn die Hot Toys toch altijd prachtig. Destijds ook enorme toffe The Joker-figure. Sowieso altijd echt prachtige dingen. Jammer dat ze zo duur zijn, en ik zelf die +¤200 dat niet waard vind.
Idem. Meer een avonturenfilm, ook met dat prachtige begin. Dat is met nog het meeste bijgebleven tot nu toe van de hele Batman reboot, ook al is het alweer 7 jaar geleden.quote:Op donderdag 12 juli 2012 02:48 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik vind Batman Begins ook beter. De sfeer van die film trekt mij meer.
Gator.nl voor mij, maar vision-toys.nl is ook geen slechte.quote:Op donderdag 12 juli 2012 02:52 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Waar kan ik dit pre-orderen? En waar wordt het gemaakt/vanwaar verzonden? Wil niet het risico lopen dat ik straks 100 euro bij moet betalen omdat het uit de VS komt (douane, belasting enzo).
Ik kan het product niet vinden op gator.nl. Heb je een link ?quote:Op donderdag 12 juli 2012 05:58 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Gator.nl voor mij, maar vision-toys.nl is ook geen slechte.
Galaxyshop al eens geprobeerd?quote:Op donderdag 12 juli 2012 05:58 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Gator.nl voor mij, maar vision-toys.nl is ook geen slechte.
Wat is er jammer? Een leeftijdskeuring is toch geen kwaliteitskeuring?quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:22 schreef Feanatieke het volgende:
TDK was wel 16+ hier in NL. Beetje jammer dit.
Same here. Was dat al een tijdje van plan.quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:17 schreef Axia het volgende:
Dit weekend maar even opnieuw BB en TDK kijken.
Oeh! Wij hebben ook de BRD, maar ik heb nooit de extra's gekeken eigenlijk. Ik heb voor zaterdag een Batman-marathon gepland, dus gaan we dat dan maar even doenquote:Op donderdag 12 juli 2012 09:26 schreef Breuls het volgende:
[..]
Same here. Was dat al een tijdje van plan.
Ik kom mezelf echter afgelopen weekend niet inhouden en heb de extra's op de BRD's van BB en TDK zitten kijken, en vervolgens de films met in-focus features. Dan zie je alsnog de hele film, maar onderbroken.
Heb je absoluut gelijk in. Een leeftijdskeuring is echter vaak wel een indicatie voor 'binnen de lijntjes' of 'buiten de lijntjes' tekenen op gebieden als geweld en seksuele content bijvoorbeeld. Een soort braafheid valt weg en het is net iets 'bruter'. Sterk voorbeeld hiervoor vind ik The Hunger Games. Die film was 12+. Doodzonde, want je zag gewoon dat er werd 'ingehouden'. Met een 16+ film had je veel realistischer en grauwer het verhaal kunnen brengen. Maar het is wel begrijpelijk. want met ee 12+ film kun je een veel breder publiek bereiken. Als ik The Dark Knight (16+) en Spider-Man 2 (12+) zie, heb je dat ook.quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:24 schreef Breuls het volgende:
[..]
Wat is er jammer? Een leeftijdskeuring is toch geen kwaliteitskeuring?
Denk je? Want je hebt dan wel 3 Batman films (Batman Begins, The Dark Knight & The Dark Knight Rises). Ze hebben vaak zat bijv. zo'n koffer-release gemaakt voor één film (Inception, ook een film van Nolan, zoals de Batman films). Natuurlijk niet zo gaaf als The Avengers, maar er is dus hoop :pquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:33 schreef Breuls het volgende:
Batman zal gewoon een mooie box met de films worden. The Avengers is toch een hele andere tak van sport.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:32 schreef computerprobleem het volgende:
Hopelijk komen ze voor Batman ook met een geile blu-ray release.
Kijk eens wat voor een lekkere release The Avengers Phase 1 krijgt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor maar 150 dollar ( en ja, maar, want dat is niet veel voor wat je krijgt... vind ik)
[ afbeelding ]
Best gaaf. Heb er een header van gemaakt voor boven FOK!film.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:44 schreef Feanatieke het volgende:
Ik zeg: Joker-carts, look-a-like Two-Face masker, zak van de vogelverschrikker en dat ademding van Bane toevoegen.
Fan-made materiaal:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat ik zo knap vind, waar halen ze al die beelden vandaanquote:Op donderdag 12 juli 2012 13:38 schreef Feanatieke het volgende:
Nog wat fan-materiaal, met een hoofdrol voor het poesje.
[ http://img684.imageshack.us/img684/9725/catwomantdkr2012.png (copy/paste deze link) ]
[ http://img51.imageshack.us/img51/3469/catwomanthedarkknightri.jpg (copy/paste deze link) ]
[ http://img708.imageshack.us/img708/2637/tdkrposterhats.jpg (copy/paste deze link) ]
Zou ik alleen kopen als ik geld teveel zou hebben, maar ongelofelijk vetquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:32 schreef computerprobleem het volgende:
Hopelijk komen ze voor Batman ook met een geile blu-ray release.
Kijk eens wat voor een lekkere release The Avengers Phase 1 krijgt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor maar 150 dollar ( en ja, maar, want dat is niet veel voor wat je krijgt... vind ik)
[ afbeelding ]
Vroeger... toen geld nog niet op ging aan huur en eten, kocht ik standaard de meest luxe uitgave. Mooie koffer dit!quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:39 schreef Jivis het volgende:
[..]
Zou ik alleen kopen als ik geld teveel zou hebben, maar ongelofelijk vet.
Ik ben nog een thuiswonende student zonder vaste kosten (op zorgverzekering na), mag zeker niet klagen over wat ik verdien met wat ik doe en houd dus (gelukkig) veel geld over om uit te geven aan zulke prachtige rotzooiquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:50 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Vroeger... toen geld nog niet op ging aan huur en eten, kocht ik standaard de meest luxe uitgave. Mooie koffer dit!
En wie ben jij dan?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:59 schreef wolfrolf het volgende:
Oh kut computerprobleem heeft zich gemeld. Nu gaat het hele topic naar de bagger
Het was een matig grapje compjoeterprobleempjen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:01 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
En wie ben jij dan?
Ik zie geen reden waarom een topic naar ''de bagger'' gaat, simpelweg omdat ik er gepost heb.
Ik zie een topic wel naar ''de bagger'' gaan omdat users zoals jij, die niets beters te melden hebben, een reden zoeken om een topic naar ''de bagger'' te laten gaan.
Ik heb BB en TDK op DVD, en later nog eens op BRD gekocht. Als er een mooie box komt wil ik die best eens overwegen, maar er zal wellicht eerst een losse BRD komen die ik dan dus eerst in huis haal.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het was een matig grapje compjoeterprobleempjen.
Zo'n gruwelijke BR release zal ik aan me voorbij laten gaan, omdat ik deel 1 en 2 al apart heb op BR
Precies, in die situatie deed ik dat ook. Toen gingen er duizenden guldens (!) per jaar op aan DVD's. Nu niet meer, gelukkig (ook geen euro's en ook niet aan blu-rays), hooguit enkele tientjes.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:04 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik ben nog een thuiswonende student zonder vaste kosten (op zorgverzekering na), mag zeker niet klagen over wat ik verdien met wat ik doe en houd dus (gelukkig) veel geld over om uit te geven aan zulke prachtige rotzooi![]()
.
Maar ik ben van plan dat ik dat altijd kan blijven doenquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:34 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Precies, in die situatie deed ik dat ook. Toen gingen er duizenden guldens (!) per jaar op aan DVD's. Nu niet meer, gelukkig (ook geen euro's en ook niet aan blu-rays), hooguit enkele tientjes.
Oh, ik kon het in de jaren erna (en nu) ook wel, maar prioriteiten veranderen. Dat zal bij jou ook ooit wel gaan gebeuren.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:04 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Maar ik ben van plan dat ik dat altijd kan blijven doen.
Vast wel. Een thuisbioscoop bijvoorbeeldquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:07 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Oh, ik kon het in de jaren erna (en nu) ook wel, maar prioriteiten veranderen. Dat zal bij jou ook ooit wel gaan gebeuren.
Verstandig. Het is nu te kort vantevoren.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:00 schreef kilozout het volgende:
[..]
Klaar, ik kijk niks meer vanaf nu.
Een koning pur sang!!!quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:36 schreef ROFLOL het volgende:
Haha, ook net klaar met BB. Wat blijft Michael Caine toch een ongelofelijke baas.
De rest van dit topic nietquote:
Die komen alleen kotsen op de keuze van Bale als Batman.quote:
Bale is perfect als Batman, idem als Heath Ledger de beste Joker ooit neer heeft gezet.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:18 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Die komen alleen kotsen op de keuze van Bale als Batman.
Niet alleen komen ze daar 7 jaar te laat mee, het kan niemand iets schelen. Spaar je energie stel ik derhalve voor.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:18 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Die komen alleen kotsen op de keuze van Bale als Batman.
Iets met sarcasmequote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet alleen komen ze daar 7 jaar te laat mee, het kan niemand iets schelen. Spaar je energie stel ik derhalve voor.
Ik voel me echt een nerdje, maar dit is zo bruutquote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:52 schreef Tokus het volgende:
Breuls, heb je op de frontpage een quotum van minimaal 1 TDKR bericht per dag?
Misschien zit tussen dit fan-made materiaal iets dat je beter bevalt:quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:24 schreef Jivis het volgende:
Vooral die laatste gif voegt erg veel toe.
lolquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:08 schreef ROFLOL het volgende:
En gisteren TDK weer eens bekeken, al vond ik dit keer eigenlijk Begins een stuk vermakelijker. Joker blijft natuurlijk legendarisch, maar overall deed Begins me dit keer meer. Nu geen motivatie om de oude films te kijken.
[ afbeelding ]
Ik denk dat er in het derde deel veel meer van die emotionele diepgang zit die Batman Begins scenariotechnisch sterker maakt dan TDK IMO.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:08 schreef ROFLOL het volgende:
En gisteren TDK weer eens bekeken, al vond ik dit keer eigenlijk Begins een stuk vermakelijker. Joker blijft natuurlijk legendarisch, maar overall deed Begins me dit keer meer. Nu geen motivatie om de oude films te kijken.
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:22 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
lol
jammer dat hij dood is (Heath Ledger bedoel ik dus)
zijn rol in TDK was briljant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daniel Day-Lewis in There Will Be Bloodquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:49 schreef haakon het volgende:
[..]
Inderdaad.
Was toen lang geleden dat ik iemand zo goed heb zien acteren.
Ik wou exact hetzelfde zeggen.quote:Op zondag 15 juli 2012 02:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daniel Day-Lewis in There Will Be Blood
Dat is wel vreemd. Kaartjes voor TDKR hebben wij al een maand geleden gereserveerd. Misschien is het al vol op de dagen dat jij wilt gaan?quote:Op zondag 15 juli 2012 11:37 schreef Billiebier het volgende:
Hallo,
waarom is het niet mogelijk om alvast te reserveren voor de film bij een bioscoop? In Gelderland tenminste
Daar heb je helemaal gelijk in!quote:Op zondag 15 juli 2012 02:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daniel Day-Lewis in There Will Be Blood
waar ga je de marathon kijken?quote:Op zondag 15 juli 2012 12:50 schreef haakon het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in!
Wat een geweldige film!
Nog 4 nachtjes slapen tot de marathon
Doet me een beetje denken aan het Uruk Hai thema van LOTR.quote:
Wel interessantquote:Op zondag 15 juli 2012 20:20 schreef Breuls het volgende:
Ik kwam dit tegen in een webshop van DC Comics:
[ afbeelding ]
Komt een beetje vreemd over... zou dit een verhaalspoiler kunnen zijn?
Cool, bedankt!quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:27 schreef Breuls het volgende:
[..]
Best gaaf. Heb er een header van gemaakt voor boven FOK!film.
Heb jij 'm gemaakt?quote:Op maandag 16 juli 2012 05:59 schreef sysmatic het volgende:
[..]
Cool, bedankt!Zat toevallig te browsen net, zag 'm eens voorbij komen. Had effe een "dafuq?" momentje ghehe.
Die lees ik later deze week wel. Eerst zelf zien.quote:
Empire is voorspelbaar, die doen aan alle hypes mee.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:28 schreef maniace het volgende:
Vrijdag 11:00 zit in de pathe in Eindhoven. Tot die tijd lees ik geen reviews. Geen idee of Empire echt objectief kan schrijven kwa reviews.
ja dat kunnen zequote:Op maandag 16 juli 2012 11:28 schreef maniace het volgende:
Vrijdag 11:00 zit in de pathe in Eindhoven. Tot die tijd lees ik geen reviews. Geen idee of Empire echt objectief kan schrijven kwa reviews.
http://www.comicbookmovie.com/batman_movies/news/?a=63670quote:Last, and certainly not least, is fellow Inception-alumnus Joseph Gordon-Levitt. To say anything specific about his role is to give away integral parts of the movie. Suffice to say, he is by far the best supporting character of any of the three Nolan Batman films, eclipsing that of the venerable Michael Caine as Alfred Pennyworth.
Ja, duh, daarom:quote:Op maandag 16 juli 2012 13:07 schreef Jivis het volgende:
De Joker is toch ook een supporting character?
Hij wordt duidelijk Joker 2.0!quote:To say anything specific about his role is to give away integral parts of the movie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |