quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:32 schreef computerprobleem het volgende:
Hopelijk komen ze voor Batman ook met een geile blu-ray release.
Kijk eens wat voor een lekkere release The Avengers Phase 1 krijgt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor maar 150 dollar ( en ja, maar, want dat is niet veel voor wat je krijgt... vind ik)
[ afbeelding ]
Best gaaf. Heb er een header van gemaakt voor boven FOK!film.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:44 schreef Feanatieke het volgende:
Ik zeg: Joker-carts, look-a-like Two-Face masker, zak van de vogelverschrikker en dat ademding van Bane toevoegen.
Fan-made materiaal:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat ik zo knap vind, waar halen ze al die beelden vandaanquote:Op donderdag 12 juli 2012 13:38 schreef Feanatieke het volgende:
Nog wat fan-materiaal, met een hoofdrol voor het poesje.
[ http://img684.imageshack.us/img684/9725/catwomantdkr2012.png (copy/paste deze link) ]
[ http://img51.imageshack.us/img51/3469/catwomanthedarkknightri.jpg (copy/paste deze link) ]
[ http://img708.imageshack.us/img708/2637/tdkrposterhats.jpg (copy/paste deze link) ]
Zou ik alleen kopen als ik geld teveel zou hebben, maar ongelofelijk vetquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:32 schreef computerprobleem het volgende:
Hopelijk komen ze voor Batman ook met een geile blu-ray release.
Kijk eens wat voor een lekkere release The Avengers Phase 1 krijgt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor maar 150 dollar ( en ja, maar, want dat is niet veel voor wat je krijgt... vind ik)
[ afbeelding ]
Vroeger... toen geld nog niet op ging aan huur en eten, kocht ik standaard de meest luxe uitgave. Mooie koffer dit!quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:39 schreef Jivis het volgende:
[..]
Zou ik alleen kopen als ik geld teveel zou hebben, maar ongelofelijk vet.
Ik ben nog een thuiswonende student zonder vaste kosten (op zorgverzekering na), mag zeker niet klagen over wat ik verdien met wat ik doe en houd dus (gelukkig) veel geld over om uit te geven aan zulke prachtige rotzooiquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:50 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Vroeger... toen geld nog niet op ging aan huur en eten, kocht ik standaard de meest luxe uitgave. Mooie koffer dit!
En wie ben jij dan?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:59 schreef wolfrolf het volgende:
Oh kut computerprobleem heeft zich gemeld. Nu gaat het hele topic naar de bagger
Het was een matig grapje compjoeterprobleempjen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:01 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
En wie ben jij dan?
Ik zie geen reden waarom een topic naar ''de bagger'' gaat, simpelweg omdat ik er gepost heb.
Ik zie een topic wel naar ''de bagger'' gaan omdat users zoals jij, die niets beters te melden hebben, een reden zoeken om een topic naar ''de bagger'' te laten gaan.
Ik heb BB en TDK op DVD, en later nog eens op BRD gekocht. Als er een mooie box komt wil ik die best eens overwegen, maar er zal wellicht eerst een losse BRD komen die ik dan dus eerst in huis haal.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het was een matig grapje compjoeterprobleempjen.
Zo'n gruwelijke BR release zal ik aan me voorbij laten gaan, omdat ik deel 1 en 2 al apart heb op BR
Precies, in die situatie deed ik dat ook. Toen gingen er duizenden guldens (!) per jaar op aan DVD's. Nu niet meer, gelukkig (ook geen euro's en ook niet aan blu-rays), hooguit enkele tientjes.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:04 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik ben nog een thuiswonende student zonder vaste kosten (op zorgverzekering na), mag zeker niet klagen over wat ik verdien met wat ik doe en houd dus (gelukkig) veel geld over om uit te geven aan zulke prachtige rotzooi![]()
.
Maar ik ben van plan dat ik dat altijd kan blijven doenquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:34 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Precies, in die situatie deed ik dat ook. Toen gingen er duizenden guldens (!) per jaar op aan DVD's. Nu niet meer, gelukkig (ook geen euro's en ook niet aan blu-rays), hooguit enkele tientjes.
Oh, ik kon het in de jaren erna (en nu) ook wel, maar prioriteiten veranderen. Dat zal bij jou ook ooit wel gaan gebeuren.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:04 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Maar ik ben van plan dat ik dat altijd kan blijven doen.
Vast wel. Een thuisbioscoop bijvoorbeeldquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:07 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Oh, ik kon het in de jaren erna (en nu) ook wel, maar prioriteiten veranderen. Dat zal bij jou ook ooit wel gaan gebeuren.
Verstandig. Het is nu te kort vantevoren.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:00 schreef kilozout het volgende:
[..]
Klaar, ik kijk niks meer vanaf nu.
Een koning pur sang!!!quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:36 schreef ROFLOL het volgende:
Haha, ook net klaar met BB. Wat blijft Michael Caine toch een ongelofelijke baas.
De rest van dit topic nietquote:
Die komen alleen kotsen op de keuze van Bale als Batman.quote:
Bale is perfect als Batman, idem als Heath Ledger de beste Joker ooit neer heeft gezet.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:18 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Die komen alleen kotsen op de keuze van Bale als Batman.
Niet alleen komen ze daar 7 jaar te laat mee, het kan niemand iets schelen. Spaar je energie stel ik derhalve voor.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:18 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Die komen alleen kotsen op de keuze van Bale als Batman.
Iets met sarcasmequote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet alleen komen ze daar 7 jaar te laat mee, het kan niemand iets schelen. Spaar je energie stel ik derhalve voor.
Ik voel me echt een nerdje, maar dit is zo bruutquote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:52 schreef Tokus het volgende:
Breuls, heb je op de frontpage een quotum van minimaal 1 TDKR bericht per dag?
Misschien zit tussen dit fan-made materiaal iets dat je beter bevalt:quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:24 schreef Jivis het volgende:
Vooral die laatste gif voegt erg veel toe.
lolquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:08 schreef ROFLOL het volgende:
En gisteren TDK weer eens bekeken, al vond ik dit keer eigenlijk Begins een stuk vermakelijker. Joker blijft natuurlijk legendarisch, maar overall deed Begins me dit keer meer. Nu geen motivatie om de oude films te kijken.
[ afbeelding ]
Ik denk dat er in het derde deel veel meer van die emotionele diepgang zit die Batman Begins scenariotechnisch sterker maakt dan TDK IMO.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:08 schreef ROFLOL het volgende:
En gisteren TDK weer eens bekeken, al vond ik dit keer eigenlijk Begins een stuk vermakelijker. Joker blijft natuurlijk legendarisch, maar overall deed Begins me dit keer meer. Nu geen motivatie om de oude films te kijken.
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:22 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
lol
jammer dat hij dood is (Heath Ledger bedoel ik dus)
zijn rol in TDK was briljant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daniel Day-Lewis in There Will Be Bloodquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:49 schreef haakon het volgende:
[..]
Inderdaad.
Was toen lang geleden dat ik iemand zo goed heb zien acteren.
Ik wou exact hetzelfde zeggen.quote:Op zondag 15 juli 2012 02:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daniel Day-Lewis in There Will Be Blood
Dat is wel vreemd. Kaartjes voor TDKR hebben wij al een maand geleden gereserveerd. Misschien is het al vol op de dagen dat jij wilt gaan?quote:Op zondag 15 juli 2012 11:37 schreef Billiebier het volgende:
Hallo,
waarom is het niet mogelijk om alvast te reserveren voor de film bij een bioscoop? In Gelderland tenminste
Daar heb je helemaal gelijk in!quote:Op zondag 15 juli 2012 02:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daniel Day-Lewis in There Will Be Blood
waar ga je de marathon kijken?quote:Op zondag 15 juli 2012 12:50 schreef haakon het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in!
Wat een geweldige film!
Nog 4 nachtjes slapen tot de marathon
Doet me een beetje denken aan het Uruk Hai thema van LOTR.quote:
Wel interessantquote:Op zondag 15 juli 2012 20:20 schreef Breuls het volgende:
Ik kwam dit tegen in een webshop van DC Comics:
[ afbeelding ]
Komt een beetje vreemd over... zou dit een verhaalspoiler kunnen zijn?
Cool, bedankt!quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:27 schreef Breuls het volgende:
[..]
Best gaaf. Heb er een header van gemaakt voor boven FOK!film.
Heb jij 'm gemaakt?quote:Op maandag 16 juli 2012 05:59 schreef sysmatic het volgende:
[..]
Cool, bedankt!Zat toevallig te browsen net, zag 'm eens voorbij komen. Had effe een "dafuq?" momentje ghehe.
Die lees ik later deze week wel. Eerst zelf zien.quote:
Empire is voorspelbaar, die doen aan alle hypes mee.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:28 schreef maniace het volgende:
Vrijdag 11:00 zit in de pathe in Eindhoven. Tot die tijd lees ik geen reviews. Geen idee of Empire echt objectief kan schrijven kwa reviews.
ja dat kunnen zequote:Op maandag 16 juli 2012 11:28 schreef maniace het volgende:
Vrijdag 11:00 zit in de pathe in Eindhoven. Tot die tijd lees ik geen reviews. Geen idee of Empire echt objectief kan schrijven kwa reviews.
http://www.comicbookmovie.com/batman_movies/news/?a=63670quote:Last, and certainly not least, is fellow Inception-alumnus Joseph Gordon-Levitt. To say anything specific about his role is to give away integral parts of the movie. Suffice to say, he is by far the best supporting character of any of the three Nolan Batman films, eclipsing that of the venerable Michael Caine as Alfred Pennyworth.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |